Teğmen
11 Ekim 2009
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
2 üye
Görüntülenme
Toplam: 189 (Bu ay: 1)
Gönderileri

Arkadaşıma ait Valorant hesabı satılıktır. Başlıca özellikleri sıraladım. Oyuna pek hakim değilim detayları ÖM üzerinden sorarsanız yardımcı olmaya çalışırım.


  1. 3. Kısım battlepass (full)
  2. 5. Kısım battlepass (full)
  3. Ejder Operatör
  4. Ejder Vandal
  5. Anomali Şerif
  6. Anomali Phantom
  7. Asil Vandal
  8. Yelpaze Bıçak
  9. 3. ve 5. Kısım battlepass bıçakları
  10. Tüm karakterler açık.


RANK: IMMORTAL (5.Kısım full immortal)


İstenilen fiyat: 829 TL

Arkadaşlar Merhaba, başlıkta belirttiğim ve şu linkte de detaylı bilgi bulabileceğiniz kulaklığı almayı planlıyorum.


Almayı planlama sebeplerim;


-Diğer tüm ekipmanlarımın da Razer oluşu,

-Çok fazla içerik olmasa da iyi yorumlar okumuş olmam,

-Mediamarkt'ta 5-10 dk deneyip hafifliğine ve boyut itibariyle rahatlığına hayran kalmış olmam (üzerinde alarm takılı olması sebebiyle daha da ağır olmasına rağmen)


Endişelerim;


-Ses özelliklerine sadece kağıt üzerindeki bilgiler vasıtasıyla vakıf olmam, oyunda sesini deneyimleme fırsatım olmadı.

-Çok fazla kullanan görmedim. (Yayıncı, youtuber, teknoblog vs.)

-Dayanıklılığından emin değilim. (HyperX cloud vs gibi örnekleri olmaması sebebiyle)


Bu kulaklığı deneyimleyen, kullanıyor olan, fikir verebilecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler.


not: Kulaklığı yalnız oyun (CS:GO) oynarken kullanacağım müzik dinlemek gibi bir amacım zaten yok.

Öncelikle Merhaba arkadaşlar,


11.11.2020 tarihinde Sinerji Bilgisayar'a ait sinerji.gen.tr isimli internet adresinden Corsair h100i RGB Platinum marka/model ürün satın aldım.


Kuzenime toplayacağımız sistem için satın almış olduğum ürünlerden sadece 1 tanesi bu idi. Sistem toplama planımız uzun süreli ertelendiği için ürünü iade etme kararı aldık.


13.11.2020 tarihinde MNG Kargo ile elimize ulaşan bahse konu ürünü 22.11.2020 tarihinde iade etmek üzere (iade/cayma süresi dahilinde) site üzerinden başvuruda bulunduk.


23.11.2020 yani bugün ise aldığımız cevap, "Ürün kutusu ya da jelatini açılmış ise iade kabul etmiyoruz" oldu.


Ürün kutusunda bulunan birkaç ezikten ötürü kontrol etme ihtiyacı duyularak sadece jelatini açılıp kutu içi-içeriği kontrol edildi. Montaj vs. zaten söz konusu değil.


Neyse sonuca gelecek olursak, THH başvurusunu yaptık ve beklemedeyiz.


Siz siz olun, sinerji.gen.tr üzerinden -özellikle de iade ihtimaliniz olan- alışveriş YAPMAYIN, YAP MA YIN.

https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/81/0a/b9/810ab9132f3897b8891c96e2e597e3bd.jpeg&t=0&width=480&text=1

Fiyat: 2050 TL


------------------------0---------------------------------



https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/2e/7c/7c/2e7c7c275bd90826d4fe362a5b176267.jpeg&t=0&width=480&text=1

Fiyat: 200 TL


------------------------0---------------------------------



https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/53/27/88/5327883f30e71da4d7ed0dbd7c1e9248.jpeg&t=0&width=480&text=1

Fiyat: 60 TL


Yeterince referansım mevcut, havale sonrası teslimat yapabilirim. Tüm Skinleri alacak arkadaşa bir miktar daha indirim yapabilirim.

Silinebilir.

Daha önce adını duymamış olabilirsiniz sitenin. Alışveriş yapmadan önce bir hayli düşündüm ben de haliyle hatta benim yapacağım alışverişe konu ürün bir ekran kartı olduğu için ekstra düşündürdü Fakat birçok e-ticaret sitesine nazaran hem uygun fiyatlı hem de çok hızlı kargo sayesinde tebessüm ettirdi. Site hakkında fikir alabilecek yer arayan ve bulamayanlar olursa diye deneyimimi buraya bırakayım istedim.

dipnot: bu konu "siteye kefilim, kafanız rahat olsun" anlamı taşımamaktadır, sadece deneyimimi paylaştım.

Umarım alışveriş yapacaklara ufak da olsa fikir verir, memnun kalmanız dileğiyle..


