Yüzbaşı
29 Eylül 2010
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
3 üye
Görüntülenme
Toplam: 39 (Bu ay: 0)
Gönderileri
Merhaba arkadaşlar,

LG marka monitörüm 1.5 sene kullandıktan sonra dikey çizgilenme ve renklerde bozulduğu için servise gitme ihtiyacı doğdu. Adı lazım olmayan herkesin yakından tanıdığı(şu her hafta sonu indirim yapan) mağazadan almıştım. Bu mağaza aracılığıyla servise yolladım. 2.5 Hafta geçtikten sonra beklemekten sıkıldığım için mağazanın çağrı merkezini arayarak bilgi almak istedim. Bana sürekli serviste olduğu ve herhangi bir gelişme olmadığını söylediler. Ben ise ürünüm ile ilgili ne işlem yapıldığını öğrenmek istiyordum. Dikey çizgilenme olduğu için panel arızası olduğunu düşünüyordum açıkçası. Bu durumda ya panel değişimi yada ürün değişimi olacağını düşünmekteydim. Ürünümün aynısının piyasada olmadığı için , muadil aynı marka ürünle arasında 50-60 lira fark olduğu için ve panel değişim olayının zahmetli olması nedeniyle en mantıklı olay para iadesi gibi görünüyordu. Neyse 3. Hafta sonunda tekrardan çağrı merkezini aradım. Ürünümün ne işlem gördüğünü öğrenmek istediğimi söyledim. Servis ile konuşacağını söyleyip bir kaç dakika bekledikten sonra servise ulaşamadığını söyledi. Bana LG çağrı merkezinin numarasını verdi. Orayı aradığımda ise servis ismini öğrenip tekrardan aramak gerektiği söylendi ve yaptım. Servis ismini ve ismimi verdiğinde böyle bir ürün gözükmediğini söyledi(neye dayanarak bunu söyledi en ufak bir fikrim yok). Bende direk olarak teknik servisin numarasını buldum ve orayı aradım. Oradaki arkadaşla yaptığım konuşmada ürünün nihai karara ulaştığı LG tarafından para iadesine karar verildiğini fakat ne mağazanın ürün hakkında bilgi almak amacıyla kendilerine ulaştığını ne de onların aradıklarında mağazaya ulaşamadıklarını söylediler. Açıkçası biraz sinirlendiğimi söyleyebilirim. Ben peşinde koşmasam kim bilir ne zaman haberim olacaktı. Teknik servis teki arkadaş ürünün aksesuarlarını ve kutusunu mağazaya teslim etmek gerektiğini söyledi. Kalktım mağazaya gittim. Durumu anlattığında hala ürünün serviste olduğunu ve geribildirim olmadığını söyledi. Birkaç dakikalığına içeri gittikten sonra ismimi ve numaramı aldı , durum hakkında beni bilgilendirmek için yarın arayacağını söyledi. Yanımda getirdiklerini ise almayarak beni geri yolladı. Ertesi gün ise hiçbir dönüş olmadığından çağrı merkezini aradım, not aldıklarını ve ileteceklerini belirttiler fakat bundan da bir sonuç çıkmayınca çareyi direk olarak mağazayı aramakta buldum. Yaklaşık telefonda 10 dakika bekledikten sonra karşımda muhatap bulabildim. Benim ürünümü teslim alan eleman çıktı, durum ile ilgileneceğini, beni telefon ile bilgilendireceğini gibi söyledi. Ertesi gün gerçekten aradı, pazar günü olduğu için herhangi bir gelişme olmadığını belirterek yine daha sonra beni arayacağını söyledi fakat bundan sonra herhangi bir dönüş olmadı. 3-4 gün sonra tekrar mağazayı aradığımda daha derdimi anlatamadan telefon suratıma kapatıldı. Ertesi gün teknik servisi aradığımda beni sinir küpü eden şey benim bizzat mağazaya giderek durumu belirtmeme rağmen aradan 1 hafta geçtikten sonra bile herhangi bir dönüş olmadığını söyledi. Teknik servis teki arkadaşla mukabele sonucu mağazanın beni mağdur ettiğini söyledim. Oradaki arkadaş sağolsun ilgileneceğini söyledi. Akşam saati olduğu için yarın arayıp beni bilgilendirdi. Mağazaya gidip yine kutu ve aksesuarları vermemi söyledi. Bu sefer gittiğimde mağazanın durumdan haberi vardı. Kutu ve aksesuarları aldı fakat para yerine hediye çeki istememe rağmen benim gitmemi bugün en geç yarın aradıktan sonra gelip alabileceğini söyledi. Yarın olduktan sonra yine geri dönüş olmadığı için aradığımda dalga geçer gibi pazar günü olduğunu ve pazartesi sonuçlanacağını söyledi.

