Şimdi Ara

Millenicom Yurt Dışı çıkışlarında sorun

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
1
Favori
1.739
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bugün öğle saatlerinden itibaren yurt dışı olan tüm sunucularda sorun yaşamaya başladım. Speedtest'ten Türkiye dışında hangi sunucuyu seçersem seçeyim, 0.40 MBPs gibi hızlar alıyorum. Müşteri hizmetleri hattımın değerlerinin normal olduğunu söyledi. Zaten hatta problem olsa İstanbul içindeki sunucularda da sorun yaşardım. Şuan DH gibi sunucusu Türkiye'de olan sitelerde sorun yok ancak reddit vs. hak getire. Benzer bir sorun yaşayan var mı?



  • evet ben varım :)

    6-7 saattir sahibinden.com bile zor açılıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: algkmn

    evet ben varım :)

    6-7 saattir sahibinden.com bile zor açılıyor
    Müşteri hizmetlerine arıza ver hocam, ben verdim. Ama çok sayıda arıza olursa belki ilgilenirler, yoksa sallayacaklarını düşünmüyorum. Bu arada konum neresi sizin?
  • Think Again kullanıcısına yanıt
    evet verdim. kadıköy-istanbul
  • Aynı sorun bende de var. Hayır bi sürü uğraştırdılar birde, baştan desenize sorun var diye. Neyse, whatsapp hattından arıza kaydı oluşturdum, düzelir bir an önce umarım.

    Edit: sol altyapı kullanıyorum.
    Edit2: cgn'den çıktığım anda hızım düzeldi. Şu an normal hızı alıyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BurkiBurks -- 15 Ocak 2020; 21:15:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BurkiBurks

    Aynı sorun bende de var. Hayır bi sürü uğraştırdılar birde, baştan desenize sorun var diye. Neyse, whatsapp hattından arıza kaydı oluşturdum, düzelir bir an önce umarım.

    Edit: sol altyapı kullanıyorum.
    Edit2: cgn'den çıktığım anda hızım düzeldi. Şu an normal hızı alıyorum
    Nasıl çıkıyoruz hocam CGN'den?
  • Think Again kullanıcısına yanıt
    Modemi resetledim, yaklaşık 10 reset sonunda normal ip aldım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • millenicom sol altyapısı
    ankara

    sorun düzelmiş gibi gözüküyor

    yalnız bu sorunun millenicom kaynaklı olduğu doğruysa aklıma farklı bir konu takılıyor
    son 1 aydır akşam saat 9 dan sonra gece 1e kadar hızım speedtest yurtdışı sunucularında 300e kadar çıkıp 60 40 30 20 10 a kadar düşüyor.

    sayısız kayıt açtık sayısız ekran görüntüleri, testlerin canlı videoları, hat değerlerini attık
    çözüm bulamadı superonline
    ont ye gelen dBA -19, diyorlar ki hat kalitesi çok çok iyi sorun gözükmüyor biz de.

    modem değiştirildi birçok farklı şey denedi ama nafile.

    eğer ki millenicom un bu işte bir parmağı var ise bilinmeli ki sırf sorunun çözüme kavuşması için harcadığım bu enerjiyi aynı şekilde en üst kademeden en alt kademeye kadar herkesin birfiil kulaklarını çınlatarak tekrar harcayabilirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BurkiBurks

    Modemi resetledim, yaklaşık 10 reset sonunda normal ip aldım.
    Hangi IP'ler CGN hocam peki? Ona göre ben de aynı yola başvurayım
  • schipht kullanıcısına yanıt
    sizinki de ilginçmiş, pppoe kullanıcı şifrenizin değiştirilmesi isteyin.

