Şimdi Ara

Piranha Destek Cevaplıyor (344. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
7.122
Cevap
249
Favori
949.469
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 342343344345346
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hugebilal

    piranha destek ilginize teşekkürler... daha önce yedeklediğim harita dosyaları ve güncelleme sonrası harita dosyalarını cihazın içerisinde görebiliyorum... application.exe dosyasına kesinlikle müdahale edemiyorum... cihazı açıp USB ile bağladığımda cihazı windows CE olarak görüyor onun içerisinde 3 sürücü görünüyor windowsun olduğu bir sürüsü network isimli ve resident flash isimli sürücüler var. cihaz normal çalışıyorken dah önce yedeklediğimde diğer iki klasör gözükmüyordu sadece residentflash klasörü görünüyordu cihazı resetle butonu ile de resetleyemiyorum cihaza format atabilirmiyim?

    sayın Rıdvan Emiroğlu bana M type rom gerekiyor... acil... telefon ile yardımcı olmadılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hugebilal

    quote:

    Orijinalden alıntı: hugebilal

    piranha destek ilginize teşekkürler... daha önce yedeklediğim harita dosyaları ve güncelleme sonrası harita dosyalarını cihazın içerisinde görebiliyorum... application.exe dosyasına kesinlikle müdahale edemiyorum... cihazı açıp USB ile bağladığımda cihazı windows CE olarak görüyor onun içerisinde 3 sürücü görünüyor windowsun olduğu bir sürüsü network isimli ve resident flash isimli sürücüler var. cihaz normal çalışıyorken dah önce yedeklediğimde diğer iki klasör gözükmüyordu sadece residentflash klasörü görünüyordu cihazı resetle butonu ile de resetleyemiyorum cihaza format atabilirmiyim?

    sayın Rıdvan Emiroğlu bana M type rom gerekiyor... acil... telefon ile yardımcı olmadılar

    Sayın hugebilal,

    Rom yüklemesinde cihazın ID numarası silinebilir. Riskli bir durumdur, M Type ve X Type romu yanıdır, riski göz önüne alıyorsanız
    yadi.sk
    No Traffic X Type.rar — Yandex.Disk
    https://yadi.sk/d/XHIxyU_HdFpau
    adresinden rom dosyasını indirip yükleyebilirsiniz.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    Sayın hugebilal,

    Rom yüklemesinde cihazın ID numarası silinebilir. Riskli bir durumdur, M Type ve X Type romu yanıdır, riski göz önüne alıyorsanız
    yadi.sk
    No Traffic X Type.rar — Yandex.Disk
    https://yadi.sk/d/XHIxyU_HdFpau
    adresinden rom dosyasını indirip yükleyebilirsiniz.

    Kolay gelsin.



    a- traffic s im var fakat web sitenizde M ve X modeli var . S modeliyse hiç gözükmüyor. Mesajınızda m ve x in romu aynıdır demişsiniz. S modelinin romuda onlarla aynımıdır? Aynısı degilse s modele ait linki vermeniz mümkünmü?
    Rom yüklemeyi anlatan linkiniz varmıdır?
    Mesajda "Rom yüklemesinde cihazın ID numarası silinebilir." demişsiniz. ID silinirse cihazda ne tür bir risk veya sakınca oluşur.

    b- de 3. Burayı tıklayarak güncel harita dosyalarını indirin, satırındaki indirmede igo ve alttaki NoTraffic S Type e ait P418-S TYPE.rar indirmede ise sygic var. Bunların her ikisinide hafızaya atarak seçenekli şekilde kullanmak mümkünmü? Mümkün oluyorsa nasıl yapmalıyım? Mümkün degilse ozaman S Type de sagdece igo yu kurabilirmiyim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scmscm -- 1 Ocak 2016; 22:41:39 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: scmscm

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    Sayın hugebilal,

    Rom yüklemesinde cihazın ID numarası silinebilir. Riskli bir durumdur, M Type ve X Type romu yanıdır, riski göz önüne alıyorsanızhttps://yadi.sk/d/XHIxyU_HdFpau adresinden rom dosyasını indirip yükleyebilirsiniz.