Velhasıl kelam 1 aydır monitörsüz haldeyim. Beklemek problem değil fakat küçük esnaf zihniyetinde bugün git yarın gel şeklinde konuşup beni ümitlendirmeleri beni sinirlendiren noktadır. Eğer alternatifiniz varsa iki uç kuruş için kendinizi bu şekilde rezil etmeyip başka yerleri tercih etmeniz tavsiyemdir. Tabletten yazdığım için yazım yanlışları olabilir kusura bakmayın.
Arkadaşlar athlon x4 ile 7770 kullanıyorum. 1080p çözünürlükte bana yetersiz geldiğinden dolayı ekran kartı değiştirmeyi düşünüyorum.Aşırı grafik takıntım yok. Medium ayarlar dahi işimi görür nitelikte. r9 270 veyahut 7870 gibi bir kart alırsam performans kaybı ne kadar olur acaba ? power konusunda sıkıntı yok ocz fatality 550watt var.

Sistem:Athlon x4 645, asus m4a78lt m-le, 4gb ddr3 ram,sapphire 7770
Merhaba arkadaşlar. öncelikle şu anda kullandığım sistem:

Amd Athlon x4 645
Asus m4a78lt m-le
4gb ddr3 1333mhz ram
sapphire 7770 ekran kartı
ocz fatal1lty 550w

Battlefield 4 oynuyorum. 1080p Low ayarlarda

Zaten optimize özürlüsü oyun ona sözüm yok ama bazı şeyler sinir bozuyor;

Çok fazla fps düşmeleri: Normalde 50-60 fps ile çok rahat oynadığım haritada bi arkamı dönüyorum 30-40 fps kadar iniyor. Belirli bir süre sürdükten sonra bazen düzeliyor bazen devam ediyor ki oynadığım harita operation locker,metro vs. Bu çok sık olmuyor ama olduğu zaman oyun oynanmıyor açıkcası. Bi gün rahat rahat oynadığım oyunda bi sonraki girişimde aynı fps değerlerini alamıyorum

Aklıma gelen varsayımlar.

İşlemci:düşük önbellek ile min. fps sıkıntı yaratıyor.
Ekran kartı: 1080p için yetersiz geliyor(low ayarlarda oynuyorum)

Şu konumda

ekran kartı değiştirmek: 7850 2gb gibi bir kart ile değiştirip yola devam etmek.
Anakart ve işlemci değiştirip aynı ekran kartı ile devam etmek

Hangisi benim için daha mantıklı arkadaşlar ?
Merhaba arkadaşlar,

23.03.2013 tarih faturalı logitech g400 marka mouse kullanmaktayım. 4 ay gibi kısa bir süre geçmesine rağmen skatezleri baya bir çizildi ve kayma sorunu yaşıyorum.Yani mouse, pad üzerinde kaymakta zorlanıyor. Standart düzgün kumaş bir mousepad kullanıyorum ki bundan olacağını zannetmiyorum.

Logitech destek hattını aradım. Sağolsunlar yardımcı oldular. Olayı anlattığımda ise daha 4 ay olduğu için distribütör ve satıcı firmayla muhattap olduğumu söylediler. Ürünün yazılımsal değil donanımsal problem olduğu için satıcı firmanın ürün değişimi bile yapabileceğini söylediler(ki türkiye şartlarında bu mümkün değil.) İsterseniz satıcı firmaya isterseniz distribütör firmaya yollayın tamir veya değişim yaparlar. Onlardan sonuç alamazsanız bize tekrar dönüş yapın dedi.

Sormak istediğim şu arkadaşlar. Şimdi ben bu sebeple garantiye yollasam kullanıcı hatası deyip daha kötü bir halde elime geçecek. Ne yapmalıyım arkadaşlar ?

Ramazandan sonra 2 hafta tatile gideceğim sırada garantiye versem daha sonra beklemekle uğraşmak istemiyorum çünkü. Bu süreçte ne yapmalıyım arkadaşlar ne gibi yol izlemeliyim ? Tavsiyelerinizi bekliyorum.
Selam DH Halkı,

Uzun zaman sonra kasa almaya niyetlendim.

Bütçem: 100-140 TL arası

Aradığım Özellikler: Uzun süre idare etsin. Belli bir süre sonra değiştirme ihtiyacı hissetmek istemiyorum. Yüksek bir sistemim yok imzamdaki sistemi kullanıyorum.

Aklımda Olan Kasalar:

Corsair 200R: Aklımın en çok yattığı kasa fakat ön tarafta mesh yapı olmadığı için uzun vadede düşünmek kafa karıştırıyor.

Sharkoon Rebel 9: Firebal indirimleriyle 100liraya alınan fakat anakarta bakan harddisk yapısı var.

Başka Tavsiyesi Olan Varsa veya fikri olan varsa yazsın dostlar.
arkadaşlar logitech g400 modeline geçtim. fakat şöyle bir şey var.

Maus kutusunun yanındaki bantlarda siyah logitech yazısı var

angle snapping / mouse prediction özelliğinin olup olmadığını kontrol etmek istediğimde pid numarası yok mousenin altında. sadece m/n , p/n ve s/n bölümleri var.

Büyük ihtimal v2 sürümü mousem fakat aklımda soru işareti kalmasın diye konu açmak istedim.
Arkadaşlar konuyu doğru yere mi açtım bilmiyorum fakat şöyle bir sıkıntım var.

