|
Merhaba. Öncelikle güncel hat değerlerinizi aşağıda iletiyoruz. ![]() Siz hattınızı 75Mbps'e yükseltme talebinde bulundunuz bizde bu talebe istinaden hızınızı 75Mbps'e yükselttik fakat hat değeriniz bunu desteklemediği için sorun yaşadınız. Konuyu Whatsapp destek hattından da ayrıntılı bir şekilde ilettik. Ardından modeminiz 5Ghz frekansını desteklemediği için modem üzerinden kablosuz 30Mbps-40Mbps üzerinde hız alamayacağınızı ve bunun sebeplerinide anlattık. Yaşadığınız sorun öncelikli olarak altyapınızın 75Mbps hızını kaldırmaması sorunudur. Ek olarak modem ve iç network kaynaklı sorun yada sorunlar yaşıyor olabilirsiniz. Bu konuyla ilgili öngörülerimizi ilettik. Sonuç olarak eğer onay verirseniz arıza kaydını alıp ekipleri yönlendirebiliriz. Gelen Telekom ekibide belirtilen yönde size bilgi verecektir. Abonelik hizmeti ilk üç ay içerisinde sonlanırsa kampanya dahilinde sunulan kurulum ve aktivasyon bedelinin alınacağı sözleşmenizde açıkca zaten yazmaktadır ve bu konuda bilgi sahibisiniz. |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler

önceki

kullanıcısına yanıt

kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
Hızlı






