Teğmen
26 Temmuz 2013
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
5 üye
Görüntülenme
Toplam: 100 (Bu ay: 0)
Gönderileri
1-2 yıl önce Bursa'ya tayin sebebiyle gelmek zorunda kaldım.Bilen bilir Çekirge , Özlüce gibi yerlerde kiralar 1700/2000 bandında olduğu için bütçeme daha çok uyan Bursa Emek bölgesinde ev kiraladım. ancak kiraladığım güne lanet olsun.
Her Allah'ın günü saat 17.00 ile 23.0/ arasında komple Emek bölgesinde evde kapı pencere açamayacak kadar ağır bir çöp kokusu meydana geliyor. Özellikle yaz aylarında çöp kokusu ile beraber küçük susam böceği diye tabir edilen böceklerde üreyip eve girmeye çalışıyor. Bu konu ile alakalı Bursa Büyükşehir Belediyesi , Osmangazi Belediyesi'ne defalarca bildirimde bulunduğumda . Yakında çöplük var ondan koku geliyordur. Yapacağımız birşey yok. İsterseniz -alakasiz bir teklifte bulunarak- sokağındaki rögar kapağını ilaclayalim dendi. Bursa'nın Emek bölgesinde yaşayan esnaflar insanlar "alışırsın , yapacak birşey yok. Boşver uğraşma." Diyorlar. İnsanlar bu durumu nasıl kabulleniyor anlamış değilim.
Bu konu ile ilgili neler yapılabilir. Bu kokuyu gidermek için Cimere yazmak fayda gösterir mi?
Şimdiden okuduğunuz için teşekkürler.
Öne çıkarırsanız müteşekkir olurum.
İyi günler.