    cihazlarla veya hat la alakalı değil sol sistemden kaynaklı.
    https://forum.donanimhaber.com/keenetic-ultra-fiber-kullanma--141618227#141625881
  • zaq999 kullanıcısına yanıt
    arıza kayıtları açtırıyorum dönüş yapan yok, bizim ilçeye bakan bölge müdürlüğünü arıyorum superonline nın kendi müşterisi olmadığım için hattı düşüremiyorum. en son bugün farkettim ki kullandıkları numaralarının biri whatsapp a kayıtlı, ağzıma ne geliyorsa yazdım. ayrıca dedim ki ya arıza kayıtlarına döner sorunu çözersiniz yada binadaki kutuda sağlam kablo bırakmam yazdım 1dk sonra arandım taraflarından :)

    kadının biri açtı diyor ki efendim evet arıza kayıtlarınızı görüyorum 8 tane
    ee dedim niye dönmüyorsunuz arıza kayıtlarına cevap yok
    konuşmaya devam ettim sorunu tekrar tekrar anlattım 1dk telefonda bekletti
    en kısa sürede tarafınıza bir ekip yönlendireceğiz dedi saat 17.30 falandı yarına kaldı sanırım

    geldiklerinde soracağım kendilerini bu konuyu


    edit:
    öğle saatlerinden beri hızım 1 mbps e sabitlendi
    15 ocakta yine böyle olmuştu akşam 9 da düzelmişti

    şu lanet interneti bağlandığı günden beri ağız tadıyla bir kullanamadık ya millenicom ya superonline burnumuzdan getirdiler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi schipht -- 20 Ocak 2020; 20:13:34 >




  • Yine aynı sıkıntı. Dün akşam da oldu aynı durum. Yetkililerden açıklama bekliyoruz ama bu konuya uğramıyorlar sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aynı sorunu yaşıyorum
  • Şu anda düzeldi bende.
    Edit : yine gitti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BurkiBurks -- 21 Ocak 2020; 22:13:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aynı sorun bende de başladı idm ile dosya indirirken 800 kb geçmiyor speedtest yurtdışı 0,40 kb yurtiçi 95 mbit çıkıyor 100 mb pakET vpn açınca son hız oluyor

    Hat hızı 100 mbitte güncelleme yapıyoruz diye hızı 88 mbite düşürüyorsunuz sonrada geride yükseltemiyorsunuz hat hızına dokunmayın sorun yurt dışı çıkışlarınızda

    Türkiye hız testi
    Millenicom Yurt Dışı çıkışlarında sorun

    Türkiye sunucusundan indirme
    Millenicom Yurt Dışı çıkışlarında sorun

    Frankfurt hız testi
    Millenicom Yurt Dışı çıkışlarında sorun

    Paris hız testi
    Millenicom Yurt Dışı çıkışlarında sorun

    Microsft yurtdışı sunucu
    Millenicom Yurt Dışı çıkışlarında sorun


    VPN AÇINCA MİCROSOFT SUNUCU HIZI
    Millenicom Yurt Dışı çıkışlarında sorun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dark Reaver -- 21 Ocak 2020; 22:51:25 >




  • tam gece 12 de hız tekrar yükseldi kesinlikle bilinçli olarak hızı yavaşlatıyorlar emin oldum artık
  • Millenicom Yurt Dışı çıkışlarında sorun


    ifşa edelim de ne mal olduğunu görsün millet
  • quote:

    Orijinalden alıntı: schipht

    arıza kayıtları açtırıyorum dönüş yapan yok, bizim ilçeye bakan bölge müdürlüğünü arıyorum superonline nın kendi müşterisi olmadığım için hattı düşüremiyorum. en son bugün farkettim ki kullandıkları numaralarının biri whatsapp a kayıtlı, ağzıma ne geliyorsa yazdım. ayrıca dedim ki ya arıza kayıtlarına döner sorunu çözersiniz yada binadaki kutuda sağlam kablo bırakmam yazdım 1dk sonra arandım taraflarından :)

    kadının biri açtı diyor ki efendim evet arıza kayıtlarınızı görüyorum 8 tane
    ee dedim niye dönmüyorsunuz arıza kayıtlarına cevap yok
    konuşmaya devam ettim sorunu tekrar tekrar anlattım 1dk telefonda bekletti
    en kısa sürede tarafınıza bir ekip yönlendireceğiz dedi saat 17.30 falandı yarına kaldı sanırım

    geldiklerinde soracağım kendilerini bu konuyu


    edit:
    öğle saatlerinden beri hızım 1 mbps e sabitlendi
    15 ocakta yine böyle olmuştu akşam 9 da düzelmişti

    şu lanet interneti bağlandığı günden beri ağız tadıyla bir kullanamadık ya millenicom ya superonline burnumuzdan getirdiler
    Merhaba , sizlere yardımcı olmak isteriz pm üzerinden iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz? İyi günler dileriz .




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.