Yüzbaşı
10 Aralık 2007
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme
Toplam: 27 (Bu ay: 0)
Gönderileri
Çarşamba günü yeni aldığım cihazda kullanmak üzere 64kb'lik sim kart almak için Ankara Turan Güneş Bulvarı'nda bulunan Turkcell bayisine gidip yedek sim kart istediğimi söyledim ve cevaben ellerinde sim kart olmadığını belirttiler. Bugün, 16 Aralık 2017 tarihinde yine Ankara'da 365 AVM içerisinde bulunan Turkcell bayisine gidip yedek sim kart istediğimi söylediğimde, ellerinde sim kart olmadığını, pazartesi günü geleceğini belirttiler. Ben de bunun üzerine tekrar Turan Güneş Bulvarı üzerinde bulunan Turkcell bayisine gidip yedek sim kart talep ettiğimde, ellerinde halen sim kart olmadığını, en erken salı günü geleceğini söylediler. Kendilerine, bu durumu turkcelle bildirip bildirmediklerini sorduğumda, yalnızca kendilerinin değil, müşterilerinde ilettiğini ama bir sonuç alınamadığını söylediler. Gerekli gereksiz, neredeyse tamamı gereksiz, günde 40 kere arayan turkcell, 4 gündür müşterilerine sim kart tedarik edemiyor ve sırf bu yüzden telefonumu kullanamıyorum. Bu nasıl kurumsallık? Bu nasıl bir ciddiyet? Her şeyleri sadece reklam ve kazık gibi faturadan ibaret. Başka operatöre geçeyim desen, ötekilerde aynı, hiç birisinin diğerinden farkı yok. İnsanları sadece yolunacak kaz gibi görüyor bu firmalar. Her şey ellerindeki malı satana kadar, sattıktan sonra yüzünüze bakan, sizinle ilgilenen, sorunlarınıza çözüm getiren kimse yok. Konuyu internet üzerinden şikayet talebi yapılabilen sitelere ve kendi müşteri hizmetlerine de ilettim. Bakalım sonucu ne olacak ve kaç gün daha telefonumu kullanamayacağım.
Çarşamba günü yeni aldığım cihazda kullanmak üzere 64kb'lik sim kart almak için Ankara Turan Güneş Bulvarı'nda bulunan Turkcell bayisine gidip yedek sim kart istediğimi söyledim ve cevaben ellerinde sim kart olmadığını belirttiler. Bugün, 16 Aralık 2017 tarihinde yine Ankara'da 365 AVM içerisinde bulunan Turkcell bayisine gidip yedek sim kart istediğimi söylediğimde, ellerinde sim kart olmadığını, pazartesi günü geleceğini belirttiler. Ben de bunun üzerine tekrar Turan Güneş Bulvarı üzerinde bulunan Turkcell bayisine gidip yedek sim kart talep ettiğimde, ellerinde halen sim kart olmadığını, en erken salı günü geleceğini söylediler. Kendilerine, bu durumu turkcelle bildirip bildirmediklerini sorduğumda, yalnızca kendilerinin değil, müşterilerinde ilettiğini ama bir sonuç alınamadığını söylediler. Gerekli gereksiz, neredeyse tamamı gereksiz, günde 40 kere arayan turkcell, 4 gündür müşterilerine sim kart tedarik edemiyor ve sırf bu yüzden telefonumu kullanamıyorum. Bu nasıl kurumsallık? Bu nasıl bir ciddiyet? Her şeyleri sadece reklam ve kazık gibi faturadan ibaret. Başka operatöre geçeyim desen, ötekilerde aynı, hiç birisinin diğerinden farkı yok. İnsanları sadece yolunacak kaz gibi görüyor bu firmalar. Her şey ellerindeki malı satana kadar, sattıktan sonra yüzünüze bakan, sizinle ilgilenen, sorunlarınıza çözüm getiren kimse yok. Konuyu internet üzerinden şikayet talebi yapılabilen sitelere ve kendi müşteri hizmetlerine de ilettim. Bakalım sonucu ne olacak ve kaç gün daha telefonumu kullanamayacağım.
