
Counter Strike 2 Paket Kaybı Sorunu
Selamlar. Son 3 haftadır hem Valve’ın kendi sunucularında (MM) hem de Faceit sunucularında paket kaybı yaşıyorum. 7-8 kere Türk Telekom’u aradım ve dedikleri tek şey ethernet kablosunda sıkıntı olabilir, modemde sorun olabilir, güncelleme gönderdik, yeniden başlatın, 10 dakika bekleyin… gibisinden şeyler. Ama ben zaten 3 hafta önce onları aramadan önce bunları yaptım.
Az önce paket kaybı yaşadığım sırada Türk Telekom’u aradım ve “tüm sinyal değerleriniz iyi görünüyor, bir problem olmadığı için arıza kaydı açamıyoruz” dediler. 3 hafta önce bu problem başladığında aynı zamanda hız problemi de vardı. Paketim 50 Mbit / 15 Mbit ama aldığım hız bazen 3 Mbps, bazen 15 Mbps; maksimum da 24 Mbps oluyordu. Ekipler geldi, binadaki portu değiştirdiler ve 2-3 günlüğüne düzeldi. O sırada oyuna girmediğim için paket kaybına bakamadım. Fakat 2-3 günün ardından hızım tekrar 20 Mbps’lere düştü. Şu an arada bir 50 Mbps görebiliyorum ama sürekli dalgalanıyor. Speedtest 3 ile başlıyor, yavaş yavaş 20’lere çıkıyor, çıkabilirse test sonlarına doğru 35-50 Mbps’leri zorluyor. Dalgalanma oluyor.
Faceit 6 level’dan 3 level’a düştüm (son zamanlarda solo girdiğim de etkili oldu). Pingim sabit fakat oyun donuyor. Az önceki oyundan bir kesit bırakacağım, daha iyi anlaşılması için. Rica etsem yardımcı olur musunuz? Kafayı yiyeceğim. Koskoca Türk Telekom sorunu çözemiyor. Hıza bakıyorlar, hız tamamsa sorun yok diyorlar. Paket kaybı var mı yok mu diye soruyorum, öyle bir değeri maalesef göremiyoruz diyorlar.
Oyundan kesit:
Son Giriş: geçen hafta
Son Mesaj Zamanı: 2 hafta
Mesaj Sayısı: 3
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 3
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 122 (Bu ay: 122)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 1 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Türk Telekom (TTNET)

