Yüzbaşı
25 Şubat 2011
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
4 üye
Görüntülenme
Toplam: 47 (Bu ay: 0)
361463 Gün Cezalı
357406 gün 18 s. 46 dk. kaldı
Gönderileri
Admin veya bölüm yetkilisi olmak için ne yapmamız gerekiyor
Eminim daha önceden sorulmuştur ama güncel bir cevap almak açısından sorim dedim
ve özel rütbeler(kıdemli yarbay vs) neye göre kimler tarafından neden veriliyor

İlgilenip cevap verirseniz memnun olurum....
http://flockdraw.com/vix adam gibi birşeyler çizecek gelsin,gelip batırmayın

http://flockdraw.com/vix2 çok kalabalık olursa 2.oda
PS'den hiç anlamam o yüzden sizden rica ediyorum

Bu resimde png(transparan deniyor galiba) özelliğini bozmadan rupert yazısını silip büyük harflerle vix yazabilicek arkadaş var mı(büyük harf olmasına rağmen i harfi I olmıyacak,büyük İ olacak)


yazı tipinide benzer şekilde yakışır bişey yaparsanız sevinirim
Limit 10-15 lira karın doyuracak lezzetli bi menü isteyeceğim,ne isteyebilirim?
Ben sybian telefonumda kullanıyorum gayet memnunum
Arayüz ve görünümde ufak değişikler var
Performans artışı
Kasmadan daha çok sekme açılabiliyor(Ram yetersizliği sorunu olan telefonlar vardı)
Daha sayamadığım bir çok özellik ve iyileştirme mevcut , fazlası videoda mevcut










indirmek içinhttp://m.opera.com/
Ben samsung n150 netbook(dahili bluetooth var) ve 5320 xm telefeon kullanıyorum,telefonumu netbookda modem olarak tanıtıp bluetooth üzerinden nete bağlanıyorum ama maalesef her 15dk de bir bzaen 5 dk bir kesilmeler oluyor internet gidiyor donuyor ve ancak telefonu kapayıp açıp yeniden bağlanınca yeniden bağlanabiliyorum buda beni deli ediyor
aklınıza gelecek herşey, denedim ama gene olmadı
-blue. driverlarını kaldırıp yendien yükleyip yendien bağlandım gene aynı sorun
-telefona format attım gene aynı sorun
-aygıtı kaldırıp yeniden tanıttım gene aynı sorun

ne adam gibi net zevkim kaldı ne pc zevki online konuşmlarda,oyunlarda filan çok büyük sorun oluyor
ne yapmam lazım lütfen yardım

not:telde bir sorun olduğunu zannetmiyorum ,sürüm güncelledim format attım
edit imla
evet şuan için memnunum,yavaş yavaş alışıcam henüz operadaki hızlı başlangıç sayfasını bulamadım
neyse önerceğiniz eklentiler mutlakala bulunması gerekenler vs....
önerilerinizi bekliyorum


bide bunda yazım hatalarını otomatik düzelten bişi varmı o neki biri link veya anlatabilirmi
isteyen bir tanede kullanabilir

belki çok saçma oldu ama böyle bi konu açmak geldi içimden

Üyeler

vix
ben böyle saçmalık görmedim






Hakkında
Konum: Yurt Dışı
Forum İmzası:

Hepimiz aynı televizyon programlarıyla büyüdük. Sanki hepimize aynı suni hafıza taklımış... Hepimizin belli başlı hedefleri aynı. Hepimizin korkuları aynı. Gelecek parlak değil... Çok yakında aynı anda aynı şeyleri düşünmeye başlayacağız Mükemmel bir uyum içinde olacağız. Senkronize. Birleşmiş. Eşit. Kati. Karınclar gibi. Böcekler gibi. Koyunlar gibi
En son modaya uygun olarak evinizi donatırsınız, sonra o güzel yuvanıza kısılıp kalırsınız. Bir zaman sonra sahip olduğunuz şeyler artık sizin sahibiniz olur.
Akıllı bi yalnızlık aptal bi ilişkiden iyidir. Ya kralın yanında kraliçe olursun, ya da soytarının yanında maskara.Tercih senin.
Gerçekleri öğrendim ve artık geri dönüşü yok. Cahillik bir zamanlar sonsuz mutluluktu.
Hakkımda:
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 11 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 11 yıl
Mesaj Sayısı: 283
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 852
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 20.209 (Bu ay: 75)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 7 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Konu Dışı / Off Topic
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.