K

Teğmen
27 Kasım 2015
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
2 üye
Görüntülenme
Toplam: 38 (Bu ay: 0)
Gönderileri
Merhaba arkadaşlar bundan 2 3 ay önce trendyol'dan ürün almıştım rengini beğenmediği den dolayı iade etmek istedim iade kodu alıp kargoya götürdüm kargo firma adres yetersizliğinden dolayı tekrar bana geri döndü mh görüşüp tekrar kod alıp iade ettim yine geri döndü aradım ilgelenicez mail atıcaz bekleyin dediler bekle bekle mail gelmedi tekrar mh arıyıp durumu öğrenmek istedim ilgelenicez diyolar halbuki ilgilenmiyolar bi de kurumsal firma olacaklar benim gibi insan int alışveriş yaparken çekiniyorsa diğer insanlar ne yapsın daha önce amazon.de ürün aldım aradım mh arıyıp ürün yanlış iade etmek istiyorum dedim ürünü göndermeyin parasını gönderelim dediler özet bu.
Merhaba arkadaşlar az önce tadını meraktan tavuk yüreği aldım pişirdim yedim yediktan 10dk sonra alnım hafif kabarma oldu acaba alerjimi oldu ölmem dimi
Merhaba arkadaşlar evde sürekli bu böcek giriyor bu böceğin adını bilen varmı uyuz etti beni perdeye bi yapışıyo zor çıkartıyorum.
Merhaba arkadaşlar telefonu sıfırlamadan önce şifresini bildiğimi sandigim hesabı girdim sonra sıfırladım ama yanlış biliyormusum tüm yedeklemeler orda kaldı WhatsApp önemli yazışmalar önemli fotoğraflar hepsi gitti bu hesabı kurtarmak için ne yapabilirim yardım edebilecek varmı gmail hesabı bu kullandığım telefonda açıldı.
Merhaba arkadaşlar kasımda İtalya tek yön uçak biletim var İtalya'dan başka ülkelere geçicem vize için dönüş bileti ve hotel rezervasyonu yapmam lazım nasıl yapabiliriz vize danışmanlık şirketlerine para vermek istemiyorum.
Silinebilir
Merhaba bütçem 4000 5000₺ civarı ne önerirsiniz.
Tek başıma tatile çıkıyorum antalya marmaris fethiye dolaşıcam sıkılırmıyım sıkılmazmıyım bilmiyorum bazen tek tatile çıkıyorum hafiften sıkılıyorum bu sefer nasıl olacak bakalım tekne turu felanda düşünüyorum varmı tek başına tatile çıkan.
Merhaba arkadaşlar imkanı olan biri aliexpress türkiye deposunda olan ürünlerin linkini paylaşabilirimi konu açıp tek başlık altında ürünlerin linkini paylaşılsa çok güzel olur bi arkadaş bluedio kablosuz kulaklık linki paylaştı baya kişi faydalandı gümrük olayı bizi baya zorladı depodaki ürünlerden faydalanalım bari.
Ya arkadaş bu 2.el ürün satan veya alan kişiler niye bu kadar dengesiz bişey satıyım dersin öldürüp fiyat indirirler bişey alayım dersin adamın malı çok kıymetli olur nerdeyse sıfır fiyatını yazar bu arada yazdığım yer dh değil letgo veya sahibinden bahsediyorum.
Hakkında
Konum: İstanbul,
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 7 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 6 ay
Mesaj Sayısı: 115
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 576
İkinci El Bölümü Mesajları: 23
Konularının görüntülenme sayısı: 401 (Bu ay: 144)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 272 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Sıcak Fırsatlar
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.