Şimdi Ara

Photon mu, Unity network mu?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
1.935
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Unity’de ücretsiz reklamlı oyun yapıyorum, sıra geldi multiplayera. Oyunum 2D 1 vs 1 mobil oyun. Hem ios hem androide yapacağım. Photon mu, Unity network mu tavsiye edersiniz? Hangisi daha kolay, daha mantıklı ve daha kaliteli?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • ben gamesparks kullaniyorum baya iyi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-E41040413

    ben gamesparks kullaniyorum baya iyi.
    Ben gamesparks ile multiplayer oyun yapıldığını bilmiyordum. Siz gamesparks ile Unity’de realtime multiplayer oyun yaptınız demi? Fiyatlandırmayı sitesinde göremedim de bunda photon, unet gibi anlık 20 ccu kullanıcı sınırlaması var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • evet, 2 oyun gelistiriyorum su an. biri dogrudan unity digeri de native ios.

    eger indie programina katilirsaniz ilk 100 bin oyuncu icin ucret istemiyorlar.

    bir oyuncu icin aylik 2 cent aliyorlar ki bu baya ucuz.

    bu arada 2 - 3 ay once amazon tarafindan satin alindilar.
  • Amazon almış demek ozaman iyidir, sağlamdır.

    Photon’da anlık 500 ccu aylık 200 bin kullanıcı ayda 95 dolar. Bunda anlık ve aylık sınırlama yok, oyuncu başı 2 cent olmak üzere oyununa gelen oyuncuların sayısı kadar para ödüyorsun anladığım kadarıyla. Gamesparks ile yapsak, ayda 200000 kullanıcı oyunu oynasa 400000 cent eder. 1 cent 0,0385 tl. Ayda 15400 tl ediyor. Bana pahalı gibi geldi bilemedim 🤔

    Peki hocam son sorum gamesparks ile realtime multi oyun yapmak kolay mı zor mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cowboy12 -- 5 Mayıs 2018; 20:33:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bana baya kolay geldi. custom script olayi baya iyi. hemen hemen her action icin araya girip custom birseyler ekleyebiliyorsun. keza real time multiplayer script i de yazip oyunun logic ini sunucuda tutabilirsin.

    java script ile yazman gerekiyor bu scriptleri bu arada.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-E41040413

    bana baya kolay geldi. custom script olayi baya iyi. hemen hemen her action icin araya girip custom birseyler ekleyebiliyorsun. keza real time multiplayer script i de yazip oyunun logic ini sunucuda tutabilirsin.

    java script ile yazman gerekiyor bu scriptleri bu arada.
    Anladım hocam cevabınız için çok teşekkürler :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lobi kurma mantığı oyununa uyuyorsa tartışmasız photon.

    Photon kötü yanı 10 kişiden fazla almaması daha doğrusu sıkıntı yapmaya başlıyor.

    Unity Networking pek bilmiyorum ama yorumumu yapıyım dedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Okeanix -- 7 Mayıs 2018; 4:12:29 >
  • Hm Teşekkürler yorumunuz için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • unity network
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.