Yüzbaşı
26 Ekim 2003
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme
Toplam: 145 (Bu ay: 0)
Gönderileri
Arkadaşlar ben 1x.com a uye oldum.mobilden surekli
“We need some more info about you before you can upload photos to 1x. Please edit your profile and add a valid profile picture and write a short biography. Thanks”
Hatası alıyorum.fotoğraf yükledim bir kaçtane farklı.biyografi doldurdum olmadı.
Mobil olmayan sitede upload dediğimde sürekli pro üyelik ekranı çıkıyor.
Pro üye dışında fotoğraf yüklenmiyormu.
İyi günler arkadaşlar şimdi size Migros Elektronik bölümünde sıkıntı yaşadığınız anda neler başınıza gelebileceğini, KOCA KOCA firmalarda nasıl çözümsüzlükler içinde yüzüleceğini anlatacağım.
sürç-i lisan ettiysek affola

21.08.2018 tarihinde Antalya 5m Migrostan Playstation 4 oyun konsolu satın aldım.4 gün sonra oyun kolunun arızalı olduğunu fark ettim ve 24.08.2018 de Antalya 5M Migrosa ürünü servise göndermelerini hatta daha yeni ürün olduğundan dolayı değişimi olabilirse memnun olacağımı söyledim. (ürün Garanti Belgesi KAAN DİJİTAL diye bir firmaya ait). Ürünü Ankara 5M Migrostanda teslim alabileceğimi belirttim çünkü aslen An karada yaşıyorum.

Ürünü 18.09.2018 de teslim almak için Ankara 5M Migrosa gittim ve tamir edildi diye teslim ettiler. Ardından ürüne hiçbir müdahale etmediklerini anlayıp geri götürdüm ve servisi aramalarını söyledim. Servis arandı ve ürünün kendilerine ait olmadığını ve ürünü müdahale etmeyeceklerini söylediler. Müdür yardımcısı geldi konuyu anlattım. Bu problemi çözülüp bana geri dönüş yapmalarını söyledim. Ancak onlar sürekli biz halletmeye çalışırız ancak Antalya ile görüşün dediler. Ardından ben Antalya 5M Migrosu aradım ve olayı anlattım benden seri numarası vs. aldılar ve geri döneceklerini söylediler. Bu arada Ankara'dan hala bir geri dönüş sağlanmadı.

Bir kaç gün sonra Antalya'daki 5M Migros ürünün başka bir firmaya ait olduğunu(BAŞAK EĞLENCE OYUNLARI) ve verilen garanti belgesinin karışmış olabileceği söylediler. Ardından yeni bulunan şirket Ankara daki 5M migrosa bildirildi ve yeni firmaya göndermeleri söylendi. Bende akabinde Ankara 5M Migrosu aradım tembih ettim.
Aradan 1 hafta geçti ve KAAN DİJİTAL ilk gönderdikleri firma yetkilisi beni aradı ve ürünü tekrar bize gönderdiklerini ve ürünün ısrarla bize neden gönderdiklerini anlamadığını ürünün kendilerine ait olmadığını söyledi. Bende Ankara 5m Migros ile görüşmesini ve ürünün kime ait ise oraya yönlendirmesini istedim. Ayriyeten ben Ankara 5m ve Antalya 5m i konuyla ilgili bilgi verdim.

08.10.2018 tarihinde Ankara 5M Migrostan arandım ürünün hazır olduğunu söylediler. Bende ürünü teslim almaya gittim ancak ürünü teslim almadan önce bir not ilişti gözüme firma ÜRÜN BİZE AİT DEĞİL ANCAK ÜCRETSİZ TAMİR ETTİK BİR DAHA BİZE GÖNDERMEYİN gibi bir not yazmış olduğunu fark ettim. Bunun ne olduğunu sorduğumda bir cevap alamadım tabiki ve müdürüyle görüşmek istedim müdüre hanım geldi konuyu anlattım. İlgileneceğini söyledi. 1 Hafta geçti bir geri dönüş sağlanmadı.

