Şimdi Ara

Ses problemi (hem kulak kısmı hem hoparlör)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
541
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 8
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 9
  • Ortalama Mesaj Aralığı 9 saat 57 dakika
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 6
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • karotcuabi (9 mesaj) maaart (6 mesaj) 1881-1938 (1 mesaj) beter.böcek (1 mesaj) seyhmus21 (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (16 mesaj) Mobil (3 mesaj) Mini (1 mesaj) (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • telefonum iphone 8 plus.


    ne zamanki bu lanet telefonu 14'e güncelledim, hem kulaklıktan (kulağı dayadığımız kısım) hem de hoparlörden sesleri iyi duyamamaya başladım.


    En yüksekte olsa dahi karşı tarafı duymakta zorluk çekiyorum.


    Bunun çözümü nedir? neredeyse telefonu kırma noktasına geldim.


    Hani planlı eskitme yaparsın da bu tam adilik.


    Güncel versiyonum 14.4.1


    Beklemede bi güncelleme var; 14.4.4 ama o işe çare olur mu onu bile bilmiyorum.


    8 plus başlığına iki kez yazdım ama kimse cevap vermedi. Umarım doğru yere başlık açıyorum.




    |
    |
  • karotcuabi k kullanıcısına yanıt
    iPhone 8 hala cok güncel bir cihaz eskitme yapacak olsalar se 1 nesil ve 6s var daha coook önce ayrıca eskitme olayları ile bir cok açıklama var dediğiniz tür bir şey değil o konu
  • İphone 11 pro max alın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maaart

    iPhone 8 hala cok güncel bir cihaz eskitme yapacak olsalar se 1 nesil ve 6s var daha coook önce ayrıca eskitme olayları ile bir cok açıklama var dediğiniz tür bir şey değil o konu

    iyi de sebebi ne peki? bu kadar tesadüf olabilir mi?


    yeni değil neticede, 3-4 yıl oldu az değil...... eski sayılır

  • karotcuabi k kullanıcısına yanıt
    3-4 sene önce çıktı diye yazılım ile apple ahize bozacak firmamı, hala kopek gibi hızlı kasmadan çalışan bir cihazın ahizesi güncelleme ile hiç bozulur mu, hadi bozdu diyelim birtek sizinkini niye bozsun, bir telefoncuya gösterin max yirmi dklik işi vardır, 3-4 yıllık cihazda nadirde olsa olur boyle şeyler
  • maaart m kullanıcısına yanıt

    kasıtlı olarak sesi kısmış olamaz mı? canavar gibi çalışıyodu cihazım...


    sadece ahizede değil, alt hoparlörde de konuşma/görüşmeler kısık sesle geliyor....

  • karotcuabi k kullanıcısına yanıt
    Olabilir tabi neden olmasın, merdiven altı çoluk çocuk firması apple eğlence olsun diye oradaki ergenler kurban seçip boyle şakalar yapıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maaart

    Olabilir tabi neden olmasın, merdiven altı çoluk çocuk firması apple eğlence olsun diye oradaki ergenler kurban seçip boyle şakalar yapıyor

    yarım aklınla ukalalık yapacağına, planlı eskitmeyi araştır. bunu bilmeyen kalmadı koca dünyada. yavaşlayan telefonlar, apışarası yırtılan pantolonlar, soğutmayan buzdolapları.


    neyse, yaşını belli ettin...

  • karotcuabi k kullanıcısına yanıt
    Sen bi araştır istersen, artık olmadığını, olsa bile cihazının bu kapsamda olmadığını, işlem hızı ile, ahizenin bi alakası olmadığını gör,

    Apple güncelleme ile planlı eskitme yapıp ahize bozuyor 😆😆😆 Allah akıl fikir versin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maaart

    Sen bi araştır istersen, artık olmadığını, olsa bile cihazının bu kapsamda olmadığını, işlem hızı ile, ahizenin bi alakası olmadığını gör,

    Apple güncelleme ile planlı eskitme yapıp ahize bozuyor 😆😆😆 Allah akıl fikir versin

    aynen kardeş tüm sırrı çözdün, apple durdurmuş bu işleri... o yüzden her sene bi model çıkartıp yola devam ediyor adamlar....


    git bi foruma bak istersen, millet güncelleme bile yaparken çekiniyor bu dediklerim başa gelmesin diye.


    sana akıl fikir versin ki bunu araştırıp "artık olmadığını" öğrenebileceğine ihtimal veriyorsun.


