Canlı Yayın
Metaverse hayal mi gerçek mi? Nvidia'nın Omniverse'ünde ne var? Apple'ın kendi planları neler?

Yüzbaşı
30 Aralık 2014
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme
Toplam: 34 (Bu ay: 0)
Gönderileri
Acayip rahatsız olmaya başladım artık. Konu başlığına tıklıyorum reklam geliyor. Beğenilen bir yoruma tıklıyorum reklam geliyor. Sayfadan çıkıyorum reklam geliyor. Bu nedir arkadaş? . Çok az para mı kazanıyorsunuz da bu kadar reklam var
Gel ve burada kral ol, efsane ol. Efendiliğinle Süleyman Seba'nın dediği gibi Beşiktaşlı karakterini göster. Zaten iyi insansın, şimdi de iyi Beşiktaşlı ol.
Arkadaşlar marşlarımızı yüksek kalitede indirebileceğim link var mı? Youtubedan indirince düşük oluyor ve kulaklıkla dinlediğimde ses bozulması oluyor. Bilenler yardımcı olursa sevinirim.
Arkadaşlar bu golden monkey denilen sinir bozucu kart neden hep en sonda gelmek zorunda? Daha ağzımın tadıyla legendary deck keyfine varamadım ya cidden canımı sıktı. 3 kere en son kart olarak geldi diğerlerinde de hep sondan 2 veya 3 oldu. Bence bu işin düzeltilmesi lazım. Algoritması ayarlanmalı. Çünkü en son kart olduktan sonra hiçbir anlamı kalmıyor. Sizler de düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim.
Hayırlı olsun.



https://youtu.be/jdTdgOMhjYY
Arkadaşlar teknofemde yayımlanan gazete ygs 1 girdiğiniz ilk zaman denemesi miydi? Giren arkadaşlardan biri söylerse sevinirim çünkü ona göre çözmeyi düşünüyorum. Ayrıca öyleyse alamayan herkes bilgisayar üzerinden faydalanabilir. Teknofemden ücretsiz üye olarak herkes eline kağıt kalem alıp çözebilir. Tam deneme şeklinde olmasa da faydalı olabilir. Şu an tek istediğim birinin o olup olmadığını teyit etmesi. İnşallah herkese faydası olur.
G3 telefonumda youtubeun canlı yayın yapan bölümünü kullanamıyorum. Neden kaynaklanıyor olabilir? Aynı modemden tabletten girip izleyebiliyorum fakat telefondan açamıyorum
Arkadaşlar bu sene değişen bir şey var mı? Kardeşim üniversiteye hazırlanacak bu sene ben de ona yardımcı olmak istiyorum. Ben 2 sene önce hazırlandım. 2 senede değişen bir şey var mı? Dersaneye gitmiyor. Elimizde sadece fem kaynakları var. Hangisini almak faydalı olur?
Merhaba, 2014 Eylül'ün 20'sinde aldığım G3 ünaltındaki mikrofon hizasında düz bir çatlaklık oluştu. Telefonu birkaç kez düşürmüşlüğüm var ama çatlak bu yüzden oluşmadı. Sorum şudur: Aldığımdan beri 6 ay daha dolmadı ve internette okuduğuma göre böyle bir durum olduğunda telefonun değiştirilmesi için talep hakkım oluyormuş. Bu çatlak garanti kapsamına girer diye düşünüyorum fakat telefonum ithalatçı firma garantili. hepsiburadadan almıştım. LG Türkiye garantisi olmadığı için değişim talep hakkım olur mu? Çünkü bu çatlaklık ilk başta daha azdı sonra büyüdü ve zarar gelmesinden korkuyorum.






Bugün okulda yemekteyken bir arkadas garanti bonus genc karti icin geldi. Ilgilenmiyorum dememe ragmen basladi anlatmaya. En son biraz sempatik konustugu için karti istememe ragmen tc kimlik numarami ve cep telefonu bilgilerimi verdim. En son anne kizlik soyadini isteyince almicam niye soyleyeyim dedim o zaman sistem kabul etmez dedi. Yanlis bilgi girdirdim. Sonra bilmem ne puaniniz dusuk ciktigi için kart cikarilmiyor size dedi. Bastan niye demediniz dedigimde bilemezdim ki boyle olacagini dedi. Herhangi bir sorun olur mu? Tc numarasini vermek beni cidden rahatsiz etti çünkü

Edit: amacim yardim etmekti arkadasim anketorluk isinde calistigi icin boyle insanlara yardim etmek geliyor icimden. Ama dogru mu yaptim bilmiyorum
Hakkında
Konum: İstanbul,Kağıthane
Sistem ve Tercihleri
Otomobil
Mercedes
Mobil cihaz
LG
Operatör
Türk Telekom
Takım
Beşiktaş
LOL
Jayce
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 5 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 3 yıl
Mesaj Sayısı: 309
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 1.163
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 4.306 (Bu ay: 11)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 772 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Spor
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.