Şimdi Ara

>>Pk2 Modifiye - Sırları Açıklama Zamanı<< /Celerm (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
318
Cevap
0
Favori
77.291
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bjklicem


    quote:

    Boyutlari ayniysa sorun yok(byte ına kadar aynı olcak), ayni degilse;
    XVI32 yi açiyoruz(1.adimda yüklemistik), ve modifiye ettigimiz Characterdata.txt yi bulup açiyoruz.
    En son 00 ı bulup biraz daha 00 ekliyoruz arada bi save edip dosyanın büyüklüğünü kontrol ediyoruz. Taaki aynı olana kadar büyüklük 00 eklemeye devam ediyoruz.
    ya burda bi sorunum var işte :( media.pk XVI32 ile açtıımızda sonuna 00 ekleyemiyorum :( yeni satıra geçmio bunu bi açıkla lütfen acil



    Video olarak sunu iyi anlatan birisi yokki dostum bizde anlasak ne dediklrini
    _____________________________




  • quote:




    Video olarak sunu iyi anlatan birisi yokki dostum bizde anlasak ne dediklrini
    ewt haklısın da herşeyi yaptım orda takıldım yaw :( sonuna 00 ekleyemiyorum :(
    _____________________________
  • bosverın herseyın dogalı guzeldır orjınalı guzeldır :)
    _____________________________
  • ya siz bu dosyayı bir yere paylaşsanıza bu işler bayaaaaaaaaaa karmaşsık lütfen
    _____________________________
  • Ben Yapamıyorumm
  • lütfen payalşın ya da videolu anlatın lütfen
    _____________________________
  • quote:

    .
    >>Kurt Modifiyesi<<
    Öncelikleftp://myuueren.my.funpic.org/ e girin.
    (şifre isterse user:myuueren_01 pass: cceelleerrmm)(user:myuueren_02 pass: cceelleerrmm)
    silkroad > ExtractPk2.exe , HexEdit121.zip indirin.
    ExtractPk2 comdlg hatası verirse:
    http://www.vbasicmaster.com/ocx/COMDLG32.OCX
    Bunu yükleyip ve aynı klasöre atın.
    Sonra indirdigimiz dosyayi Silkroad klasörüne atiyoruz. Programi çalistirip Load dan Media.pk2 yi bulup açiyoruz, sonra Extract All diyoruz.
    Daha sonra olusan Media klasörünü açip server_dep > silkroad > textdata yi açiyoruz. Iste silkroad un beyni... Burayi kazabildiginiz kadar kazin derim. Neyse;
    Characterdata.txt nin bir yedegini aliyoruz, sonra Characterdata.txt yi açiyoruz(notepad yada wordpadle).
    Şimdi Characterdata.txt den istediğinizi bulun. Örn: Mangyang: mob\china\mangnyang.bsr
    Sonra kafanıza kestirdiğiniz mobun bsr ini bulduğunuza mob\ dan itibaren tam yolunu not defterine yazın ve kopayalayın. Örnek Soldier Earth Ghost : mob\dunhuang\soldierearthghost.bsr.
    Daha sonra COS_P_WOLF_0KURDUNUZUNLEVELI(Örn: 44 level kurt için COS_P_WOLF_044) ni buluyoruz.
    Ayni satirda cos\p_wolf_02.bsr i seçip üstüne mob\dunhuang\soldierearthghost.bsr(benim kopayaladığım sizinki farklı olabilir) i yapistiriyoruz. Bitti zannetmeyin.
    Simdi bu Joymax her dosyaya büyüklük korumasi yapmis. Atiyorum 100 MB sa 100.01 MB olmuyo, 99.99 MB olmuyo. Terbiyesizler.
    Simdi biz naaptik? cos\p_wolf_02.bsr i silip üstüne mob\dunhuang\soldierearthghost.bsr yazdik. Ama yeni yazdigimiz kod öncekinden uzun, haydaaa! Simdi onu halledelim;
    Asagi dogru iniyoruz taaki COS_GUILD_EU_SOLDIER9_140 ve benzeri yazilari görene kadar. Geldigimizde, herhangi bir satirin sag tarafinda cos\guild_eu_soldier9_scroll.ddj var. Bunu seçip üstüne cos\cos_c_horse1.ddj i yapistiriyoruz. Korkmayin degiskilik farkedilmez. Böylece yeni yapistirdigimiz kod kisa oldugu için fazladan yeri atmis olduk ama yine bi sorun var. Ya orjinal dosya ile ayni büyüklükte degilse?
    Bu yüzden, dosyamizi save ediyoruz. Daha sonra Characterdata.txt nin yedegine sag tiklayip özelliklerine bakiyoruz. Sonra degistirdigimiz Characterdata.txt nin özelliklerini açiyoruz ve yanina koyuyoruz. Boyutlari ayniysa sorun yok(byte ına kadar aynı olcak), ayni degilse;
    XVI32 yi açiyoruz(1.adimda yüklemistik), ve modifiye ettigimiz Characterdata.txt yi bulup açiyoruz.
    En son 00 ı bulup biraz daha 00 ekliyoruz arada bi save edip dosyanın büyüklüğünü kontrol ediyoruz. Taaki aynı olana kadar büyüklük 00 eklemeye devam ediyoruz.
    Büyüklükten emin olduğunuzda;
    Media.pk2 ikiyi HexEdit de açıyoruz, "FF FE 31 00 09 00 31 00 39 00 30 00 37 00 09 00 43 00 48 00 41 00 52" yi arıyoruz bu bize characterdata.txt nin başını gösterecek. FF nin üstüne tıklıyoruz.
    Sonra Edit > Paste From; diyoruz ve modifiyeli characterdata.txt yi bulup ok diyoruz ve media.pk2 yi save ediyoruz. Bu kadar. Kolay gelsin ;)










