Şimdi Ara

POLO GTI vs OPEL CORSA OPC! (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
64
Cevap
0
Favori
7.291
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu özel seriyi öncelikle geçiniz adı üstünde sınırlı sayıda özel seri

    Corsa opc ve Polo gti'ın performans,pist zamanlamalarına bakalım;

    http://www.fastestlaps.com/comparisons/opel_corsa_opc-vs-vw_polo_gti_14_tsi.html


    ------ CORSA ------- POLO
    Max speed 225 kph 229 kph
    0 - 100 kph 7.1 s 6.7 s
    0 - 100 mph 17.3 s 16.3 s
    0 - 200 kph 33.1 s 29.9 s
    1/4 mile 15.3 s 15.0 s
    1/8 mile (est) 10.3 s @ 78 mph 10.2 s @ 80 mph
    1000 m (est) 28.0 s @ 189 kph 27.4 s @ 193 kph


    ------ CORSA ----------- POLO
    Hockenheim Short 1:21.40 1:20.70
    Autozeitung test track 1:50.40 1:49.70
    Sachsenring 1:48.99 1:49.36


    Şimdi işin göreceli kısmı görünüş.

    Burdaki değerler ise ölçülen gerçekten değerler.

    Böyle bir karşılaştırmada polo gti daha üstün öyle değil mi?

    Birde şu var burdaki corsa opc'nin hızlanma değerleri profesyonel sürücü tarafından gerçekleştirilmiş değerler.Acaba bu aracı kullanan kaç kişi böyle kullanbilir aracı?

    Polo ise DSG olduğu için her türlü o değerler elde edilir en acemi şöförün elinde dahi.

    İşin göreceli kısmı herkese göre değişir.Ben Corsa'nın ön yapısını ve konsol yapısını ne makyajdan önce nede makyajdan sonra beğenemedim,beğenmiyorum.

    Polo evet dış tasarımı çok dikkat çekici değilki açıkcası ben bu durumdan memnunum aracımın çok fazla dikkat çekmesini sevmem bana verdiği zevk,haz daha önemli.

    Bu tarz araçlarda yakıt tüketimi ikinci planda olsada.GTİ motor ve şanzımanı sayesinde çok çok daha ekonomik OPCye göre buda ayrı bir gerçek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi omerf -- 31 Mayıs 2011; 20:43:12 >




  • Geçiniz tabii canım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gary_2550

    Geçiniz tabii canım



    Niye geçelim?Neyi geçelim?

    Süreler,zamanlar,hızlar ortada aksini iddia edebilcek birşeyin varsa elinde buyur koy.

    Özel seri'ye dair sadece 0-100 hızlanma süresi var oda 6.8 saniye fastestlaps.com'a göre oda 0.1 saniye yavaş kalıyor mu polo'ya göre kalıyor.

    Teknik kısmı ortada işin saçmalamanın,ergenliğinizi belli etmenin alemi yok.Ben uydurarak konuşmuyorum ortada olan bişeyi rakamlarıyla söylüyorum.

    Yakıt mevzusu belli zaten.

    Görsel kısım görecelidir o kısmını yorum yapmıyorum herkese göre değişir.




  • Aynı fiyatlarda olsa yakıtına falan bakmam Polo Gti'yı bırakır doğru Opc 210Hp'e hücum.
  • Benim tercihim 4 kapılı bir GTI olurdu. Sonuçta o bir GTI. Ayrıca yakında R'da gelecek o zaman OPC her türlü ezilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lonely_man

    Benim tercihim 4 kapılı bir GTI olurdu. Sonuçta o bir GTI. Ayrıca yakında R'da gelecek o zaman OPC her türlü ezilir.


    OPC'nin ezilmesi için R serisine ihtiyacı yok.

    Şuanda stock gti stock opc'den daha iyi değerlere sahip performans açısından.

    R serisi haberi yüksek ihtimalle yalan gibi gözüküyor çünkü Polo R serisini normalde polo gti ile golf gti arasında fiyatlandırılması gerekiyor ama VW bunun mümkün olmadığını söylemişti o yüzden R serisi şimdilik yok gibi duruyor.
  • Her açıdan Polo daha iyi.Hele bide R versiyonu çıkarsa Corsa nın hiç şansı kalmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerf

