Şimdi Ara

program olarak dünyadaki en iyi mp3 encoder

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
10
Cevap
0
Favori
404
Tıklama
Tüm Forumlar >> Sinema - Dizi - Televizyon - Müzik - Kitap >> Diğer sanatlar >> program olarak dünyadaki en iyi mp3 encoder
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    44886 Mesaj
    arkadaslar uzun arastırmalarım ve stüdyoda yaptığım testlerde en kaliteli mp3 encode işlemini AUDİOACTİVE PRODUCTİON STUDİO ile gerceklestirdim hakikaten inanılmaz bir ses kalitesiyle encode ediyor 128kBps ile cözdüğüm müziklerde cd kalitesinden sadece yüzde 4 gibi inanılmaz bir ses kalitesiyle ödün verdi yani diğer mp3 encoderların 192 ve 256 kBps ile ulasamadıkları bir yüzde elde ettim programı 1 yıl önce filan keşfettim ve herkes benden mp3 ister oldu yaptığım mp3lerin haddi hesabı yok tabi. ayrıca bu programı radyo5 de kullanıyor ve müzikleri cdden değil encode edip bilgisayardan yayın yapıyor. eğer hala audio catalist gibi testlerde inanılmaz düşük yüzdeler alan bu encoderı kullanmaya devam ediyorsanız özellikle benim gibi ses kalitesinden ödün veremeyecek kadar hastaysanız size bu programı siddetle tavsiye ediyorum programıwww.audioactive.com dan indirebilirsiniz sonrada crackını cekip mükemmel sese merhaba diyebilirsiniz. programın özellikleri arasında mp3 ü tekrar mp3 yapma gibi bir özellik var direk cdden encode işlemi yapıyor.haa bide ben genelde 160 kBps ile ceviriyorum sonuc yüzde yüz oluyor



    |
    |




  • Binbaşı
    1222 Mesaj
    crackini nasıl uygulayacağız..??
    <img src='http://bornflows.kolayweb.com/Animation6.gif ' border=0> <b>http://bornflows.kolayweb.com/Oasis_Dream.wsz </b>
    |
    |
  • Yarbay
    44886 Mesaj
    crack dediğim yani licence number ile product key bende var yollayımmı foruma
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    yolla yolla!
    <img src='http://www.geocities.com/coskuozbay/01.gif' border=0>
    |
    |
  • Binbaşı
    1222 Mesaj
    foruma yollama çünkü silerler sanırım e-mail atarsan bana ve isteyenlere sevinirim.

    [email protected]
    <img src='http://bornflows.kolayweb.com/Animation6.gif ' border=0> <b>http://bornflows.kolayweb.com/Oasis_Dream.wsz </b>
    |
    |
  • Yüzbaşı
    564 Mesaj
    Ya ben çektim o programı , crack'inide çektim
    Encode yapınca müzik cd'sinden mp3 yapamadım ..
    yani yapıyorum Winamp çalmıyor ..
    nasıl olacak ?

    Those Who FeaR the Darkness have never seen what the light can do
    |
    |
  • Yarbay
    44886 Mesaj
    diğer playerlar caliyomu yoksa birtek winampmı calmıyor cdfs dosyasını yükleyimmmi diye soruyor evet de ve gec options cdrom ayarlarına bak programın
    <img src='http://a.r.tv.com/cnet.1d/i/ce/ps/440/6900209_440_1.gif' border=0>
    |
    |
  • Yarbay
    11160 Mesaj
    P4 1,6 512 K - 128 RAM 20 GB DİSK C: WİN ME TR / D: WİN XP PRO TR
    ---------------------------------------------
    Gerçi aradan bayağı zaman geçti ama ben gene de aktarayım.
    Sevgili paradox kardeşim. Senin şu çok methetdiğin audioactive mp3 encoder programını ben de indirdim ve hakkenten de çok beğendim. Yalnız bir farkla. Wav ları ve mp3 leri gayet güzel kalitede çeviriyor. Bugün bir ilk defa CD kopyalama yapayım dedi.Olmadı.
    Muzazzez ERSOY un en son CD si tabii copya cd ama müzik setinde ve PC de normalde çalıyor yani şarkılar ve CD sağlam.
    audioactive açtım ve CD ayarlarını yaptım. Programın CD kopyalama yaması falan kurulu.CD den direk mp3 e çevirme işini yaptı ya da biz öyele sandık. Winampta ve Win MED PLAyerda dosyayı açtım çalıyor görünüyor ama ses yok. Başka bir mp3 açtım onu çalıyor normal bir şekilde.Tekrar denedim cd de başka şarkıları mp3 yaptım gene aynı.yalnız mp3 e çevirme sırasında programın durum çubuğunda bir uyarı seri bir şekilde imleç gibi gidip geliyor.
    gerekli olan bütün kontrolleri yaptım.

    Sende hiç böyle bir hata yaptı mı? Gerçi hata falan vermedi ama.
    Yoksa biz mi hata yapıyoruz bizim bilmediğimiz başka bir ayarı falan mı var?
    Paladin de oluşan sorunun aynısı bende de oldu yani. İçi bomboş bir MP3 yapıyor.MP3 ün boyutu da 4,5 MB falan yani.
    Mailine de attım aynı konuyu.Belki buraya bakmazsın diye.
    İlgilenirsen memnun oluruz.


    Memleket : KARAMAN
    Şehir : İST - PENDİK
    D.TARİHİ : 1972
    Meslek : Teknisyen
    Tahsil : TUZLA LİSESİ
    Çocuk : KIZ ( D.1997 )<img src='http://mtiske.kolayweb.com/mail2.gif' border=0>[email protected]
    icq : 109587920
    http://mtiske.8m.net
    <img src='http://mtiske.kolayweb.com/mtiske.gif' border=0>
    |
    |




  • Yarbay
    11160 Mesaj
    CD çevirme işini
    Çevirme işlemi sırasında programın durum çubuğunda XP de iken error : not found şeklinde hata gösteriyor.
    ME de ise aynı programı aynı klasörden çalıştırdım.Bu defa çevirDİĞİ MP3 İçinde ses var winamp çalıyor yani.
    Zannediyorum Programın cd kopyalama sırasında XP ile bir uyumsuzluğu var.
    <img src='http://mtiske.kolayweb.com/mail2.gif' border=0> Memleket : KARAMAN
    Şehir : İST - PENDİK
    D.TARİHİ : 1972
    Meslek : Teknisyen
    Tahsil : TUZLA LİSESİ
    Çocuk : KIZ ( D.1997 )[email protected]
    icq : 109587920
    http://mtiske.8m.net
    <img src='http://mtiske.kolayweb.com/mtiske.gif' border=0>
    |
    |
  • Yarbay
    44886 Mesaj
    xp de tabi uyumsuz calısır cdfs dosyasını sana yüklerken soruyor mevcut dosyayı değiştiriyimmi diye o aşamada sen ne yaptın değiştirdiyse bile onu c de biryere atıyo onu bul xp de varmı bilmiyorum isobusys diye bi klasöre atıyo onunla yerini değiştir ama xp de o klasör yok o programı kullanmak istiyorsan 98 de veya me de kullan derim
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
üniversite
kolayoto.com
SEO
Bey Azura
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,266
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.