    "bu kapsamda olmadığını" hangi ajandan aldın bu kutsal ve kıymetli bilgiyi onu da anlatıver

  • karotcuabi k kullanıcısına yanıt
    Sen neden böyle ikinci sınıf bir firmanın ürününü kullanıyorsun sat kurtul abi en temizi güncelleme ile mikrofon ahize bozan ahlaksiz firma ürünü kullanma, yarın bi gün bu sorunu çözen güncelleme geldiğinde kesin şebeke sorunu yaşatan güncelleme gelir,3-4 yıllık cihazı eskitiverirler çöp olur
  • https://support.apple.com/tr-tr/HT201252

    deneyebilirsin çoğu hatayı düzeltecektir.


    dikkat etmen nokta format sonrası iphone veri aktarmadan yeni bir iphone olarak açman yedekten kurarsan hatalı yedek dosyaları da geri yükleyeceğinden aynı hataları verebilir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1881-1938 -- 18 Nisan 2021; 1:8:35 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maaart

    Sen neden böyle ikinci sınıf bir firmanın ürününü kullanıyorsun sat kurtul abi en temizi güncelleme ile mikrofon ahize bozan ahlaksiz firma ürünü kullanma, yarın bi gün bu sorunu çözen güncelleme geldiğinde kesin şebeke sorunu yaşatan güncelleme gelir,3-4 yıllık cihazı eskitiverirler çöp olur

    anlaşıldı kardeşim klasik fanboysun şimdi çözdüm.


    ama 2010'dan beri kullanıyorum, iphone 4, 5s 6s şimdi de 8plus....


    senin mantığına göre onların devam etmesi lazımdı ama bil bakalım ne oldu?


    zorla saksıyı bakiyim...


    yok düşmedi yere, bildiğin eskidi ve kullanılamaz hale geldi. ama anlayamicaksın fanboy olduğun için...

  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1881-1938

    https://support.apple.com/tr-tr/HT201252

    deneyebilirsin çoğu hatayı düzeltecektir.


    dikkat etmen nokta format sonrası iphone veri aktarmadan yeni bir iphone olarak açman yedekten kurarsan hatalı yedek dosyaları da geri yükleyeceğinden aynı hataları verebilir.

    hocam bu en son çare sanırım, ptesi ya da salı 5s'in pilini değiştirdiğim telefoncuma gidip ahizeye baktıracağım.


    teşekkür ederim

  • karotcuabi k kullanıcısına yanıt
    Hadi yevrum işine Apple planlı eskitme ile gelecek güncellemede ekranı bozacak dikkatli ol güncelleme kutundan çıkan ios ile kullan hep
  • 7 plusla aynı sorun başıma geldi. Kırtasiyeden patafix alın, sakız kıvamında bir madde. Kulaklık kısmına bastıra bastıra temizleyin. Ses çok yüksek çıkacak.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ~Lion King~

    7 plusla aynı sorun başıma geldi. Kırtasiyeden patafix alın, sakız kıvamında bir madde. Kulaklık kısmına bastıra bastıra temizleyin. Ses çok yüksek çıkacak.

    eyvallah hocam denicem. youtube'da videolar var ama daha çok yazılımsal diye düşünüyorum. yine de teşekkür ederim ofiste vardı o parçadan, denicem.

  • hocam ayarlardan seslere ordan da yüksek sesleri azalt kısmı var oraya baktınız mı ? açıksa yüksek sesleri direkt kısar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beter.böcek

    hocam ayarlardan seslere ordan da yüksek sesleri azalt kısmı var oraya baktınız mı ? açıksa yüksek sesleri direkt kısar.

    kapalı hocam....

  • iPhone biraz sakat iş, şarj sorunu mu dersin, güncellemelerde ki hatalar mı dersin.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.