08.10.2018 tarihinde İnternetten bir şikayet dilekçesi doldurdum. Şikayetimin nüshasını mail olarak istedim veremeyeceklerini söylediler.Bende zaten kurum olarak herhangi bir konuda bana yardımcı olamayacaklarını anladığımı söyledim Antalya 5m Migros Şikayetime istinaden benden fatura örneğini istedi, bende gönderdim.
Ertesi gün Antalya 5m den mesaj yoluyla Esra bilişim aracılıyla Kaan Digitalden mal alınmış yani ilk gönderilen firma garantisi altındaymış oraya gönderin dendi bende ürünü teslim almadığımı Ankara 5m le irtibata geçmelerini söyledim.

16.10.2018 Ardından Ankara 5m Migrosu aradım ve durumu anlattım Antalya ile iletişime geçip ilgili firmaya göndermelerini banada bilgi vermelerini istedim.Sonuç bekliyoruz bakalım firma kabul edecekmi ürünü yoksa yine dönecek duracakmı bizim ps4 kolu.

21.08.2018 17.10.2018 neredeyse 2 ay ve hala çözüm için ben çabalıyorum.

Migros ürünü nereden veya kimden aldığını bilmiyorsa veya aldığı firmayı bu konuda ikna edemiyorsa. Sadece müşterinin çabası ve iletişimiyle sorun çözülmeye çalışıyorsa. Migros ürünün arkasında gerekli zaman içerisinde ürünün tamirini veya değişimini yasal olarak hakkım bu benim sağlayamıyorsa.

Bir müşteri Migrostan neden ürün alsın.Köşedeki küçük esnaftan yapsam ben bu alışverişi sizden daha hızlı çözer bu sorunu.
Arkadaşlar amazon yeni xbox one controller aldım ancak bir şey takıldı aklıma,Ürünün kalibrasyon ayar bölümünde sağ joypad kalibrasyonları hiçbir zaman ortalanmıyo azda olsa açıklık var sizdede böylemi teşekkürler.

ürün bu arkadaşlar.
Arkadaşlar amazon yeni xbox one controller aldım ancak bir şey takıldı aklıma,Ürünün kalibrasyon ayar bölümünde sağ joypad kalibrasyonları hiçbir zaman ortalanmıyo azda olsa açıklık var sizdede böylemi teşekkürler.

ürün bu arkadaşlar.
"A Mother holds her Chlids hand for a short while and their hearts forever."

Aslında az çok anladım ama tam anlamlı bir çeviriye ihtiyacım var benim anladığım:
Anneler çocuklarının ellrinin kısa bir süreliğine tutar kalpleride ömür boyu gibi bişey.

Teşekkürler.
Meksika originde need for speed 19 dolar şu anda,daha önce proxyden bağlanıp böyle bir işlem yapmadım.
Bu konu hakkında bir kaç sorum olacak
1-Güvenli bir proxy meksika için nerede bulabilirim,bu işlem riskli bir işlem mi?
2-Vpn programları dahamı güvenli öneriniz varmı?
3-Originden oyun satın alırken sanal kart kullansam mı? siz nasıl yapıyorsunuz.
4-Bu konuda bana öneriniz varmı.

Teşekkürler.
Arkadaşlar film izlerken böyle bir hata geliyor internette araştırdım kopya koruma yazılımıymış. Benim cihazdan başka bu sorunla karşılaşan varmı ve nasıl çözdü merak ediyorum zırt pırt hata verip duruyor.Güya mediaplayer içinde olsun diye hazır sistem aldık..
Telefon yuvarlak hatlarından kurtulmuş bu haliyle iphone 5 in büyük ekranlısı gibi.Beğenmeyenler ne bekliyorlardı bir açıklarmı. Takıntınız titanyum kasaysa bu büyüklükteki bir telefona titanyum kasa 200 gr dan aşağı çekmez. İphone o kasa ile büyük ekranlı bir telefonda zaten çıkaramaz.

