Şimdi Ara

Piranha Destek Cevaplıyor (318. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7.122
Cevap
249
Favori
944.027
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 316317318319320
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 08/11/2013 tarihinde hepsiburada dan almış olduğumuz tablet , çok az kullanılmasına rağmen bir süredir arızalı . öncelikle açma kapama sorunumuz vardı . müşteri hizmetleri ile yazıştıktan ve yazışma esnasında söylenenleri de yaptıktan sonra bu sefer dokunmatık sorunumuz ortaya çıktı . genel olarak tablette bir temassızlık ve algılama problemi mevcut. ki tablet cok az kullanıldı. Arıza için tarafınıza gönderdim ve 392095 nolu arizali urun takibi ile 170 tl kullanici kaynakli oldugunu soylediginiz hasar ucreti istediniz . 2 gndr kullanıcı hasarının ne olduğunu soruyorum gelen cevap şöyle :
    Y100-Ü:ÜRÜNÜNÜZE ÜCRET ÇIKMIŞTIR170TL YE KULLANIM KAYNAKLI HASAR GÖRMÜŞ DOKUNMATIK İÇİN; ÜCRET ONAYINIZ İLE SERVİS HİZMETİ VERİLECEKTİR. , T100:ÜRÜNÜNÜZDE YAPTIĞIMIZ KONTROLDE GARANTİ KAPSAMI DIŞINDA OLDUĞU TESPİT EDİLMİŞTİR. ÜCRETLİ OLARAK TAMİR HİZMETİ VERİLEBİLİR, ONARIM MALİYETLERİ EKONOMİK DEĞİLDİR.ÜRÜNÜZÜN YERİNE ÜCRETLİ DÖNÜŞÜM ÖNERMEKTEYİZ.
    ESKİ ÜRÜNÜNÜZ BİZDE KALACAK VE ARADAKİ DÖNÜŞÜM FARK ÜCRETİNİ ÖDEYEREK 2 YIL GARANTİLİ, YENİ ÜRÜNE SAHİP OLABİLECEKSİNİZ.
    TEKLİFİMİZ;
    PIRANHA ZOOM TAB 7 - 120 TL
    PIRANHA ULTRA II TAB 9 - 150 TL
    PIRANHA ARISTO Q 7 - 195 TL
    LÜTFEN ÜRÜNLERİMİZİ WEB SİTEMİZ ÜZERİNDEN İNCELEYEREK ONAY VERİNİZ.

    üründe tek bir çizik dahi yok.ve gerekli açıklama yapılmazsa tüketici mahkemesine başvuracağım . İletişimden yanıt alamadığımız gibi telefonlara da cevap verilmiyor. Bundan böyle ne kendim bu markayı kullanırım ne de bir yakınıma aldırtırım .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emez2005

    08/11/2013 tarihinde hepsiburada dan almış olduğumuz tablet , çok az kullanılmasına rağmen bir süredir arızalı . öncelikle açma kapama sorunumuz vardı . müşteri hizmetleri ile yazıştıktan ve yazışma esnasında söylenenleri de yaptıktan sonra bu sefer dokunmatık sorunumuz ortaya çıktı . genel olarak tablette bir temassızlık ve algılama problemi mevcut. ki tablet cok az kullanıldı. Arıza için tarafınıza gönderdim ve 392095 nolu arizali urun takibi ile 170 tl kullanici kaynakli oldugunu soylediginiz hasar ucreti istediniz . 2 gndr kullanıcı hasarının ne olduğunu soruyorum gelen cevap şöyle :
    Y100-Ü:ÜRÜNÜNÜZE ÜCRET ÇIKMIŞTIR170TL YE KULLANIM KAYNAKLI HASAR GÖRMÜŞ DOKUNMATIK İÇİN; ÜCRET ONAYINIZ İLE SERVİS HİZMETİ VERİLECEKTİR. , T100:ÜRÜNÜNÜZDE YAPTIĞIMIZ KONTROLDE GARANTİ KAPSAMI DIŞINDA OLDUĞU TESPİT EDİLMİŞTİR. ÜCRETLİ OLARAK TAMİR HİZMETİ VERİLEBİLİR, ONARIM MALİYETLERİ EKONOMİK DEĞİLDİR.ÜRÜNÜZÜN YERİNE ÜCRETLİ DÖNÜŞÜM ÖNERMEKTEYİZ.
    ESKİ ÜRÜNÜNÜZ BİZDE KALACAK VE ARADAKİ DÖNÜŞÜM FARK ÜCRETİNİ ÖDEYEREK 2 YIL GARANTİLİ, YENİ ÜRÜNE SAHİP OLABİLECEKSİNİZ.
    TEKLİFİMİZ;
    PIRANHA ZOOM TAB 7 - 120 TL
    PIRANHA ULTRA II TAB 9 - 150 TL
    PIRANHA ARISTO Q 7 - 195 TL
    LÜTFEN ÜRÜNLERİMİZİ WEB SİTEMİZ ÜZERİNDEN İNCELEYEREK ONAY VERİNİZ.

