Bildirim
@Registry
En az 50 Mention'ı Yanıtladı
"çavuş": Geleneksel rütbe sistemi koşulları geçerlidir.
Diğer rütbeleri gör

Çavuş
27 Ağustos 2010
Tarihinde Katıldı
Tarihinde Katıldı
Görüntülenme Toplam: 64 (Bu ay: 1)
361480 Gün Cezalı
355924 gün 15 s. 20 dk. kaldı
Gönderileri
Registry (gökhan) · Konu Dışı altına konu açtı.
15 yıl
Jack&Jones Tişörtlerinden Giyen Var mı?
|
Registry (gökhan) · Konu Dışı altına konu açtı.
15 yıl
Evkur güvenilir mi ?
|
Registry (gökhan) · Konu Dışı altına konu açtı.
15 yıl
Kına gecesi için müzik arşivi lazım
|
Registry (gökhan) · Konu Dışı altına konu açtı.
15 yıl
Kına gecesi için ses sistemi
|
Registry (gökhan) · Konu Dışı altına konu açtı.
15 yıl
4. Levent simit sarayını taramışlar
|
Registry (gökhan) · Konu Dışı altına konu açtı.
15 yıl
Orjinal Dockers pantolon giyen var mı?
|
Registry (gökhan) · Konu Dışı altına konu açtı.
15 yıl
Arkadaşımın yaptığı FAIL
|
Registry (gökhan) · Konu Dışı altına konu açtı.
15 yıl
Sizce benden hoşlanıyor mu ?
|
Registry (gökhan) · Konu Dışı altına konu açtı.
15 yıl
Motosiklet kullanmak zor mu?
|
|
Resimler
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 15 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 15 yıl
Mesaj Sayısı: 99
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 755
İkinci El Bölümü Mesajları: 2
Konularının görüntülenme sayısı: 0 (Bu ay: 467)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 7 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Konu Dışı / Off Topic
Son Giriş: 15 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 15 yıl
Mesaj Sayısı: 99
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 755
İkinci El Bölümü Mesajları: 2
Konularının görüntülenme sayısı: 0 (Bu ay: 467)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 7 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Konu Dışı / Off Topic
Mesajları

İkinci El Referansları





Yeni Kayıt
Özel Mesaj
Ayrıca düz renk, üzerinde aşırı yazı vs. olmayan. Pembe, sarı vb. gibi cırtlak renkleri olmayan, güzel tişörtleri olan bir mağaza biliyorsanız önerileri beklerim
9 Yanıt
0
Koskoca güzelim sinema sistemimi kına gecesine götüremem. Çoluk çocuk zarar verir, bişey olur. Sistem ucuz bişey değil pahalı zaten.
güler misin ağlar mısın ?
Sizce hoşlanıyor mu yoksa arkadaş olarak mı görüyor ?





