Şimdi Ara

Piranha Teknik Servisin Uyanıklığı !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
799
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Aslında uyanıklığı yerine sahtekarlığı yazmak daha uygun ama forum kurallarına uygunsuz gelebilir diye yazmadım.
    Gelelim sorunun ne olduğuna.
    Aradaki yazışmaları ,sıkmasın diye es geçip hızlı ilerleyeceğim.
    Haziran ayında Ultra II Tab 7 inç tablet aldım.
    Daha doğrusu, kızımın bayram harçlıklarından biriktirdiği para ile alacağı tablet için seçim yaptım diyelim.

    Tahminen Ocak ayında cihazda donma ve kendini resetleme sorunu başladı.
    Piranha destek sitesinden bildirdim ve yazılım yüklemem gerektiğini, böylece sorunun çözüleceği şeklinde cevap geldi.
    Sitelerinden tablete ait ROM dosyası ve yükleme için gerekli programı indirip ROMu yükledim.
    Fakat cihazda herhangi bir düzelme olmadı.
    Destek sitesinden durumu bildirdim, gelen cevapta cihazın servise gönderilmesi gerektiği yazıyordu.
    Servise yolladık , onarıldı!? ve geri geldi.
    Onlarda ROM yüklemişler ve düzeldimi diye kontrol bile etmeden geri postalamışlar.
    Tabii cihazda aynı sorun devam ediyordu , durumu bildirdim yine servise gelsin dediler.
    2. sefer gönderdim , cihazın anakartı garanti kapsamında değiştirilmiş.
    Cihaz geri geldiğinde bu seferde şarj olmuyordu.
    3. sefer servise gitti, bu seferde pil değiştirilmiş.
    Ve kaçınılmaz son ,cihaz yine şarj olmuyor.
    4. sefer yine yolladım.
    Arka kasa ve dokunmatik değiştirilmiş ve geri yollanmış.
    Fakat bu sefer gelen cihaz, bana ait olmayan Business Tab 7 inç'lik bir cihaz.
    Cihazın üzerinde ise benim cihaza ait seri no.su var.
    Serviste karışıklık olmuş!!! geri gönderin dediler.
    5. sefer gitti ve servisin dediğine göre "Müşteri memnuniyeti adına ücretsiz olarak cihaz sıfırlanmış"
    Buradaki "sıfırlanmış" kısmından doğal olarak yenisi ile değiştirilmiş diye düşündüm.
    Cihazı alır almaz kasanın arkaya baktım.
    Gayet güzel, Ultra II Tab yazıyor.
    Tableti açtım , açılışta Business tab yazıyor.
    Hadi iyimser olayım, belki yanlış yazılım yüklemişlerdir diyerek Hardware Info'yu yükledim.

    Sonuç: Ultra II Tab kasası olan Business Tab tabletimiz olmuştu.

    Aralarındaki fark
    Ultra Tab II- Çift çekirdekli, ekran tazeleme hızı 90 Hz
    Business Tab- Tek çekirdekli, ekran tazeleme hızı 60 Hz

    Zaten bir iki oyun yüklenip oynandığı anda arasındaki fark çok net fark ediliyor.

    Buradan anlaşılıyorki, Piranha teknik servisi bilerek ve isteyerek , müşteriye neyi nasıl kakalarız diye büyük bir çaba içinde.
    Tableti 200 TL'ya almıştık.
    Kargo masrafları ve kargo bürosuna gidip gelmek için harcadığım vesait parası 55 TL civarını buldu.
    2 sefer ücretsiz, 8 sefer ücretli kargo yolladım / aldım.
    Kargo bürosuna gidip gelmem ortalama 1 saat.

    Piranha cihaz almayı düşünen varsa 2 değil 12 sefer düşünsün.

    Olurda teknik servisin eline düşerlerse vay hallerine.
    Şikayetvar.com da ki Piranha şikayet cevapları ise copy/paste şeklinde ve standart.
    Hatta bir BOT yazmışlar ve siteye gelen her şikayeti cevaplıyor diyede düşündüm.
    İnternet üzerindeki şikayetleri okuyunca bana cevap verip ücretsiz servis hizmeti sağladıkları için kendimi şanslı hissettim.
    Tabii benim hatalı olduğum nokta ,servis şikayetlerini cihazı almadan önce araştırmamaktı.

    Şimdi, öncelikle tüketici hakem heyetine başvurup hakkımı arayacağım.
    Kanunen bir yaptırımları varsa , Sanayi bakanlığınada teknik servis hakkında şikayette bulunacağım.

    Kazara piranha almayı düşünen olurda , bu yazıyı okursa ve piranha eline düşmekten kurtulursa birisine faydam dokunmuş olur.
    Piranha dan bir yetkilinin bu yazıyı okuma ihtimalini ise trilyonda 1 olarak görüyorum.
    Ama olurda biri çıkıp " Ya bunlar yalan , karalama kampanyası" derse diyede servis formlarını ekliyorum.

    Piranha içinse gayet güzel bir slogan önerisi:

    Piranha - AMAN HA!


     Piranha Teknik Servisin Uyanıklığı !


     Piranha Teknik Servisin Uyanıklığı !


     Piranha Teknik Servisin Uyanıklığı !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gezgin72 -- 5 Nisan 2014; 12:02:16 >







  • Şikayet var sitesini denediniz mi ? oraya yazın etkili oluyor o site..Ben Akbank ı şikayet ettim ertesi gün aradılar :)
  • Şikayetvar sitesi aklıma geldi.
    Ama şikayetlere yazılan cevapları okuyunca bir sonuç çıkmayacağı net şekilde görünüyor.
    Akbank , prestijini düşünüyordur.
    Ama piranha nın öyle birşey düşündüğünü sanmıyorum.
    Düşünüyor olsalar , müşteriyi kandırmak yerine çözüm üretirlerdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun hocam son olarak piranha tı arayıp görüş durumu ince detaylarıyla anlat ultra tabı business tab yaptığını... Hakem heyetine gideceğini söyle bir çözüm bulunamazsa

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tüketici hakem heyetine gideceğimi bildirdim.
    Konuyu ilettiklerini, cevap geldiğinde geri dönüş yapacaklarını yazdılar.
    Aslında destek kısmındakiler yardımcı oluyor.
    Ama ne hikmetse servislerinde ki durum bambaşka birşey.
    Cihazın arızası giderildi mi diye kontrol etmiyorlar.
    Baştan savma iş yapıp hemen geri gönderiyorlar.
    Business tab cihaza Ultra II tab kasası takıp göndermeyi tamamen art niyetli görüyorum.
    Bakalım destek kısmı çözüm üretebilecek mi.
  • Başından geçenleri sabırla anlatıp bizi aydınlattıgın için teşekkurler.Ben de Piranha maduruyum ama ayrıntıları yazacak kadar saglam sinirim yok.
    Özetle şunu söyleyeyim ki : PİRANHA ALMAK BELAYA BULAŞIP, KENDİ AYAGINA SIKMAKLA EŞ DEGERDİR.Aman diyeyim sakın haaa...
  • Destek bölümü ile görüşmem sonucunda cihazı 6. sefer servise yolladım.
    Bu sefer ne olacak merak ve şüphe içinde bekliyorum.
    Bu sefer sorun hallolsa olsa bile , piranha teknik servisi ile ilgili düşüncem değişmeyecek.
    Baştan savma, dikkatsiz ve kontrolsüz bir servis.
    Tam anlamı ile "düşman başına" denilen türden.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Monster Teknik Servis
    13 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.