Birde bu iki telefonu karşılaştıranlar bence büyük yanılgı içindeler.Çünkü 5 inç bir telefonla 4 inç bir telefon aynı sınıfta olamazlar.

Tüm samimiyetimle tekrar soruyorum şu iki telefon arsında tasarım olarak ne fark var ne bekliyorlardı.



Arkadaşlar bir kaç aydır takip ettiğim 6877k bazı sorunlarının olmasına rağmen almak istediğim bir model.Ancak ürünün teknosa dışında satılmaması stokların bir bitip tekrar çıkması kafamda baya şüphe oluşturdu.Üründe philipsin ve piyasanın bilgi ciddi sorunlarımı var ve ürünün bir bitip tekrar satışa sunulması iade ürünlerden mi kaynaklanıyor baya kıllandım.

Sonuçta her televizyon ve teknolojide bazı sıkıntılar mümkün ışık sızması ve bulutlanma ledlerin üretiminden kaynaklı genel sorun mesala.

ÖZELLİKLE BU 6877K KONUSUNDA TEKNOSA DIŞINDA SATILAN BİR YER BİLİYORMUSUNUZ,SİZCE BUDURUMUN NEDENİ NEDİR?
BAYMAK FALKE MASTER 24 YOĞUŞMALI KOMBİ

Hermetik fiyatına bulduğum bu kombiyi kullanan veya deneyimi olan arkadaşlar önerirmisiz?




Kapasite ve Verim Özellikleri

Max. Isıtma Gücü (kcal/h – kw) 20.640-24

Maksimum Verim (%0) 103,14

92/42/EEC Direktifine göre verim sınıfı

Sirkülasyon pompası Low Energy (Düşük Enerji)

Isıtma devresi sıcaklık ayar aralığı (ºC) 30-85

Sıcak su devresi sıcaklık ayar aralığı (ºC) 35/65


Minimum kullanım sıcak suyu üretimi (lt./dak.) 2,5

Teknik Özellikler

Ateşleme Tipi Elektronik

Isıtma suyu devresinde donmaya karşı tam koruma Evet

Kullanım suyu devresinde donmaya karşı tam koruma Evet


Dijital (LCD) gösterge paneli Evet

Sıcaklık Kontrolü NTC Sensör x 2

Eşanjör Yapısı Üç Eşanjörlü

Arıza Teşhis Sistemi Evet

Gaz valfi modülasyonu Elektronik Kontrollü

Boyutlar

Yükseklik (mm) 763

Genişlik (mm) 450

Derinlik (mm) 345

Baca Çapı (Ømm) -

Hermetik baca çapı (Ømm) 60-100


İşletme Özellikleri (Yakıt)

Gaz tipi D.gaz/LPG

Gaz basıncı: Doğalgaz (mbar) 20

Gaz basıncı: LPG(G30/G31) (mbar) 30/37

İşletme Özellikleri (Elektrik)

Voltaj (V) 230


Koruma sınıfı IPX5D


İşletme Özellikleri (Su)

Isıtma devresi max. çalışma basıncı (bar) 3

Sıcak su devresi min. çalışma basıncı (bar) 0,2

Sıcak su devresi max. çalışma basıncı (bar) 8

Aksesuarlar

Dış hava sensörü Opsiyonel

Dijital program saati (günlük/haftalık programlı) Opsiyonel

Dijital oda termostatı Opsiyonel

Baca ve Dirsek Seti 90’ Standart

Garanti Süresi

Garanti süresi 7 Yıl
Hakkında
Konum: Ankara
Forum İmzası:
2003 FOSİL ÜYE
Forum İkinci El İmzası:
2003 FOSİL ÜYE
Hakkımda:
79FC7A32.jpg
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 11 sa. önce
Son Mesaj Zamanı: 6 ay
Mesaj Sayısı: 590
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 841
İkinci El Bölümü Mesajları: 149
Konularının görüntülenme sayısı: 98.275 (Bu ay: 285)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 73 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Donanım / Hardware
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.