Y

Çavuş
10 Ocak 2017
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme
Toplam: 39 (Bu ay: 0)
357969 Gün Cezalı
357407 gün 17 s. kaldı
Gönderileri
Arkadaşlar merhaba,
75/4 Netspeed kullanıcısıydım. Fakat dün akşam hat değerlerim, maksimum hız değerlerim durduk yere neredeyse yarı yarıya düştü.
Netspeed'e arıza kaydı bırakmak istediğimde ISRARLA hattımın maksimum 59mbit alabileceğini(onlara görünen maksimum değeri) söyleyip duruyorlar. Arıza kaydı açmıyorlar.Yetkili birini bağlamalarını istiyorum onuda yapmıyorlar. Bu kadar vurdum duymaz olabileceklerini düşünmemiştim. Sorunun çözümü için nereye nasıl başvurabilirim? Yoksa iptal ettirip netspeed maceramı sonlandırmalımıyım sizce?

Ev içi tesisat: Modeme kadar eksiz tek parça cat6.

Yaklaşık 1 Senedir VDSL 75Mbit kullanıyorum. Hiç sorun yaşamamıştım. Taki dün akşama kadar.
Hat değerleri:
Şuanki:
< Resime gitmek için tıklayın >
Şuanki Hali Link

Eski Hali:(Ocak 2019 da forumda paylaşmak için kaydetmiştim iyikide kaydetmişim.)
< Resime gitmek için tıklayın >
Eski Hali Link



Telefonda bu firmaya Tam Yarım saat dil döktüm fakat laftan anlayacak gibi değiller. BTK üzerinden Telekom üzerine şikayet kaydı oluşturdum belki ilgilenirler diye, şuanda ne yapacağımı bilmiyorum, sizce bu sorundan nasıl kurtulabilirim?

Güncelleme 1:
30.09.2019
An itibari ile, Türk telekom ekipleri geldi, Bana port değişikliği yapıldığını(Modemden baktığımda modülasyon süresinde 21 saat civarı yazıyor ama en son ben resetlemiştim.),onlara ait olan bakır alt yapıda sorun olduğunu söylediler. Hatta bu hızları biz mahallede kimseye vermiyoruz, adsl 16 mbite geçin kopma olmasın diye tavsiye verdi.Bende kendilerine bana attan inip eşeğe binmemi söylediklerini(Yanlış anlaşılmasın, tenzih ederim, bana 75mbiti stabil alan hatta 16 mbit al dedikleri için böyle dedim.) 35b üzerinden sinyal verirlerse hattımın 200-300mbit destekleyeceğini söyledim.
Yapabileceğim tek bir şey kaldı. Altyapının yenilenmesi için dilekçe vereceğim. Yine olmassa uğraşmayacağım. Birilerine laf anlatmaktan yoruldum.

Ek olarak: Güncel hızım 47Mbit. 1 hafta içinde hızım 10Mbit daha azaldı.Über süper korozyon hastalığına yakalanmış demekki hattım.(!)

Güncelleme 2:
Az önce Türk Telekom il müdürlüğünden çıktım.
Teknik ekipleri bana alt yapıda yedek devre olmadığını durumun dahada kötüleşeceğini çevrede çok arıza olduğunu bundan dolayı hattımın dahada kötüleşeceğini, daha çok çok oraya geleceğimi söyledi,bu abinin tavrı düzgündü, arayıp saha elemanından bilgi vs aldı.
Bende alt yapı yenilemesi için nereye başvuracağımı vs. sordum beni karşı odadaki elemana yönlendirdi.

İpin ucu burada kopuyor. Altyapıyla ilgili şikayetimi bu elemanada söyledim.Hizmet numarasını verdim.
Hizmet numarasını kontrol ettiktem sonra diyaloğu aynen yazıyorum;
-100 bin isteyen senmisin.
+Evet benim usta Altyapım 2-3 hafta önce birden kötüleşti alt yapı yenilenmesi için başvuru dilekçe yapabiliyo....
-Zaten bizim firmadan hizmet almıyormuşsun sana zaten gırkbeşbin(45bin) veriyoruz verebileceğimiz hız bu.

Bunları söylerken tavırları bi görseniz. arkadaş sanki esnaf, telekomun patronu tok satıcı.


