Şimdi Ara

Philips 55PUS6581 Kullanıcı Deneyimi (17. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
449
Cevap
12
Favori
34.470
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bekobeko1 B kullanıcısına yanıt
    Kodi kurulumu ve ayarları ile google search kullanarak bir çok faydalı içeriğe ulaşabilirsiniz.

    Aşağıda ki anlatım videosunu takip ederek kurulum yapabilirsiniz.

    https://www.youtube.com/watch?v=wEj9tJrO1MM

    Hiç bir ücretsiz iptv linki stabil çalışmayı garanti etmez. Sorunsuz seyir için ücretli iptv servislerini tercih edebilirsiniz. Bu servisler kurulum/kullanım konusunda belirli ölçüde hizmet verirler.
  • hbo2488 H kullanıcısına yanıt
    Görüntü ayarlarından Natural Perfect Motion özelliğini kapatarak sorunu bir seviye çözebilirsiniz.
  • demoprazol kullanıcısına yanıt
    Siz hangi adımdaki UHD 4:4:4/4:2:2, UHD 4:2:0 seçeneklerinden birini tercih ediyorsunuz ve son olarak ben laptop hdmı değilde tv nin içindeki youtube kullanıyorum yani ordaki 2160p seciyorum o zaman alır mıyım 60 fps yi cunku 2160p60 cıkmıyor hersey için şimdiden saol bu arada bilgiler için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bekobeko1 B kullanıcısına yanıt
    Merhaba

    Ben UHD 4:4:4'i tercih ediyorum, tv nin içindeki youtube'un 4k desteği olduğunu biliyorum ancak 4k 60fps desteği ile ilgili bir fikrim yok, otomatik ayarlıyor olabilir, yanlış bir şey söylemek istemiyorum. Bir önceki mesajımda da bahsettiğim gibi en iyi testleri vermiş olduğum örnek düzende yapabilirsiniz. Youtube bu testler için yanıltabilir.
  • demoprazol kullanıcısına yanıt
    Sölediğinizi yaptım birazda olsa azaldı trt4k yayında rastlamıyorum mesela usb den film actıgımda yada normal hd tv lerde denk geliyor cok sinir bozucu canlı modunu sectigimde daha da artıyor ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hbo2488 H kullanıcısına yanıt
    Canlı modunu seçtiğinizde artmasının nedeni ön tanımlı ayar olarak canlı modunda tekrar Natural Perfect Motion'un kendini otomatik açmasından kaynaklanıyor. Her ayarında ve her hdmi çıkışı için bu ayarı kapatmanız lazım. Atıyorum tv HDMI1 de pc HDMI2 de siz HDMI1 de olan NPM (natural per...) kapatırsanız bu HDMI2 için geçerli olmaz tekrar ondada kapatmanız gerekir.

    Tam akıcı ve net görüntü yakalamak için bir çok ayarı kapatın ya da azaltın.

    NPM kesinlikle kapatın
    Renk geliştirmesi minimum ya da orta ayarda kalsın
    Clear lcd açık olsun
    Ultra res. minumum
    Diğer hepsi isteğe göre minumum ya da kapalı olmalı.

    Siz ne kadar yazılımla görüntüyü düzeltmesini isterseniz tv nizden ayarları açarak, tv niz okadar bozacak saf görüntüyü. Bunun nedenini bende çok anlamış değilim açıkcası.

    Yayın ile iglili desem değil, 4k 60hz de çok kaliteli sertifikalı bir HDMI kablo kullanarak pc yi bağlayıp denemeler yapıyorum, o gereksiz ayarlar açıkken fareyi ekranda oynatırken bile karelenmeler ya da kararmalar olabiliyor.




  • Kablosuz mouse kullanan varmı TV ile beraber ben 2 tane farklı kablosuz mouse denedim ikisindede tıklama yaparken farklı yere tıklıyor kaşıyor tıklamak istediğim yerden ? bu sorun ile karşılaşan varmı ?
  • herkese merhabalar,

    bir yıl önce vatan bilgisayardan satıcının yönlendirmesi ile çok araştırmadan aldığım 55 inch 6581 philips android tv yi yaklaşık 5 aydır kullanmaktayım. genel olarak memnunum. yazıldığı gibi 100 hz olduğundan emin değilim, çünkü spor karşılaşmalarında ve hareketli aksiyon sahnelerinde görüntüde yavaşlama oluyor biraz. belki tüm tv lerde böyledir, emin değilim. çok da bilinçli bir kullanıcı değilim açıkçası.

    gelelim asıl probleme; televizyon sürekli kablosuz ağdan kopuyor. youtubedan, dahili netflix uygulamasından ve spotify dan sürekli düşüyor. çok can sıkıcı bir durum. televizyonun sürümü güncel. sık sık kontrol ediyorum güncellemeleri, fakat bir çözüm bulamadım bu duruma. kullandığım internet servis sağlayıcısı kablonet. ara ara ondan da düşme yaşıyorum ama modeme reset atınca düzeliyor.

    kumandasından da çok memnun değilim. arkasında klavye kısmı var, ama çok randımanlı çalışmıyor. zaman zaman bastığınız halde algılamıyor, donuyor, kafasına göre çalışıyor. ön tarafında ise track pad gibi bir şey mevcut. o da klavye gibi çok randımanlı değil. örneğin siz 3-4 satır sağa basıyorsunuz, kendi kendine 1-2 satır sola geliyor vb. tv henüz yeni, teknik servise bahsetsem sonuç alır mıyım açıkçası bilemiyorum.

    acaba benzer problem yaşayan ve çözüme ulaşabilen var mı aranızda ?




