Bilgisayarımı servise verdim 36 gün oldu ne yapmalıyım?
MSI Katana dizüstü bilgisayarımı 26 Ocak 2024 tarihinde garanti kapsamında MSI yetkili servisi olan ServisPoint'e teslim ettim. Batarya sorununu parça değişimi ile gerçekleşeceğini, bu parçanın da yurtdışından geleceğini, en fazla 14 gün beklemem gerektiğini söylediler.
Her hafta arayıp sormama rağmen kargoyu takip edemediklerini ve beklemem gerektiğini söylediler. Bugün 36 gün, 6 hafta oldu. Bu süreç içinde beyan ettikleri sorumluluklar listesinde 12. madde olan ''...10 güçü geçme halinde malın tamiri tamamlanıncaya kadar, tüketiciye benzer özelliklere sahip başka bir mal vermekle yükümlüdür'' ibaresini de yerine getirmediler.
20 günlük azami tamir sürecini geçmiş olması ve 35 gün boyunca yaşamış olduğum mağduriyetten dolayı bu ürünün yenisi ile değiştirilmesini MSI'ın Türkiye temsilcisi olan servispointe söyledim. Bana biz servisiz mal veremeyiz. Satın aldığınız yere başvuruda bulunun biz size sadece rapor yazabiliriz dediler. Ben ürünü amazondan aldım dedim. Verdiğiniz ücreti öderler, yeni ürün vermezler bu durumda da zarara girersin dediler. Çünü ürünü 20ye almıştım 2 sene geçti kurla arttı tabi.
Tüketici haklarınada başvuramıyormuşum çünkü orası servismiş. MSI Türkiyeye mail atmaya hazırlanıyorum. Yani arkadaşlar elimden gelen her şeyi yaptım. Bana yardımcı olacak, bir bilgisi olan var mıdır? Işık tutarsanız çok sevinirim...
Son Giriş: 2 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 2 ay
Mesaj Sayısı: 0
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 0
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 0 (Bu ay: 0)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 0 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Taşınabilir Bilgisayarlar