Şimdi Ara

PoyrazWiFi'den AtlantisNet'e Geçişler Başladı (83. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
1.775
Cevap
37
Favori
43.564
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
24 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8182838485
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • SchrecK kullanıcısına yanıt
    Ben sorunun tespiti için size soru soruyorum ama siz çözüm odaklı yaklaşmıyorsunuz. Bugün çalışan şey , yarın bozulabilir. Bu gayet normal bir durum. DSL kısmını atlıyorsunuz. Başka firmaya da geçseniz de bu sorun yaşanacak. Umarım anlatabilmişimdir.
  • SchrecK kullanıcısına yanıt
    Farklı bir operatöre geçmekte tabiki özgürsünüz. Bu gibi durumlarda gerçekten en maktıklı çözüm gibi duruyor türk telekom altyapılarında bazen bu şekilde tıkanıp kalabiliyoruz. Gigapon altyapımızda olsaydınız uçtan uca kendi sorumluluğumuzda sorunu çözebilirdik. Ancak türk telekomun bize tanımladığı ekranlarda bizde sizin gibi sadece izleyebiliyoruz müdahale yetkimiz bulunmuyor. Sadece kayıt açabiliyoruz. İmkanlarımız sınırlı olduğu için elimizden birşey gelmiyor. Karar sizin farklı bir operatörden yeni bir başvuru oluşturabilirsiniz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • AtlantisNet Destek kullanıcısına yanıt
    Çözüm odaklı bir cevap oldu gerçekten teşekkür ederim.ben interneti 90 gün taşıyamıyormuşum bu konu hakkında fikriniz varmı?
    Bu arda fatura gönderilmiş onuda ödemem gerekiyormu?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Poyrazwifi fatura çıkarmış çıkmayacak diyenler vardı. 14-24 eylül arası kullanımı için.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • SchrecK kullanıcısına yanıt
    Faturanızı iptal edebiliriz bu konuda herhangibir sorun yok. Taşıyamama konusu türktelekomun kuralı bizim sorumluluğumuzdaki bişey değil. Farklı operatöre yeni bir başvuru oluşturabilirsiniz. Bizde oluşan faturanızı iptal edebiliriz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AtlantisNet Destek -- 17 Ekim 2024; 12:21:33 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • acebi kullanıcısına yanıt
    Poyrazdaki hizmet numarasını iletin inceleyelim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • AtlantisNet Destek kullanıcısına yanıt
    Pm ilettim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • AtlantisNet Destek kullanıcısına yanıt

    Bana da 14-09-2024 ile 24-09-2024 arası kullanım için poyraz wifiden 99 TL fatura çıktı. 20-10-2024 e kadar ödeyin diyor poyraz wifi.


    Atlantis nete gecisim 24-09-2024.

    Ayrıca 3-10-2024 ile 14-10-2024 arasında da port iptal olduğundan internet hizmeti alamadım Atlantis netten.


    Hangi firmaya ne ödeyeceksek şu kafa karışıklığını düzeltin yardımcı olun lütfen. Son ödeme tarihi ile beraber bilgi veriniz lütfen.


    Hizmet nosunu özelden atıyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • acebi kullanıcısına yanıt
    Banada şimdi poyrazda mesaj geldi onlarda fatura çıkartmış

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • DONANIMLI ADAM D kullanıcısına yanıt

    Birebir aynı durum bendede var özelden yazdım bakalim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AtlantisNet Destek kullanıcısına yanıt
    Az önce kendiniz söylemiştiniz çözüm odaklı değilsiniz diye hatırlatmak istedim.
    Bu arada size mesaj yazarken bile internetim gitti geldi.