  • moop M kullanıcısına yanıt
    Tv nin saat tarih ayarlarını kontrol edin.Muhtemelen kopma sorunu çözülecektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • moop M kullanıcısına yanıt
    Wi-fi kopma sorunu sizin ortamdan olsa gerek.

    Şu anda kadar böyle sorun paylaşan olmadı.

    Kumandanın track pad ini dikkatli kulanın veya iptal edin.

    Ben alıştım. Dikkatli kullanınca sorun olmuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: moop

    herkese merhabalar,

    bir yıl önce vatan bilgisayardan satıcının yönlendirmesi ile çok araştırmadan aldığım 55 inch 6581 philips android tv yi yaklaşık 5 aydır kullanmaktayım. genel olarak memnunum. yazıldığı gibi 100 hz olduğundan emin değilim, çünkü spor karşılaşmalarında ve hareketli aksiyon sahnelerinde görüntüde yavaşlama oluyor biraz. belki tüm tv lerde böyledir, emin değilim. çok da bilinçli bir kullanıcı değilim açıkçası.

    gelelim asıl probleme; televizyon sürekli kablosuz ağdan kopuyor. youtubedan, dahili netflix uygulamasından ve spotify dan sürekli düşüyor. çok can sıkıcı bir durum. televizyonun sürümü güncel. sık sık kontrol ediyorum güncellemeleri, fakat bir çözüm bulamadım bu duruma. kullandığım internet servis sağlayıcısı kablonet. ara ara ondan da düşme yaşıyorum ama modeme reset atınca düzeliyor.

    kumandasından da çok memnun değilim. arkasında klavye kısmı var, ama çok randımanlı çalışmıyor. zaman zaman bastığınız halde algılamıyor, donuyor, kafasına göre çalışıyor. ön tarafında ise track pad gibi bir şey mevcut. o da klavye gibi çok randımanlı değil. örneğin siz 3-4 satır sağa basıyorsunuz, kendi kendine 1-2 satır sola geliyor vb. tv henüz yeni, teknik servise bahsetsem sonuç alır mıyım açıkçası bilemiyorum.

    acaba benzer problem yaşayan ve çözüme ulaşabilen var mı aranızda ?

    Merhaba evet haklısın nasıl 100hz tv bende anlamış değilim karelenme banding vs herşey mevcut oysaki beğenerek almıştık.Bugün kafe de nargile mi içerken bir tv gördüm resmen kaymak gibi görüntü normal hd kanallar sanki bende ki 4k ya yakın ve sanki yayın hdr lı kadar parlakdı elemandan rica ettim getirdi samsung akıllı kumandasını modele bakalım dedim ayarlardan baktı ki samsung 49mu7400.Samsung un orta seviyesinde ki tv bile mükemmel kontrast sunuyor bu tv ise ips panelden dolayı sanırım bir türlü istedim renkleri parlaklıkları alamıyorum.Kısacası Samsung almadığıma bin pişman oldum :/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Levcho

    Wi-fi kopma sorunu sizin ortamdan olsa gerek.

    Şu anda kadar böyle sorun paylaşan olmadı.

    Kumandanın track pad ini dikkatli kulanın veya iptal edin.

    Ben alıştım. Dikkatli kullanınca sorun olmuyor.

    kardesım kumandanın dokunmatık kısmı nasıl iptal edıyor menude bulamadım bir türlü yapamadım yardım edermısınız nasıl yapabılırım ?
  • savcı963 kullanıcısına yanıt
    Sırasıyla 8-6-8-7 ve en sonunda Mute tuşuna basın. Kumandanın üst kısmındaki mavi led yanacaktır ve özellik iptal olacaktır.



    Aşağı daki adımlardan nasıl yapidligini tv de görebilirsiniz.



    Menü-yardım-kullanıcı kılavuzu-rehber-uzaktan kumanda-dokunmatik yüzey.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • punkerem kullanıcısına yanıt
    Karelenme ve banding 100hz ile ilgili değil. Karelenme Natural Perfect Motion yüzünden ve yazılımsal, banding ise panelin içinde kullanılan ledlerin pozisyonları ile ilgili. Kabak gibi led aydınlatmaları şerit şerit panelin içine dizip panelin malzeme kaliteside yetersiz olunca o şerit şerit dediğimiz kalın çizgiler ister istemez görüntüyü bozuyor, sonuçta bu tv oled değil, her bir pixel için led kullanılmıyor.

    100hz hdr deneme yapmanız için sertifikalı bir hdmi kablo ile 100hz hdr kaynak bulup görüntü yollamanız lazım.

