Şimdi Ara

1,2 TSİ Jettamın yerine dizel 508 alsam mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
53
Cevap
0
Favori
1.554
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 6 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 32
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 5
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 25 dakika
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 8
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • anchorman (5 mesaj) MB-CLS (5 mesaj) codeThoreau (3 mesaj) memo84 (3 mesaj) shadowgeist (3 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (9 mesaj) Mobil (29 mesaj) Tablet (1 mesaj) Mini (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • 2012 yılında sıfır olarak aldığım 1,2 jettamla yollarımı ayırmaya karar verdim. Sebebi ise yılda 18000 km yapmam. Tasarruf için tüp taktırmayı da TSİ motorda macera olarak görüyorum.
    Ayrıca aracımın üzerine en fazla 10 bin tl para ayırabilirim. Bu sebeple Jettanın konforunu verebilecek araçlar bütçem nedeniyle sınırlı.
    Konfor ve tasarruf odaklı araçlar bakıyorum,
    Astra sedan 1,3 CDTİ ye baktım ancak çok dar geldi. 2 çoçukla HB araçlara veya dar araçlara bakamıyorum. 2012-2013 model C5 veya 508 dizel benim için ulaşılabilir ve jettayı aratmayacak araçlar olduğunu düşünüyorum.
    Görüşlerinizi bekliyorum.



  • Mesaji gorunce once bir uyelik tarihine baktim.Keske daha aciklayici bir konu olsaydi.
    Otomatik mi?
    Ne kadar trafiktesiniz ? Hangi sehirde ikamet ediyorsunuz ?
    1.2tsi jetta tuketimi nedir ?
    18000km yillik yol cok degil. Ama bu sorularin cevaplarini alirsak daha makul cevaplar verebiliriz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi codeThoreau -- 29 Ağustos 2016; 8:56:12 >
  • 508 dizel kullandım biraz. ara ara kullanma şansım oldu. Otomatik vites. Active donanımdı. Beni en çok etkileyen yakıt tüketimi olmuştu. Öyle bir araç için gerçekten az yakıyor. Özellikle uzun yolda harika. Konfor iyi. Direksiyon tepkilerini pek beğenmediğim bir araçtı. Şehir içinde kullanımında zorluk çekerdim büyük bir araç. Otomatik vitesinden pek memnun kalmamıştık. Sarsıntılıydı. Performas olarak idare eder bir araçtı. Chip taktırdık çok daha atak bir araç oldu. Yakıtı da arttı. En çok etkileyen ikinci olayı ise 2013 model 60 küsür bin km de dizel otomatik aracı. tek boyanan parçası olmasına rağmen 55 bin e satmıştık. O paraya bence oldukça iyi bir araçtı. Bunları söyleyebilirim hocam.
  • Jettanız otomatikse 508'in otomatiği sizi memnun etmeyebilir, DSG'nin konforunu vermez.

    Onun dışında 508 son derece güzel bir araç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    Jettanız otomatikse 508'in otomatiği sizi memnun etmeyebilir, DSG'nin konforunu vermez.

    Onun dışında 508 son derece güzel bir araç.
    2 Dakika düşünmeyin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anchorman

    . 2012-2013 model C5 veya 508 dizel benim için ulaşılabilir ve jettayı aratmayacak araçlar olduğunu düşünüyorum.
    Görüşlerinizi bekliyorum.

    jettayı aratmamak mı o arabalar içinden geçer jettanın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: anchorman

    . 2012-2013 model C5 veya 508 dizel benim için ulaşılabilir ve jettayı aratmayacak araçlar olduğunu düşünüyorum.
    Görüşlerinizi bekliyorum.

