C

Yüzbaşı
15 Ağustos 2005
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme
Toplam: 71 (Bu ay: 4)
Gönderileri

https://www.hepsiburada.com/yoyko-ultimate-otomatik-sallanan-ana-kucagi-gri-b04-p-HBCV000002393V


uyku problemi konusunda yükünüzü hafifletebilecek bir ürün. Coffee rengi de var

Son dakika da yine yedik golü. O değil de ekonomi bom b.k, alım gücü diye birşey kalmadı, bari gençleri çıldırma noktasına getirmeseydiniz. Ne telefon ne konsol ne PC, hiç bir şey alamaz oldu çocuklar. A politik nesil bile siyaset konuşmaya başladı vergiler yüzünden.


https://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2020/09/20200924-4.pdf

MSI MB B360M Mortar amazon.com.tr

800 civarı satılıyor hepsiburada ve vatanbilgisayar da. incelemesi
Türkiye'nin önde gelen destek firmaları arasında bulunan KVK, özellikle yurtdışından cihaz alanlara ve kazalardan korkan elektronik cihaz kullanıcılarına geniş garanti imkanları sunan yeni güvenlik paketlerini tanıttı. Bir basın bülteniyle duyurulan yeni paketler hakkında ayrıntılı bilgiler sizlerle:

KVK, MOBİL CİHAZLARI KAZALARA VE KULLANICI HATALARINA KARŞI DA GARANTİ KAPSAMINA ALIYOR

Türkiye’de yaygın teknik servis hizmeti veren tek kuruluşu olan KVK, hazırladığı yeni paketlerle cihazları güvence altına alıyor. Bu kapsamda, ‘KVK Kaza Güvencesi Paketi’ni satın alan tüketiciler, bir yıl boyunca garanti kapsamı dışında hasara uğrayan cihazının tüm onarımını yaptırma şansına sahip oluyor. ‘Yurtdışından Gelen Cihazlara Teknik Servis Güvence Paketi’ ise KVK garantisi bulunmayan cihazların hizmetten yararlanmasını sağlıyor.

Teknoloji alanında Türkiye’nin önde gelen firmaları arasında yer alan KVK, garanti dışında kalan hasarları da onarım kapsamına alarak, teknik servis hizmeti verdiği alanı daha da genişletiyor. Bu hizmetten yararlanmak isteyen tüketicilerin, ‘KVK Kaza Güvence Paketi’ veya ‘Yurtdışından Gelen Cihazlara Teknik Servis Güvence Paketi’ne sahip olmaları yeterli olacak.



Her iki paketten birine sahip olan tüketiciler; yurtiçinden veya yurtdışından aldıkları, olası kaza karşısında hasar gören KVK’nın hizmet verdiği tüm marka ve modellere ait cep telefonu, tablet, navigasyon gibi mobil cihazları için bakım ve onarım hizmeti alabilecek.

'KVK Kaza Güvence Paketi'yle yurtiçinden alınan cihazlarda meydana gelen ve garanti dışı olarak kabul edilen, düşme, kırılma, alçak/yüksek voltaj, toz gibi kazalar sonucunda meydana gelen arıza ve hasarların bakım ve onarımı güvence altına alınmış olacak.

'Yurtdışından Gelen Cihazlara Teknik Servis Güvence Paketi' ise KVK Teknik Servis tarafından hizmet verilen marka, model ve renklerdeki ürünleri kapsayacak. Paketle, tüketicinin yabancı bir ülkeden alarak Türkiye’ye getirdiği mobil cihazda yaşanan arızayla, imalatçı-üretici ve ithalatçı garanti süresi sona eren mobil cihazlarda yaşanan arızalara 1 yıl teknik servis güvencesi verilecek.

Paketlere ve ayrıntılı bilgiye ‘KVK Satış Noktaları’ ve ‘KVK Teknik Servis’lerden ulaşılabiliyor.

Kaynak: techno-labs.com (http://www.techno-labs.com/1/37271/1/kvkdan-yeni-garanti-paketleri.html)
http://www.btsony.com/asp/product/2375/Sony-NWZ-Z1040-8GB-Android-Walkman

http://www.akakce.com/mp3-calar/en-ucuz-sony-nwz-z1040-fiyati,753986.html

içinde S-Master MX Dijital Amplifikatör bulunmakta.

ben paypal kullanarak aldım %5 daha indirimle 422 TL'ye geldi.
İlk aramada aradığınız kişiye ulaşılamıyor diyor 2. aramamda çalıyor ve bunu sık olmasa da ara sıra yapıyor. Sizce nedeni ne olabilir?

arızamı yoksa şebekeyle alakalı birşey midir?

not: bunu özellikle şebekeyi 3g/gsm tercihliden gsm e alınca yapmaya başladı.
arkadaşlar 3 defa aradım doğrulattım, hız değiştirme hakkını ayda 3 den 1 e indirmişler (ben yeni öğrendim en azından). ay diyorsam ağustos ta 1 temmuz da 1 de değil, 30 gün içerisinde 1 defa. eskiden 1 mbit kullanırdım 5 gün vanaları açtırırdım (10mbit) 3-5 günlüğüne günlük hesaptan 15 lira ek gelirdi faturaya işimi görürdüm. şikayet olarak kayıt aldırdım bu konuyu. arkadaş ben aylık 100 lira vermek zorunda değilimki sana kullanırım 10 gün alırsın ekstra 30 lira, müşteriye dayatmaya ne hakkın var.

bu durumdan bnm gibi mağdur olan arkadaşların fikrini almak isterim. yanı sıra şikayet maili göndermeniz yada aramanız hepimiz için faydalı olur...
arkadaşlar eylül ayı sonlarında f22m1 aldım (baya da büyük bir rakam ödedim). aldığım gün ekranı kontrol ettim hiçbir sorun yoktu. ama bu güne kadar 4 ölü bir parlak piksel çıktı ki ben geçen 3 aylık dönemde yoğunluktan dolayı en fazla 5 6 saat kullanmışımdır. şimdi sorum: sony e başvursam değişim yaparlarmı. değişim olmaz tamir mi edelim derler yada yapacak birşey yok gibi bir cevap alabilirmiyim. yardımcı olan herkese şimdiden çok teşekkürler...
Hakkında
Konum: İstanbul,Kadıköy
Forum İkinci El İmzası:
referans: (satılan)
kadir (canon a70)
Dual Core (Sony Playstation Portable)
NightWalker (MSI NX6600 GT)
ÇakırEfe (HIS 4850 1gb)
--------------------------------------------------
referans: (alınan)
ÇakırEfe (Radeon HD 4890 OC 1gb)
cemkula (Acer Iconia A100)
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 12 sa. önce
Son Mesaj Zamanı: dün
Mesaj Sayısı: 331
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 844
İkinci El Bölümü Mesajları: 88
Konularının görüntülenme sayısı: 63.839 (Bu ay: 435)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 522 (Bu hafta: 1)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Sıcak Fırsatlar
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.