    >>4.Glow/Seal ın üstünde oynama<<
    ya celerm abi en basta
    quote:

    Öncelikleftp://myuueren.my.funpic.org/ e girin.
    yazmışın girdim buraa dediin dosyalar yok çı9kmadı sölediin ismde bi dosya
    _____________________________
    Nerisona




  • quote:

    Orjinalden alıntı: M4nific3nt

    Extractpk2.exe ve hexedit programını nerden indirecez

    yaw koçum en basta rapid-share li bi link vara o linkteki - işaretini kaldır kopyala adres çubuuna yapıştır tammmı
    _____________________________
    Nerisona
  • ya beyler ben burda bi not defteri şeysi buldum hangi yaratıktan ne kadar gold düşcee yazıo bende mesela earth ghost da 150-300 yazıosa 850-999 yaptım sabahtan beri kesiom earthghost nafile hiç bişi olmadı aslında daha ben hiç bişi yapamadım ama monstarların adını bile deiştiremiom :(
    _____________________________
    Nerisona
  • YArım ben yapamadım Bow cu e garmentim
    _____________________________
  • Bend yapamadım yardım siz sadece bow ve garment için ne yapılcak onu söyleseniz ve tam olarak en yazıcaz anlamadım karıstıda 47 lvlim
    _____________________________
  • SAOL KARDEŞ İYİ ÇALIŞMA
    _____________________________
    benim hiç imzam olmadı abi
  • bunlar sadece goruntuden ibaret oluo dimi oyundaki damageler aynı kalıo?
    _____________________________
  • ya arkadaşlar biras yarm oldu sadece som chest ile sos kafalıım 8 degree oldu bide silah resmde aşşaaıda


    _____________________________
    Nerisona
  • arkadaşlar silahım inventoride lv 64 gözüküyo takınca hala aynı nerde hata yapmış olabilirm acil yardım
    _____________________________
    hello
  • quote:

    Orjinalden alıntı: celerm

    Sos dan devamı gelecek günlerde yazıcam

    TRANSLATED FROM ENGLISH, CREDITS TO:
    -->Cruor (the hex GOD)
    -->Plus44
    -->Demarthal
    -->Avalanche1 (hex GOD jr Razz)
    -->Silkroadforums.com (this data was all spaced out and posted there)
    -->0x33 (yes this was originally their find)

    TRANSLATED BY CELERM

    HELLSCREAM2 BANA HABER VERMEDEN BENİM ADIMDAN .F.R.M.T.R. YE YAZDIĞIN İÇİN SENİ KINIYORUM


    MEDIA.PK2 nin yedeğini alın mutlaka, Masaüstüne kopyalayın ve ismini değiştirmeyin.
    Ve işiniz bittiğinde save etmeyi unutmayın.

    İçindekiler:
    -->0.Genel Txt Dosyaları
    -->1.Silahları Değiştirme
    -->2.Giysileri Değiştirme
    -->3.Kurdu değiştirme
    -->4.Glow/Seal ın üstünde oynama
    -->5.Skillleri Chainleme
    >>0.Genel Txt Dosyaları<< Hcelalaydin a araştırması için teşekkürlerle
    Birazdan anlatacaklarım sayesinde oyundaki hemen hemen herşeyi değiştirebilirsiniz..Mantığı anlasanız yeterli size txt belgesini nasıl değiştireceğinizi fln anlatmıyacam onları siz yapıcaksınız.ben sadece mantığı anlatıcam,bu da herşeye yeter.

    Herşeyden önce oyunun kurulu olduğu bölgedeki media.pk2 nin yedeğini alın.n'olur nolmaz



    İlk Önce Extractpk2.exe yi (http://rap-idshare.com/files/25767673/extract_pk2.rar.html(- yi kaldır) )ve hexedit programını biyerden bulup indirin.(örn celermin açtığı topic.)sonra ext.pk2 den load a basarak media.pk2 yi seçin ve extract deyin.Tamamlanınca oyunun kurulu olduğu yerde media diye bir klasör oluşacaktır.Onun içinden /server_dep/silkroad/textdata dizinini açın oradaki text belgelerinin hepsini gözden geçirin.Oyundaki yazılar için text ile başlayanlar,Skiller için (malum) skill ile başlayanlar.diğerleri de karışık...


    mesela oyunda npcler görev verirken dediklerini değiştirebiliyorsunuz.. örn/

    textquest i açın orada görevler ve npclerin konuşmaları verilmiş.Oradaki ingilizce kelimeleri(cümleleri de) türkçeye çevirin kaydedin.boyutu orjinalinden küçükse hexedit ile açın metin belgesini ve sonuna hep 00 00 00 koyun.Eğer büyükse ellemeyin açar büyük ihtimal.

    Böyle böyle replace all a gerek kalmadan silahları ve elbiseleri de değiştirebilirsiniz.

    Mesela bi karakter seçtiniz onu geliştirdiniz ama karakterde tip denen bişey yok.bunun için character data yı açın(aynı dizinden) sonra karakterinizin ismi neyse onu bulun (azcık mousenin topunu aşağı indirip sayfayı aşağı götürün )örneğin seçtiğiniz karakterin ismi char\china\chinaman_fighter.bsr olarak geçiyor.bunu buluyoruz (hemen ilk sıralarda) (bsr oyundaki dış görünüşü, ddj ise simgesi anlamına geliyor bunu da unutmayın ) sonra onun yerine daha beğendiğimiz bir tip varsa örn/ char\china\chinaman_adventurer.bsr yapıştırıyoruz..

    Ya işte bunları siz deneye deneye bulursunuz asıl zor olanı şimdi anlatıcam.Bu şekilde Tüm Değişikliklerinizi oyun içinde uygulayabilirsiniz.

