Şimdi Ara

____PHILIPS Xenium X800 |hızlı dokunmatik|ANA BAŞLIK (287. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.626
Cevap
6
Favori
479.480
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 285286287288289
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • üstad, rusların teldeki versiyonlar V11.
    sanırım bu sebeple V11 farklı tema da bulunmakta.....
  • katana bilgi için saol dostum...demekki başka temalarda varmıs x800 için.araştıralım bakalım
  • telefonum 25 subattan beri "kulaklık takılı iken arama gelirse ya da arama yaparsam telefon kendini kapatıyor" şikayetimle ankara basarı servisteydi..ara ara kontrol ettim durum nedir diye parca bekliyoruz dediler her seferinde.. dün telefonumun tamirinin dun bittigini ve gelip alabilecegimi belirten bir mesaj geldi..bu mesajın geldigi tarih cok manidar ki telefonumu servise bıtaktıktan 27 İŞ GÜNÜ sonrasıydı.. neyse bugun telefonumu almaya gittim aldım telefonu elime denemek için taktım kulaklıgı ve diger hattımı arayarak deneme yapayım dedim: sonuc aynı arıza hala devam ediyor. yetkiliye bildirdigimde" tekrar form acalım ve servise bırakın" oldu. tekrar form acmak degil de aynı forma devam etmeniz gerekmiyor mu cunku arıza giderilmemiş dedim, servis cıkısı yaptıgı için yeni form acmamız gerekiyor dediler ve oyle yaptılar. anakartın degişmesi gerekiyormus. bakalım, bir ay daha bekleyip yine 2 gun kala alın telefonunuzu diyecekler muhtemelen..

    başarı ankarayla yasadıgım ikinci problem oldu.. 2 yıl once bir siemens telefonum için de teknik arkadasın hakaretlerine maruz kalmıs ve direk telefonumu yok pahasına satmıstım.. simdi de philips'te sıkıntı... kvk teknik servisle hiç boyle bir problem yasamamıstım... basarı artık benim için bitmiştir, daha da başarı garantili telefon almam:)

    simdi telefonumun anakartının değişmesi için yine bekleyecegim, bakalım bu sefer ne diyecekler... 1 ayda parca gonderen (hem de Ankaraya) , 6 aydır yazılım güncellemeyen bir firmadan telefon almayı merakla bekleyen arkadaslar: BİR KEZ DAHA DÜŞÜNÜN.. sony ericsson kullandım 2 farklı telefonu 2 sene, ve bu telefondan sonra donecegim yer yine sony ericsson olacaktır...

    resmen bizi rus sitelerinde dilenciliğe itiyor bu philips, kendilerinin yaptıgı hiç bir şey yok. iki özellik ekleyip koyunca telefon mu oluyor yani? evet nokia bu urunu 500 e satardı ama her turlu de arkasında dururdu... yedek parçadan yazılım guncellemesine kadar..




  • hnocam telefonunuzu ne zamandan beri kullanıyorsunuz bir ikincisi ben phiplsle irtibata geçtiğimde yeni bi yazılım çıkartacaklarını söylüyorlar ama beklemekteyim.. umarım sorununuz halledilir ..
    quote:

    Orjinalden alıntı: anonymousilver

    telefonum 25 subattan beri "kulaklık takılı iken arama gelirse ya da arama yaparsam telefon kendini kapatıyor" şikayetimle ankara basarı servisteydi..ara ara kontrol ettim durum nedir diye parca bekliyoruz dediler her seferinde.. dün telefonumun tamirinin dun bittigini ve gelip alabilecegimi belirten bir mesaj geldi..bu mesajın geldigi tarih cok manidar ki telefonumu servise bıtaktıktan 27 İŞ GÜNÜ sonrasıydı.. neyse bugun telefonumu almaya gittim aldım telefonu elime denemek için taktım kulaklıgı ve diger hattımı arayarak deneme yapayım dedim: sonuc aynı arıza hala devam ediyor. yetkiliye bildirdigimde" tekrar form acalım ve servise bırakın" oldu. tekrar form acmak degil de aynı forma devam etmeniz gerekmiyor mu cunku arıza giderilmemiş dedim, servis cıkısı yaptıgı için yeni form acmamız gerekiyor dediler ve oyle yaptılar. anakartın degişmesi gerekiyormus. bakalım, bir ay daha bekleyip yine 2 gun kala alın telefonunuzu diyecekler muhtemelen..

