Kavşak kazası hakkında yardıma ihtiyacım var
Güncelleme: Komisyon sonucu oy birliği ile ( 3 üyede %100 kusur demiş) A aracı kusurlu bulundu.
Merhaba arkadaşlar.
Geçen hafta bir kaza geçirdim. Trafik polisi çağırdım ama yaralanmalı kaza olmadığı için aranızda tutun dediler. Alkol ve evrak kontrolü yapıp gittiler.
İki araçta kavşakta dönüş yapmıyor. Yollarına düz devam ediyor.
Kavşağın hiç bir yerinde Dur, Yol ver veya Ana yol-Tali yol levhası yok. Tutanakta iki aracında geldiği yol sokak olarak yazıldı.
Sigorta şirketleri görüşme yapmış Mutabakatsızlık çıkmış. Olay komisyona kaldı. Hangi aracın bana ait olduğunu söylemeyeceğim. Kaza anının daha kolay anlaşılması için araçları A ve B olarak isimlendireceğim. A aracı beyaz araç.
Sizden ricam bu olayda kusur oranları ne olur ve neye göre olur.
Şimdiden teşekkür ederim.
Olayın Fotoğrafları;
Tutanak
Kaza Yeri Geniş Açı
Kaza Yeri
Yakın Çekim
B aracının gittiği yön
B aracının geldiği yön
A aracının gittiği yön
A aracının geldiği yön
Mediamarkt Tüketici hakem heyeti şikayeti
Thh sonuçlandı. Cihazın 3.999 tlye tarafıma satılmasına karar verildi. Firma stok olmadığı gerekçesi ile Redmi Note10S öneriyor(3.999 tlye alacağım) kararsız kaldım Note10s alayım mı yoksa tekrar mı şikayet etmeliyim.
Arkadaşlar merhaba
Üstteki linkte olan XIAOMI Poco X3 NFC 128 GB Akıllı Telefon Mavi,
3 Aralık 2021 04:00 saatinde kredi kartımla 3999 tl ödeyerek satın aldım.
3 Aralık 2021 11:07 de arka arkaya '' Sipariş İptal Bilgilendirmesi, Siparişiniz İptal Edilmiştir! ve Siparişinizin Teslimatı Hakkında olarak 3 adet mail geldi. Bunun üzerine siteyi kontrol ettim ve ürünün hala 3999 tlye satışta olduğunu gördüm ve müşteri hizmetlerini aradım. MH ürünün online stoklarda olmadığını sadece mağazada olduğunu ve ürünü Media Markt Kahramanmaraş Piazza AVM'den aldığımı söyledi(Bunun nasıl olduğunu bende anlamadım sordum ama net bi açıklama gelmedi. Alım yaptığınızda Kahramanmaraş mağazamıza düşmüş dedi) Mağazada stok olmadığını bu yüzden siparişin iptal edildiğini söyledi. Ben de 21. yy.da yaşadığımızı siteden baktığımda bir çok mağazada stok gözüktüğünü, başka mağaza stoğundan neden tedarik edilip gönderilmediğini sordum. Faturanın Kahramanmaraş mağazasına kesildiğini bu nedenle gönderim yapılamayacağını söylediler. Ürünü istediğimi ve alamazsam tüketici hakem heyetine şikayet edeceğimi defalarca belirttim buna rağmen Mhdeki kadın kayıt oluşturdu ve telefonla aranacağımı söyledi. 4 Aralık 22:10da gelen mailde tutarın kartıma iade edildiği belirtiliyor.
Ön bilgi formu ve satış sözleşmesi elimde mevcut.
Tecrübeli olan arkadaşlardan şikayet konusunda yardım bekliyorum.
|
Ekran kartı tavsiyesi
|
Son Giriş: 8 ay önce
Son Mesaj Zamanı: geçen yıl
Mesaj Sayısı: 77
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 170
İkinci El Bölümü Mesajları: 34
Konularının görüntülenme sayısı: 4.574 (Bu ay: 79)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 14 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Free to Play - MMO