    Bu özel seriyi öncelikle geçiniz adı üstünde sınırlı sayıda özel seri

    Corsa opc ve Polo gti'ın performans,pist zamanlamalarına bakalım;

    http://www.fastestlaps.com/comparisons/opel_corsa_opc-vs-vw_polo_gti_14_tsi.html


    ------ CORSA ------- POLO
    Max speed 225 kph 229 kph
    0 - 100 kph 7.1 s 6.7 s
    0 - 100 mph 17.3 s 16.3 s
    0 - 200 kph 33.1 s 29.9 s
    1/4 mile 15.3 s 15.0 s
    1/8 mile (est) 10.3 s @ 78 mph 10.2 s @ 80 mph
    1000 m (est) 28.0 s @ 189 kph 27.4 s @ 193 kph


    ------ CORSA ----------- POLO
    Hockenheim Short 1:21.40 1:20.70
    Autozeitung test track 1:50.40 1:49.70
    Sachsenring 1:48.99 1:49.36


    Şimdi işin göreceli kısmı görünüş.

    Burdaki değerler ise ölçülen gerçekten değerler.

    Böyle bir karşılaştırmada polo gti daha üstün öyle değil mi?

    Birde şu var burdaki corsa opc'nin hızlanma değerleri profesyonel sürücü tarafından gerçekleştirilmiş değerler.Acaba bu aracı kullanan kaç kişi böyle kullanbilir aracı?

    Polo ise DSG olduğu için her türlü o değerler elde edilir en acemi şöförün elinde dahi.

    İşin göreceli kısmı herkese göre değişir.Ben Corsa'nın ön yapısını ve konsol yapısını ne makyajdan önce nede makyajdan sonra beğenemedim,beğenmiyorum.

    Polo evet dış tasarımı çok dikkat çekici değilki açıkcası ben bu durumdan memnunum aracımın çok fazla dikkat çekmesini sevmem bana verdiği zevk,haz daha önemli.

    Bu tarz araçlarda yakıt tüketimi ikinci planda olsada.GTİ motor ve şanzımanı sayesinde çok çok daha ekonomik OPCye göre buda ayrı bir gerçek.


    Zevk meselesi kısmı burada zaten.Benim için otomatik vitesli bir araç kesinlikle bir hot-hatch olamaz.Siz de tasarıma pek bakmıyorsunuz.
    Birbirlerine aman aman üstünlükleri yok;eklediğiniz pist zamanları bunu gösteriyor zaten.Benim aracım da kırmızı ışıkta E90 kasa 320i'den daha iyi kalkıyor fakat ben bu araç 320i'den iyi ve üstün dersem saçmalamış olurum.
    GTI kesinlikle bir F/P aracı ve bu kadar satılması aracın ikinci el değeri açısından olumlu bir gelişme.
    Fakat ben kendi aracımdan aynı gün içerisinde 10 tane görmek istemem yahu.O da benim zevkim :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sapultra


    quote:

    Orijinalden alıntı: omerf

    Bu özel seriyi öncelikle geçiniz adı üstünde sınırlı sayıda özel seri

    Corsa opc ve Polo gti'ın performans,pist zamanlamalarına bakalım;

    http://www.fastestlaps.com/comparisons/opel_corsa_opc-vs-vw_polo_gti_14_tsi.html


    ------ CORSA ------- POLO
    Max speed 225 kph 229 kph
    0 - 100 kph 7.1 s 6.7 s
    0 - 100 mph 17.3 s 16.3 s
    0 - 200 kph 33.1 s 29.9 s
    1/4 mile 15.3 s 15.0 s
    1/8 mile (est) 10.3 s @ 78 mph 10.2 s @ 80 mph
    1000 m (est) 28.0 s @ 189 kph 27.4 s @ 193 kph


    ------ CORSA ----------- POLO
    Hockenheim Short 1:21.40 1:20.70
    Autozeitung test track 1:50.40 1:49.70
    Sachsenring 1:48.99 1:49.36


    Şimdi işin göreceli kısmı görünüş.

    Burdaki değerler ise ölçülen gerçekten değerler.

    Böyle bir karşılaştırmada polo gti daha üstün öyle değil mi?

    Birde şu var burdaki corsa opc'nin hızlanma değerleri profesyonel sürücü tarafından gerçekleştirilmiş değerler.Acaba bu aracı kullanan kaç kişi böyle kullanbilir aracı?

    Polo ise DSG olduğu için her türlü o değerler elde edilir en acemi şöförün elinde dahi.

    İşin göreceli kısmı herkese göre değişir.Ben Corsa'nın ön yapısını ve konsol yapısını ne makyajdan önce nede makyajdan sonra beğenemedim,beğenmiyorum.

    Polo evet dış tasarımı çok dikkat çekici değilki açıkcası ben bu durumdan memnunum aracımın çok fazla dikkat çekmesini sevmem bana verdiği zevk,haz daha önemli.