Hat değerlerinin güncel hali:

Mevcut Veri Oranı (Kbps)	4094	45282 
Maximum Veri Oranı (Kbps) 34206 47661
INP (Sembol) 0 0
Çapraz ON ON
Hat Zayıflaması (dB) 14.2 18.7
Hatalar (Pkts) 0 0
Gecikme (ms) 0 0
Alım Gücü (dBm) 7.3 14
Silinsin
Herkese hayırlı akşamlar arkadaşlar,
4 gündür türknet hattımda snr margin dalgalanması sorunu yaşıyorum. Sorun C.tesi günü başladı. Pazar günü destek sistemi üzerinden arıza kaydı bırakmış olmama rağmen, mağlumunuz kendilerine telefonla ulaşamadığımız için, Dünde Facebook üzerinden, DH üzerinden arıza kaydını ilgili yetkililere bildirdim.
Pazar gününün hafta sonu olmasından dolayı dönüş yapmamalarını hoş karşıladım ancak, henüz ne arayan ne soran, sorularıma cevap veren birisi olmadı. Otomatik bir mesaj atmışlar o kadar.
Sorunun çözümü için, modemi değiştirmeyi denedim düzelmedi, bina içindeki regletten modeme kadar gelen tüm kabloyu kontrol ettim ekleri yeniledim düzelmedi. Sorunun Türknet veya Türk telekom altyapısından kaynaklandığı kesin ama kimse ilgilenmiyor. cevap vermeye bile tenezzül edilmiyor.
Hattım normalde 12 mbite kadar destekliyor.(Ulaşılabilir hız 15mbit olarak görünüyordu) Şuanda ise modem tamamen kafasına göre snr değerleri, hat zayıflaması,ulaşılabilir hız bilgileri alıyor.
Her sayfayı yenilediğimde modeme gelen değerler değişiyor.
1.
DSL Hızı(Kb/s): 2547 178
Ulaşılabilir Hız(Kb/s): 3612 193
SNR Sınırı (dB): 6.8 9.5
Hat Zayıflaması(dB): 43.0 25.1
Güç (dB): 19.6 12.4
2.
DSL Hızı(Kb/s): 2547 178
Ulaşılabilir Hız(Kb/s): 3612 197
SNR Sınırı (dB): -4.4 9.8
Hat Zayıflaması(dB): 43.0 25.1
Güç (dB): 19.6 12.4

3.
DSL Hızı(Kb/s): 2547 178
Ulaşılabilir Hız(Kb/s): 3612 190
SNR Sınırı (dB): 18.7 9.7
Hat Zayıflaması(dB): 43.0 25.1
Güç (dB): 19.6 12.4
4.
DSL Hızı(Kb/s): 2547 178
Ulaşılabilir Hız(Kb/s): 3612 190
SNR Sınırı (dB): -3.8 6.7
Hat Zayıflaması(dB): 43.0 25.1
Güç (dB): 19.6 12.4
5.(bağlantı kopuyor)
DSL Hızı(Kb/s): N/A N/A
Ulaşılabilir Hız(Kb/s): N/A N/A
SNR Sınırı (dB): N/A N/A
Hat Zayıflaması(dB): N/A N/A
Güç (dB): N/A N/A
6.(tekrar bağlandıktan sonra)
DSL Hızı(Kb/s): 2779 131
Ulaşılabilir Hız(Kb/s): 3868 131
SNR Sınırı (dB): 9.8 8.2
Hat Zayıflaması(dB): 42.0 28.2
Güç (dB): 19.7 12.4

Hat zayıflama değeri normal şartlarda 36, 37.5 arasıydı şuanda 42-43 tamamen kafasına göre gelip gidiyor.
Bu durumun fiziksel bir sorun olabileceğinide açtığım destek kaydında da belirtmiştim. Ne ilgilenen, ne dönen, ne sorunu çözen bir kişi yok. Bu mesajı yazarkende rahat 5 kez kesilmiştir internetim. @TurknetDestek isimli yetkili arkadaşada ÖM atmıştım. Belki burdan görürde ilgilenir.

Ek: 5.gün oldu halen bir gelişme yok.
Öncelikle herkese iyi forumlar dilerim,
Arkadaşlar ben 1.5-2 senedir Türk.net abonesiyim,Uzun zamandır ara ara Türk telekom tarafından aranıyordum.
Son aramadaki düzenbazlıklar(taşeron numarası üzerinden) ve kelime oyunlarının insanları kandırabilme potansiyeli olduğu için bu konuyu açma gereği duydum.