    Şimdi bu sıkıntıyı nasıl çözeceğiz ?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Poyrazwifi tüm abonenerinin hizmetilerinin kesildiği güne kadar olanki kısmının faturasını düzenledi. Bizse modeminizin atlantis üzerinden internet çıkışı sağladığı ancan itibaren 1 ay sonrası için fatura oluşturuyoruz. Şirketimize geçiş gününüz değil internetimizi kullanmaya başladığınız andan itibaren 1 aylık dönemi alıyoruz. Bu konuda tarafımızca gönderilen fatura tarihinde yanlışlık olduğunu düşünüyorsanız bilgi verin. İlk online olma tarhinizi kontrol ederek düzenleme sağlayalım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Mizan23 kullanıcısına yanıt
    Poyrazwifi tüm abonenerinin hizmetilerinin kesildiği güne kadar olanki kısmının faturasını düzenledi. Bizse modeminizin atlantis üzerinden internet çıkışı sağladığı andan itibaren 1 ay sonrası için fatura oluşturuyoruz. Şirketimize geçiş gününüz değil internetimizi kullanmaya başladığınız andan itibaren 1 aylık dönemi alıyoruz. Bu konuda tarafımızca gönderilen fatura tarihinde yanlışlık olduğunu düşünüyorsanız bilgi verin. İlk online olma tarhinizi kontrol ederek düzenleme sağlayalım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Zaten ayın 23’ünde interneti kestiler. Ona rağmen ayın 24’ünü de dahil ederek fatura kesmişler utanmadan. Bu nasıl oluyor? Tüm mağdur arkadaşları ödememeye davet ediyorum. Bu bir terbiyesizliktir. Kapatılacağı belli olan firmayı son iki gün kala haber ver, sonra utanmadan iki gün dediğin halde bir günde interneti kes, sonra da utanmadan fatura gönder. Bu poyraz denilen firmanın Allah belasını versin diyeceğim de zaten verdi. Daha beter olsunlar inşallah.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • SchrecK kullanıcısına yanıt
    Durumunuzla ilgili bilgiyi size ilettim. Türk telekom tarafınsorun olmadığını söylüyor. Bizde genel bir sorun zaten bulunmuyorki genel sorun olsa diğer abonelerimizde aynı konuyu dile getirirlerdi. Burda yapacak bişey kalmıyor bizim tarafımızda. Başka sağlayıcıdan hizmet almayı deneyebiliysiniz. Veya konuda uzman bir teknik kişiden yardım alarak bize hizmetinizin hangi aşamada kesildiğini iletmeniz gerekir. Tracertroute ve sürekli pingler atarak hangi aşamada timeoute düştüğünüzü tespit etmeniz gerek.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • AtlantisNet Destek kullanıcısına yanıt

    Hocam size geçtik 3 gün kaldık sonra 90 günlük diye kesildi ve 10 gün kullanmadık yani ilk sinyal başladığından baz alırsanız siz haklısınız yok kesinti bitiminden itibaren alırsanız biz haklıyız


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mizan23 kullanıcısına yanıt
    İnternette trafik oluşturmaya başladığınız anı baz alıyoruz hocam. Bu konuda mutabıkızdır diye düşünüyorum. Tekrar söylüyorum sözleşmenizi aldığımız veya geçiş sürecini başlattığımız 10 gün veya 20 gün internetsiz kaldığınız dönemleri almıyoruz. Sonuçta bu süreçte birkaç dakika kesinti yaşayan fiber aboneleride oldu. 20 gün türk telekom tarafında süreci uzayan abonelerde oldu. Hak geçmesin kimseye diye trafik başlayan zamanı baz alıyoruz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • AtlantisNet Destek kullanıcısına yanıt

    Bana da fatura geldi ama poyrazda peşin ödemiyor muyduk? 13 ekimde fatura ödedim 24u gibi atlantise geçtim zaten ödemiştim şimdi aynı tarihe fatura çıkmış olmuyor mu?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Poyraznet 14-24 Eylül için fatura çıkardı. Atlantisnet de 13 Ekim de arapça smsle fatura çıkardı. Hangisini ödeyelim şimdi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 8182838485
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.