Edit: Ekran kartı ile ilgili iade/değişim süreci başlatmıştım fakat kartta sorun olmadığı ortaya çıktı. Yaşadığım sorun m.2 SSD ve Anakart uyuşmazlığından kaynaklıymış. İade/değişim konusunda problem yapmayacakları bu süreçteki tutumlarından gayet net anlaşıldı. Karta talip olan bir arkadaşım var, bir aksilik olmazsa ona kuracağımız sisteme ekleyeceğimden ötürü iade etmeme kararı aldım. Kısacası güvenilir bir site olduğu kanaatindeyim.
Henüz covid-19 meselesi tırmanmamışken SFF bir sistem toplayayım, sokağa çıkılmayacak günler yakındır bir pc lazım diyerek bazı parçalar sipariş ettim.

Bu parçaların bazılarını amazon.com üzerinden sipariş etmeme rağmen 1 hafta civarında ürünler elime ulaştı. Amazon.de ise kargoya bile vermedi (bugün sipariş vereli tam 15 gün oldu)

Israrla müşteri hizmetlerini arıyorum fakat onlar da ellerinden bir şey gelmediğini, sadece depoya bildirim gönderdiklerini ve ürünlerin ne zaman kargolanacağını bilmediklerini iletiyor. Ayrıca covid-19'dan ziyade kasım ayından bu yana böyle problemler yaşıyoruz diyorlar.

Bahsettiğim dönemde benzer bir durumla karşılaşan/çözümleyen ya da mağduriyetinin giderilmesini sağlayan var mıdır?
Bugün malum site üzerinden otomobil ilanlarına bakarken bütçeme uygun ve aradığım özellikleri barındıran bir donanıma sahip araç buldum. Araç sahibinden değil, yetkili bayiden satılıktı yani ATA CITROEN isimli firmanın 2. El bölümünde sergilenmekte/satılmaktaydı. Hiç vakit kaybetmeden -evimize 10 dk mesafede- bahse konu bayiye gittik ve direk 2. el araçların olduğu showroom tarafına geçtik. Araç üzerine "SATILMIŞTIR" ibaresi alelade bir a4 kağıda yazılmış vaziyette eklenmiş.

Yine de soralım istedik belki bi yanlışlık vardır diye. Sorduk tabi, gelen cevap "Nasip değilmiş abi" oldu.
Arkasından da "Ne kadara satıldı?" diye sordum ona gelen cevap ve devamındaki diyalog daha da beter, "136.5'a gitti abi, siz alır mıydınız ki 136.5'a?" ben de "Alırdık" diyerek boş muhabbeti sonlandırmaya çalıştım o ara baktım bizimle muhatap olan satıcı başka bir çalışanla fısıldayarak bir şeyler konuşuyordu.. Neyse sonra çıktık bayiden ve bi yarım saat kadar önce asıl mesele ortaya çıktı.

Favorilere de eklediğim ilanı -iyi ki eklemişim- kontrol edeyim bakalım dedim ve açtım bilin bakalım karşımıza ne çıktı?

İşte fırsatçı; sözde kurumsal, sözde yetkili bayi:






Ne gerek var bunlara? De ki bana "İşgüzar bi arkadaş yanlış fiyat girmiş, kbakmayın" yani piyasanın ne kadar fırsatçı olduğunu ve adım adım nasıl işlediğini görmeniz için anlatayım dedim. ATA Hyundai, Citroen ve ne kadar bayiliği varsa bulaşmamanız dileğiyle, mutlu seneler.
Öncelikle herkese merhaba. Başlıkta da belirttiğim üzere kargo nerede net bir bilgi yok.

PostNL verilerine 26 Mayısta sipariş verdiğim kargo, 6 Haziranda Türkiye'ye sevk edilmiş, 11 Haziranda da ülkemize giriş yapmış.

PostNL der ki: "Türkiye'ye ulaştı kargonuz", PTT de der ki: "Yoo bize gelse biz sisteme gireriz."

Hangisi doğru söylüyor? Ya Avrupalı dürüsttür ona inanalım ya PTT yerlidir ona inanalım?

Her neyse söz konusu durumla alakalı ekran görüntüleri ektedir.





———————————————-–—•••

Edit: “Gonderi (Varis)alip verme merkezinde alindi” ibaresi PTT’ce eklenmiş.

Bu da demek oluyor ki: “tamam tamam gelmiş, Türkiye’de paketiniz”
Konu kilit anlaşıldı.
Hakkında
Konum: Ankara
Meslek: PS.
İlgi Alanları: Game/hardware/shopping
Sistem ve Tercihleri
Bilgisayar
PC
Otomobil
volkswagen
Mobil cihaz
Apple
Operatör
turkcell
Oyun Platformu
PC
Takım
Galatasaray
Steam
https://steamcommunity.com/id/lnscsgo
Ses Sistemi
Creative
İşlemci
AMD
Anakart
ASRock
Sabit Disk
Western Digital
Formula 1
Mercedes
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 4 hafta önce
Son Mesaj Zamanı: 2 ay
Mesaj Sayısı: 148
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 436
İkinci El Bölümü Mesajları: 192
Konularının görüntülenme sayısı: 4.887 (Bu ay: 556)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 1.007 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: İkinci El
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.