K

Onbaşı
31 Ağustos 2019
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
3 üye
Görüntülenme
Toplam: 29 (Bu ay: 0)
Gönderileri
Q9400 işlemci kullanıyorum ve bu iki ekran kartı arasında kaldım. R7 250 mi yoksa GTX 660 mı?
Herkese iyi forumlar. Cuma günü Trendyoldan kulaklık siparişi vermiştim. Cumartesi günü de kargoya verildi. Dün kargo araca yüklendi ve araç yola çıktı dedi. Bugün de yine aynı acentede kargo araca yüklendi. Bu ne oluyor?
< Resime gitmek için tıklayın >
ilk vaka bizim evden yaza daha var güzel bi temizlik yapın yoksa siz de benim gibi yazın böcek gangbangi görmek zorunda kalabilirsiniz bir gece.
Sayı istasyonları.
Gerçekten çok gizemli şeyler var bu istasyonlarda. Bu gizemlerin en ünlüsü de UVB 76.. kendisi Rusya'da şehir merkezinden uzak şu anda kullanılmayan (?) bir yerde. Sovyetler Birliği bu istasyonun varlığını kabul etmemiştir. Çoğu teorilere göre soğuk savaş ile ilgili bir şey. Diğeri de bu bir dead man switch yani bir olay olursa örneğin bir savaşta, kıyamette bu vızıldama sesi kesilecek. Fakat bu ses bir kaç defa kesilmiş. Bir teoride de (ben de bu teoriden yanayım) bu bir Rus askerlerinin mesajlaşması. Bu vızıldama sesi kesildiğinde birisi rusça David, Mikhail, Anna gibi aynı NATO alfabesi gibi şeyler söyleyip sayılar söylüyordu. Arkadan da sesler geliyordu. Priyom.org sayfasında da bu UVB 76 istasyonunun Rus Askeri Ordusunun kategorisinde yer alıyordu. Yani bu askeri bir istasyon. Sadece UVB 76 değil bundan çok ürkütücü olanları da var. İlkten değişik gelmişti bana da ama olaya bir atıldığımda çıkamadım içinden. Her akşam bakıyorum bir şeyler değişmiş mi, gizemli yeni şeyler var mı.
Resmi olarak dün akşam test sonucu bir kişide daha koronavirüs bulundu.
Dr. Fahrettin Koca'nın Twitter'da paylaştığı mesaj:

DÜN AKŞAM sonuçlanan test, üzücü bir öngörüyü doğruladı. Bir hastamız daha var. İlk hastamızın, tanı konur konmaz takibe alınan çevresindendir. Virüsün olası yayılımını bu sınırlar içinde tutabilmek için gerekli tedbirlere başvurduk. Sorunun üstesinden birlikte geleceğiz.
< Resime gitmek için tıklayın >
Silinsin
Size tavsiye ederim gayet güzel bir kraker sütlü kaplamalı benim denediğim sütlü çikolatalı ve bitter çikolatalı da varmış < Resime gitmek için tıklayın >
..
Şu havaya, çevreye, insanına bak. Doğduğumdan beri buradayım her zaman keşke buradan gitsem diyorum. Diğer yerlere bak kar kış burası yine yaz. Tacizci, tecavüzcü, direk insanı pis. Depremde de tüm para giriyor hepimize. Doğa göremiyoruz ve göremeden ölürüm kesin. Bu arada boşuna duyar vs. kasmayın.
Kontroland ft 069 direksiyon setim dönmüyor ve gaz fren çalışmıyor bu nedendir? Driver yükledim mod açınca gazı basıyor direk ben pedallara basmasam da. Modu kapayınca hiç bir şey olmuyor nolur yardım edin
Hakkında
Meslek: Soba borusu
Forum İmzası:
bumbumbambirimbaga
Hakkımda:
hakkımda
Sistem ve Tercihleri
Bilgisayar
Lenovo
Otomobil
bu ekonomi de mi?
Mobil cihaz
Xiaomi Redmi Note 6 Pro
Steam
unuttum
Tablet
samsung galaxy tab a 9.7 sm-p550
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: geçen yıl
Son Mesaj Zamanı: 8 ay
Mesaj Sayısı: 26
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 319
İkinci El Bölümü Mesajları: 3
Konularının görüntülenme sayısı: 0 (Bu ay: 144)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 217 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Konu Dışı / Off Topic
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.