T

Teğmen
08 Eylül 2017
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme
Toplam: 32 (Bu ay: 1)
Gönderileri
Arkadaşlar üni sınavı için yazıcı almayı düşünüyorum. İnternetten deneme sınavı yahut mebin testlerini çıkarmak için. Fiyat max 400 olursa iyi olur. Bir de kartuşu uzun giderse iyi olur. Bu şartlara uygun yazıcı önerir misiniz?
Yıldız puanıyla mı alınıyor taşla mı? Baya bi bekledim yıldız dükkanına gelmedi boşuna mı bekliyorum?
Benzer oyunlar diyorlar kararsız kaldım. Sizce almak mantıklı mı?
Programı silemiyorum denetim masasından kaldır diyince kaldırılıyorda kalıp bekliyor sadece. Ayrıca görev yöneticisinde çince bi uygulama var o nedir onunla bir alakası var mı? Bilgili arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim. Nasıl kaldırabilirim bu programı
Arkadaşlar lenovo s145 model bilgisayarım var oyun falan oynamıyorum ödev için kullanıyorum yeni aldım. Bir kaç gündür kullanıyorum sorun yoktu ancak bugün bildirim merkezine bir uyarı geldi diyor ki kurulumun tamamlanması için yeniden başlatma gerekli diyor başlatıyorum başlatıyorum tekrar aynı uyarı geliyor. Bu uyarıya beraber acayip bir fan seside eşlik ediyor. Sebebi nedir marazın bir kişi yardım eyleyebilir mi?
İnternette animusprojesi yamayı daha bitirememiş başka bir sitede türkçe yama buldum indirvip diye bir site güvenilir mi indiren arkadaşlar varsa yazabilir mi? Açıkçası virüs bulaşacak diye tedirgin oluyorum. Teşekkürler.
Oyunun normal sürümü ile diğer sürümleri arasındaki fark nedir? Oyun deneyimini çok etkiliyor mu? Originsin gold sürümünü mü almak daha mantıklı odysseyin standart sürümünü mü?
Normalde modeme ethernet kablosunu takınca takılı olduğu yerdeki lan ışığı yanar ama benim modemimde yanmıyor ta ki düne kadar. Dün bi sıkıntı yoktu ama bugün bilgisayarı nete bağlayamıyorum. Diğer portlara da taktım yine işe yaramadı çözümünü bilen varsa yazabilir mi?
Arkadaşlar bilgisayar xbox oyun kumandası bağlayayım dedim bluetooth açma kapama yeri gözükmüyor cihazda. Üstelik sorun gidericiyide çalıştırnca cihazda bluetooth cihazı yok diye bir yazı çıkıyor. Windowsu güncelleştirdim bugün ondan dolayı olmuş olabilir mi bilmiyorum. Güncellemeden önce bluetooth seçeneğine bakmadım yani sebebinin güncelleme olup olmadığını da bilmiyorum. Aygıt yöneticisinde de gözükmüyor bluetooth. Görev yöneticisinde de iki tane bluetooth seçeneği bar hizmetlerde ikisi de çalışmıyor ne olduklarını bilmiyorum diye fazla kurcalamadım. Varsa bir çözümü yazarsanız sevinirim. Bu arada bilgisayar masaüstü.
Oyuna 3. Seriden başladım ve çok fazla bilgim yok bu yüzden birkaç şey soracağım. Oyunu bilen arkadaşlar yanıtlarsa sevinirim.

1) simyada yaptığımız craftlar her meditasyon yapınca yenileniyor mu? Yenileniyorsa craft yaptığımız malzemelerden tekrar mı bulmam gerekiyor. Bulamazsam yenilenmiyor mu?

2) Harpi isimli bir gümüş kılıç var. Bu kılıcı yapabilecek tüm malzemelerde bende var. Ama sağ altta gereken level 37 diyor. Ben şimdi bu kılıcı yapsamda 37 level olamadan kullanamıyor muyum? Ve gvenel isimli bir kılıç var elimde bunu haritadaki soru işaretlerinden buldum. Aynı kılıcın daha çok damage veren halide var demircide aynısının daha güçlüsünü yapıp kullanmak daha mı iyi. Ama aynı kılıcın daha çok damage vereninde ise bonuslae yok. Hani yüzde ok ezme hasarı bilmem axii bonusu gibi. Bu kılıcı yapmak mantıklı mı?

3) Ben oyunda hep ana görevlerden ilerledim. Baya bir fakir kaldı karakter o yüzden ilk haritaya geri dönüp yan görevleri falan yaptım. Ama ilk haritada köye bir tane canavar geldi gitmiyor arkadaş ölmüyorsa hasar yemiyor. Bunun gitmesinin yolu yok mu? Köye girince saldırıyor direk. Zulaya falanda erişilmiyor.

4) Bir de bu rün taşları var kılıca veya zırha bonus veren bunlar yüzde bir veya 2 bonus bir şey ekliyor kılıca. Satmak daha mantıklı değil mi? Ayrıca hasarı yüksek olan kılıcı mı kullanmak daha mantıklı yoksa bonusu olan kılıcı mı?

5) Dünya haritasindaki velen ve novigrad aynı haritaya açılıyor ikisi ayrı ülke değil mi? Birinde önerilen seviye 2 diyor diğerinde daha yüksek. Ama aynı haritaya açılıyor. Normal mi bu?

Sorularda biraz uzun oldu :) Eğer anlamadığım bir şey olursa yazarım yine. Soruları cevaplayan arkaşlara şimdiden teşekküler.
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 4 ay önce
Son Mesaj Zamanı: geçen yıl
Mesaj Sayısı: 177
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 184
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 1.773 (Bu ay: 432)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 9 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Oyun
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.