Çarşamba günü yeni aldığım cihazda kullanmak üzere 64kb'lik sim kart almak için Ankara Turan Güneş Bulvarı'nda bulunan Turkcell bayisine gidip yedek sim kart istediğimi söyledim ve cevaben ellerinde sim kart olmadığını belirttiler. Bugün, 16 Aralık 2017 tarihinde yine Ankara'da 365 AVM içerisinde bulunan Turkcell bayisine gidip yedek sim kart istediğimi söylediğimde, ellerinde sim kart olmadığını, pazartesi günü geleceğini belirttiler. Ben de bunun üzerine tekrar Turan Güneş Bulvarı üzerinde bulunan Turkcell bayisine gidip yedek sim kart talep ettiğimde, ellerinde halen sim kart olmadığını, en erken salı günü geleceğini söylediler. Kendilerine, bu durumu turkcelle bildirip bildirmediklerini sorduğumda, yalnızca kendilerinin değil, müşterilerinde ilettiğini ama bir sonuç alınamadığını söylediler. Gerekli gereksiz, neredeyse tamamı gereksiz, günde 40 kere arayan turkcell, 4 gündür müşterilerine sim kart tedarik edemiyor ve sırf bu yüzden telefonumu kullanamıyorum. Bu nasıl kurumsallık? Bu nasıl bir ciddiyet? Her şeyleri sadece reklam ve kazık gibi faturadan ibaret. Başka operatöre geçeyim desen, ötekilerde aynı, hiç birisinin diğerinden farkı yok. İnsanları sadece yolunacak kaz gibi görüyor bu firmalar. Her şey ellerindeki malı satana kadar, sattıktan sonra yüzünüze bakan, sizinle ilgilenen, sorunlarınıza çözüm getiren kimse yok. Konuyu internet üzerinden şikayet talebi yapılabilen sitelere ve kendi müşteri hizmetlerine de ilettim. Bakalım sonucu ne olacak ve kaç gün daha telefonumu kullanamayacağım.
Öncelikle belirtmek isterim, bu bir inceleme değil, sadece naçizane kendi görüşlerimdir. İnceleme konusu hazırlayabilecek kadar vaktim maalesef mevcut değil ve inceleme yapabilecek kadar da bilgi sahibi değilim ama bu kulaklığı merak edip de almak isteyen arkadaşlara fikir vermesi açısında yazmak istedim. Kulaklık, ortalama 80Tl gibi bir fiyata satılmakta. En son kullandığım JBL T208A model kulaklığım çalındığından dolayı yeni bir kulaklık arayışına girdim ve fiyatı 100 TL yi geçmeyen kulaklıkları araştırırken bu marka ve model de karar kıldım. Bugüne kadar çok fazla bir kulaklık deneyimim olmadı, profesyonel bir müzik insanı da değilim. Kulaklıklarımı sadece eskisi bozulunca ya da kaybolunca yenilemek için değiştiren birisiyim.Genellikle pop olmak üzere her türlü müzik dinlerim. ( Kulaklığı LG G2 telefonum ve Cowon S9 müzikçalar ile test ettim ). Bugüne kadar sennheiser cx300, cx400II, Klipsch custom 2, Sony MDR-EX15 ve JBL T280A kullandım. Bu kulaklıklar arasında, bass konusunda açık ara en iyisi diyebilirim. Bassları gerçekten çok doyurucu ve tok tok vurmadan yumuşakça dolduruyor insanın kulağını ama mid ve tizler için aynı şeyi söylemek çok mümkün değil. Her ikisi de, özellikle bazı parçalarda, bassların bayağı gerisinde kalmakta. Son kullandığım T280A ile kıyaslayacak olursam, T280'in sahne derinliği, mid ve tiz sesleri bu kulaklığa göre görece daha güzeldi. tabii Cowon gibi, ses efektleri üzerinde çok detaylı oyanayabileceğiniz ve gelişmiş ekolayzır ayarları yapabileceğiniz bir müzik çalarınız varsa, bu üstte yazdığım sorunsalları görece azaltmanız mümkün. Kulaklığın beğendiğim diğer bir yanı jak kısmı. Cihazların jak girişine dikine değil paralel uzanan bir şekilde dizayn edilmiş, bu da jak dibinden kablo kırılmasına çare olur diye düşünüyorum. Kablosu yeterli uzunlukta. Ne çok uzun ne çok kısa. Silikon başlıklarını beğenmedim. Kullandığım kulaklıklar arasında en sert yapıda olanı