Binbaşı
18 Nisan 2018
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
20 üye
Görüntülenme
Toplam: 852 (Bu ay: 10)
Gönderileri
Arkadaşlar çok acil desteğe ihtiyacım var. 5 ocakta benim celbim. ben geçen hafta pazartesi bütün yoklama işlemlerimi tamamladım. hatta 3 yeşil ışığı da gördüm ama bugün tekrar yoklama takibine girdiğimde

"Yükümlü olarak kaydınız bulunmadığı için askerlik yoklaması işlemlerini gerçekleştiremezsiniz.

Bu hizmeti kullanarak, askerlik yoklaması işlemleriyle ilgili durumunuzu takip edebilirsiniz."

bu ne saçmalık şimdi? ben yoklamamı yaptırdım bütün yeşil ışıkları da görmüştüm şimdi de bu saçma şey çıktı.

ardından Asal bedelli sınıflandırma sonuç sorgulamaya girdim orda da yoklamam yok gözüküyor.

napıcam ben şimdi???

EDİT:ASkerlik şubesine gittim ve sordum böyle böyle dedim benim yoklamam yok görünüyor ve saçma sapan bir yazı çıkıyor diye, bana memur dedi ki senin yoklaman tas tamam. ekranda herşey görünüyor, sen e devleti baz almıcaksın dedi. e devlette sisteme düşmüyor dedi yeşil ışıkları gördükten bir süre sonra sistem resetliyormuş ( ne saçma şey). ama sonuç olarak görevli memur senin yoklaman var için rahat olsun dedi, dedim bi sorun olmasın başıma bela açmasın bu dedim yok açmaz dedi merak etme dedi. umarım dedikleri doğrudur. ayrıca şubedeki bir kaç asker de " bu sorunu çok yaşayan var" dedi.

sözün özü aslında tamamen e devlet sistemindeki saçmalıktan kaynaklanıyor yoksa bir hata veya sorun yokmuş ama sizin de başınıza gelirse yinede riske atmayıp şubeye bir sorun derim.
Öncelikle konuyu yanlış yere açtıysam kusura bakmayın.
Beyler elimde Tunçmatik Lite II 850VA ups var. 3 senelik. aküler bitti. ama elektriğe bağlı olarak çalışıyor tabiki.PS4 ve TV bağlıyorum sadece. benim sorum şu olacak, ben akü falan almasam bu şekilde cihazları akımdan koruma ihtimali var mı? varsın elektrik kesilince cihazlar kapansın sorun değil. ama akım ve voltaj gidip gelmesinden korur mu (regulator görevi yapar mı yani)?

lütfen acil cevaba ihtiyacım var
Hakkında
Konum: İzmir, Konak
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 10 dk. önce
Son Mesaj Zamanı: geçen yıl
Mesaj Sayısı: 1.207
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 1.983
İkinci El Bölümü Mesajları: 12
Konularının görüntülenme sayısı: 39 (Bu ay: 13)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 1.759 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Oyun
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.