|
-
23.05.2024 ÖNEMLİ GÜNCELLEME
Sevgili Arkadaşlar,
Dün, 22 Mayıs'ta, SAMSUNG yetkilisiyle gerçekleştirdiğim görüşmenin ardından, müşteri memnuniyeti adına bana iade seçeneği sunuldu. Bu teklifi memnuniyetle kabul ettim ve şu anda iade sürecinin tamamlanmasını bekliyorum. Destekleriniz için hepinize çok teşekkür ediyorum.
Müşteri memnuniyetine verdikleri önem ve bu süreçteki çözüm odaklı yaklaşımlarından dolayı SAMSUNG markasına ve bu konunun olumlu şekilde sonuçlanmasında emeği geçen tüm çalışanlarına teşekkür ederim.
Konu başarıyla çözüme ulaştı.
Saygılarımla,
Yasin Ayaz
-
Herkese merhaba,
Hep derlerdi teknoloji işi, şans işidir diye ama ben araştırarak ve ince eleyip sık dokuyarak doğru seçim yapabileceğimize inanırdım. Ancak, ülkemizdeki satış sonrası destek sistemlerinin ne kadar yetersiz olduğunu ve büyük markaların bile müşteri memnuniyetini hiçe sayabildiğini yaşayarak öğrendim. Bu yazıyı, dünya genelinde saygınlığı olan ve televizyon piyasasında önemli pay sahibi SAMSUNG 'un bir müşterisine nasıl davrandığını paylaşmak için yazıyorum.
Evdeki emektar televizyonu yenileme kararı alıp, piyasadaki en güncel modelleri inceledikten sonra SAMSUNG 65S90C OLED TV modelini, yetkili satıcı VATANBİLGİSAYAR Beylikdüzü/İstanbul şubesinden, günümüz 4 aylık asgari maaş değerinin üzerinde bir fiyata satın aldım. 4 Mayıs 2024 tarihinde kurulum ekibi gelip televizyonu kurdu. Ancak, kurulum sırasında fark ettiğim panel eğikliğini ekibe bildirsem de, bunun normal olduğunu, televizyonun çok ince olduğunu söyleyerek beni geçiştirdiler. Ölü piksel testi talebim üzerine yapıldı ve hiçbir sorun olmadığı belirtilerek adresten ayrıldılar. Ekip gittikten hemen sonra kendim yaptığım testte ise bir ölü piksel belirledim ve bunu çok mesele etmediğimi anlatarak, yine de kayıtlarda bulunması adına SAMSUNG Genel Merkezi'ne ilettim. Kayıt oluşturup, adrese servis yönlendireceklerini belirttiler.
11 Mayıs 2024 tarihinde gelen servis ekibi, ölü pikseli teyit etti ve servis kaydına ekledi. Aynı ekibe panel eğikliğini de gösterdiğimde, o an göz kararı inceleyerek, kusurun bariz olduğunu söylediler. Panel eğikliği konusunda da servis kaydı oluşturulması gerektiğini ve kumpas ile ölçüm yapılmasını önerdiler. SAMSUNG Genel Merkezi'ni tekrar aradım ve bu durumu da kayda geçirdim. 14 Mayıs 2024 'te aynı servis ekibi geldi ve kumpas ile ölçüm yaptıktan sonra panel eğikliğini teyit etti. Yapılan ölçümde, eğikliğin 3-4mm olduğu sözle ifade edildi ve bu durumun ciddi bir üretim hatası olduğunu belirttiler. Büyük olasılıkla genel merkezin buna değişim kararı vereceği yorumunu eklediler. Ancak, panel resmen zigzag çizmesine rağmen, 16 Mayıs 2024 tarihinde SAMSUNG Genel Merkezi'nden Halil Bey arayarak mühendislerin incelemesi sonucu eğikliğin üretim standartları dahilinde olduğunu ve değişim gerektirmediğini söyledi. Kararın gözden geçirilmesi için itiraz etmek istediğimi belirttim, fakat mühendis kararının kesin olduğunu ve anca yasal yollara başvurabileceğimi söyledi.
Yoğun ısrarım sayesinde tekrar bir inceleme kaydı oluşturuldu. 17 Mayıs 2024 tarihinde yine Halil Bey arayarak aynı sonuca vardıklarını ve cihazı bu haliyle kullanmam gerektiğini söyledi. Akabinde, yasal yollara başvurmak üzere servis kayıtlarının tarafıma ulaştırılmasını talep ettim. Ancak, servis raporlarının sistemde görünmediğini ve konuyla alakalı daha sonra geri dönüş yapacaklarını söyledi. E-posta ile gönderilmesi veya alternatif yollarla iletilmesi birkaç saniye alacak bir işlem için, aradan 1 gün geçmesine rağmen, 18 Mayıs 2024 öğle saatlerinde hala bir geri dönüş alamamam üzerine, SAMSUNG Genel Merkezi’ni arayıp Halil Bey’e ulaşarak servis raporlarının acilen bana iletilmesini istedim. An itibariyle, halen daha geri dönüş yapacaklar diye bekliyorum.
Buraya kadar okuyarak, konuya destek olan olmayan herkese teşekkür ediyorum. Bu durumu sizlerle paylaşarak çözüm arayışında ilerleme kaydetmeyi umuyorum. Zamanını çaldıklarım varsa, affola.
İşlem tarihçesi ve televizyondaki panel eğikliğinin detayları aşağıdadır:
• 4 Mayıs 2024 : Kurulum günü
• 11 Mayıs 2024 : İlk servis geliş günü
• 14 Mayıs 2024 : İkinci servis geliş günü
• 16 Mayıs 2024 : Samsung genel merkezi sonuç bildirim günü
• 17 Mayıs 2024 : Samsung genel merkezi tekrar sonuç bildirim ve servis kayıtları talep günü
• 18 Mayıs 2024 : Servis kayıtları hala elime ulaşmadı
• 20 Mayıs 2024 : Servis kayıtları hk. genel merkezden geri dönüş sağlandı ama sadece Servis Fişi diye bir şey ibraz edildi. Üzerinde ne bir teknik rapor, ne bir görsel ne de başka bir şey yer almıyor. Resim 3 adı ile Servis Fişi görüntüsünü aşağıya ekliyorum.
Resim 1:
Resim 2:
Resim 3:
Bosch-Siemens <4000TL Buzdolabı Tavsiyesi (Acil)
|
<<< Asus ZenFone 4 ZE554KL (2017) ANA KONU >>>
|
Kablosuz Kulakiçi Kulaklık Tavsiyesi
|
|
|
Logitech G602 Kablosuz Oyuncu Faresi (99 lira)
|
Meslek: ist hukuk
Son Giriş: 10 sa. önce
Son Mesaj Zamanı: geçen hafta
Mesaj Sayısı: 1.738
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 4.840
İkinci El Bölümü Mesajları: 1.402
Konularının görüntülenme sayısı: 96.964 (Bu ay: 1.454)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 427 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: İkinci El