Yüzbaşı
11 Aralık 2008
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
9 üye
Görüntülenme
Toplam: 52 (Bu ay: 0)
Gönderileri
iTunes 12.7 güncellemesi ile Apps sekmesi artık itunes üzerinde yer almıyor. Apple fokuslandığı alanı değiştirdiğini söylüyor. Şimdi burada merak ettiğim telefondan uygulamaları güncellediğimde itunes bu güncellemeleri otomatik kendi arşivine atıyor mu. Çünkü sync işlemi devam ederken güncellediğim uygulamaların aktarıldığına dair bir ibare gözükmüyor. Önceden tek tek hangi uygulamalar aktarıldığını görebiliyorduk. Yeni bir telefona tüm datayı aktardığımda fail yaşamamak için bunu öğrensek hiç fena olmayacak :)
Arkadaşlar merhaba, doktora tezi için 200'den fazla kişinin katılacağı bir anket raporlamam gerekiyor. Önemi çok yüksek Anket özellikle çalışan veya çalışmış kesim için geçerli. Aşağıda linkini verdiğim ankete katılabilir ve çevrenizden bir kaç kişinin katılmasını sağlayabilirseniz tezin başarıya ulaşmasında büyük katkı sağlamış olursunuz. Ankete katılan konuyu yukarlara çekebilirse herkesin görmesi açısında iyi olur.

Anket anonimdir. Kişisel bilgi kaydı olmayacaktır.

Anketin konusu: Çalışan Memnuniyeti

https://tr.surveymonkey.com/r/X27GQNH
Merhaba arkadaşlar, i5 kullanıcısıyım. Yeni bir i5 cihazı geldi elime. iTunes yedeklerim her gün alınıyor bir problem yok. Merak ettiğim konu şu yeni i5 cihazıma olduğu gibi önceki cihazımın bilgilerini aktarabilir miyim. Bunu fotoğraf, video vs düşünmeyin. Olduğu gibi tüm datalar oraya geçebiliyor mu ? Mail ayarlarım, whatsapp konuşmalarım, SMSlerim, notlarım, uygulamalarım ve ayarları vs vs. Yani diğer telefonu kapatıp yeni telefonu açtığımda sadece cihaz değişmiş olsun istiyorum. iCloud kullanmıyorum ama her gün cihazım iTunes ile eşleşiyor yedekleri mevcuttur. Yeni cihazı kurarken seçeneklerden yeni iphone değil iTunes yedeklemesinden geri yükleyin dersem dediğim şekilde mi geri geliyor cihazım ?
Arkadaşlar geçen forumda takılıyorum ringpara adlı bir uygulama gördüm. Tamamen Türk yapımı olduğunu okuyunca ilgimi çekti ve hemen indirdim. Uygulamanın mantığı aslında çok basit, yükledikten sonra üye oluyoruz ve telefonu çalmasını istediğimiz saatlere göre ayarlıyoruz. Yüklendikten sonra telefonumuza reklam iniyor nereden indiğini bilemiyorum indikten sonra gelen çağrılarda ekranda reklam oynuyor. reklam oynadıkça para kazanıyorum Yalnız ben biraz abarttım sürekli arkadaşa aramasını söyledim bir yerden sonra kazanç artmıyor sanırım bir koruma yapmışlar

Galaxy S4'e indirdim problem yok şimdilik hatta işi iyice abarttım aileye yükledim birbirimizi aradıkça kazanıyoruz Hep biz para veriyoruz birazda biz kazanalım

Yükleyen arkadaşlarla bu kategori altında yazışalım. Sanırım yeni bir kazanç yolu açıldı bizlere

Not: Türk yapımı olduğu için ödemeleri düzgün alırız diye tahmin ediyorum yada en azından birilerine kolayca ulaşabiliriz.