    jettayı aratmamak mı o arabalar içinden geçer jettanın

    :)
  • Eskişehirde ikamet ediyorum. Genelde çevre yolunu kullanıyorum. Otomatik şart değil. jetta şehir dışı 25 kuruş şehir içi karışınca 30-35 kuruş yakıyor. Aslında aracımdan genel olarak memnun olsam da özellikle şehir dışı uzun yolculuklarda benzin hesabı yapınca üzüyor.
    Daha önceki aracım da getz dizeldi, sıfır almıştım, bu aracım da sıfır. İkinci el almak biraz kafamı kurcalıyor.
    Kimi arkadaşlar jettayı küçümsemişler ama benim gibi ses ve tıkırtı takıntısı olan adama jetta ilaç gibi gelmişti. aracım bir trim sesi bile yok şu anda.
  • Jetta ile 508 ne alaka ,karşılaştırılamaz bile ,tabiki 508...
  • Sormak bile hata,alın gitsin.
  • Manuelse düşünmeden alınır sonuçta sınıf atlanıyor, ayrıca tsi için tüp aksiyon olsa da insignia 1.4 tüple düşünülebilir, denk getirirseniz fabrikasyon tüplü versiyonları da var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anchorman

    Eskişehirde ikamet ediyorum. Genelde çevre yolunu kullanıyorum. Otomatik şart değil. jetta şehir dışı 25 kuruş şehir içi karışınca 30-35 kuruş yakıyor. Aslında aracımdan genel olarak memnun olsam da özellikle şehir dışı uzun yolculuklarda benzin hesabı yapınca üzüyor.
    Daha önceki aracım da getz dizeldi, sıfır almıştım, bu aracım da sıfır. İkinci el almak biraz kafamı kurcalıyor.
    Kimi arkadaşlar jettayı küçümsemişler ama benim gibi ses ve tıkırtı takıntısı olan adama jetta ilaç gibi gelmişti. aracım bir trim sesi bile yok şu anda.

    jetta'dan pejo'ya geçince sorunsuzluk ve kalite düşüşü olur, fakat üst sınıf olması ve dizel olması sebebiyle geçilir.

    Ama ben pejoya o kadar para vermezdim. Farklı araçlar düşünün derim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Skayn -- 29 Ağustos 2016; 10:57:07 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Skayn

    quote:

    Orijinalden alıntı: anchorman

    Eskişehirde ikamet ediyorum. Genelde çevre yolunu kullanıyorum. Otomatik şart değil. jetta şehir dışı 25 kuruş şehir içi karışınca 30-35 kuruş yakıyor. Aslında aracımdan genel olarak memnun olsam da özellikle şehir dışı uzun yolculuklarda benzin hesabı yapınca üzüyor.
    Daha önceki aracım da getz dizeldi, sıfır almıştım, bu aracım da sıfır. İkinci el almak biraz kafamı kurcalıyor.
    Kimi arkadaşlar jettayı küçümsemişler ama benim gibi ses ve tıkırtı takıntısı olan adama jetta ilaç gibi gelmişti. aracım bir trim sesi bile yok şu anda.

    jetta'dan pejo'ya geçince sorunsuzluk ve kalite düşüşü olur, fakat üst sınıf olması ve dizel olması sebebiyle geçilir.

    Ama ben pejoya o kadar para vermezdim. Farklı araçlar düşünün derim.

    doğru bende pejo diye d sınıfı bir araca oyle 55 vermezdim. mesela alman polo var 1.4 tdi haylan. al ardına bile bakma. yemezse 1.4 corolla var yağ yakan o da japondur. pejodan fransızdan uzak durmalısınç örnegin 2013 pejo 508 in ederi en baba 18 bin tl dir. ama bir seat leon olsa sıfırından pahalı 2013 üne 90 bin verilmeli hak eder. ha yok yine begenmezsen yaris var o da japon 2009 u na 60 bin verilebilir. ama d sınıfı pejoya asla 55 verilmez. lütfen mantıklı olun. pejo bir araba mı, at arabası mı diye bile tartışılır. pejo bizimle değilsin...