    Dikkatle Okuyun Burayı En Önemli Yeri Burası

    Değiştirdiğiniz text belgesini hexedit programı ile açın.ilk satırdaki ilk 22 numarayı bi kağıda yazın (boşluklarla beraber) 22 derken örn/ ff fe 31 00 09 00 31 00 39 00 30 11 tane çift var sonra programı kapatıp media.pk2 dosyasını yine hexeditle açın.sonra arama bölümünden hexacidimal(?) ı seçin (ztn o seçili oluyo açınca) sonra kağıda yazdığınız numaraları yazın (doğru bir şekilde)(gördüğünüzü yazın ) enterlayın ve seçilmiş bir şekilde 11 sayı çifti gelir karşınıza.imleci, seçili olan 11 sayı çitfinin en başındaki çiftin soluna koyun ve sağ tıklayıp paste from deyin.Sonra değiştirdiğiniz metin belgesini seçip yapıştırın.saveleyip oyuna girin ve değişikliği görün

    >>1.Silahları Değiştirme<<

    Herşeyden önce,
    http://www.handshake.de/user/chmaas/delphi/download/xvi32.zip
    Bu dosyayı yükleyin. Zip ten dışarı çıkartın ve xvi32.exe dosyasını bulup açın.
    Açtığınızda,
    File > Open > [Silkroad un bulunduğu klasör(Muhtemelen C:\Program Files\Silkroad] > Media.pk2
    Dosya açıldığında,
    Search > Replace >> 'Find' Bölümü
    Text string in yanındaki işareti etkinleştirin ve Unicode u aktif hale getirin.

    Şimdi yazı kutusuna aşağıdan istediğinizi yazın:
    Silah kodları:

    item\china\weapon\sword_XX.ddj
    item\china\weapon\bow_XX.ddj
    item\china\weapon\spear_XX.ddj
    item\china\weapon\blade_XX.ddj
    item\china\weapon\tblade_XX.ddj (Glavie)
    item\china\shield\shield_XX.ddj

    Tamam, XX kaçıncı degree yi değiştirmek istediğinizi gösteririr.. Mesela 08, 8 degree, 01, 1 degree gibi..
    Örnek:

    Find:
    item\china\weapon\sword_07.ddj (1 degree sword)
    Replace with:
    item\china\weapon\sword_09.ddj (9 degree sword)

    Ve Replace e bastığımızda inventory deki görünüm değişiyor. Şimdi biraz gerçeklik zamanı:

    Find:
    item\china\weapon\sword_07.bsr (1 degree sword)
    Replace with:
    item\china\weapon\sword_09.bsr (9 degree sword)

    Şimdi de toplu olarak değişti... Herşey bu kadar 1 degree sword unuz artık 9 degree görünüyor...

    >>2.Giysileri Değiştirme<<
    Silahlardan daha kolay, yine silahlarla başladığımız gibi başlayıp,

    \clothes_XX (garment)
    \light_XX (protector)
    \heavy_XX (armor)

