Teğmen
21 Şubat 2003
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme
Toplam: 2 (Bu ay: 0)
Gönderileri
Merhaba;
Windows üzerinden Firefox kullanarak Açılan sitedeki textleri sesli okunmasını istiyorum. Bu amaçla kullanabileceğim bir program biliyor musunuz?
Merhabalar;
2 Ethernet kartı mevcut sistemde.1 adeti Lan üzerinde internet erişimi olmadan, diğer etherneti farklı bir ipden başka ağa bağlayıp internet erişimi vermeyi deniyorum ama beceremedim. Konu ile ilgili yardımcı olabilirseni sevinirim.

Ubuntu 9.04
Eğer Asteriks ile ilgilenen arkadaşlar varsa;döküman yada hazır dosyalar hakkında yardımcı olabilirseniz sevinirim.
4 portlu ivr kart üzerinden yazılmış bir script var şu an ama eski programlayan arkadaşın ne yaptığını çözebilmem çok uzun zamanımı alıcak destek olabilirseniz sevinirim.
Merhabalar;
Linux (ubuntu 9.0.4) serverına putty (ssh) ve tight vnc ile bağlanıyorum. Fakat serverlar internet erişimi kapalı sadece özel bir port üzerinden bağlanabiliyorum. Bu durumda linux/ windows arası dosya transferini nasıl sağlayabilirim. Bildiğiniz free software yada komut var mı?
Arkdaşlar acil olarak IBM TIN PAD T23 supervisor şifresini kırılması gerekiyor.2.El alındığı için supervisor şifresi bilinmiyor yani donanımda herhangi bir değişiklik olduğunda supervisor şifresi devreye gireceğini bilmiyordu ark. ve şu anda cihaz 5 $ etmiyor.IBM
800 $ yeni board vereyim diyor hiç bir türlü destek olmuyor,Bunu nasıl kırabilirim?(Pili söktüm olmadı:))
saygılarımla;

Moved By MagicDeath.
Arkdaşlar acil olarak IBM TIN PAD T23 supervisor şifresini kırılması gerekiyor.2.El alındığı için supervisor şifresi bilinmiyor yani donanımda herhangi bir değişiklik olduğunda supervisor şifresi devreye gireceğini bilmiyordu ark. ve şu anda cihaz 5 $ etmiyor.IBM
800 $ yeni board vereyim diyor hiç bir türlü destek olmuyor,Bunu nasıl kırabilirim?(Pili söktüm olmadı:))
saygılarımla;
Merak ediyorumda.Ne gelirse meraktan gelirmiş ama, benim 28"Barco monitorum var cihaz max.60hz 800*600 çalışıyor. Bunun bir şekilde 1024*768 destekletme şansım olabilir mi? extradan eklenecek Trafo,entegre gibi cihazlarla?mhz yükseltme gibi işte:)
Yaklaşık bir haftadır systray ile düzeltmek için uğraşıyorum.Systray otomatik olarak çalışan programlardan 5 tane var düşünün. Xp öyle bir kombinasyon yapıyor ki her açılışta bu 5 programdan bazıları çalışıyor. mesela mouse+klavye çalışıyor,bir sonrakinde flasget + Virtuacd çalışıyor gibi.:)) bi de yeni adet çıkardı log on çıkıyor açılışta:))Bunların hiç biri seçili değil logon page çıkart falan gibi.Systray olduğu gibi iptal ettim sonra tekrar check ettim olmadı.
Bu konu hakkında bir bilgisi olan var mı?Hmm birde ses simgesi explorer hata vermeden çıkmıyor:)O çıkınca diğerleri çıkmıyor:))))
Böyle bir manyaklıktır gidiyoz bakalım.
Sıyırdım sıyaracağım:)
Arkadaşlar ICQ dan yada url olarak bana acilen Visual basic.net asp.net studio.net kitapları lazım mümkünse türkçe
Yanlış anlamamdan dolayı sildim.
Hakkında
Konum: Ankara
Forum İmzası:
Doomsday
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 2 hafta önce
Son Mesaj Zamanı: 11 yıl
Mesaj Sayısı: 208
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 215
İkinci El Bölümü Mesajları: 6
Konularının görüntülenme sayısı: 7.487 (Bu ay: 91)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 0 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: İşletim Sistemleri ve Yazılımlar
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.