Elimde mp3 formatında parçalar var ve bunları facebookta bir sayfa paylaşıyor. Bu paylaşılan mp3lerde sesli reklam mevcut ve mp3leri başka yerde bulma imkanım yok. Mp3 içinde şarkı sözü girmeden önce 'xxx sayfası' diye bir ses çıkıyor. ben sesi silip sadece şarkı sözünün kalmasını istiyorum. Bunun için ne yapabilirim yardımlarınızı bekliyorum.
Arkadaşlar sistemimde bir virüs var. Kaspersky antivirüs 2013 dahil hiçbir virüs programı silemedi. Combofix vs. denedim ama oda işe yaramadı

Neler Oluyor:

Hiçbir program yönetici olarak çalıştır demeden çalışmıyor. direk simgeye tıkladığımda istisnasız hata veriyor. Yönetici olarak açtığımda herhangi bir problem yok
sistem açıldıktan sonra masaüstü gelmiyor. Desktop vs. bulunamadı diyor. Arkaplan yerine siyah bir ekran geliyor. Hızlı Başlatta herhangi bir simge yok. Masaüstünde sadece bilgisayarım , çöp kutusu vs. var. Fakat kullanıcılar menüsünden hesabımdan desktopa girdiğimde bütün dosyaların yerli yerinde olduğunu görüyorum.
Örneğin bir oyun açılırken önce oyunun resmi [bkz:call of duty mw serisi] geliyorsa ve sonra oyun açılıyorsa oyunun resminde takılıyor veyahut uzun bir süreden sonra başka birşeylerle uğraştıktan sonra açılıyor.

Evet arkadaşlar daha birçok şey var fakat genel olarak bu sıkıntılarım var. Format hariç hangi çözümleri önerebilirsiniz ? Çünkü 500 gb harddiskimde format atarken bölümlendirme yapmağım için yedek alacak bir hddim yok. Sonunda 250-300gb veriyi çöpe atıp format atmadan önce size danışmak istedim.

Yardımlarınızı bekliyorum


7770 kullanan arkadaşlar için külübümüzü açmış bulunmaktayız. Eklenmek isteyenler konuya ekle diye mesaj atarsa ekleyebilirim.

Kartla ilgili çok soru ve pm geldiği için ufak bir inceleme yapmaya çalışacağım


Kullandığım kart :

Sapphire 7770 Ghz Edition 1 GB 128 Bit :

Kartın Sayfası :http://www.sapphiretech.com/presentation/product/?cid=1&gid=3&sgid=1159&pid=1723&psn=&lid=1&leg=0#

Kartta 1 Adet Dvi , 1 Adet 1 HDMI , 1 Adette Display Port bulunmakta

Kutu içerisinden kart ile birlikte :

Dvi to Vga Adaptörü , Molex to Pci Express Dönüştürücü kabloyu , Driver Cdsini , Kullanma Klavuzu ve Sapphire Club Kartının Bulunduğunu Söyleyelim.




Kartta bakır ısı borusu bulunmuyor. Demir blok direk grafik işlemcinin üzerine yerleştirilmiş.



Yukarıdaki resimde dikkat ederseniz kartın üst tarafında 5 adet delikli bir yapı mevcut. Kartın ısısını burdan atması amaçlanmış. Gayet başarılı olmuş diyebilirim. Hem tasarım hemde soğutma açısından. Yeni nesil kasalarda ekran kartının karşına kasa fanı konumlandırmak mümkün. Bu şekilde ekran kartının karşısına dışarıya hava üfleyecek şekilde bir fan konumlandırılırsa ısı kolay bir şekilde dışarıya atılabilir.




Stok Halde GPU-Z görüntüsü :





Furmark Burn-İn Testi Yaparken En yüksek değerler :




Eklememi istediğiniz test varsa yazın yapmaya çalışayım.
Edit:

3D Mark 11 1.0.3 Extreme Testi :



3D Mark 11 1.0.3 Performans Testi



Kullanıcı Listesi :

1) Furki06 : Sapphire 7770 Ghz Edition
2) TurkishDrifter : Asus 7770
3) jakabo1982 : Sapphire 7770 Ghz Edition
4) savast : Sapphire 7770
5)Codemaste® Sapphire 7770 Ghz Edition
6)Gökhan G. Sapphire 7770
7) MayynaK
8) burak451905 7770
9) SaLVaToRe
10) qwxcs
11) SuperEnder
12) dexter342
13) ecrasniann Sapphire 7770
14) Aizen Sousuke Sapphire 7770 Ghz Edition
15) erdi1 Sapphire 7770 Ghz Edition
16) Kagaan_S Sapphire HD 7770 GHz Edition
17) GameMonster-SphaX
18) Cancuva 7770 Ghz Edition
19) aliemci
20) crazy585858 sapphire hd7770
21) osman_serdar ASUS HD7770-DC-1GD5
Hakkında
Konum: Ankara,
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 2 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 2 ay
Mesaj Sayısı: 937
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 1.094
İkinci El Bölümü Mesajları: 29
Konularının görüntülenme sayısı: 60.301 (Bu ay: 289)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 11 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Donanım / Hardware
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.