    **Dikkat:burada DDJ veya BSR yok, sadece yukardakiler örnek:

    Find:
    \clothes_01
    Replace with:
    \clothes_09
    >>3.Kurtla Oynamak<< SS ler ve detaylı açıklama için Camokan a teşekkürlerle
    Tamamen tercüme dir, ingilizce anlatımında bir yanlışlık varsa sorumluluk kabul etmem.
    >>Kurt Modifiyesi<<
    Öncelikleftp://myuueren.my.funpic.org/ e girin.
    (şifre isterse user:myuueren_01 pass: cceelleerrmm)(user:myuueren_02 pass: cceelleerrmm)
    silkroad > ExtractPk2.exe , HexEdit121.zip indirin.
    ExtractPk2 comdlg hatası verirse:
    http://www.vbasicmaster.com/ocx/COMDLG32.OCX
    Bunu yükleyip ve aynı klasöre atın.
    Sonra indirdigimiz dosyayi Silkroad klasörüne atiyoruz. Programi çalistirip Load dan Media.pk2 yi bulup açiyoruz, sonra Extract All diyoruz.
    Daha sonra olusan Media klasörünü açip server_dep > silkroad > textdata yi açiyoruz. Iste silkroad un beyni... Burayi kazabildiginiz kadar kazin derim. Neyse;
    Characterdata.txt nin bir yedegini aliyoruz, sonra Characterdata.txt yi açiyoruz(notepad yada wordpadle).
    Şimdi Characterdata.txt den istediğinizi bulun. Örn: Mangyang: mob\china\mangnyang.bsr
    Sonra kafanıza kestirdiğiniz mobun bsr ini bulduğunuza mob\ dan itibaren tam yolunu not defterine yazın ve kopayalayın. Örnek Soldier Earth Ghost : mob\dunhuang\soldierearthghost.bsr.
    Daha sonra COS_P_WOLF_0KURDUNUZUNLEVELI(Örn: 44 level kurt için COS_P_WOLF_044) ni buluyoruz.
    Ayni satirda cos\p_wolf_02.bsr i seçip üstüne mob\dunhuang\soldierearthghost.bsr(benim kopayaladığım sizinki farklı olabilir) i yapistiriyoruz. Bitti zannetmeyin.
    Simdi bu Joymax her dosyaya büyüklük korumasi yapmis. Atiyorum 100 MB sa 100.01 MB olmuyo, 99.99 MB olmuyo. Terbiyesizler.
    Simdi biz naaptik? cos\p_wolf_02.bsr i silip üstüne mob\dunhuang\soldierearthghost.bsr yazdik. Ama yeni yazdigimiz kod öncekinden uzun, haydaaa! Simdi onu halledelim;
    Asagi dogru iniyoruz taaki COS_GUILD_EU_SOLDIER9_140 ve benzeri yazilari görene kadar. Geldigimizde, herhangi bir satirin sag tarafinda cos\guild_eu_soldier9_scroll.ddj var. Bunu seçip üstüne cos\cos_c_horse1.ddj i yapistiriyoruz. Korkmayin degiskilik farkedilmez. Böylece yeni yapistirdigimiz kod kisa oldugu için fazladan yeri atmis olduk ama yine bi sorun var. Ya orjinal dosya ile ayni büyüklükte degilse?
    Bu yüzden, dosyamizi save ediyoruz. Daha sonra Characterdata.txt nin yedegine sag tiklayip özelliklerine bakiyoruz. Sonra degistirdigimiz Characterdata.txt nin özelliklerini açiyoruz ve yanina koyuyoruz. Boyutlari ayniysa sorun yok(byte ına kadar aynı olcak), ayni degilse;
    XVI32 yi açiyoruz(1.adimda yüklemistik), ve modifiye ettigimiz Characterdata.txt yi bulup açiyoruz.
    En son 00 ı bulup biraz daha 00 ekliyoruz arada bi save edip dosyanın büyüklüğünü kontrol ediyoruz. Taaki aynı olana kadar büyüklük 00 eklemeye devam ediyoruz.
    Büyüklükten emin olduğunuzda;
    Media.pk2 ikiyi HexEdit de açıyoruz, "FF FE 31 00 09 00 31 00 39 00 30 00 37 00 09 00 43 00 48 00 41 00 52" yi arıyoruz bu bize characterdata.txt nin başını gösterecek. FF nin üstüne tıklıyoruz.
    Sonra Edit > Paste From; diyoruz ve modifiyeli characterdata.txt yi bulup ok diyoruz ve media.pk2 yi save ediyoruz. Bu kadar. Kolay gelsin ;)