ve kulaklarımı biraz rahatsız etti desem yeridir. En küçük başlıkları takınca kulaklarım rahat etti fakat bu sefer de bassların çok zayıfladığını fark ettim. zaten bugüne kadar sennheiserlerdeki rahatlığı, kulağa oturma ve izolasyon hissini hiç bir kulaklıkta bulamadım. Kutusundan küçük bir kap çıkıyor kulaklığı içine koyabilmek için fakat bu kap çok küçük yapılmış. Kulaklığı içine biraz tepiştirmek zorunda kalıyorsunuz maalesef. Yine de hiç olmamasından iyidir diye düşünüyorum. Mikrofon hassasiyeti kötü diyebilirim. Konumlandırılması her ne kadar ağzınıza yakın yapılmışsa da, elinize alıp ağzınıza yaklaştırmadıkça, karşıdaki kişi sesinizi duymakta zorlanmakta. Sonuç olarak bir kaç cümle ile toparlayacak olursam, verdiğiniz paranın karşılığında sizi üzmeyecek bir kulaklık. Bu fiyat bandında alınabilecek güzel bir kulaklık olduğunu değerlendiriyorum. Umarım faydalı olmuştur. Herkese iyi forumlar.
Bugün araç muayenesine gittim ve bir müsteri ile orada çalışan görevli arasında geçen bir diyaloğa kulak misafiri oldum. Artık tramer sorgulamasında aracın kilometre bilgisi görünmeyecekmiş ve bu kilometre bilgisi hiç bir şekilde de öğrenileyemecekmiş çünkü görevli çoçuk da bunu tasdik edip, evet görülemeyecek çünkü bizim ekranlarımızda da bu kilometre bilgisine erişimi kapattılar, biz de hiç bir şekilde göremiyoruz dedi.

Bunun aslı var mı yoksa ben mi yanlış anladım? Eğer doğruysa bunun mantığı ve sebebi ne? Kilometre düşürme sahtekarlığı yapanların önü tamamen açılmayacak mı?
Merhaba. Bugün Anadolu Jet isimli, ucuza bilet sattığını iddia edip aslında yaptıkları tek şeyin insan kazıklamak olduğu muhterem firma ile yaşadığım olayı aktarmak istiyorum.

Anadolu Jet firmasından yurt içi bir noktaya yaklaşık 3 hafta önce gidiş dönüş bilet satın aldım. Bileti alırken tarihlerim kesin olmadığından dolayı zarara uğramamak için promosyonlu bilet yerine değiştirlebilir ve iade edilebilir olan ekonomi esnek sınıfı bileti, promosyonlu biletten 50 lira daha pahalı olmasına rağmen tercih ettim. Ödeme işleminden önce karşıma çıkan kural ve koşullara göz gezdirirken iptal ve iade durumunda 50 lira bir ceza uygulanacağını görmüştüm. Neyse buna da kabul diyerek bileti satın aldım. Bugün, gidiş planım değiştiği için ben de THY müşteri hizmetlerini aradım ve bileti iptal etmek istediğimi belirttim. Telefondaki müşteri temsilcisinin, bileti iade etmek için bana belirttiği fiyatı duyunca da kendimi kaybettim. 50 TL gidiş yönü+50 TL dönüş+10 TL biletleme servis ücreti =110 TL. Meğersem o 50 TL sadece tek yön içinmiş. Ben, sırf zarar etmemek adına fazla para ödeyip 189 liraya esnek bilet satın aldım ve firma benden 110 Tl bilet iptali için para talep etti. Bu saçma sapan fiyatı duyunca ben de bileti açığa aldırmaya karar verdim ve garabet burada da devam etti. Bileti açığa aldırmak için talep ettikleri ücret 30 TL gidiş yönü+30 TL dönüş yönü+10 TL biletleme servis ücreti =70 TL. Eğer gidiş ve dönüş uçuşlarını ayrı ayrı kullanmak isterseniz, üzerine bi 10 TL daha ekleyin, 80 TL. Bu firmanın açgözlülüğünü herkes duysun, tanıdığı insanlara da duyursun diye buraya bu konuyu açtım. Sözde ucuza hizmet sağladıklarını iddia edip, esnek bilette bile insan kazıklamaya çalışmalarını herkes bilsin istedim. Bundan sonra eğer mümkünse Anadolu Jet ile kesinlikle uçmayacağım. Siz de bilet almadan önce bileti iptal ettirmek ya da açığa aldırmak durumunda kalma ihtimaliniz varsa , bu ücretleri göz önünde bulundurun arkadaşlar.
