Şimdi Ara

Philips Rezilliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
393
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Philips Rezilliği[simage]https://forum.donanimhaber.com/images/upfiles/2529731/571a3c1b-3c37-4775-9a65-7bd2e3aa8
    11.09.2017 günü Şanlıurfa Teknosadan aldığım Philips 49PUS6412/12 marka model televizyonun ekranında ışık sızması olduğunu fark ettim. 08502224466 numaralı philips tüketici hattı ile görüştüm servis kaydı oluşturdum. 06.10.2017 günü servis gelip televizyonu inceledi ve ışık sızması ile alakalı resimleri isteyip merkez servise gönderdi. bariz şekilde ışık sızması olduğu göründüğü halde merkez servis her televizyonda olduğunu bunu arıza olarak kabul etmediklerini söyledi. Ben de konuyu tüketici hakem heyetine taşıyacağımı bunun için televizyonda arıza olmadığına dair servis raporu vermelerini söyledim. Bana servis raporu veremeyeceklerini 08502224466 numaralı tüketici hattı ile görüşmemi söylediler. Verdikleri numarayı aradım oradaki görevli de aynı şekilde servis raporu verilmeyeceğini söyledi. Ben de aynı konu ile alakalı başka bir servisin gelip televizyonu incelemesini söyledim. Bana aynı konu ile alakalı servis göndermeleri halinde bunun ücretli olacağını söylediler. Bu olayların üstüne konuyu şikayetvar a yazdım. 07.10.2017 günü 08502224466 tüketici hattı beni aradı ve e-mail den servis raporu göndermeyi teklif etti. Ben de göndermelerini ve 07.10.2017 günü tv de fark ettiğim ekran köşPhilips Rezilliğielerinde kararma sorununu belirtip servis kaydı açtırdım. Fakat ne arayan oldu ne soran. Ben yine 08502224466 numaralı tüketici hattını arayıp ekran kararması olduğunu söyledim hatta kalmam söylendi. Geri dönüş yaptıklarında konuyu Şanlıurfa Philips servisine söylediklerini servisin gelip inceleyeceğini söylediler. 12.10.2017 günü tarafıma halen dönüş yapılmadığından 08502224466 aradım. servisin gelmediğini söyledim. görevli bana servisin daha önce ekranla alakalı servisin televizyonumu incelediğini ve sorun görmediğini bu yüzden gelmeyeceğini söyledi. ben kendisine daha önceki sorunla alakalı bir sebepten değil başka bir sebepten talebim olduğunu söylesem de göndermeyeceklerini söyledi. Bu Philips denilen servis insanların kazandıkları parayı hiçe sayıyor. Ticaret ahlakı denilen hiç bir şey yok. Satış sonrası alaka sıfır. Ben konuyu gerekli yerlere taşıyacağım. Televizyon seçerken bu yazdıklarımı dikkate almanız sizin açınızdan iyi olur diye düşünüyorum. saygılarımla...59c.JPG[/simage]







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.