    >>4.Glow/Seal ın üstünde oynama<<
    Yine zor bir edit. Bu kurttan daha zor bile gelebilir. Fakat, kurdu yaptıysanız çok zorlanacağınızı zannetmiyorum.
    İkincisi Extractpk2 yi zaten çalıştırıp dosyaları çıkarttığınızı farz ediyorum.
    Yinede tercüme olduğu için yanlışlık varsa sorumluluk kabul etmem.
    >>4.1 +(artı) ların parlak(glow)lığıyla oynamak<<
    1. Media.pk2 Hexedit de açın ve "31 20 09 33" ü Hexadecimal mode arayın.
    2. Toplam 16 satırlık bilgi var, +3 den +9 a kadar 4er kere. Media\Resinfo klasöründeki itemoption.txt dosyasını açın ve şöyle bir bakın.Sol taraftan kendi silahınızı bulun. Bulduğunuz da, sağ taraftaki rakamı biyere not edin ve hexedit e geri dönün.
    3. Hexadecimal modda "3X 20 09 3Y" yi arayın. X not ettiğiniz numara, Y ise parlaklaklığın +(artı) numarası (3, 5, 7, veya 9).
    Örn:
    ITEM_CH_SWORD_01_A (+4) "33 20 09 33" gibi.
    4. Doğru satırı bulduğunuzda, option_textureXX.ddj yi bulun. XX için değerler 13, 14, 20 ve yükseldikçe parlaklığı artar.
    5. Biraz daha bakın ve 1.000,0.340,0.647 ye benzer numaralar bulacaksınız. İşte asıl renkler bunlar. Birinicisi birincil, ikincisi ikincil renk. Renkler R(ed)G(reen)B(lue) formatında ve 0.000 den 1.000 e kadar olabiliyor. Örneğin a tamamen kırmızı olsun isterseniz "1.000,0.000,0.000" yada tamamen yeşil için, "0.000,1.000,0.000".
    Farklı Kombinasyonlarla Güzel renkler elde edebilirsiniz. Bu kadar
    6. Test etmedim ama eminim ki +1 ve +2 leri de bu şekilde yapabilirsiniz ama Y değerini bulduğunuz yeri iyi kazımanız lazım. Kolay Gelsin
    >>4.2 SoX Eklemek<< SinapS a tercüme için teşekkürlerle
    Sox bölümü "itemrare.txt" dosyasında bu da çıkarttıgınız media klasöründe.
    1. Hexedit ile media.pk2 yi açın.. "raretype" aratın fakat dikkat edin bu kez hexadecimal deil ANSI mode de aratacaksınız.
    2. Şimdi ansi modda silahınız için arama yapın.. (mesela 8dg blade arıosanız blade_08 yazın)
    3. Şimdilik karar size kalmış SEAL OF star mı moon mu yoksa sun mu:))
    Eğer sosun istiyorsanız "3.sıraya" bakacaksınız. eğer "ITEM_CH_SWORD_07_B_RARE" diye arattıysanız "ITEM_CH_SWORD_07_C_RARE" yi bulana kadar inin.. sosun 7dg sword için sanırım bu. değerleri kendinize göre ayarlarsınız:)) şimdi dosyanın boyutuna bir bakın.
    4. Şimdi bu haldeyken aramayı yerini kapatın ve "rare" yazsının kaldırın. bunu rare yazısını imleç ile seçin ve deleteye basın böylece yaparbilrisiniz. "ITEM_CH_SWORD_07_C" olacak yani.
    5. Şimdi over moda geçin ve C yi B yapın eğer ikinci derece silahınız varsa.. 2. derece derken şöyle: mesela 56lv sword ikince derecedir. yani bir degreenin, aynı degree içindeki daha güçlü silahları. mesela 1.derece 32 blade 2.derece 35 blade 3.derece 38blade.. burda sizdeki 32 blade ise C yerine A yazacaz..
    6. Şimdi imlecinizin zaten bulundugu yerden "0D" aratın. sonucu buldugunda sol tarafa bakın. bir "0A" göreceksiniz yanında. şimdi bu ikisinin arasına on tane 0 ekliycez. (00 00 00 00 00).. burda dosyanızın daha önceki büyüklükle aynı olduguna dikkat edin. bunu yazarken 0A kayboluyo yapacak bişi yok:))
    7. Şimdi kendi iteminizi itemdata.txt de unicode arama yaparak bulun. itemdata.txt çıkattığınız media klasöründe charachter datanın oldugu dizinde mevcut
    8. Doğru dizini bulduğunuzda "18000" i unicode modda aratın.
    9. 18000 göreceksiniz ve yanında fazladan sıfırlar var. sıfırlardan birini silmeyin 18000 in oldugu yerde şöyle bir görüntü vardır.. 18.0.0.0.0...0..0.0 falan gibi buna benzer.. simdi 18000 den sonra gelen 2. sıfır yerine 2 yazın demiş ingilizcesinde.. ama bunu yazan 7degree 2.derecedeni anlattıgı için.. siz kendi derecenize göre 1-2-3 yazıcaz.
    10. Kaydediin ve test edin
    11. Eğer zaten bir sox iteminiz varsa ve deiştirmek istiyorsanız. basitce silahınızın bilgilerini istediginizle deiştireceksiniz. (deiştirdiğinizden emin olun çünkü ikisi de aynı girişe sahip..)