Arkadaşlar merhaba. Bir süredir araştırıyorum ama bir türlü sonuca ulaşamadım. Bir de son kez burada bulunanlara danışmak istedim. Evet, konu açık, havya tavsiyesi istiyorum. Lakin bu havya hobi amaçlı kullanılacak, yani elektronik ekipman tamiratında falan kullanılmayacak. Genellikle küçük, pirinç malzelemerin birbirine lehimlesinmesi yapılacak işin en büyük kısmını oluşturmakta. Parçalar her ne kadar, genel olarak küçük olsa da, bazen 5-6 cm karelik yüzeyli malzemelerin de birbirine lehimleneceği düşünülürse, elektronik ekipmana görece çok büyük yüzeylerin ısıtılmasında da kullanılacak. O yüzden 80w altında olmasın istiyorum. Bütçe olarak ise 80 Tl'yi aşmasın kesinlikle çünkü ben bu havyayı yaldır yaldır kullanmayacağım. Örnek vermek gerekirse, belki bi süreçte 1 ay kesintisiz her gün kullanılacak, sonra belki bir daha 1 yıl kullanılmayacak gibi düşünebilirsiniz.
Lafı uzatmadan direk söylemek istiyorum; galatasarayi kendi ellerinle.sampiyon yaptigin, takimin basinda durdugun iki sezon boyunca hic bir derbi kazanamadigin, bir sezonda oynanan hic bir derbiyi kazanamayip gol bile atamadigin ve adimizi, diger takim taraftarlariniN yakistirdigi "ucuncu buyuk" soylemiyle yapisik hale getirdigin icin sana sonsuz tesekkurler.
Evet arkadaşlar, sorum gayet kısa. Istanbulda ki mac kac kac biterse biz turu geciyoruz??
Hakkında
Konum: Erzurum,Palandöken
Forum İmzası:
"Everything is something happened." Büyük Türk Düşünürü Fatih Terim
Hakkımda:
Dönüp baktığımızda sağlamasını yapmak için yürüdüğümüz yola; her adımda bir umut fazla koyduğumuzu gördük. Sevdamızı tekrar tekrar böldük, her işlemde "1" gördük, "9" gördük, "0" gördük, "3" gördük... Doğduğumuz günden itibaren, geleneğimizin gölgesinden geleceğe Beşiktaşlılar olarak yürüdük... Yüreklere sığmayan bu sevdayı hep biz yaşadık... Biz; Beşiktaş'a doğduk, sevdasına büründük Hep uygun adım yolundan yürüdük.
Kaybeden hep dünya oldu, Biz Beşiktaşlılar hep kazandık !..
Sistem ve Tercihleri
Takım
beşiktaş
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 6 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 2 yıl
Mesaj Sayısı: 354
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 2.589
İkinci El Bölümü Mesajları: 76
Konularının görüntülenme sayısı: 108.475 (Bu ay: 329)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 578 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Spor
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.