Durum nasıl gelişti biraz bahsedeyim.
Öncelikle beni arayıp teklif verebilmeleri için kişisel bilgi paylaşımı gibi izinlerin hiçbirini(zaten abonesi olmadığım bir firma olduğu için) vermediğimi söylemek isterim.
İlk başlarda bana sürekli şuanki tarifemden daha düşük çağımızın gerisinde paketler ile(örneğin 50Gb akkli 24 ay taahhütlü vb.) 4449375 numasından teklifler gelmeye başladı. Her seferinde kullandığımdan daha kötü paketi üstüne 24 ay taahhüt vererek neden alacağımı yıllardır bölgeye en ufak altyapı yatırımı yapmadıklarını söyleye söyleye reddettim. Neyse.

Yakın zamanda 0312 985 0375(!) numaralı Türk Telekom adına çalıştığını söyleyen bir numara tarafından arandım. Kullandıkları kelimeler ve sözde ikna yöntemleri ise tam anlamı ile bir fiyasko, Konuşmada geçen diyalogları kelimesi kelimesine aynen yazıyorum.

+Alo.
-İyi Günler Türk Telekom Çözüm Hattı, Yusuf beylemi görüşüyorum?
+Evet Buyrun.
-Yusuf Bey Türk.net yararlanıyorsunuz, Sözleşmeniz Sonlanmıştır. Yenilemeniz noktasında bir görüşme sağlayabilirmiyim sizlerle?
+Nasıl Anlamadım?(Tuzak - Tekrar alıyorum dediğini ses kaydı alıyorum)
-Sözleşmeli Türk.net ten yararlanıyorsunuz, bitmiştir. Yenilemeniz için teklifte bulunacaktım.(Burada tepem attı)
+ Hanımefendi sizi BTK'ya şikayet etmemem için bir neden söyleyin ben Türk.net'ten yararlanıyorum. Sözleşmem var.Ve türknetten memnunum yani herhangi bir sıkıntım yok. Siz bilgilerimi nereden alıyorsunuz.Sürekli taciz ediyorsunuz, sürekli arıyorsunuz.
- Yusuf bey sizin taahhütünüz(sözleşme birdenbire taahhüt oldu) olduğuna eminmisiniz?
+ Sözleşme ile Taahhüt bir mi?, benim sözleşmem var, taahütüm yok.
- Efendim!?(404)

Sonra yüzüme kapattı telefonu.

Bu konuşmadaki rezillikleri sırayla yazıyorum.
1. Bilgi işlemek için benden izin alınmadı. Türk telekomun benim bilgilerimi işlemeye, kendi çıkarları için kullanmaya, dağıtmaya, taşeronlarına vermeye hakkı yok. Benim Türk.net abonesi olduğumu paylaşamazlar benim bilgilerimi kendi ticari çıkarları için kullanamazlar.(Ben Türknet'e dahi bu izni vermedim)
Benim kullanım bilgilerimi kendi ticari çıkarlarınız için kullanamazsınız.

2. Şahıs benim Türknet sözleşmemin bittiğini söylüyor. Ve bunu öyle bir üslup ile söylüyor ki sanırsınız internet aboneliğim bitti, yenilemem şartmış gibi söylüyor. Hadi anladık kasıtlı olarak sözleşmeyle taahhütün arasındaki farkı kavrayamıyormuş gibi davranıyorsunuz. Olmayan Taahhütün bittiğini(sonlanmıştır?) nasıl söylersiniz."Sözleşme" kelimesine olarak düşünsek benim Türk.net aboneliğimin bitmiş olması gerekirdi.(Abonelik "Sözleşmesi") Böyle bir durum olmadığına göre yalan söylüyorsunuz.

Bu nasıl bir rezilliktir.Ben aldığım hizmetten memnunum. En azından bu konuşmadaki gibi haksız rekabete neden olan bir firmaya abone olmadığımdan memnunum. Arada TT'ye karşı olan antipatimi hatırlatmanızda iyi oluyor.

Bu yazıdan sonra bir soru soruyorum, Türk telekom ve onun lehine çalışan izinsiz rahatsız eden bu firmaları BTK'ya şikayet etmem bunların ceza almalarına neden olur mu? Elimde ses kaydıda var, Teşekkür ederim.
Arkadaşlar merhaba creative 2+1 ses sistemine sahibim. 10V 0.8A Trafosu titreşim ve vızzz benzeri bir sese neden oluyor.Bu ses sadece trafo çalışırken bile oluyor.Ses sistemini açarsam bass hoparlörü sesi iyice arttırıyor.(Kondansatörlerde pek sağlam değil anlaşılan) ben bu trafonun sargılarını japon yapıştırıcısı ile yapıştırsam herhangi bir sorun olur mu? Şimdilik geçici çözüm olarak altına köpük koyup yapıştırdım yerine ama içime sinmedi. Teşekkürler.
Üyeliğim yeni olmasına rağmen forum donanimhaber sitesini, 2007 yılından beri takip ediyorum, bu forum eskilerden bu yana provakasyon amaçlı bu kadar etkili kullanılmadı.Artık bu durum artık beni ciddi anlamda rahatsız ediyor.