    çok güzel bilgiler allah razı olsun senden
    _____________________________




  • bende bi denicem olursa warya 40 gün 40 gece düğün yapıcam
    _____________________________
    Türkçe'de cümleler büyük harfle başlar, nokta ile biter.Bi, diil, ii, gelio, gelcem, ole Türkçe değildir; Bir, değil, iyi, geliyor, geleceğim, öyle denir. Türkçede q, w, x harfleri yoktur dolayısıyla we denmez ve denir. Soru ekleri kelimeden ayrı yazılır: Oldumu denmez oldu mu? denir. Dahi anlamındaki de ayrı yazılır. Bende denmez ben de denir. Yani "de" ekini cümleden attığınızda anlam bozulmuyorsa o zaman ayrı yazmanız gerekir. Ayrıca mesajlarınızdaki vurgular da ifadelerinizle hayat bulur, parmağınızın bir tuşa basılı kalmasıyla değil. Seviyoooommmmm yaaaaaaaaaaa denilmez, gerçekten çok seviyorum denir. Klavyeniz İnglizce ayarlı değilse i, o, s, g, u, c harfleri ı, ö, ş, ğ, ü, ç yerine kullanılmaz. pasha tarzındaki yazımlar Türkçe'yi yozlaştırmaktan başka bir şeye yaramaz.
  • güzel çalışma
    saol
    _____________________________
  • olmuyo olmuyo olmuyo
    _____________________________
    Türkçe'de cümleler büyük harfle başlar, nokta ile biter.Bi, diil, ii, gelio, gelcem, ole Türkçe değildir; Bir, değil, iyi, geliyor, geleceğim, öyle denir. Türkçede q, w, x harfleri yoktur dolayısıyla we denmez ve denir. Soru ekleri kelimeden ayrı yazılır: Oldumu denmez oldu mu? denir. Dahi anlamındaki de ayrı yazılır. Bende denmez ben de denir. Yani "de" ekini cümleden attığınızda anlam bozulmuyorsa o zaman ayrı yazmanız gerekir. Ayrıca mesajlarınızdaki vurgular da ifadelerinizle hayat bulur, parmağınızın bir tuşa basılı kalmasıyla değil. Seviyoooommmmm yaaaaaaaaaaa denilmez, gerçekten çok seviyorum denir. Klavyeniz İnglizce ayarlı değilse i, o, s, g, u, c harfleri ı, ö, ş, ğ, ü, ç yerine kullanılmaz. pasha tarzındaki yazımlar Türkçe'yi yozlaştırmaktan başka bir şeye yaramaz.
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.