Edit: linki vermeyi unuttum indirme linki şu :http://www.ringpara.com/ringpara-kur.php
Merhaba, 2 haftadır mac os x kullanıcısıyım. Yıllardır Opera kullanırım. Opera Link gibi süper bir sistemi var. Mac os x'e geçtikten sonrada opera kullandım fakat 3 gün dayanabildim. inanılmaz takılmalar yaşıyor. sekme sayısı arttığında yanıt süreleri geç oluyor, yani hiç stabil kullanamadım. Şu an firefox'a geçtim fakat operayı bırakmak zor oldu Firefox gayet stabil ve hızlı çalışıyor, chrome ve safaride öyle. hatta maverics geldiğinde dedikleri gibiyse safariye geçebilirim Neyse sizdede opera bu şekilde mi çalışıyor ? Umarım update ile düzeltirler. Her zaman böyleyse operaya elveda diyeceğim
Selam arkadaşlar aşağıda ki makinayı haftasonu almak istiyorum. Baya Haswell için sabrettim fakat 6000 lira falan makineye vermek istemiyorum sonuçta tasarımcı değilim yazılımcıyım ve aşağıdaki ürünün bana 2 sene yeteceğini düşünüyorum. Oyun kesinlikle düşünmüyorum o yüzden harici ekran kartı olmaması dezavantaj olmaz. 8 gb ram olması işimi çok kolaylaştırıcak. Ayrıca haswell makinelerin Türkiye'ye gelmesi bence temmuzun yarısını bulur zaten pupa en az 4 hafta sürer demişti. Yurtdışından alma gibi bir lüksümde yok çünkü taksitle alıcam. Velhasıl kelam aşağıda ki makine sizce nasıl ? 13" macbook air var şirketteki arkadaşta boyutları hoşuma gitti zaten evde ve işte 24" monitörüm var gerektiğinde oradan kullanabilirim. Tek kafama takılan 128gb ssd boyutu. 256gb ve 2.6ghz işlemcisi olan ile aradaki fark 500 lira. Lütfen fikirlerinizi almadan önce paylaşır mısınız ? Çünkü cumartesi veya pazar gidip pupadan almayı düşünüyorum


http://www.pupadankapiniza.com/asp/product/6626/MB-PRO-13-RETINA-2-5GHz-DC-i5-128GB-SSD@treko@trekoundefined
Selam arkadaşlar, haftaya inşallah bende Macbook pro retina sahibi olacağım. ilk defa mac ve mac os x kullanacağım. Kafamda2 model arasında ki fiyat farklı kurcalıyor. Biri 2.6 ghz işlemci 8 gb ram diğeri 2.7 ghz işlemci 16 gb ram fakat arada 1000 liraya yakın fark var. Sizce bu fark değer mi ? Almışken 16 gb lığı alacaktım ama aradaki fark ve durum kafamı kurcalıyor


http://www.pupadankapiniza.com/asp/product/7193/MACBOOK-PRO-15-RETINA-QUAD-CORE-i7-2-7GHz-16GB-512GB-FLASH-HD-GRAPHICS-4000-GEForce-GT-650M-1GB

http://www.pupadankapiniza.com/asp/product/4129/MB-PRO-15-RETINA-QC-i7-2-6GHz-8GB-512GB-FLASH-HDG-GT650M-1GB
Arkadaşlar, 2 3 gündür wi-fi ağlarına katılamadı hatası alıyorum. Evde işte kısaca hiç bir ağa bağlanamıyorum. Uzun süre deniyorum bazen giriyor. Girdiğinde kopma vs olmuyor. Ağ ayarlarını sıfırladım ve şimdi ios 6.1 e geçtim yine devam ediyor. Ne önerirsiniz ?
Arkadaşlar appstore bir anda yarı ingilizce oldu. Forumdan bir itunes linkine tıkladım uygulama tr storede yok dedi mağaza değişsinmi diyince iptal dedim. Şimdi farkettim alttaki butonlar falan ingilizce ve yükle butonları yazılımsal değerler almış. Çıkış yapıp tekrar girdim, kapatıp açtım telefonu ama banamısın demedi. Nasıl çözerim bunu. İsterseniz ekran görüntüsüde koyabilirim.
Arkadaşlar son 2 gündür wireless modeme ne kadar yakın olsamda tek diş çekiyor ve appstore a girmiyor. Safari felan zor sayfalara zor giriyor veya hiç girmiyor. Son güncellemeyi yapalı çok oldu onla Alakalı olduğunu zannetmiyorum.
Hakkında
Konum: İstanbul,Kadıköy
Meslek: Yazılım Mühendisi
İlgi Alanları: Bilgisayar Teknolojileri, Elektronik, Futbol
Forum İmzası:
Forum İkinci El İmzası:

PHP & MySQL - CSS XHTML - JQuery / Java - Python

Sistem ve Tercihleri
Bilgisayar
MacBook
Otomobil
Audi
Mobil cihaz
iPhone 5
Mobil cihaz
Nokia
Mobil cihaz
Nokia
Operatör
Vodafone
ISS
Uydunet
Oyun Platformu
PS3
Takım
Galatasaray
TV
LG
Klima
Klima
Ses Sistemi
Creative
Notebook
Apple
Motosiklet
Yamaha R6
Dünyadan Futbol
Galatasaray
Basketbol
Galatasaray
İşlemci
Intel
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 3 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 3 yıl
Mesaj Sayısı: 824
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 1.830
İkinci El Bölümü Mesajları: 34
Konularının görüntülenme sayısı: 82.264 (Bu ay: 217)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 49 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Konu Dışı / Off Topic
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.