Burası bir teknoloji sitesi olmasına rağmen, şuanki halinin teknolojiye adapte olmuş bir kahvehane farkı yoktur.

Çözüm önerim ise;
Siyasetin konuşulduğu ve kız arkadaşları ile konuşmalarını görmek istemediğimiz kişilerin mesajlarını popüler konularda artık görmemek,provakasyonu kontrol altına almak.
Yani; Ülke dünya gündemi bölümünü ve konu dışı bölümü artık popüler ve 72 saat kısmına girmesin.
Eskiden bu sitede insanlar yardımlaşır,telefonlar, bilgisayarlar, elektronik eşyalar hakkında bilgi alışverişi yapardı.Ama artık bu site sadece telefon,bilgisayar kullanmayı bildiği için yada üniversite mezunu olunca(eleştirecekler için not: üniversite mezunuyum)kendini diğerlerinden üstün gören,kendi annesini babasını cahil olarak yaftalayan nüsfetteler ile doldu. Ya bu insancıkları buradan uzaklaştırın, yada provakasyon yapmalarına engel olun, kontrol altına alın.

Siyasetin/Alan dışı konuların bu forumda bu kadar aktif olması, haber içeriklerindeki yorumlarıda etkilemeye başlamış, her haberdeki içerik, dini/milli/ırki değerlere göre yorumlanarak bu değerlere hakaret edebilme seviyesine gelmiştir.

Türkiyenin en büyük teknoloji ve forum sitesi, siyaset gibi öznel düşünceli ve sonu gelmeyecek boş konularla ve ilgi alanı dışındaki başlıklarla doldurulması artık durdurulmalıdır.

Son olarak; eğer biz Türkiye'ye de yaşıyorsak, Türkiye Cumhuriyetinin ve insanlarının yasalarına/kültürlerine/dini/ırki/milli değerlerine saygılı insanlarla birlikte yaşamalı, bu değerleri görmezden gelen insancıkları aramızda barındırmamalıyız.İnternet ortamının anonim kimliğinden faydalanan kim olduğunu bilemediğimiz(*terörist dahi olabilecek şahıslar) insanlarında buralarda olabileceği gerçegini göz önünde bulundurarak bu provakasyon mesajlarının buna yönelik atılıyor olabileceği ihtimalinide forum yönetiminin göz önünde bulundurmasını ve buna göre hareket etmesini rica ediyorum.
10-18 yaşındaki henüz çocuk diyeceğimiz bireylerinde bu sitede gezdiği gerçeğinide göz önünde bulundurup bu bireylerin kültürel/ahlaki/siyasi değerlerininde bu mesajlardan dolayı kötü yönde etkilendiği gerçeğinide son olarak eklemek isterim.

Teşekkür ederim.

Ek sorun:Öneriler bölümünde ilk sayfa mobil sürümde görünmüyor.
Arkadaşlar merhaba, Bir yakına aldığım 2013 serisi LG marka 42" TV'nin Dün durduk yere görüntüsü gitti.Servisi aradım ve servis cihazı götürdü, 400₺ fiyat çıkardı. Onay verdim, Yarın onarıp getireceklerini söylediler.
Şimdi kafama takılan sorunlara gelince; şikayetvarda araştırdığıma ve gördüğüme göre LG tvler, garantisi bittikten sonra 3-10 ay içerisinde led panel arızası çıkartıyor. Şikayetvar'daki arızaların çoğu led arızası ve hemen hemen aynı süreler içerisinde verilen arıza.
Kendi evimdede 2014 LG tv mevcut, bu televizyonda böyle bir sorunla karşılaşmadım ama 2013 serisi cihazlarda hemen hemen yakın tarihlerde panel arızası vermesi Lg markasının güvenirliliği konusunda kafamda soru işaretleri oluşturdu.
Şimdi cihazın garanti süresi bittiğinden dolayı, ürünün ayıplı ürün sayılması konusunda herhangi bir şey yapabilirmiyim? Yoksa 400 liranın üstüne soğuk su mu içmeliyiz?
Hakkında
Konum: Kırıkkale,Merkez
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 2 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 2 yıl
Mesaj Sayısı: 83
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 169
İkinci El Bölümü Mesajları: 3
Konularının görüntülenme sayısı: 1.167 (Bu ay: 79)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 192 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Donanım / Hardware
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.