O

Çavuş
21 Mart 2019
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme
Toplam: 40 (Bu ay: 0)
Gönderileri
Öncelikle merhaba.

Yaklaşık 2,5 aydır TurkNet kullanıyorum. Sözleşmeyi imzalarken altyapımın 85 Mbps maksimum hızı desteklediğini gördüm. Bana verebilecekleri iki paket vardı; 35 Mbps ve 75 Mbps'lik VDSL paketler. Seçimimi 35 Mbps'lik paketten yaptım çünkü o süreçte fazlasına ihtiyacım yoktu, ki hala ihtiyacım yok.

İlk kurulumu, ekip gelmeden önce yapmıştım. Kurulum için gelen çalışan sadece ayarları kontrol etti ve bana şunu söyledi; "bina altyapısı 150 Mbps'ye kadar destekliyor"
Ben de bu durumu sormak için en başta TurkNet'e ulaşıp destek kaydı açtım. Kendileri sadece 35 Mbps hız kullandığımın bilgisini verip (sanki ben seçmemişim gibi) kaydı kapattılar.

Geçtiğimiz günlerde genel kesinti sonrası bilgim olmadığından bir kayıt açmıştım. Kayıt kapandığında öğrendim ki cidden santralimin desteklediği download hızı 150 Mbps, upload hızı ise 50 Mbps. Ancak TurkNet bana bunun sadece 75'ini download ve 4'ünü upload olarak verebileceğini söylüyor.

Tabii sadece söylemekle kalıyor. Çünkü online işlemler üzerinden paket değişikliği menüsüne girdiğim zaman 75 Mbps'lik paketi göremiyorum bile. Karşıma çıkan tek seçenek 16 Mbps'lik ADSL paket.

Bu altyapının bulunmasına rağmen aktif altyapı neden yok, aktif altyapı olmasa bile bana neden en az 100 Mbps'lik paket tanımlanamıyor/tanımlanamaz anlayabilmiş değilim. Gerekli ekran görüntülerini de aşağıda paylaşıyorum. Umarım çözüme ulaştırırsınız.
Herkese merhaba.

LG webOS, Samsung Tizen veya Android'in TV için yapmış olduğu OS'lerin bir kıyaslamasını bulamadım adam akıllı. Siz hangisini, neden tercih edersiniz?
Öncelikle merhaba.

Ürünüm bir çok kez arızalandı. Son kez ürünü servise yollayacağım için arıza hakkında servis raporu alarak ürünü Hepsiburada'ya iadeye yolladım(oradan alındığı için)

2 iş günü içerisinde cevap vereceğini söyleyen Hepsiburada, verdiği cevapta iade talebimin reddedildiğini, sebebinin ise raporda "iade veya değişime uygundur" gibi bir ibarenin yer almadığını bahane etti.

Servis raporunu bu şekilde yetkili servisler yazmıyormuş sanırım. Zorlu Center veya Akasya Apple bu işlemi yapar mı?
Hakkında
Meslek: Öğrencilik
İlgi Alanları: Teknoloji ve Apple.
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 13 sa. önce
Son Mesaj Zamanı: geçen yıl
Mesaj Sayısı: 61
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 76
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 0 (Bu ay: 65)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 5 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Apple - iPhone - iPad
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.