    başarı ankarayla yasadıgım ikinci problem oldu.. 2 yıl once bir siemens telefonum için de teknik arkadasın hakaretlerine maruz kalmıs ve direk telefonumu yok pahasına satmıstım.. simdi de philips'te sıkıntı... kvk teknik servisle hiç boyle bir problem yasamamıstım... basarı artık benim için bitmiştir, daha da başarı garantili telefon almam:)

    simdi telefonumun anakartının değişmesi için yine bekleyecegim, bakalım bu sefer ne diyecekler... 1 ayda parca gonderen (hem de Ankaraya) , 6 aydır yazılım güncellemeyen bir firmadan telefon almayı merakla bekleyen arkadaslar: BİR KEZ DAHA DÜŞÜNÜN.. sony ericsson kullandım 2 farklı telefonu 2 sene, ve bu telefondan sonra donecegim yer yine sony ericsson olacaktır...

    resmen bizi rus sitelerinde dilenciliğe itiyor bu philips, kendilerinin yaptıgı hiç bir şey yok. iki özellik ekleyip koyunca telefon mu oluyor yani? evet nokia bu urunu 500 e satardı ama her turlu de arkasında dururdu... yedek parçadan yazılım guncellemesine kadar..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: okayytu

    Yahu arkadaşlar... Bunca yazıyı okuyup sonuna gelmiş olmanın gururuyla bu telefonu almya karar verdim. ancak telefonu 1 haftadır sıfır olarak bulamadım. bende philipse mesaj attım. onlarda aynı cevabı verdiler. (nisan ayının 2. haftası teknosa da satışa sunulacakmış) lakin beni korkutan birkaç şey var. Bunlar bu telefona bir talep olduğunun farkındadır ve fiyatı aynı seviyede tutarlar mı? Eğer ki bu forumu takip ediyorlarsa bence yeni fiyatı aynı olmaz. sizce aynı fiyat olsa bile sıfır almaya değermi yoksa 2. el daha ucuza mı almalı bu telefonu? yada sabredip nisanın 2. haftasını mı beklemeli? birde şu an için sizin bildiğiniz telefonu sıfır olarak bulabileceğim bir yer var mı?


    hocam birincisi telefon nette bitik olarak görünüyor çoğu sitede ben ticaretbudur.com dan almıştım ama telefoncularda bulabilirsin kayseride var 360 tl
    ikincisi ben ilk başta hizlial.com dan alacaktım en uygun orada idi tam alacağım gün stokta kalmadı dediler ve maille irtibata geçtiğimde nisanın 2 yada 3 . haftası yeni ürünlerin geleceğini ve bunları ithalatçı firma talep yoğunluğu olduğu için zamlanacağını söylemişti zaten şuan akakce ve cimri de arattırdığımda 420 civarında satışa sunulduğunu görüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi morkan -- 4 Nisan 2009; 15:45:46 >




  • kasın ayının hemen basında almısım 5 ayı gecti yani telefonu alalı v5 olarak başladık ve hala da oyle. philips herkese yazılım calısmalarının surdugunu yazıyo da ortada bi sonuc yok.adamlara bedava "feedback" (geri bildirim) de verdik şunları sunları yapın diye, napıcakları da belli ama 6 ayda yazamadılar hala...

    sanıyorum piyasaya yeni sürecekleri telefon için bi şeyler yapıyolar..yoksa pek umudum kalmadı philips'e dair.

    quote:

    Orjinalden alıntı: morkan

    hnocam telefonunuzu ne zamandan beri kullanıyorsunuz bir ikincisi ben phiplsle irtibata geçtiğimde yeni bi yazılım çıkartacaklarını söylüyorlar ama beklemekteyim.. umarım sorununuz halledilir ..
    quote:

    Orjinalden alıntı: anonymousilver

    telefonum 25 subattan beri "kulaklık takılı iken arama gelirse ya da arama yaparsam telefon kendini kapatıyor" şikayetimle ankara basarı servisteydi..ara ara kontrol ettim durum nedir diye parca bekliyoruz dediler her seferinde.. dün telefonumun tamirinin dun bittigini ve gelip alabilecegimi belirten bir mesaj geldi..bu mesajın geldigi tarih cok manidar ki telefonumu servise bıtaktıktan 27 İŞ GÜNÜ sonrasıydı.. neyse bugun telefonumu almaya gittim aldım telefonu elime denemek için taktım kulaklıgı ve diger hattımı arayarak deneme yapayım dedim: sonuc aynı arıza hala devam ediyor. yetkiliye bildirdigimde" tekrar form acalım ve servise bırakın" oldu. tekrar form acmak degil de aynı forma devam etmeniz gerekmiyor mu cunku arıza giderilmemiş dedim, servis cıkısı yaptıgı için yeni form acmamız gerekiyor dediler ve oyle yaptılar. anakartın degişmesi gerekiyormus. bakalım, bir ay daha bekleyip yine 2 gun kala alın telefonunuzu diyecekler muhtemelen..