    Kolay gelsin.



    a- traffic s im var fakat web sitenizde M ve X modeli var . S modeliyse hiç gözükmüyor. Mesajınızda m ve x in romu aynıdır demişsiniz. S modelinin romuda onlarla aynımıdır? Aynısı degilse s modele ait linki vermeniz mümkünmü?
    Rom yüklemeyi anlatan linkiniz varmıdır?
    Mesajda "Rom yüklemesinde cihazın ID numarası silinebilir." demişsiniz. ID silinirse cihazda ne tür bir risk veya sakınca oluşur.

    b- https://fullteknikdestek.blogspot.com.tr/2014/11/notraffic-navigasyon-harita-dosyalari.html de 3. Burayı tıklayarak güncel harita dosyalarını indirin, satırındaki indirmede igo ve alttaki NoTraffic S Type e ait P418-S TYPE.rar indirmede ise sygic var. Bunların her ikisinide hafızaya atarak seçenekli şekilde kullanmak mümkünmü? Mümkün oluyorsa nasıl yapmalıyım? Mümkün degilse ozaman S Type de sagdece igo yu kurabilirmiyim?

    Sayın scmscm,

    Cihazınız normal çalışıyorsa rom yüklemeniz gerekmez. Açılış logusunda kalan yada dokunmatik ekranı çalışmayan ürünlerde rom yükleme yapılmalı bunların dışında rom yükleme gereksizdir. ID numarası silindiği taktirde orjinal haritasını kullanamazsınız yani harita lisansları ID numarası ile eşleşmeltedir.

    İki harita yükleyebilirsiniz. Kullanmak istediğiniz haritanın .exe dosyasını Ayarlar>Nav bölümünden seçmeniz gerekmektedir. Harita boyutunu ayarlamazsanız ıgoda sorun yaşayabilirsiniz.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    İki harita yükleyebilirsiniz. Kullanmak istediğiniz haritanın .exe dosyasını Ayarlar>Nav bölümünden seçmeniz gerekmektedir. Harita boyutunu ayarlamazsanız ıgoda sorun yaşayabilirsiniz.

    Kolay gelsin.

    Kusura bakmayın; 2 programıda cihazın hafızasına yükleyebilirmiyim diyecegime 2 sinide sd karta yükleyebilirmiyim diye sormuşum.
    Cihaza ikiside birlikte yüklenemezmi?
    Yüklenemezse,no traffic s ,in hafızasına web sitenizden sygic yükleniyor. Bunun yerine cihazın hafızasına sagdece igo yüklenebilirmi?