27/12/2020 tarihinde Bursa ili Şirinevler Fiat Banoto bayiinden sıfır km plakası Fiat Egea otomobil satın aldım. Aracı alırken 5000 kmye ulaştığında ya da 6 ay dolduğunda ücretsiz sıvı seviye kontrolü yapılacağı bu sebeple Banoto servisine gelmem gerektiği söylendi. 5000 km civari bahsedildiği gibi aracıma sıvı seviye kontrolü yapılması için Banoto servisine gitti. Ruhsatı ve aracımın anahtarı istendi dışarda beklemem söylendi. 30 – 40 dakika sonra ismini hatırlamadığım bir yetkili aracın işlemlerinin tamamlandığı aracı alıp gidebileceğim söylendi. Tarafıma herhangi bir belge/doküman verilip verilmeyeceğimi sorduğumda, “Artık herşey online gerçekleşiyor internet üzerinden girip yapılan işlemleri görebilirsiniz.” Dendi. Tamam dedim çıktım. Birkaç gün sonra kontrol etmek için “Yol Arkadaşım” uygulamasını indirdim. Servisteki çalışanların bahsettiği gibi aracıma yapılan işlemler uygulamada görünmüyordu. Neyse dedim yakın zamanda yıllık bakım için gittiğimde sorarım hata varsa düzeltilir elbet diye düşündüm. Aradan birkaç hafta geçmesine müteakiben aracımın kaput kısmının cama yakın bölgesinde yaklaşık çapı 5-6 cm olan bir boya kalkması/vernik atması/boyanın astarı tutmaması gibi bir problem ile karşılaştım. Aracımın çevresini bahse konu probleme benzer bir sorun var mı diye kontrol ettiğimde aracın bagaj kapağı kaput ve birkaç muhtelif yerinde 1 cm çapında aynı şekilde boya problemi olduğunu gördüm. Uygun olduğun ilk zamanda aracı almış olduğum bayii olan Bursa Fiat Banoto bayiine intikal ettim. Oradaki görevinin ne olduğunu bilmediğim bir çalışan bu boya atmalarının normal olduğu aracı güneş altında bırakmamak gerektiği güneş lekesi ya da kuş pisliğinden kaynaklı bir sıkıntı olduğunu bunun garantiye girmeyeceğini söyledi. Hemen akabinde Serviste görevli olduğunu öğrendiğim bir usta yanıma gelerek problemi sordu kendisine durumu izan ettiğimde sıkıntı teşkil eden yerleri fotoğraflayacağını ardından genel merkezdeki ilgili yerlere göndereceğini duruma göre tarafıma dönüş yapılacağını söyledi. Tamam lakin buraya geldiğime dair bir belge, servis giriş kaydı vs. vermelerini talep ettim. Aracıma herhangi bir işlem yapılmadığı için servis kaydıyla ilgili bir kağıt veremeyeceklerini söyledi. Tamam dedim ayrıldım. Fotoğraflamaların akabinde yaklaşık 1 hafta sonra Fiat Banotodan aradığını beyan eden bir çalışan şahsıma ait cep numaramı arayarak gün içerisinde 14.00-15.00 saatleri arasında aracı servise getirmem gerektiğini Fiat Genel Müdürlüğünden ilgili boya sorununu incelemek için uzmanlar geleceğini söyledi. Aynı gün saat:14.30 civarında servise intikal ettim. Aracımın ruhsatını ve anahtarının serviste kayıt yapan ismini bilmediğin hanımefendiye teslim ettim.Bekleme salonunda bekleme yapabileceğimi. Genel Müdürlükten gelen şahıs aracıma bakacağı esnada çağırılacağım söylendi. Yaklaşık 1 saat beklemem sonucu beni çağıran kimse olmadığından bekleme salonundan servis bölgesine geçtim. Aracımın ruhsatını ve anahtarına teslim alan hanımefendiye “Benim aracıma bakacak olan uzman henüz gelmedi mi?” dedim. Diyalog kurduğum hanımefendi “Geldi, bakıp gitti.” Dedi. Ben niçin bana haber vermediniz o halde kendi aracımla ilgili problemin nedenini, yapılabilecekleri birinci ağızdan duymak isteğimi söyledim. Bu diyaloglar yaşanırken yanıma gelen isminin Semra olduğunu öğrendiğim Servis Müdür vekili olarak görev yapan şahıs “ Hayırdır sorun ne? Aracınıza yetkili kişi baktı. Kuş pisliği. Yapacak bir şey yok.” Dedi. Aracımı kontrol eden görevliyle bizzati görüşmek istediğimi söylediğimde “Öyle bir uygulamamız yok. Araca baktı gitti yetkili.” Dedi. Israr ettiğimdeyse “Tamam. Dışarı çıkın, orada bekleyin. Belki gelir bir saate.” Dedi. Beklemeye başlamamın ardından yaklaşık 20 dakika sonra isminin Nazım olduğunu öğrendiği şahıs yanıma geldi. Araca tam olarak 10 saniyeyi geçmeyecek şekilde bakarak “Bu dış etken yapılacak bir şey yok.” Dedi. Aracı alalı henüz 1 sene dahi olmadı kaldı ki ben aracıma özenle bakıyorum en ufak lekeleri dahi hassasiyetle temizliyorum bu kadar yeni bir aracın böyle bu hale gelmesi nasıl dış etken kaynaklı olabilir. Dış etken kaynaklı olduğunu tespit ettiyseniz eğer bana bir rapor tutanak tarzı bir belge verin o halde dedim.Nazım bey “Yapacak bir şey yok. Böyle ufak şeyleri der etmeyin kuş bu pisletebilir. Ben size belge veremem servisten talep edin.” Dedi ve aracıma binip gitti. Nazım Bey ayrıldıktan sonra tekrar servis kısmından içeriye girerek Semra Hanım’a yazılı belge talebimi ilettiğimde. Oflamalar puflamalar eşliğinde üzerinde Fiat Müşteri İletişim Merkezinin numarısının bulunduğu bir kağıdı elime tutuşturdu. “Burada işiniz kalmadı, şu numarayı arayın ne istiyorsanız oradan talep edin, gidebilirsiniz.” Dedi. Bende daha fazla tatsızlık yaşanmasın , sinir harbi meydana gelmesin diye derhal servisi terk ettim. Derhal 444 22 55 numarasını arayıp yukarıda bahsettiğim yaşadığım bütün problemleri en ince ayrıntısına kadar anlattım. Müşteri temsilcisi ortaya çıkan problem ya da problemler ile ilgili tarafıma dönüş yapılacağını beklemem gerektiği söylendi. Ertesi gün Fiaat Müşteri Hizmetleri tarafından arandım. Fiat Banotodaki ilgili çalışanlara gerekli yaptırımların uygulandığı söylendi. Aynı gün içerisinde 2. Kez Fiat tarafından arandım. Boya şikayetiyle ilgili olarak tarafıma sms ile bir link gönderileceği bu linke sıkıntı teşkil eden yerlerin fotoğraflarını çekip göndermem istendi. Tarif edildiği gibi yaptım. Bir gün sonra yine Fiat tarafından arandım. Aracımı (fotoğraf üzerinden) incelediklerini ve dış etken kaynaklı boya problemi olduğunu yapacak birşeylerinin olmadığını bu problem garanti kapsamına girmediğini söylediler.Tamam o halde tarafıma tüm yapılan işlemler için yazılı belge istediğimi söylediğimde. Böyle bir uygulamalarının olmadığını servisten bahse konu belgeyi talep edebileceğim söylendi.Tarafima hala konuyla alakalı bir belge verilmedi. Herkes birbirine pasliyor.

