|
Was ist indirekte Anzeigenplatzierung? Es gibt keine gute oder schlechte Werbung. Tayfur !!!
|
|
_____________________________
|

|
Was ist indirekte Anzeigenplatzierung? Es gibt keine gute oder schlechte Werbung. Tayfur !!!
|
|
_____________________________
|
|
Bir çok internet sağlayıcı kullandım, memnuniyetlerimi de çokça yazdım, şikayetlerimi de yazdım. Burada sorun yaşayanlara sorunsuz bir internet hizmeti aldığınızla alakalı mesajlar yazıyorsunuz. Sorun yaşamadan da kullanmaya devam edin tabii ki ancak sizin sorun yaşamıyor olmanız insanların sorun yaşamadıklarını göstermiyor, maalesef ki bayağı bir problem yaşayan var. Şikayetler hep aynı: Saatlerce hatta bazen günlerce kesilen internet (ailemdeki internet hizmeti tam sekiz gün kesik kaldı geçtiğimiz aylarda ve sebebini bulamadık, kendi kendine geldi.) hız dalgalanmaları, arızalar, siber saldırılar... Daha iki akşam önce bir internet dizisini çamur gibi bir görüntü kalitesiyle izlemek zorunda kaldım. Evde 75 mbit paket var ama full hd video için gereken 6-7 mbit hızı bile alamadım, 360p ile izlemek zorunda kaldım mesela. Son zamanlarda hız dalgalanmaları ve kesintiler rutinimiz oldu diyebilirim. Maalesef bu firmadaki iki aboneliğimi de taşıyacağım artık. Umarım siz de sorunsuz şekilde kullanmaya devam edersiniz ne diyelim. |
| _____________________________ |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Altyapimin 134 mbit desteklediği yerde de ben Max 94 mbit alıyordum o çok normal :) 1024/1000 karmaşasından ötürü < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
| _____________________________ |
|
Modem değiştirdim modem vdsl şifresi lazım online hizmetler bölümünde bulamadığım için yeni modeme geçemiyorum. Türknetde vardı bu bilgi şifremi nasılsın öğrenebilirim |
_____________________________
![]() |
|
whatsapp destek üzerinden yazarsan ulaşabilirsin, ben bu şekilde bulmuştum. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
_____________________________
![]() |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
_____________________________
|
|
2 gün önce millenicoma geçiş yaptım. Allah kalanlara sabır versin… |
|
_____________________________
|
|
Merhaba. İlgili aboneliğe ait kesinti firmamız kaynaklı değildir. Belirttiğiniz gibi halen 4 gün kullanımınız devam etmektedir. Yaşadığınız sorun altyapı yada bina içi sebeplerden dolayı olabilir. Konu hakkında çağrı merkezi yada Whatsapp destek hattı üzerinden ulaşarak arıza kaydı bırakabilirsiniz. |
|
_____________________________
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
GAÜ HUKUK , GAÜ TIP
|
|
telekom fiber kullanıyorum poyraz.net geçiş yapılıyor mu .farklı şehirden abone alıyormusunuz |
|
_____________________________
|