    Bu tarz araçlarda yakıt tüketimi ikinci planda olsada.GTİ motor ve şanzımanı sayesinde çok çok daha ekonomik OPCye göre buda ayrı bir gerçek.


    Zevk meselesi kısmı burada zaten.Benim için otomatik vitesli bir araç kesinlikle bir hot-hatch olamaz.Siz de tasarıma pek bakmıyorsunuz.
    Birbirlerine aman aman üstünlükleri yok;eklediğiniz pist zamanları bunu gösteriyor zaten.Benim aracım da kırmızı ışıkta E90 kasa 320i'den daha iyi kalkıyor fakat ben bu araç 320i'den iyi ve üstün dersem saçmalamış olurum.
    GTI kesinlikle bir F/P aracı ve bu kadar satılması aracın ikinci el değeri açısından olumlu bir gelişme.
    Fakat ben kendi aracımdan aynı gün içerisinde 10 tane görmek istemem yahu.O da benim zevkim :)


    Gün içerisinde 10 tane GTİ görmedim ben henüz açıkcası 6 haftadır bu aracı kullanıyorum şuana kadar 2 kere GTI ile karşılaştım biride VW bayisinin içindeydi sadece.

    Bir diğerine yolda denk geldim onun dışında henüz başka GTI görmedim.

    GTİ performans olarak OPC'den daha iyi.Düz veya pistde.

    Görünüş açısından konuşursak OPC'yi çok abartılı buluyorum ben açıkcası çok abartılı araçları sevmem.Scirocco bile düşünüyordum fakat bana şekli abartlı geldiği için vazgeçtim.

    Benim şahsi görüşüme görede GTİ daha güzel daha sade böyle araçlar hoşuma gidiyor.

    Size görede OPC daha güzeldir saygı duyarım çünkü göreceli bir konu kimseye bişey demek düşmez.

    İkinci eli,yakıtı vs zaten ortada olan durumlar onlardan bahsetmeye gerek yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerf


    quote:

    Orijinalden alıntı: lonely_man

    Benim tercihim 4 kapılı bir GTI olurdu. Sonuçta o bir GTI. Ayrıca yakında R'da gelecek o zaman OPC her türlü ezilir.


    OPC'nin ezilmesi için R serisine ihtiyacı yok.

    Şuanda stock gti stock opc'den daha iyi değerlere sahip performans açısından.

    R serisi haberi yüksek ihtimalle yalan gibi gözüküyor çünkü Polo R serisini normalde polo gti ile golf gti arasında fiyatlandırılması gerekiyor ama VW bunun mümkün olmadığını söylemişti o yüzden R serisi şimdilik yok gibi duruyor.


    Ben dış görünüş olarak kastetmiştim. Çünkü R'lar biraz daha agresif oluyor. Gerçi bu göreceli bir şey ben Polo GTI'ın o sade görüntüsünü çok seviyorum.




  • Nerede gördünüz günde 10 tane GTI merak ettim. Göztepe sahilde oturuyorum şu ana kadar 2 tane gördüm bilmediğim bir zengin mahallesi mi var İstanbul'da?
  • Profosyonel kişi tarafından kullanılmış diyor daha kötü olduğu halde iyiymiş gibi anlatıyor dsgnin vites geçiş zamanlarının ne kadar iyi olduğunu herkes biliyor.

    Bende ne gti var ne opc ama sen kendi arabanı bu kadar savunman zaten her şeyi açıklıyor.Corsa yenilendi sen corsayı konsept araba yaptın yeni verileri koymayı yediremiyorsun galiba..

    Hayır opc kendi arabam da değil olsa kendi arabamı savunuyorum olur ama değil.

    Ayrıca R falanda gelmeyecek diye biliyorum.

    Bu 10 gti işini de biraz abarttınız sallamayın fazla İstanbul'da bile 10 tane olduğunu sanmıyorum.O kadar da ele düşmedi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gary_2550 -- 1 Haziran 2011; 1:05:15 >
  • polo gti ele ayağa düştü, accent era dan farki yok imaj olarak.


  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gary_2550

    Profosyonel kişi tarafından kullanılmış diyor daha kötü olduğu halde iyiymiş gibi anlatıyor dsgnin vites geçiş zamanlarının ne kadar iyi olduğunu herkes biliyor.

    Bende ne gti var ne opc ama sen kendi arabanı bu kadar savunman zaten her şeyi açıklıyor.Corsa yenilendi sen corsayı konsept araba yaptın yeni verileri koymayı yediremiyorsun galiba..