    sorum içindeki hata için özür dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scmscm -- 4 Ocak 2016; 14:38:29 >
  • Rıdvan abi Piranha IQ Plus ı destek verilecek diye bas bas bağırdınız milleti inandırdınız bnde aldım şimdi ortada hiç bişey yok şu telefona bi lolipop rom yapsanız tüm sorunları çözülmüş bi biçimde milleti bi sevindirseniz..
  • rıdvan bey cougar modeli için güncelleme yokmu acaba .en son güncellleme ne zaman oldu? sürüm 11.3.04 diye bişey yazıyor. lütfen cevap verin.
  • Sayın Piranha yetkilisi Rıdvan EMİROĞLU Bey, 11.11.2013 tarihinde satın almış olduğum Piranha Quattro 9,7 inch tabletime sitenizdeki PLUS reklamlarınızdan ve taahhüt edilenlerden etkilenip 2 yıl garantimi 5 yıla çıkarma kararı aldım ve 13.11.2013 tarihinde Piranha Plus Paketi satın alımını tamamladım.Cihaz seri numaram P4563371 plus ürün numaram 6087... 13.11.2014 tarihinde anlaşmalı olduğunuz kargo şirketi ile gönderdiğim cihazın arızasını cihazla birlikte gönderdiğim notuma yazdığım şekli ile buraya yazıyorum.''Ürünün dokunma ekranına dokunduğumda birkaç noktada renk değişimleri oluyor.Yakından incelediğimde dış ekran ile iç ekran arasına sıkışmış noktasal yabancı maddeler olduğunu düşünüyorum.Yada iç ekranın arkasında noktasal baskılar mevcut olabilir''. Bu şekilde belirttiğim arızaya teknik servis elemanınızın yazdığı cevabı paylaşıyorum.''A100.G Kullanmış olduğunuz virüs içerikli programlara bağlı olarak ürünün sistem yazılımının zarar gördüğü tespit edildi.Bu kullanım hatasına bağlı olarak zarar görmüş ürünün sistem yazılımı müşteri memnuniyeti için ücretsiz olarak yeniden yüklendi. Bilgi: Lütfen cihazınıza yükleyeceğiniz dosyaları virüs taramasından geçiriniz''. Rıdvan Bey özellikle iki ekran arasındaki yabancı noktasal maddelerin virüs olarak tespit edildiğine dikkat çekmek istiyorum. Akabinde önce müşteri hizmetleri ile görüşüp cihazın üzerinde halihazırda Dr.Web Pro yazılımı yüklü olduğunu, sorunumun virüs kaynaklı olmadığını,noktasal virüs olmayan toz tanecikleri olduğunu belirtip,hatta daha da kolaylık olsun diye asetatlı kalem ile cihaz ekranındaki ekran koruyucu üzerinde noktasal tanecikleri küçük yuvarlaklar içine alarak işaretleme yapıp yeniden 21.12.2015 tarihinde yeniden servise gönderdim. Ekrana dokununca dış ekran taneciklere,onlarda iç ekrana baskı yapıp renk değişimine neden oluyor diye belirttim. İşaretleme yaptığımı ve cihazı açmadan incelenirse görülebileceğini yazdım.İkinci gönderim notum biraz uzun olduğundan tek tek yazmıyorum. Cihazın kontrolü sonrası bana cihazdaki üç yabancı tanecikten ikisi alınmış fakat birisi saat 10 istikametinden saat 3 istikametine taşınıp bırakılmış olarak geri gönderildi. Neyse Allah'tan çok fazla rahatsız etmiyordu. Yalnız yazılmış olan tamir işlemi kısaca '' Kullanım hatasından kaynaklı hasarlanan ekran müşteri memnuniyeti için bir defalık TAMİR edilmiştir''. Bakın değişme yok,sadece tamir edilmiş.Temizlendi diyemiyorlar ya! Nasıl tamir ediliyorsa? Daha önce virüs olarak tespit edilen arıza birden ekran arızasına dönüştü ısrarımdan dolayı. Bu arada ekrana abandığımı ima eden ibareleri es geçiyorum. Sanki biz rezistif ekran ile kapasitif farkını bilmiyoruz da.Ya da IPS,TFT yada AMOLED ekran farkını. Ya da ...Neyse... Küçük bir örnek; bir buçuk sene önce aldığım lazer yazıcımı hala kutusundan çıkartıp poşetini sıyırıp kullanıp yeniden köpüklerine poşetleyerek koyuyorum yeminle. Yani malım biraz kıymetlidir,titizimdir de. Neyse son olarak 21.12.2015 tarihinde ekranda kendi kendine dokunmalar,masa üstü sayfalar arası kendi kendine hızlı geçişler ve kararsızlıklar nedeniyle servise gönderdiğim ürüne 69 tl ücret çıkarıldı. Sebep kullanım kaynaklı hasar. Normal kullanım kaynaklı hasarı tanımlamak isterim. Ekran kırılması,su teması,orijinal olmayan şarj cihazı kullanımı,şarj olurken sürekli kullanıma bağlı batarya şişmesi,ekran sıkıştırmasına bağlı ezilmeler,düşmeye bağlı dış ve iç kırılmalar...v.s. Bunlardan birisi olsa anlarım. Ama ekranın yada ekranı besleyen donanımlardan yada entegrelerden birinin yada birkaçının ömrünü doldurması yada buna benzer malzeme yorgunlukları kullanıcı hatası olamaz diye düşünüyorum. Şimdi böyle toz ile yazılımsal virüsü ayır etmek istemeyen! bir teknik servis elemanının kullanım hatası suçlamasını, kimse kusura bakmasın, kabul edemem. Buradan tüm piranha almak isteyen yada hali hazırda almış ve piranha plus'a terfi etmek isteyenlere sesleneyim. Naçizane fikrimdir,sakın boşa para verip Piranha Plus Paketi almayın dostlar. Çoluk çocuk sahibiyim. Yemin ediyorum. Vallahi hikaye. Garanti 5 yıl oluyormuş. Vallahi benim için yalan. Ben cihazı alalı daha 25-26 ay oldu. Şimdi eğer 69 lira vermezsem cihazı tamir etmeyip geri göndereceklermiş. Gazla gitsin mantığı gibi sanki. Arızanın kullanıcı hatası olduğunun nasıl anlaşıldığı ile ilgili detaylı bilgi mail'i istedim. Mail olarak gönderelim denildi. Bakalım sonu nereye varacak.Görüşmelerim bende kayıt altında... Neyse, sonuç şöyle; benim için artık Piranha Plus paketi bir işe yaramayan bir koruma paketi ve boşa atılmış para... Saygılar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi babur0026 -- 6 Ocak 2016; 0:53:35 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: scmscm

