Şimdi Ara

pioneer vsx-520k garantiden dönme sorunu (((ÇÖZÜLDÜ)))

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
518
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar ürünü satıyorum bazı arkadaşların bu yazıya bakarak üründen vazgeçtiklerini gördüm. Sonuç olarak bu şekilde gelen ürün geri yollandı ve Pioneer tarafından kusurları düzeltildi zira anfide sorun olmadığı anlaşıldı sorun sistemsel bir hata olduğu ortaya çıktı yeni windows yüklemem driver değiştirmem ve optik kabloyu yenilemem sayesinde çözüldü şuan herhangi bir problemi yoktur.

    Bu konuya bir açıklama yazma isteği doğdu içimde


    eski mesaj:

    merhabalar,

    bir sorunum var ve kararsız kaldım nasıl bir yol izlemeliyim?

    sorunum şu şekilde başladı;

    pioneer vsx520k avr mi garantiye yolladım sağ arka hoparlörden ses bozuk geliyordu diğerhoparlörlerden normal ses gelirken, aniden bu şekilde oldu.. sol arka hoparlörü alıp sağ arkaya taktım ondada aynı ses geldi acaba kablomu dedim ve diğer kablolarla değiştirdim +- olayına dikkat ederek tabi ama sonuç yine aynıydı aklıma avr sağ arka çıkışında probem olabilir sorusu takıldı servisi aradım getirim dediler.
    tabi servisi aramadan önce aldığım yeri gsa elektroniği aradım sağolsun Orhan bey çok yardımcı oluyor. bana merkezi aramamı söyledi birkaç şey söyledi durumu anlattım o da avr den olabilir dedi. servisi aradık ve beni adanada bir yetkili servise yönlendirdiler.. onlara teslim edin yapabilecekleri birşey ise yaparlar olmazsa bize gönderirler dediler.. tamam deyip servisin yolunu tuttum . ordaki arkadaş sağolsun ilgilendi 1 hafta boyunca bakmış ama "birşey bulamadım" dedi "merekeze göndereyim" dedi telefonda bana. bende tamam dedim . böylelikle merkeze gitti. kutusunu köpüklerini özenle sakladığım çizik bile olmayan avr cihazımı geri gönderdiler sonunda. 1 ay geçmiş üstünden teslim ettiğim tarih itibariyle.. merkezdeki arkadaşlarla da görüştük "biz bir sorun bulamadık" dediler.. "gönderiyoruz" dediler tamam gönderin dedim .

    neyse ürün gelmiş telefonla bildirdiler.. bende gittim ürünü almaya. birde ne göreyim kutuyu açık bir vaziyette önüme serdiler. avr çizikler içinde resimde pek çıkmamış karşıdan baktığınızda sol üst ve yan köşelere plastik ile demir kısımın birbirine değdiği yer sıyrılmış bariz bir şekilde görülüyor. ve yine sol köşede üst kısımda demir olan kasa içeriye doğru eğilmiş durumdaydı kutusu köşelerden yırtılmış berbat bir durumdaydı keza içinde avr yi sabitleyen köpüklerden sağ taraf dururken (tabi oda kırık köşelerden ama en azından duruyor) sol taraf sanki çorbaya ekmek doğrar gibi parça parça bir haldeydi bu halde nasıl gelmiş zıplaya zıplaya gelmiş sanırım

    bu şekilde gördüm resmen cinnet geçirdim soğuk terler döküldü.. sordum bu nasıl bir hal diye zaten kutuyu gördüm bana avr nin arkasını çevirmişlerdi dedim eyvah avr gitti.. hemen çevresine baktım sol ön tarafı gördüm zaten içim kıyıldı... ben ki malzemelere özenle bakan bir insanım ... çok zoruma gitti. ben bunu kabul etmiyorum dedim bunu geri gönderin bu şekilde istemiyorum dedim.. ben size kız gibi verdim kendi ellerimle getirdim teslim ettim güzelce paketledim, siz ne hale çevirmişsiniz dedim. bana merkezi aramamı söylediler merkezide aradım gözlerinin önünde birde onlara durumu anlatıp söylendim. geri gönderin dediler resim istediler ben ayrıca mail attım fakat servisinde foto çekip göndermesini istedim. bu oluşan hasarın giderilmesini istedim. benim sorumluluğumda olmayan bir şey olduğunu açıkladım gerekirse pioneer yurt dışı servisi ile görüşeceğimi de ilettim kendilerine

    şimdi arkadaşlar dostlar durum bu şekilde

    önümde nasıl yollar var?