    Hayır opc kendi arabam da değil olsa kendi arabamı savunuyorum olur ama değil.

    Ayrıca R falanda gelmeyecek diye biliyorum.

    Bu 10 gti işini de biraz abarttınız sallamayın fazla İstanbul'da bile 10 tane olduğunu sanmıyorum.O kadar da ele düşmedi.


    Anlamada sıkıntı var galiba?

    Git bir opel bayiye bu aracı istediğini söyle 500 adet üretilcek seriden bakalım ne cevap alıcaksın.

    Araba adı üstünde nürnberg edition.Sınırlı sayıda özel üretim.Konsept değil ama sınırlı üretim normal bir OPC değil!

    OPC'ler hala 192 beygir normal opc çıksın 210 olsun eyvallah.

    İstersen şuraya bir bak;

    http://www.opel.de/fahrzeuge/modelle/personenwagen/corsa-3-tuerer/konfigurator.html#/trim

    OPC HALA 192 PS 189 BG gücünde MAKYAJLISI!

    210ps olan ise özel üretim nürnberg versiyonu almanya sitesinde bile gözükmeyen bir araç.

    Yazamadığın "Profosyonel kişi" açıklamasınıda yaparım sana istersen.

    Şimdi hızlanma değerleri var ya hani onlardan bahsediyorum.

    OPC düz vites GTİ ise DSG olduğu için.GTİ'da her türlü profesyonel bir sürücünün çıkardığı değerleri çıkarırsın çünkü pilotaj namına çok bir şey yok.

    OPC ise düz vites olduğu için kalkışdan, vitesi hangi devirde attığına ne hızla attığına kadar değişir çıkardığın süre.

    0 - 100 kph 7.1 s
    0 - 100 mph 17.3 s
    0 - 200 kph 33.1 s

    Bu değerler OPC için profesyonel bir sürücü tarafından çıkarılmış bir değerdir zannetmiyorumki normal bir sürücü bu değerleri kolay kolay çıkarsın 0-200'de belkide 2-3 saniye daha kayıp olucaktır doğru yerde vites değiştirmemekden,yavaş vites değiştirmekden veya iyi kalkış yapamamakdan ama GTI'da böyle bir durumda yok her seferinde aynı süreleri çıkartabilirsin şanzıman sayesinde.

    Bunlara rağmen zaten GTI'ın performansı hem düz yolda hemde pistde daha iyi.


    Bu özel 500 adetlik Nürnberg Edition OPC'nin 0-100km hızlanması fastestlaps.com'a göre 6.8 saniye yine GTİ'dan daha yavaş yani buda sana ayrı bir bilgi.

    Hala anlayamadıysan senin durumun malesef düşündüğümden daha vahim durumda beni aşarsın.




  • banada komık geldı 10 adet aynı anda gormen bana general seyrantepedekı satıs danısmanı arkadas turkıyede toplasan 150-200 tane bulursun dedı bu aractan belkıde o kadar bıle yoktur dedı arkadas baya abartmıs bence bendede bı tane var sarıyerdeyım koskoca sarıyer semtınde 2 tane polo gti var beyaz bırıde benım dun arka arkaya geldık sarıyerde tesadufen cok da guzel goruntu olustu bır an kendımı baska arabada hıssettım arkamdakı polo gtı yorunce mest oldum :))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatihtenkalanyarımşarap

    http://www.youtube.com/watch?v=9tUYnY_mBFg

    Kenan abiye saygılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatihtenkalanyarımşarap

    http://www.youtube.com/watch?v=9tUYnY_mBFg

    aracın sahibi evlere şenlik. direksiyonu tutuşundan anlaşılıyor zaten. bahse varım 150 km hızı geçmiyordur. bu sürücüye bu araç fazla. önceki aracı renault 19 muş. bence fluence ile devam etmeliydi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi electrostatic -- 2 Şubat 2013; 2:52:13 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: fatihtenkalanyarımşarap

    http://www.youtube.com/watch?v=9tUYnY_mBFg

    aracın sahibi evlere şenlik. direksiyonu tutuşundan anlaşılıyor zaten. bahse varım 150 km hızı geçmiyordur. bu sürücüye bu araç fazla. önceki aracı renault 19 muş. bence fluence ile devam etmeliydi.

    valla hocam bende aynı şeyleri düşündüm. adam koltuga sıgmıyo. ama videoyu izlediyseniz körfez pistinde adam denemeler yapıyormuş.. bende şaşırdım.




  • Tercihim POLOdan yana olurdu
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.