    üründe tek bir çizik dahi yok.ve gerekli açıklama yapılmazsa tüketici mahkemesine başvuracağım . İletişimden yanıt alamadığımız gibi telefonlara da cevap verilmiyor. Bundan böyle ne kendim bu markayı kullanırım ne de bir yakınıma aldırtırım .

    Hiç şaşırmamak lazım nede olsa PIRANHA bu.

    • Garanti diyor, öyle bir servis hizmeti yok. PIRANHA servis hizmetini sadece bu site üzerinden ROM ve diğer ıvır zıvır tavsiyelerle geçiştiriyor. Her arıza garanti kapsamı dışı.
    • Ömür boyu ücretsiz güncelleme diyor, fakat harita servsinin kaçtane güncelleme yayınlamasına rağmen bir yılı aşkın süredir güncelleme de yalan oldu.
    • Cevaplanmayan sorular, açılmayan telefonlar daha neler neler bunlar sadece PIRANHANIN bir kaç küçük mahareti.


    Ebay.com dan ordakilerin yarı fiyatına bi tablet al, aynı firmware çalışıyor zaten onunda garantisi yok PIRANHA da. Hem de yarı fiyata.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hassan01

    quote:

    Orijinalden alıntı: hassan01

    Sayın Piranha Destek, cihazı yapıp göndermişsiniz sağolun.Ancak cihaz gündüz vakitlerinde sanki kapalı gibi ekranda bir şey göremiyorum.Önceki versiyonda öyle değildi.Aslında cihaz ilk açılıp ekranda sadece Piranha yazısı çıktığında parlaklık iyi ama hemen saniyeler sonra parlaklık neredeyse yarıya düşüyor ve bir şey görünmüyor.Ne yapabilirim?Not:Şarj aleti sürekli takılı durumda.

    Soruma bir cevap verseniz...Pilden veya şarj aletinden olabilir mi parlaklığın azalması?Uyduya bağlanıyorken parlaklık iyice azalıyor ve ekranda hiç bir şey göremiyorum.

    Sayın hassan01,

    Cihazda donanımsal bir sorun olabilir bu durumda cihazı teknik servise göndermeniz gerekecektir.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yozasker

    Piranha Trooper cihazımı piranha extra görmüyor aygıt yüklenirken hata oluştu diyor. Naviextras Toolbox programını yükledim buda cihaz bağlı değil diyor kafayı yemek üzereyim bana yardım edin serkan bey. güncelleme yapmak istiyorum P38914396 seri nolu yeter ya

    @Piranha Destek

    Sayın yozasker,

    Cihazı lütfen farklı bir bilgisayrda deneyin. Ayrıca cihazı bilgisayara bağladığınızda ekrana gelen seçeneklerden disk sembolü olan seçeneğe tıklamanız gerekmektedir.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutek

    Merhaba,
    Cihaz bilgilerim;
    Piranha 4.3 inç GPS Navigasyon
    Model: Sigma
    Seri: P38703695

    Piranha Destek Merkezi sitesinden
    P387 Yazılım (ROM) Dosyasını indirip cihaza başarılı bir şekilde yükledim.

    Piranha Extra (Harita Güncelleme Programı) indirip bigisayara kurdum.

    Usb kablosunu bağladığımda usb moduna geçiyor. Hafıza kartına erişebiliyorum. Fakat Piranha Extra programı "Aygıt Bulunamadı!" diyor. Sebebini anlamış değilim.

    Sayın @Piranha Destek yardımlarınızı rica ediyorum.


    Sayın umutek,

    Daha önce harita dosyalarının (dahili hafızada bulunan dosyalar) yedeğini aldıysanız bu yedeği geri yüklemeniz gerekmektedir. Aksi durumda cihazı teknik servise göndermeniz gerekecektir.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fss1403

    Piranha inifite hd navigasyon cihazının transmitter özelliğini kullanınca net çalmıyor cızırtı oluyor nasıl önleyebilirim?