  • anchorman a kullanıcısına yanıt
    Tsi motora sıvı sistem takıp 20 kurusa gezseydınız Keske, benzin hiç almadan yüksek performans saglardınız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xpowex -- 29 Ağustos 2016; 11:42:45 >
  • Adam kalitesiz demiş ya lan

    Al hocam al, çok rahat edersin.
  • Şu ezbere yorum yapanlara hastayım, sorunsuzluk ve kalite dusermis.
  • xpowex x kullanıcısına yanıt
    Aslında lpg işini çok düşündüm ve forumda bayağı bir sayfa okudum. Sıvı sistem 7500 TL taktırdığımda arabaya bir değer katmayacak ve araca en az 5 yıl daha binmek zorunda kalacağım. Yine bobin, akü ve geç çalışma gibi sıkıntıları var. karma sistemlerde 2500 TL den 4500 TL ye kadar markasına göre değişiyor. onlar da %100 memnuniyet vaat etmiyor. Kapalı garaja aracı da kabul etmiyorlar ki, aracım işyerimin kapalı garajı lpgli araç kabul etmiyor. LPG yi kabul etsem araç tercihlerim de artabilir. İnsignia, avensis gibi.
  • anchorman a kullanıcısına yanıt
    Hocam Tsi Lpg seven bir motor değil, Lpg ile de mutlu olsan da pek yok. Temiz C5 veya da 508 hem cebinizi hem de kendinizi rahat ettirir. Lpg ile uğraşmaya gerek yok dizel varken
  • Beklenti ve ihtiyaçları karşılayan araç alınır...
  • anchorman a kullanıcısına yanıt
    Ben de halefi ayni motora sahip 407 de 1.4TSI jetta da var, Konfor ve ic mekan hacmi olarak hem de az yakmasiyla gunluk islerimde Istanbul'da istanbul trafigine ragmen 6litre civarinda ki 508 motoru daha guncel. Sikayetci oldugum konu sorunsuz olsa da duz vites olmasi. Yeni tam otomatik eat peugeotlarin sanzimani cok iyi. Aisin japon.
    Ikisi 508 de 407 de sorunsuz araclardir, Trim sesi pek olmasa da benzinli motor izolasyon ve doseme kalitesinde highline jetta hem yeni olmasiyla daha iyi. Ama jetta konfor ve yol tutus acisindan bombos kaliyor. 407 de double wishbone mcperson suspansiyon arka viraj denge cubugu vs vs varken jetta gayet basit bir suspanaiyon sistemine sahip. Girdigim virajlarda 407 ile gazlamaya devam ediyorken jetta coktan g.tu basi dagitmis oluyor.

    Jetta daha takir tukur olmasina karsin 407 de yayla g8bi gidersiniz ancak jettanin izolasyonu sayesinde kutu gibi arabada 180 ile gittiginizi hissetmiyorsunuz 407 de ise yol sesi eski lastiklerin etkisiyle biraz var.

    Trim sesi benim aracim 10 yasinda ve 0KM aldim 2 sene sonra camlardan citirti gelmeye basladi baska da bir sorunu yok.biraz silikon spray ile hal oluyor, radyo aciksa zaten diymuyorsunuz bile. Motordan ve Dosemeden falan da ses gelmez kaldi ki yumusak plastik var bolca. Alman Tdi gibi girgir etmez.
    Konfor donanimi olarak fransizlar cimri almanlardan her zaman comerttir.
    Garanti daha iyi isliyor, 5000lira verip yagmurlu havada bugulanan xenon farli vosvos karsiliginda size normal demiyorlar.

    508 de izolasyonun cok daha iyilestirildigi soyleniyor.

    Kisacasi sinif farki oldugunu unutmayin eger yukarida yazdiklarim ve ek olarak 2.el degeri gibi cekinceleriniz yoksa sizin ve aile ihtiyaclarinizi birebir karsilar.gerek torku gerek az yakmasi ile ne turbo benzinli ne de cakma ve tuplu arabalar eline su dokemez. 2 tane cocuk ile siz 4 kisi yayila yayila ve gaz pedalini eze eze gidersiniz istediginiz feribota da otoparka da girersiniz ne kokar ne akar.
    250.000km bu arabayi tecrube etmis biri olarak yazdim


    1.2tsi yakit tuketiminiz nedir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi codeThoreau -- 29 Ağustos 2016; 12:51:23 >




- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.