    başarı ankarayla yasadıgım ikinci problem oldu.. 2 yıl once bir siemens telefonum için de teknik arkadasın hakaretlerine maruz kalmıs ve direk telefonumu yok pahasına satmıstım.. simdi de philips'te sıkıntı... kvk teknik servisle hiç boyle bir problem yasamamıstım... basarı artık benim için bitmiştir, daha da başarı garantili telefon almam:)

    simdi telefonumun anakartının değişmesi için yine bekleyecegim, bakalım bu sefer ne diyecekler... 1 ayda parca gonderen (hem de Ankaraya) , 6 aydır yazılım güncellemeyen bir firmadan telefon almayı merakla bekleyen arkadaslar: BİR KEZ DAHA DÜŞÜNÜN.. sony ericsson kullandım 2 farklı telefonu 2 sene, ve bu telefondan sonra donecegim yer yine sony ericsson olacaktır...

    resmen bizi rus sitelerinde dilenciliğe itiyor bu philips, kendilerinin yaptıgı hiç bir şey yok. iki özellik ekleyip koyunca telefon mu oluyor yani? evet nokia bu urunu 500 e satardı ama her turlu de arkasında dururdu... yedek parçadan yazılım guncellemesine kadar..






  • bizi bedava test elemanı olarak kullanıyorlar. bende hayatımda nokia dan başkasına şaşmayanlardım. ama philips e bi şans vereyim dedim ama demez olaydım. nokia telefonunun içinde help kısmnındaki en küçük yazım hatası için bile yazılım üretiyor. versiyon 6.1.5 gibi (çeşitliliği siz düşünün sürekli versiyon güncellemesi) ama philips 3 5 7 derken bizim teknik verilerimizden faydalanıp ileride çıkaracağı x1800 yok yok x2800 gibi modelleri için yatırım yapıyor!
    emin olun arkadaşlar philips in ileride çıkaracağı daha az hatalı ve daha güncellenen telefonu en az LG marka telefonlarıyla aynı fiyat olucak!

    mesela sony de bunu yapar. üretim maliyetinden daha ucuza satar mesela PS3 ü. ama oyundan yada aksesuarından alır kazancını. ama philips geleceğe yatırım için yazılım oyununu sürmüş. neden her şikayet msj ımıza bu kadar hızlı ve kibarca geri dönülüyor?? çünkü adamların geribildirim depertmanları felaket şekilde bilgi topluyor ve eminimki teknik elemanlarından daha fazla çalışan vardır! her gönderimizi ilgili departmana iletiyorlarmış geribildirim ekibi.. neden acaba? bakın burda yazılan onca öneri x3800 de olucak ama fiyatıda en az lg nin 3 ince yakın telefonları kadar olucak! gıcığım sana philips




  • anonymousilver
    anlaşılan mühendis menüsünü kurcalamışsın. bir tane daha x800 bul. orjinal ayarlarını tek tek bakarak tekrar yükle. mühendis menüsü ayarları yeni versiyon yüklense bile değişmiyor. bende de aynısı oldu. sana anlattığım gibi yaptım şimdi düzeldi.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: karakahin

    üstad, rusların teldeki versiyonlar V11.
    sanırım bu sebeple V11 farklı tema da bulunmakta.....





    Bu versiyon güncelleme işi internetten olmuyor mu hala?
  • sanırım hala olmuyor.
    çünkü olsa illaki birisi çıkıp mutlu haberi verirdi.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: zanaks

    anonymousilver
    anlaşılan mühendis menüsünü kurcalamışsın. bir tane daha x800 bul. orjinal ayarlarını tek tek bakarak tekrar yükle. mühendis menüsü ayarları yeni versiyon yüklense bile değişmiyor. bende de aynısı oldu. sana anlattığım gibi yaptım şimdi düzeldi.


    dostum muhendis menusunu kurcaladıgımdan olsayı yazılım yuklediklerinde gecmiş olmaz mıydı? (kaldı ki muhendis menusunde hoparlor sesi acmayı denemekten baska bir sey de yapmadım) ya da adamlar bunu bi şekilde çözebilirlerdi diye tahmin ediyorum (ne de olsa yetkili ve de çok teknik bir servis).... eger dediğin gibiyse de bunu ordaki elemanların biliyor olması da gerekmez mi, eğitimini almadan mı telefonu getirtiyorlar?