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    İki harita yükleyebilirsiniz. Kullanmak istediğiniz haritanın .exe dosyasını Ayarlar>Nav bölümünden seçmeniz gerekmektedir. Harita boyutunu ayarlamazsanız ıgoda sorun yaşayabilirsiniz.

    Kolay gelsin.

    Kusura bakmayın; 2 programıda cihazın hafızasına yükleyebilirmiyim diyecegime 2 sinide sd karta yükleyebilirmiyim diye sormuşum.
    Cihaza ikiside birlikte yüklenemezmi?
    Yüklenemezse,no traffic s ,in hafızasına web sitenizden sygic yükleniyor. Bunun yerine cihazın hafızasına sagdece igo yüklenebilirmi?

    sorum içindeki hata için özür dilerim.


    İster dahili hafızaya ister mikro sd karta yükleyebilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: benjamin00732

    Rıdvan abi Piranha IQ Plus ı destek verilecek diye bas bas bağırdınız milleti inandırdınız bnde aldım şimdi ortada hiç bişey yok şu telefona bi lolipop rom yapsanız tüm sorunları çözülmüş bi biçimde milleti bi sevindirseniz..

    Sayın benjamin00732,

    Bu konuda ileriki dönemlerde çalışma yapacam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: minaloglu

    rıdvan bey cougar modeli için güncelleme yokmu acaba .en son güncellleme ne zaman oldu? sürüm 11.3.04 diye bişey yazıyor. lütfen cevap verin.

    Sayın minaloglu,

    Son güncelleme 07.2013 olması gerekiyor. Harita bölümünden hakkında seçeneğine girip kontrol edebilirsiniz.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: babur0026

