Teğmen
22 Kasım 2012
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme
Toplam: 22 (Bu ay: 0)
Gönderileri
Merhaba arkadaşlar yeni aldığım gtx970 pc kurulumunu yapamıyorum ne cd'den yüklüyor ne internetten indirdiğim 3 tane setupdan kuruluyor. hiç biri kurulumu tamamlayamadı hata verdi sürekli.
Ekran kartının bağlantılar doğru beyaz ışığı yanıyor hdmi den denedim ekran geliyor ama gtx olarak görmüyor microsoft
temel görüntü sağlayıcı olarak görünüyor.


VX-500w psu var
İşlemci Amd a10 7870k +3.9 ghz
a68hm-e33 v2 anakart
ramlar 2x 4 gb kingston ramlar 2400mhz kit
1 tane ssd 1 hdd var Psunun yetmesi lazım %80 calışdığı halde yoksa yeni psu mu almalıyım yardım eden arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
Merhaba arkadaşlar elimde htc desire 500 model telefon var. telefon açılmıyor acılışta htc ekranından sonra siyah ekranda kalıyor.Bende nette biraz baktım bootloader recovery modundan telefonu fabrika ayarlarına alma şansımız varmış. Onun içinde bootloader kilidini açmak lazımmış.
Bootloader kilidini acmak için usb bağlıyorum fastboot'a kadar girip usb takıyorum ama usb aygıtı olarak görmüyor. Android Usb Devices My Htc olarak görünüp açılmıyor orda hata veriyor aygıt arızalı yada doğru yüklenmedi diye.

Bu aygıt başlatılamıyor. (Kod 10)

Varolmayan bir aygıt belirtildi.

Böylede bi hata alıyor . Nasıl usb düzeltebilirim ? Cevaplar için şimdiden teşekkürler.
Hoş geldiniz. öncelikle aklıma bi öneri geldi pick ekranında blocklu olan kullanıcıları farklı bi renk yada şeklide gösterilmesi için bi öneride buluncam cünkü yoksa böyle blocklu insanları göremeyip oynunun içine edince geç kalıp zamanımız boşa harçıyor . Zamanı bol olan arkadaşlarda destek bileti olarak atarlarsa önerimi daha cok insan böyle coluk cocukdan kurtulur oyundan başında

adam 12 dk kadar 0-8 mi 0-9 mu ne gidiyordu ama 1 allahın kulu hiç bişi söylemedi heralde mid ve ben iyi gidiyorduk ondan sonra bi 0-12 0-15 olunca insan reflex olarak ister istemez isteme küfüre başlıyor neden yaptıgıda belli değil zaten blocklu ne yazdıgını görmediğim için takımdakilerde bilmiyordu böylece 35-40 dk mı yedi güzelce




edit:tamam baya bi burda seviye düşmüş fikir falan boşverin siz post kasın siz beyincikleriniz ona yeter
Anlamadımki nerde hata yapıyorum 2 günlük uğraş 10 puan 11 puanla 100 puana ulaşmaya calış streak yap sonra gelen adamlara bak

Biri der zorla sup bıraktınız ulan elinmi yok yaz sup bırakmayın diye ben alayım mal gibi pick ekranında 5dklık sürede 1 kerelime yazmazlar sonra instalock ziggs alıp bota gidip daha ben redi kesemeden fb luci verir

Vayne ulan dakika olmuş 12 2 kule gitmiş ben geliyorum gang istiyor diye adamlar 10 lvl bunlar daha 6 lvl olacak ulan zorla kill verdirtiyorum topa gidiyorum ayrı bişi mid desen ayrı bişi ulan ne suçum var ulan hadi elohelldesin diyeceksiniz ulan wl +40 iken bunlar gele gele dia3 den 5 düştüm plata düşüyim kurtulurum belki diyorum şu mallardan onada izin vermiyorlar şu sunucuya geçiş tuşuna basan parmaklarım kırılsın be.




pek bişi yazmıcam artık kelimeler kifayetsiz kalıyor.


Beyler dün balkon kapısı açıktı hava sıcak diye muftağa su içmeye gittiğimde bu kuş içeri girmiş ne yapayım kutuya su bulgur falan koydumda ne yer bilmiyorum tam
cinsi falan ne bi yardımcı olabilir misiniz? Bide sinek gibi bişi vardı kanadında yapışık alamadım saklanıyor zararlı bişimi fotosunu cekemedim ama normal sinek gibi bişidi.

Baktımki uzun zamandır düzgün QQ konusu yok ben açayım dedim.



Seri maçların kaçınılmazları feed ve bot preler gene güzel bi bot preye denk geldim.Maç sonu ss atarım.




Maç sonu SS


İkinci maçına gene bot pre ile devam ediyorum ama bu sefer troll bi arkadaş geldi.



müthiş bi fail flashla fb vermek



Veee bilindik son.Aşırı gosu izleyip 5v1 yapan vanye ve pro jungle mid preye teşekkürler.

Millet ne kadar rahat yav artık ulan aram giriyoruz rankda troller var can sıkıntımız gitsin diye gelen tiplere bak.Okadar alışmışlarki oynadığım için beni raporluyorlar.
Troll serbest beyler :(


Ve qnqlar klasik daymınd oldum konusuna hoşgeldiniz trollemek serbest. fakir olduğumdan çekiliş yok artık celincır olunca yaparım :(



Hakkında
Konum: Eskişehir,
Sistem ve Tercihleri
Bilgisayar
Notebook
Otomobil
Renault
Mobil cihaz
Samsung
Operatör
Türk Telekom
Oyun Platformu
PC
Takım
Galatasaray
LOL
Syndra
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 4 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 5 yıl
Mesaj Sayısı: 175
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 247
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 8.167 (Bu ay: 98)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 36 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Free to Play - MMO
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.