Şimdi Ara

Project CARS (2015) [ANA KONU] (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2.350
Cevap
29
Favori
92.018
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • çıkmayan oyuna ne güncellemesi bu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MtkP HuSnU

    * Belgium Forest track added


  • 2 adet oyun içi kaza videosu ekledim hasarı görebilelim diye.Daha direksiyon ile deemedim onun için ffb felan nasıl bilmiyorum.Denicez bakalım.






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi banditnew5 -- 12 Kasım 2011; 2:05:19 >




  • Herhalde Shift teki kamera sistemini aynen koymuşlar. Hasar sistemi zaman içerisinde gelişir hehalde.
  • Oyunu merak edip aldım,grafiklere bir şey diyecek yok ama fizik konusunda daha çok yol katetmeleri lazım.

    Hem oyundan hemde ccc den aa ve af yi kökledim ama kırıklar hala bariz belli oluyor



    F68-WATKINS GLEN-DX11




  • Sanki birçok şeyi shiftten alıp koymuşlar gibi geliyor bana. Fizikler üzerinde biraz oynamışlar . Zaman vermek gerekiyor. Tabi kullanıcıların geri bildirimleri çok önemli.
  • Bu oyun şimdi ne kadar yukarıda bir sürü fiyat var en ucuz seçeneği alınca her araç,her pist oluyor mu ?
  • 10 avroya her şey açık...
  • Oyunu bende satın aldım ekran kartım pek iyi olmadığı için 30 fps ile idare etmeye çalışıyorum ilginç olan oyunlarda normalde dış kameraya geçince fps azalır kokpite geçince artar bu oyunda tam tersi oluyor.Dış kamerada 50 fps ye vuruyor oyun

    Sürüş SHIFT'in gelişmişi,keşke bu kadar grafik yapacaklarına fizik için uğraşsalarmış daha fazla adam çekerlerdi 10 euroya denenebilir ama bir süre sonra sıkar.
  • Bu arada Caterham markasının lisansı alınmış.

     Project CARS (2015) [ANA KONU]
  • Netkar Pro gibi bu oyunda 5 seneden önce adam olmaz
  • 25000 euro nedir ya
  • http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=yd0TV39YgXE



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MtkP HuSnU -- 22 Kasım 2011; 10:55:10 >
  • Build 106 (2/12/11, Junior Member+)

    Eurogamer hotlap challenge introduced to the build
    Remember the last selected leaderboard gui menu filter (don't default back to track select). Also fixed bug with blank leaderboard displaying if the user quickly cycled between track config back to original selection
    Fix to discover the bottom of the leaderboard is the 0th row when no times have yet been registered
    *Light* contact events no longer triggers lap invalidation
    Tech hang fix for the tuning slots GUI save button
    Restrict AI liveries to race only and randomly pick player livery if not running an hosted event, as they set livery explicitly. Adding EG specific livery as option value 99 and set it in events GUI handler (should ideally be set from server alongside other event info).
    Remove back page history after saving a vehicle setup, to correct the Back button flow
    Fix for crash when selecting FXAA
    Events page countdown timers added
    Added astroturf to material ids and cut track legal track test
    NVIDIA SLI Fixes. These changes remove all remaining inter-frame dependencies - the end result being that it is no longer necessary to rename to the executable to get proper SLI performance
    The change also provides a 4% speedup for DX11 regardless of SLI. (The mipmap generation was generating all face mips per face instead of only individual face mips!)
    Caterham: fixed ambient shadow position, fixed exhaust position
    Caterham cockpit display checked in
    Caterham: changed joint setup to avoid bugs in CPIT view
    Caterham: Camera settings tweaked
    Caterham: Separate Eurogamer livery added
    Caterham: cockpit material changes
    Fuel consumption enabled for Time Trial events
    Gumpert Apollo S - Interior texture. All new to replace the placeholder.
    Tweaks for eurogamer release (exhaust, surface)
    Layout fix for back button in setup screen
    Gumpert: new placeholder liveries
    Events page tidied up with new countdown timers
    Ariel Atom 3 loda\b\c + cpit added
    Caterham: new ambient shadow
    Added astro turf to materials
    Event leaderboard now has 8 item
    Ariel Atom - LODA interior mapping and texturing WIP 1



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozan_26 -- 2 Aralık 2011; 16:05:51 >




  • Shift ve Shift2 deki berbat optimizasyon sorunları devam ediyor.High yapıyorum aynı medium yapıyorum aynı,gölgeleri kapatıyorsun pistte ışık açılıp kapanırmış gibi asfalt rengi değişiyor.Kısacası kötü kartla kanser ediyor.
  • tadimlik bi versiyonunu ucretsiz indiremiyor muyuz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: scansoz

    tadimlik bi versiyonunu ucretsiz indiremiyor muyuz ?

    böyle bir imkan mevcut değil,üzülmeye gerek yok Shift2 nin aynısı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozan_26

    quote:

    Orijinalden alıntı: scansoz

    tadimlik bi versiyonunu ucretsiz indiremiyor muyuz ?

    böyle bir imkan mevcut değil,üzülmeye gerek yok Shift2 nin aynısı

    kontrolleri shift 2 gibi ise ona simulasyon diyemem hic kusura bakmasinlar.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.