    Sayın Piranha yetkilisi Rıdvan EMİROĞLU Bey, 11.11.2013 tarihinde satın almış olduğum Piranha Quattro 9,7 inch tabletime sitenizdeki PLUS reklamlarınızdan ve taahhüt edilenlerden etkilenip 2 yıl garantimi 5 yıla çıkarma kararı aldım ve 13.11.2013 tarihinde Piranha Plus Paketi satın alımını tamamladım.Cihaz seri numaram P4563371 plus ürün numaram 6087... 13.11.2014 tarihinde anlaşmalı olduğunuz kargo şirketi ile gönderdiğim cihazın arızasını cihazla birlikte gönderdiğim notuma yazdığım şekli ile buraya yazıyorum.''Ürünün dokunma ekranına dokunduğumda birkaç noktada renk değişimleri oluyor.Yakından incelediğimde dış ekran ile iç ekran arasına sıkışmış noktasal yabancı maddeler olduğunu düşünüyorum.Yada iç ekranın arkasında noktasal baskılar mevcut olabilir''. Bu şekilde belirttiğim arızaya teknik servis elemanınızın yazdığı cevabı paylaşıyorum.''A100.G Kullanmış olduğunuz virüs içerikli programlara bağlı olarak ürünün sistem yazılımının zarar gördüğü tespit edildi.Bu kullanım hatasına bağlı olarak zarar görmüş ürünün sistem yazılımı müşteri memnuniyeti için ücretsiz olarak yeniden yüklendi. Bilgi: Lütfen cihazınıza yükleyeceğiniz dosyaları virüs taramasından geçiriniz''. Rıdvan Bey özellikle iki ekran arasındaki yabancı noktasal maddelerin virüs olarak tespit edildiğine dikkat çekmek istiyorum. Akabinde önce müşteri hizmetleri ile görüşüp cihazın üzerinde halihazırda Dr.Web Pro yazılımı yüklü olduğunu, sorunumun virüs kaynaklı olmadığını,noktasal virüs olmayan toz tanecikleri olduğunu belirtip,hatta daha da kolaylık olsun diye asetatlı kalem ile cihaz ekranındaki ekran koruyucu üzerinde noktasal tanecikleri küçük yuvarlaklar içine alarak işaretleme yapıp yeniden 21.12.2015 tarihinde yeniden servise gönderdim. Ekrana dokununca dış ekran taneciklere,onlarda iç ekrana baskı yapıp renk değişimine neden oluyor diye belirttim. İşaretleme yaptığımı ve cihazı açmadan incelenirse görülebileceğini yazdım.İkinci gönderim notum biraz uzun olduğundan tek tek yazmıyorum. Cihazın kontrolü sonrası bana cihazdaki üç yabancı tanecikten ikisi alınmış fakat birisi saat 10 istikametinden saat 3 istikametine taşınıp bırakılmış olarak geri gönderildi. Neyse Allah'tan çok fazla rahatsız etmiyordu. Yalnız yazılmış olan tamir işlemi kısaca '' Kullanım hatasından kaynaklı hasarlanan ekran müşteri memnuniyeti için bir defalık TAMİR edilmiştir''. Bakın değişme yok,sadece tamir edilmiş.Temizlendi diyemiyorlar ya! Nasıl tamir ediliyorsa? Daha önce virüs olarak tespit edilen arıza birden ekran arızasına dönüştü ısrarımdan dolayı. Bu arada ekrana abandığımı ima eden ibareleri es geçiyorum. Sanki biz rezistif ekran ile kapasitif farkını bilmiyoruz da.Ya da IPS,TFT yada AMOLED ekran farkını. Ya da ...Neyse... Küçük bir örnek; bir buçuk sene önce aldığım lazer yazıcımı hala kutusundan çıkartıp poşetini sıyırıp kullanıp yeniden köpüklerine poşetleyerek koyuyorum yeminle. Yani malım biraz kıymetlidir,titizimdir de. Neyse son olarak 21.12.2015 tarihinde ekranda kendi kendine dokunmalar,masa üstü sayfalar arası kendi kendine hızlı geçişler ve kararsızlıklar nedeniyle servise gönderdiğim ürüne 69 tl ücret çıkarıldı. Sebep kullanım kaynaklı hasar. Normal kullanım kaynaklı hasarı tanımlamak isterim. Ekran kırılması,su teması,orijinal olmayan şarj cihazı kullanımı,şarj olurken sürekli kullanıma bağlı batarya şişmesi,ekran sıkıştırmasına bağlı ezilmeler,düşmeye bağlı dış ve iç kırılmalar...v.s. Bunlardan birisi olsa anlarım. Ama ekranın yada ekranı besleyen donanımlardan yada entegrelerden birinin yada birkaçının ömrünü doldurması yada buna benzer malzeme yorgunlukları kullanıcı hatası olamaz diye düşünüyorum. Şimdi böyle toz ile yazılımsal virüsü ayır etmek istemeyen! bir teknik servis elemanının kullanım hatası suçlamasını, kimse kusura bakmasın, kabul edemem. Buradan tüm piranha almak isteyen yada hali hazırda almış ve piranha plus'a terfi etmek isteyenlere sesleneyim. Naçizane fikrimdir,sakın boşa para verip Piranha Plus Paketi almayın dostlar. Çoluk çocuk sahibiyim. Yemin ediyorum. Vallahi hikaye. Garanti 5 yıl oluyormuş. Vallahi benim için yalan. Ben cihazı alalı daha 25-26 ay oldu. Şimdi eğer 69 lira vermezsem cihazı tamir etmeyip geri göndereceklermiş. Gazla gitsin mantığı gibi sanki. Arızanın kullanıcı hatası olduğunun nasıl anlaşıldığı ile ilgili detaylı bilgi mail'i istedim. Mail olarak gönderelim denildi. Bakalım sonu nereye varacak.Görüşmelerim bende kayıt altında... Neyse, sonuç şöyle; benim için artık Piranha Plus paketi bir işe yaramayan bir koruma paketi ve boşa atılmış para... Saygılar...