    Sayın fss1403,

    Öncelikle kullandığınız FM frekansının boş olması gerekmektedir. Ayrıca bu özelliği çalıştırdığınızda şarj cihazının mutlaka takılı olması gerekmektedir.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SCORPION07


    sayın yetkili, bende bir piranha escalade var, bluetooth u calıstıramıyorum birturlu, ne yapmam gerekli acaba? "bluetooh kapalı" diyor surekli.

    Sayın SCORPION07,

    Bluetooth menüsüne girin, eşleştir seçeneğine basın 60sn den geri sayıma başlayacaktır. Bu sırada telefonunuzdan bluetooth aygıtını aratın. Bu işlemle baülantı sağlayabileceksiniz. Şifre isterse bluettoth menüsünden özellik bölümüne girin şifre orada yer almaktadır. (fabrikasyın olarak şifre 1234 tür.)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cybershock

    Arkadaşlar kendilerine arızalı ürün gönderdim, hiç ilgilenmeden arıza yoktur deyip gönderdiler. Üstelik ekstra ücretle sattıkları plus pakette bahsi geçtiği gibi kapıdan teslim almadılar, kendim şubeye teslim ettim, üstüne ürünü bana alıcı ödemeli gönderdiler. Sitelerinde mevcut bulunan telefona da kimse cevap vermeye zahmet etmiyor, ya da açıp kapatıyor, sonra da açık bırakıp meşgul çalmasını sağlıyor. Rezalet çok gördüm de böyle hepsi bir arada görmemiştim. Yazık insanlarla dalga geçiyorlar. Bu bakanlık da böyle rezalet hizmet veren, hatta hizmet vermeyen firmaya teknik servis hakkı veriyor.

    Sayın cybershock,

    Bu konuyu lütfen destek ekibimize iletin. Bu forum sitesinde yazılım ve teknik olarak kullanıcılara yardımcı olabilirim servisle ilgili şikayet ve önerilerinizi lütfen destek merkezimizden müşteri temsilcilerimize iletin. Bu konuda size yardımcı olabilme şansım yok malesef.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..

    08.03.2014 tarihinde Bimeks Trabzon Forum AVM)aracılığı ile tamire gönderdiğim tablet için ne sizden nede Bimeks ten herhangi bir cevap alamıyorum.Bimeks ten en son tarafıma söylenen cihazın serviste kaybolduğu...




    Sayın ..NeyzeN..,

    Bu konuyu lütfen müşteri temsilcilerimize iletin. Burada size sadece yazılım ve teknik konularda destek verebilirim. Müşteri temsilcilerimize lütfen yazılı olarak iletin ki servis yöneticilerde bu konudan haberdar olsun.https://piranha.com.tr/support/client_services.php adresinden mail yoluyla temsilcilerimizle iletişime geçebilirsiniz.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emez2005

    08/11/2013 tarihinde hepsiburada dan almış olduğumuz tablet , çok az kullanılmasına rağmen bir süredir arızalı . öncelikle açma kapama sorunumuz vardı . müşteri hizmetleri ile yazıştıktan ve yazışma esnasında söylenenleri de yaptıktan sonra bu sefer dokunmatık sorunumuz ortaya çıktı . genel olarak tablette bir temassızlık ve algılama problemi mevcut. ki tablet cok az kullanıldı. Arıza için tarafınıza gönderdim ve 392095 nolu arizali urun takibi ile 170 tl kullanici kaynakli oldugunu soylediginiz hasar ucreti istediniz . 2 gndr kullanıcı hasarının ne olduğunu soruyorum gelen cevap şöyle :
    Y100-Ü:ÜRÜNÜNÜZE ÜCRET ÇIKMIŞTIR170TL YE KULLANIM KAYNAKLI HASAR GÖRMÜŞ DOKUNMATIK İÇİN; ÜCRET ONAYINIZ İLE SERVİS HİZMETİ VERİLECEKTİR. , T100:ÜRÜNÜNÜZDE YAPTIĞIMIZ KONTROLDE GARANTİ KAPSAMI DIŞINDA OLDUĞU TESPİT EDİLMİŞTİR. ÜCRETLİ OLARAK TAMİR HİZMETİ VERİLEBİLİR, ONARIM MALİYETLERİ EKONOMİK DEĞİLDİR.ÜRÜNÜZÜN YERİNE ÜCRETLİ DÖNÜŞÜM ÖNERMEKTEYİZ.
    ESKİ ÜRÜNÜNÜZ BİZDE KALACAK VE ARADAKİ DÖNÜŞÜM FARK ÜCRETİNİ ÖDEYEREK 2 YIL GARANTİLİ, YENİ ÜRÜNE SAHİP OLABİLECEKSİNİZ.
    TEKLİFİMİZ;
    PIRANHA ZOOM TAB 7 - 120 TL
    PIRANHA ULTRA II TAB 9 - 150 TL
    PIRANHA ARISTO Q 7 - 195 TL
    LÜTFEN ÜRÜNLERİMİZİ WEB SİTEMİZ ÜZERİNDEN İNCELEYEREK ONAY VERİNİZ.