    1) ürünün hasarını giderip gönderirler (izler kalır)
    2) ürünün kasası değişir sıfır kasa takarlar
    3) ürün alt modelini verirler
    4) ürün üst modelini verirler
    5) para iadesi yaparlar (-ki ben kabul etmem)
    6) bizim sorunumuz değil deyip geri gönderirler
    7) ürünün muadilini verirler ( muadil olarak hangi model var ? bilgisi olan?)
    8) vb durumlar

    sonuç olarak nasıl bir tutum izlemeliyim? ne diyebilirler? haklı mıyım haksız mıyım?



     pioneer vsx-520k garantiden dönme sorunu (((ÇÖZÜLDÜ)))
     pioneer vsx-520k garantiden dönme sorunu (((ÇÖZÜLDÜ)))
     pioneer vsx-520k garantiden dönme sorunu (((ÇÖZÜLDÜ)))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TiRaNTx -- 13 Temmuz 2014; 8:06:51 >







  • TiRaNTx kullanıcısına yanıt
    Fatura, servis belgeleri ve resimler ile birlikte tüketici hakem heyetine başvurun. Hasarı gidermek zorundalar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • enerji78 kullanıcısına yanıt
    hocam herhangi bir belge vermediler bana fakat servise giriş tarihi geliş tarihi hepsini talep edersen alırım adamlardan zaten ürünü kabul etmedim geri yollayacaklar merkezlerine merkezinde haberi var . olabilecek senaryoları yazdım, ilgileneceklerini söylediler ama thh ne başvurursam para iadesi veriyorlar ben ürünü istiyorum yaklaşık 1 yıl önce 599 tl ye aldım gsa elektronikten fiyat gerçekten iyi şuan kliksa teknosa da var ürün 799 tl başka yerlerde dahada pahalı o yüzden para iadesi istemiyorum birdaha alamam ürünü ve birde sanal pazardan 599 tl ye aldım fakat faturada 565 tl yazıyor ama ben 599 ödedim taksitini hala ödüyorum son taksit kaldı

    ürünün alt modelini vermek isterlerse istemeyeceğim üst isterim tabikide :) fakat muadil olan model hangisi ellerinde benim cihazdan yoksa muadil ürün olarak ne önerebilirler düşük bir ihtimalama




  • TiRaNTx kullanıcısına yanıt
    merhaba hocam öncelikle geçmiş olsun üzücü bir durum hakkını sonuna kadar ara bu arada muadil cihaz olarak vsx-322-323 yada vsx-423 verirler diye tahmin ediyorum
  • des_955 kullanıcısına yanıt
    evet bu konuda orhan beyi rahatsız ettim yine sağolsun ilgileniyor benimle. ama ben şunu gördüm gsa orhan bey " aman ürünü sattım benden çıktı gitti ne olursa olsun" cinsinden bir esnaf değil. harbiden esnaf çok teşekkür ederim ilgisinden dolayı..

    konuya gelecek olursak siteden baktım benim avr cihaz için orhan beylede görüştüm oda aynı şekilde 423 iyidir verirlerse al hemen dedi ama direk 520k da gönderebilirler dedi ihtimaller içinde bunlarda var 323 100w 423 130w veriyor daha güçlü gözüküyor benim makineye daha yakın duruyor bendeki de 130w mış eğer verirlerse 423 verirler dedi bende bekliyorum bakalım sonuç nasıl olacak. umarım koca pioneer müşteri memnuniyetini düşünür sonuçta benim hatam olamayan bir mevzu..
    ihtimaller ihtimaller ihtimaller...




  • hocam merhaba...avr muhtemelen saglam..bende de aynı sekilde sol arkadasn daha kısık bir ses geliyordu...

    arkaya takılan hdmi veya sub kablosu buna sebep oluyor, hdmi kablo sert bir kablo ise veya sub kablosu keza aynı sekilde ise, bir sekilde arka girişleri zorluyor, oda kasada bir yere temezsızlık gibi bir sey yaptırıyor..ben hdmi kablo ve sub kablosunu söküp tekrar taktım, sonuna kadar bastırmadan normal sekilde, kasa ile duvar arasınada bir mesefa koydum hdmi kablo başlarının arkadas sıkısmaması için sorun gitti...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hozes

    hocam merhaba...avr muhtemelen saglam..bende de aynı sekilde sol arkadasn daha kısık bir ses geliyordu...

    arkaya takılan hdmi veya sub kablosu buna sebep oluyor, hdmi kablo sert bir kablo ise veya sub kablosu keza aynı sekilde ise, bir sekilde arka girişleri zorluyor, oda kasada bir yere temezsızlık gibi bir sey yaptırıyor..ben hdmi kablo ve sub kablosunu söküp tekrar taktım, sonuna kadar bastırmadan normal sekilde, kasa ile duvar arasınada bir mesefa koydum hdmi kablo başlarının arkadas sıkısmaması için sorun gitti...

    hocam hdmi değil optik kablo kulanıyorum bağlantı için masa üstü pc de kullanıyorum ayrıca ses kartım creative xfi titanium ben windowstan şüphelenir oldum o durumla ilgili ayrıca cihazda genel anlamda ses düşmesi de olmuştu ya da bana mı öyle geldi gerçi filmden filme değişir o ses olayı ama




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    JBL TUNE 520BT Kesinti Sorunu
    geçen yıl açıldı
    Daha Fazla Göster
  • TiRaNTx kullanıcısına yanıt
    merhaba hocam orhan bey gerçekten iyi bir esnaf her esnafta böyle olsa keşke bende pioneerın ne yapacağını merak ediyorum açıkçası 2010 dan itibaren bayağı ataklaştı inşallah kullanıcısını üzmez sorununuz en kısa zamanda çözülmesi dileğiyle
  • des_955 kullanıcısına yanıt
    teşekkür ederim hocam temennimiz o önde
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.