    Sayın babur0026,

    Bu konunun içncelenip bilgi verilmesi için servise bildirdim. Servise birre bir müdahale yetkim olmadığından servisten gelecek bilgiyi size ileteceğim.

    Kolay gelsin.




  • Sayın Rıdvan Bey; siz bildirdiniz diye mi oldu yoksa teknik servis ekibi yazdığım açıklamaları mı hakli bulup vicdanlarına yenildi bilemiyorum. Bugün cihazımı ücretsiz tamir edeceklerini bildirir bir e-posta gönderdiler. Fakat keşke bunu ilk anda yapsalardı da ben de içimi burada dökmek yerine yazdıklarımı markanızı övüp teknik servisinizi de göklere çıkarmak amaçlı yazsaydım. Neyse ilgi ve çabanıza sonsuz teşekkürler. Cihazım tamir süreci sonuçlanıp cihaz elime sağ salim ulaşınca buradan son durum bilgilendirmesi yaparım. ilgi ve alakanıza tekrar teşekkürler. Saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi babur0026 -- 6 Ocak 2016; 21:14:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Piranha Destek P kullanıcısına yanıt
    ne kadar bi süreden bahsediyorsunuz kusura bakmayın ama size güvenip de aldım telefonu öyle güzel yardımcı oluyordunuz ki ama herkes desteği kesti tarih verirseniz sevinirim kolay gelsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: benjamin00732

    ne kadar bi süreden bahsediyorsunuz kusura bakmayın ama size güvenip de aldım telefonu öyle güzel yardımcı oluyordunuz ki ama herkes desteği kesti tarih verirseniz sevinirim kolay gelsin

    Sayın benjamin00732,

    Ben elimden geleni yapmaya çalışan biriyim, uzun süredir yokum ve ciddi sorunlar yaşadım forumları takip ediyorsanız farkına varmışsınızdır. Custom rom için kişisel olarak ilgileneceğim için tarih veremiyorum öncelikli yapmam gereken işler var yani kısacası ortalama iki ay sürebilir.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: babur0026

    Sayın Rıdvan Bey; siz bildirdiniz diye mi oldu yoksa teknik servis ekibi yazdığım açıklamaları mı hakli bulup vicdanlarına yenildi bilemiyorum. Bugün cihazımı ücretsiz tamir edeceklerini bildirir bir e-posta gönderdiler. Fakat keşke bunu ilk anda yapsalardı da ben de içimi burada dökmek yerine yazdıklarımı markanızı övüp teknik servisinizi de göklere çıkarmak amaçlı yazsaydım. Neyse ilgi ve çabanıza sonsuz teşekkürler. Cihazım tamir süreci sonuçlanıp cihaz elime sağ salim ulaşınca buradan son durum bilgilendirmesi yaparım. ilgi ve alakanıza tekrar teşekkürler. Saygılar.

    Sayın babur0026,

    Ben takip ediyorum lütfen sizde gelişmeleri PM den bana iletin.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı:Piranha Destek

    İster dahili hafızaya ister mikro sd karta yükleyebilirsiniz.


    cihaz hafızasına yüklenen 2 çeşit nev. programı ayrı ayrı şeçenek için 2 kısayol ikonu oluştururmu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: scmscm

    quote:

    Orijinalden alıntı:Piranha Destek

    İster dahili hafızaya ister mikro sd karta yükleyebilirsiniz.


    cihaz hafızasına yüklenen 2 çeşit nev. programı ayrı ayrı şeçenek için 2 kısayol ikonu oluştururmu?

    Hayır ikon oluşturamazsınız ancak navi yolu seçeneğinden hangi haritanın .exe dosyasını seçerseniz o harita açılır.
  • grande telefonuma hard reset atıcam fakat recovery modda menü çince galiba bilgisi olan varsa hangisini seçicem??
  • Arkadaslar piranha encoder a type arac mm almayi dusunuyorum peugeot 5008 ile tam uyumlu calisirmi bilgi sahibi olan yardimci olursa sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 342343344345346
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.