    üründe tek bir çizik dahi yok.ve gerekli açıklama yapılmazsa tüketici mahkemesine başvuracağım . İletişimden yanıt alamadığımız gibi telefonlara da cevap verilmiyor. Bundan böyle ne kendim bu markayı kullanırım ne de bir yakınıma aldırtırım .

    SAYIN EMEZ2005,

    Bu konuyu lütfen müşteri temsilcilerimize iletin. Burada size sadece yazılım ve teknik konularda destek verebilirim. Müşteri temsilcilerimize lütfen yazılı olarak iletin ki servis yöneticilerde bu konudan haberdar olsun.https://piranha.com.tr/support/client_services.php adresinden mail yoluyla temsilcilerimizle iletişime geçebilirsiniz.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mortakal

    quote:

    Orijinalden alıntı: ncisdik

    Sayın Rıdvan bey piranha pathfinder cihazıma daha önce rom ve harita yazılımı göndermiştiniz kurulumu yaptım cihaz gayet güzel çalışmakta fakat güncelleme için Naviextras Toolbox'a bağlanmıyor eskiden bağlanıyodu yardımlarınızı rica ediyorum.

    kardeşim bağlanmana gerek yok, çünki ömür boyu ücretsiz güncelleme diyen PIRANHA zaten bir senedir güncelleme yayınlamıyor. Bağlayıp görebileceğin bir güncelleme yok ve anlaşılan olmayacakta...

    PIRANHA harita güncelleme desteği vermiyor !

    Sayın mortakal,

    Bu konuyu lütfen müşteri temsilcilerimize iletin. Burada size sadece yazılım ve teknik konularda destek verebilirim. Müşteri temsilcilerimize lütfen yazılı olarak iletin ki servis yöneticilerde bu konudan haberdar olsun.https://piranha.com.tr/support/client_services.php adresinden mail yoluyla temsilcilerimizle iletişime geçebilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: SCORPION07


    sayın yetkili, bende bir piranha escalade var, bluetooth u calıstıramıyorum birturlu, ne yapmam gerekli acaba? "bluetooh kapalı" diyor surekli.

    Sayın SCORPION07,

    Bluetooth menüsüne girin, eşleştir seçeneğine basın 60sn den geri sayıma başlayacaktır. Bu sırada telefonunuzdan bluetooth aygıtını aratın. Bu işlemle baülantı sağlayabileceksiniz. Şifre isterse bluettoth menüsünden özellik bölümüne girin şifre orada yer almaktadır. (fabrikasyın olarak şifre 1234 tür.)


    "bluetooth aygıtı yok" diyor donanımsal bir hata mıdır acaba? yoksa harita yazılımındaki bluetooth driveri ile cihazdaki birbiri ile uyumlu mu degildir?




  • Konuyu kendiniz açmışsınız ve yazılanlara sadece yazılımla alakalı konularda yardımcı olabilirim diyorsunuz

    Sizce benim sorduğum bu soru "8gb alandan bize kalan nedir" sorusu size donanımla alakalı geldi galiba..

    Donanım olduğunu iddia ediyorsanız yazılımla alakalı olduğunu kanıtlamaya çalışabilirim.

    Yada sorduğum "Açık olan uygulamaları aynı anda nasıl kapatacağız" sorununda galiba donanımla ilgili olduğunu düşündüğünüz için cevaplamadınız!

    Sayın yetkili yukarıda belirttiğim soruların hala donanımla ilgili olduğunu düşünüyorsanız belirtiniz,yazılımla ilgili olduğu konusunda ikna edebilirim.