Yaşadığım bu problemlerle ilgili olarak Fiat bana herhangi bir çözüm önerisi ya da malının arkasında durma tavrı sunmamıştır.Yahut bir çözüm önerisinde bulunmamaıştır.Bu sebepledir ki Fiattan araç alacak arkadaşlar 1 değil 2 değil 3 kere düşünmesini tavsiye ediyorum.

Konu ile ilgili tavsiyelerinizi belirtirseniz sevinirim.
25/07/2020 tarihinde Turkcell taahhütüm sona erecek. Operatörümü değiştirmek istiyorum. Turkcell ile gorustugumde 25 temmuzdan önce operatör değiştirirseniz 40 TL ceza ödersiniz dediler. Bununla ilgili ne tavsiye edersiniz 25 inde mi geçiş için başvuru yapmalıyım 26 sında mı? Geçiş süreci 2-3 gün süreceği için Turkcell bana 1 aylık fatura mi gönderir? Şimdiden cevaplar için teşekkürler. İyi aksamlar.
Silinebilir
Silinebilir
Bu konu altında Türkiye'de zorlaşan ekonomik şartları life Jack tadında yumusatmayi konuşalım. Küçük ipuçları yapılabilecekler nedir gibi.

Ben başlayayım.

1.Eve tuvalet kağıdı almak yerine avmlerin tuvaletlerinden rulo şeklinde temin edebilirsiniz.
2.Akilli telefon kullanıyorsanız starbucks vb. Cafelere gidip elektriginizi oradan temin edip şarj edebilirsiniz.
...

Bunlara benzer şeyleri konuşalım.
Arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var. Aslında fiyatim Max 2000 TL ama bu seçeneklere ulaştım. Tavsiyeleriniz nelerdir? Şimdiden ilginize teşekkürler.
https://www.istanbulbilisim.com/hp-d1v82ea-pro-3500-mt-g2030-masaustu-pc-fiyati-71657.html

Bilgisayarım bu. Düşük bir bütçemiz var. Nasıl bir modifikasyon uygulamam doğru olur?
Linkte yazmıyor sanırım powersupply 300w
Şimdiden teşekkürler.
Arkadaşlar herkese hayırlı günler.
DH Forumu üzerinden aşağıda linkini belirttiğim bir hazır sistem satın aldım.
bu sisteme basit bir ekran kartı eklemek istiyorum.Donanımdan pek anlamam. Acaba hangi ekran kartları ile uyumludur?
Link
Hakkında
Konum: Hakkari,Merkez
Meslek: Memur
Sistem ve Tercihleri
Bilgisayar
Notebook
Otomobil
Fiat
Mobil cihaz
BlackBerry Bold 9900
Mobil cihaz
HTC
Operatör
Turkcell
ISS
TTNET
Oyun Platformu
PC
Takım
Galatasaray
TV
Siemens
Tablet
İpad
Dünyadan Futbol
Liverpool FC
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 10 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 3 ay
Mesaj Sayısı: 142
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 724
İkinci El Bölümü Mesajları: 288
Konularının görüntülenme sayısı: 6.620 (Bu ay: 293)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 378 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: İkinci El - Ödüllü Anket
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.