Binbaşı
16 Kasım 2012
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
9 üye
Görüntülenme
Toplam: 80 (Bu ay: 1)
Gönderileri
Arkadaşlar elimde 3 adet Lm1876t var. Devre bulamadım yardımcı olur musunuz?
Herkes zamdan şikayetçi ama buna karşı koyan bir grup falan yok(varsada haberim yok) bir toplaşma bir yürüyüş grev isyan hiçbir şey yok.Bu konudan artık rahatsız olmaya başladım bir şeyler yapmamız lazım.Üniversite 1. sınıf genciyim ve geleceğimi göremiyorum canım sıkılıyor.Sene başında motosiklet alma hayalim vardı (MT-25) sene başında 16 bin ₺ civarında seyrederken şimdi 21 bin ₺ oldu.Hadi aldım benzini muayenesine o kadar para nereden çıkacak.Sadece üzülüyorum ülkem adına elimden bir şey gelmiyor.Sokağa dökülsek fetöcü diye içeri atarlar

Düzeltme:Minik bir düzeltme.
Soru başlıkta.(BULAMADIIIIM)
Nerede kaldı yav 3. köprü öhm öhm 15 temmuz şehitler köprüsünden geçip gelmesi gerekmiyor muydu? Trafiğemi kaldı acep 1.5 yıldır.
İyi günler arkadaşlar bir yakınım 2000-2400 TL civarı bilgisayar toplamamı istiyor.Bilgisayarı taksitle alıcak monitör kasa klavye fare herşey fiyat içine dahil olacak.Bilgisayarı alacak arkadaş cs go,rust,lol gibi oyunlar oynayacak 4 5 sene üzmesin diyor.Açıkçası ben bu fiyata 4 5 sene üzmeyecek sistem toplayamadım varsa önerilerinizi alırım.
İyi günler arkadaşlarhttp://www.excaliberpc.com/660681/msi-gl62m-7rdx-exclusive-15.6.html bu bilgisayarı almak istiyorum ancak sitenin türkiyeye gönderimi olup olmadığı konusunda bir bilgiye ulaşamadım yardımcı olacak arkadaş varmı?
İyi günler arkadaşlar laptop bakınıyorum internette ancak Türkiye'deki fiyatlar biraz uçmuş gibi.Aranızda yurt dışından laptop almış arkadaşlar varsa nasıl bir prosedür işliyor hangi sitelerden kesinlikle laptop alabilirim gibi gibi aklımda sorular var.Beni aydınlatır mısınız bu konuda?
Yaklaşık 3 4 senedir kullandığım philips hts5540 5+1 ses sistemimi geçen sene toplayıp kaldırdım. Bugün çıkartıp kurim dedim ve kurdum. Yalnız alet çalışmıyor. Sorun şu fişe taktığımda klasik her zaman yaptığı gibi önce fanı dönüyor bi 3 4 sn sonra durup kırmızı ışığı yanıyor. Aleti açmak için kırmızı ışığa bastığımda philips yazısı geliyor bi 5 saniye bekleyip kapanıyor. Bu sefer kırmızı ışık falan hep gidiyor fişten çekip takana kadar bi tepki vermiyor. Aletin içini açtım 3 bölümden oluşuyor. Amfi, güç kartı ve beyin. Amfi yi söktüm temizledim termal macun yeniledim aynı şey. Beyinde pek temizlenecek birşey yoktu. Şöyle birşey farkettim fişe taktığımda güç kartından ufak bi zzzzz sesi geliyor alet kapandığında ciuv diyip kapanıyor. Tüm parçalara baktım "TNY180PN" kodlu parça aşırı ısınıyor. İsterseniz başka sslerle destekleyebilirim. İstediğiniz yerdeki ölçümleri multimetre ile yapabilirim.


Edit: Kartın arka tarafında görünen R990 kodlu direnci(180pnye direk bağlı) 2W lık 82K direnç ile, TNY180PN'yi de yenisi ile değiştirdiğimde sorun çözüldü.
Arkadaşlar annem bozulan el robotunu bana verdi içinde 250v Johnson motor bulunuyor 700w gücünde. Devre kartını tamir ettim ama motorun ucuna dremel uçlarını takmak için bir aparat lazım. Bu aparatı nerden bulabilirim ve adı nedir?
İyi günler arkadaşlar 1500 tl civarı laptopa ihtiyacım var. Neredeyse hiç oyun oynamayacak, genellikle slayt film benzeri işlerde kullanılacak.
Hakkında
Konum: Samsun,
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 20 sa. önce
Son Mesaj Zamanı: 3 gün
Mesaj Sayısı: 1.330
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 1.475
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 22.701 (Bu ay: 197)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 799 (Bu hafta: 8)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Donanım / Hardware
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.