    He,yada uğraşamadım nasıl olsa aldın, diyorsanız özel mesaj yoluyla bildiriniz bakalım !
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SCORPION07

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: SCORPION07


    sayın yetkili, bende bir piranha escalade var, bluetooth u calıstıramıyorum birturlu, ne yapmam gerekli acaba? "bluetooh kapalı" diyor surekli.

    Sayın SCORPION07,

    Bluetooth menüsüne girin, eşleştir seçeneğine basın 60sn den geri sayıma başlayacaktır. Bu sırada telefonunuzdan bluetooth aygıtını aratın. Bu işlemle baülantı sağlayabileceksiniz. Şifre isterse bluettoth menüsünden özellik bölümüne girin şifre orada yer almaktadır. (fabrikasyın olarak şifre 1234 tür.)


    "bluetooth aygıtı yok" diyor donanımsal bir hata mıdır acaba? yoksa harita yazılımındaki bluetooth driveri ile cihazdaki birbiri ile uyumlu mu degildir?

    Sayın SCORPION07,

    Bluetooth özelliğini cihazın ana menüsünden kullanabilirsiniz ancak herhangi bir yazılım yüklemişseniz buna bağlı olarak sürücülerini de yüklemeniz gerekecektir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: SCORPION07

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: SCORPION07


    sayın yetkili, bende bir piranha escalade var, bluetooth u calıstıramıyorum birturlu, ne yapmam gerekli acaba? "bluetooh kapalı" diyor surekli.

    Sayın SCORPION07,

    Bluetooth menüsüne girin, eşleştir seçeneğine basın 60sn den geri sayıma başlayacaktır. Bu sırada telefonunuzdan bluetooth aygıtını aratın. Bu işlemle baülantı sağlayabileceksiniz. Şifre isterse bluettoth menüsünden özellik bölümüne girin şifre orada yer almaktadır. (fabrikasyın olarak şifre 1234 tür.)


    "bluetooth aygıtı yok" diyor donanımsal bir hata mıdır acaba? yoksa harita yazılımındaki bluetooth driveri ile cihazdaki birbiri ile uyumlu mu degildir?

    Sayın SCORPION07,

    Bluetooth özelliğini cihazın ana menüsünden kullanabilirsiniz ancak herhangi bir yazılım yüklemişseniz buna bağlı olarak sürücülerini de yüklemeniz gerekecektir.


    evet, yeni versiyon bir IGO8 programı yukledim SDKART a burdan calısıyor sanırım onun icin gormedi, driveri nasıl yukleyecegimi bilmiyorum ama.

    BİRDE YENİDEN ROM yukleyip orjinaline doneyim diyorum ama ROM YOK SİTENİZDE...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SCORPION07 -- 9 Eylül 2014; 11:56:08 >




  • Piranha Destek P kullanıcısına yanıt
    Hangi destek ekibinden bahsediyorsunuz ki siz, sizde destek ekibi mi var? Telefonlara bakan mı var? Şirket misiniz siz yoksa öyle çayı demleyip oturan bi aylak mı idare ediyor ofisi, ya da ofisiniz var mı ki sizin?

    Oraya yazdığım şeyleri suratınıza söylemek için kaç kere aradım sanki telefona cevap veriyorsunuz. Ama salaklık bizde, hadi gittik sizin uyduruk tabletinizi aldık, bir de inanıp plus paketmiş bilmem neymiş onlara para verdik, iyi kazıklıyorsunuz milleti, hepsi yalan dolan, vadettiğiniz neyi yerine getiriyorsunuz ki sanki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cybershock

    Hangi destek ekibinden bahsediyorsunuz ki siz, sizde destek ekibi mi var? Telefonlara bakan mı var? Şirket misiniz siz yoksa öyle çayı demleyip oturan bi aylak mı idare ediyor ofisi, ya da ofisiniz var mı ki sizin?

    Oraya yazdığım şeyleri suratınıza söylemek için kaç kere aradım sanki telefona cevap veriyorsunuz. Ama salaklık bizde, hadi gittik sizin uyduruk tabletinizi aldık, bir de inanıp plus paketmiş bilmem neymiş onlara para verdik, iyi kazıklıyorsunuz milleti, hepsi yalan dolan, vadettiğiniz neyi yerine getiriyorsunuz ki sanki.