    su an telefon serviste oldugu için deneyemeyecegim ama ana kartın değişmesini bekliyorum..umarım olur bir şekilde (tamir ya da ücret iadesi)

    ilgin için de ayrıca teşekkürler




  • anonymousilver
    yeni yazılım yüklense bile değişmiyor. dediğimi yap. benimki de aynı olmuştu, ayarları eski haline getirince düzeldi.
  • Tema açlığı çekiyorum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: zanaks

    anonymousilver
    yeni yazılım yüklense bile değişmiyor. dediğimi yap. benimki de aynı olmuştu, ayarları eski haline getirince düzeldi.


    telefon serviste su an yani istesem de yapamam artık adamları bekliyorum da benim sinir oldugum asıl nokta o degil.telefon bi şekilde tamir olur muhtemelen ama adamlar 27 is gunu sonra telefonun arızasını gidermeden servis cıkısı yapıyorlar.. kagıt ustunde hersey usulune uygun oldugundan itiraz edemiyorsun ama kaybettikleri bir musteri oldugunu anlarlar mı bilmiyorum
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ACND

    Tema açlığı çekiyorum.


    w.m 6.1 l i hp ipaq 514 den sonra bu tele geçtim genel olrak ihtiyacımı karşılıyor görüntü ses pil ömrü güzel yanları dokunmatiği zevli fakat program tema oyun vs ve firmware eksikleri hissediliyor umarım gelişmeler olur.
  • anonymousilver
    telefonun servisten verdiğin gibi gelecek emin ol onlar beceremezler. ben v3 ten v5 e versiyon yükselttim, bırak mühendis menüsünü mesajlar rehber bile duruyordu. nasıl iş anlamıyorum.
  • Arkasaşlar sonunda aradığım telefon kılfını mediamarkt da buldum.Deri kılıf ve bence çokda karizma fiyatıda 16 ytl ilgilenen arkadaşlar olursa duyurulur.
  • Orjinalden alıntı: jermenia


    Orjinalden alıntı: astronaut


    http://www.sahibinden.com/x800_dokunmatik_muzik_canavari_fiyati_dusurdum_WQQaXQQ13135884WQQpXQQdisplayitem?tab=megafoto&photo=7

    dostum be sendekı kılıf cok hos bıseye benzıo ortasınında delık olması ayrı bı hosluk bu arada senmı deldın yoksa denkmı geldı ortada muzık kısmındakı delık nerden ne kadara aldın bıde bunlara cvp verırsen sevınırım


    Orjinalden alıntı: angelqaan

    Arkasaşlar sonunda aradığım telefon kılfını mediamarkt da buldum.Deri kılıf ve bence çokda karizma fiyatıda 16 ytl ilgilenen arkadaşlar olursa duyurulur.



    hayırlı olsun eger mumkunse resmını koyabılırmısın kılıfın teşekkurler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Baxı -- 6 Nisan 2009; 12:25:43 >




  • Arkadaşlar;

    Benimkinin usb girişinde problem çıktı. Şarj etmediği gibi bilgisayara da bağlanamamakta. Fakat kulaklık takıldığında problem yok!!.. :)
    İzmir Başarı'yla tanışacağım bakalım orası nasıl.. Dediğiniz gibi birşey yaparlarsa Tüketici haklarından ve derneğinden dem vuracağım sert bir şekilde..
    Bu adresi inceleyeceğim birazdan. Size de öneririm. Çünkü benim bildiğim evet 30 iş günü içinde halledememesi durumunda yenisi ile değiştirmesi gerekiyor ama bir yıl içinde toplamda belirli bir süreden fazla bunu yapamıyorlar ve yenisini vermeleri gerekiyor.

    http://www.tukoder.org.tr/

    Demin İzmir Tükoder'i aradım ve söyledikleri şu arkadaşlar:

    Aynı arızadan 3. kez servise gitme durumu olursa,
    ya da
    Farklı arızadan 4. kez servise gitme durumu olursa
    seve seve değiştirmek zorundalar.
    Daha önceki tecrübelerime dayanarak herhangi bir yerde 'Aksi taktirde Tüketiciyi Koruma Derneği ile muhatap olacaksınız' deyince tavırlarında epey bir uyumluluk hali belirmekte. Bilginize...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: angelqaan

    Arkasaşlar sonunda aradığım telefon kılfını mediamarkt da buldum.Deri kılıf ve bence çokda karizma fiyatıda 16 ytl ilgilenen arkadaşlar olursa duyurulur.


    hocam bilgi için saol.kılıfın fotosunu ekleyebilirmisin acaba? bende kılıf buldum ama pek beğenmedim olmazsa senin aldığından bulayım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi repstar33 -- 6 Nisan 2009; 17:33:28 >
  • 
Sayfa: önceki 285286287288289
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.