    Hocam bugüne kadar hiçbir firmada hakkım kalmadı. Ki ne büyük firmalardı ! Hakkını araması bilince öyle bir dize geliyorlar ki ben konu açtım kendi problemim için takip edebilirsiniz, sizin sorununuz neydi merak ettim göremedim mesajlarda




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SCORPION07

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: SCORPION07

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: SCORPION07


    sayın yetkili, bende bir piranha escalade var, bluetooth u calıstıramıyorum birturlu, ne yapmam gerekli acaba? "bluetooh kapalı" diyor surekli.

    Sayın SCORPION07,

    Bluetooth menüsüne girin, eşleştir seçeneğine basın 60sn den geri sayıma başlayacaktır. Bu sırada telefonunuzdan bluetooth aygıtını aratın. Bu işlemle baülantı sağlayabileceksiniz. Şifre isterse bluettoth menüsünden özellik bölümüne girin şifre orada yer almaktadır. (fabrikasyın olarak şifre 1234 tür.)


    "bluetooth aygıtı yok" diyor donanımsal bir hata mıdır acaba? yoksa harita yazılımındaki bluetooth driveri ile cihazdaki birbiri ile uyumlu mu degildir?

    Sayın SCORPION07,

    Bluetooth özelliğini cihazın ana menüsünden kullanabilirsiniz ancak herhangi bir yazılım yüklemişseniz buna bağlı olarak sürücülerini de yüklemeniz gerekecektir.


    evet, yeni versiyon bir IGO8 programı yukledim SDKART a burdan calısıyor sanırım onun icin gormedi, driveri nasıl yukleyecegimi bilmiyorum ama.

    BİRDE YENİDEN ROM yukleyip orjinaline doneyim diyorum ama ROM YOK SİTENİZDE...

    Sayın SCORPION07,

    Farklı bir igo uygulaması yükleyerek tekrar deneyin. Primo sürümlerinde yanlış hatırlamıyorsam çalışıyordu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cybershock

    Hangi destek ekibinden bahsediyorsunuz ki siz, sizde destek ekibi mi var? Telefonlara bakan mı var? Şirket misiniz siz yoksa öyle çayı demleyip oturan bi aylak mı idare ediyor ofisi, ya da ofisiniz var mı ki sizin?

    Oraya yazdığım şeyleri suratınıza söylemek için kaç kere aradım sanki telefona cevap veriyorsunuz. Ama salaklık bizde, hadi gittik sizin uyduruk tabletinizi aldık, bir de inanıp plus paketmiş bilmem neymiş onlara para verdik, iyi kazıklıyorsunuz milleti, hepsi yalan dolan, vadettiğiniz neyi yerine getiriyorsunuz ki sanki.

    Sayın cybershock,

    Bu durumda ben ne yapabilirim. Formu incelerseniz sadece teknik destek vermekteyim. Yani servisle ilgili bir durumda size kesin bir cevap veremem ve sorununuzu takip edemem. Yani size önerim yazılı olarak buraya yazdıklarınızı sitemiz üzerinden mail olarak destek ekibine gönderin. Destek ekibine giden mailleri aynı zamanda servis yöneticiside okumatadır.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cybershock

    Hangi destek ekibinden bahsediyorsunuz ki siz, sizde destek ekibi mi var? Telefonlara bakan mı var? Şirket misiniz siz yoksa öyle çayı demleyip oturan bi aylak mı idare ediyor ofisi, ya da ofisiniz var mı ki sizin?

    Oraya yazdığım şeyleri suratınıza söylemek için kaç kere aradım sanki telefona cevap veriyorsunuz. Ama salaklık bizde, hadi gittik sizin uyduruk tabletinizi aldık, bir de inanıp plus paketmiş bilmem neymiş onlara para verdik, iyi kazıklıyorsunuz milleti, hepsi yalan dolan, vadettiğiniz neyi yerine getiriyorsunuz ki sanki.

    Sayın cybershock,

    Bu durumda ben ne yapabilirim. Formu incelerseniz sadece teknik destek vermekteyim. Yani servisle ilgili bir durumda size kesin bir cevap veremem ve sorununuzu takip edemem. Yani size önerim yazılı olarak buraya yazdıklarınızı sitemiz üzerinden mail olarak destek ekibine gönderin. Destek ekibine giden mailleri aynı zamanda servis yöneticiside okumatadır.

    Kolay gelsin.




  • 
Sayfa: önceki 316317318319320
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.