    Samsung tv olayına gelince, marka olarak değil model ve panel olarak da değerlendirebilirsiniz mesela bizim şirkette 55"pus serisinin başka bir modeli var öğlen ps4 oynuyoruz ve sanıyorum android değil 2 yönlü ambilight var ve görüntü cam gibi ne bir banding var ne bir ışık sızması var. Bende zaten o tvyi referans alarak bizim tvyi daha iyisidir diyerek aldım ancak hüsrana neden oldum.

    Banding tarlası.. Hele gökyüzünün olduğu ne bileyim denizin okyanusun olduğu sahneler falan gelmesin bandingler coşuyor =)




  • Arkadaşlar bu haricen bağladığım kablosuz fareler neden sol tıklama esnasına başka yönlere kaçıyor olabilir sizce ?
  • rasit019 kullanıcısına yanıt
    Kablolu fare deneyin, sorun yoksa bağladığınız kablosuz farelerin alcısının frekansı başka kablosuz cihazlarla çakışıyor olabilir.

    Örneğin, ben kablosuz game pad ile kablosuz fareyi farklı markalar olmasına rağmen aynı anda kullandığımda sizin yaşadığınız problem ile benzer bir şey yaşıyorum.

    Eğer kablolu farede aynı probleme sebep oluyor ise öncelikle fareyi kullandığınız zemine dikkat edin, hala devam ediyorsa tv yi sıfırlayıp tekrar deneme yapabilirsiniz.

    Hala devam ediyorsa servisi arayın bence.

    Ben 4 farklı kablosuz fare ile denedim ve hiç bir sorun yaşamadım. Sadece kablosuz fareyi kablosuz gamepad ile aynı anda kullandığımda sizinkine benzer bir sorun oldu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: demoprazol

    Karelenme ve banding 100hz ile ilgili değil. Karelenme Natural Perfect Motion yüzünden ve yazılımsal, banding ise panelin içinde kullanılan ledlerin pozisyonları ile ilgili. Kabak gibi led aydınlatmaları şerit şerit panelin içine dizip panelin malzeme kaliteside yetersiz olunca o şerit şerit dediğimiz kalın çizgiler ister istemez görüntüyü bozuyor, sonuçta bu tv oled değil, her bir pixel için led kullanılmıyor.

    100hz hdr deneme yapmanız için sertifikalı bir hdmi kablo ile 100hz hdr kaynak bulup görüntü yollamanız lazım.

    Samsung tv olayına gelince, marka olarak değil model ve panel olarak da değerlendirebilirsiniz mesela bizim şirkette 55"pus serisinin başka bir modeli var öğlen ps4 oynuyoruz ve sanıyorum android değil 2 yönlü ambilight var ve görüntü cam gibi ne bir banding var ne bir ışık sızması var. Bende zaten o tvyi referans alarak bizim tvyi daha iyisidir diyerek aldım ancak hüsrana neden oldum.

    Banding tarlası.. Hele gökyüzünün olduğu ne bileyim denizin okyanusun olduğu sahneler falan gelmesin bandingler coşuyor =)

    Aynen öyle peki ne yapmayı düşünüyorsun bende de ps4 pro var ve oyunlarda sorun yaratmıyor açıkcası göüntü çok kaliteli olduğu için samsung ks serisi piyasada olsa bunu satıp ona geçme planım vardı ama şu an üste 2000 tl ekleyip mu almak istemem benim fikrim 2-3 sene bununla idare edip yeni nesil 4k tv ler çıktığında (hdmi 2.1 destekleyen) o zamana ps5 de çıkmış olur son model bi samsung tv alırım diye düşünüyorum ben crystal panel kullandım yıllarca ips bana çok soluk geldi alışamadım birtürlü




  • punkerem kullanıcısına yanıt
    Ben birine 2800 e satmak üzereyken son anda vazgeçtim. Sebebi de satarsam yeni alacağım paneli almadan önce aynı philips gibi deneme şansımın olmamasıydı.

    Ben kendi TV mi almadan önce vatan bilgisayarda denedim, gördüm, inceledim ve kapalı kutuda aldım, Gösterdikleri tv de hiç bir sorun olmamasına rağmen benim sıfır kutudan açtığım tv de bandingler coşuyor her akşam.

    3 kez servis geldi ben her yere şikayet ettim ne yaptıysam olmadı iade almadılar.

    Şimdi tekrar başka bir tv de aynı sorunları yaşamak istemediğim için tv teknolojisinin tam oturmasını bekleyene kadar yeni bir tv almayacam.

    Paraya kıyıp OLED alacaktım banding vb yok diye ondada gittim mağazada denedim baya bariz logo yanığı problemleri uzun süre duran görüntülerde iz kalma problemleri var.

    Mağaza reyon sorumlusu ile de çok sohbet etme şansım oldu, banding işi tamamen şans ve oled teknolojiside henüz oturmadı dedi.

    Bunların üzerine diyorum ki ben değiştirmeyin bence kullanın görmezden gelmeye çalışın (olmuyor biliyorum) tv led teknolojisi aynı lcd gibi oturtuğunda o zaman kalitesi kanıtlanmış bir modele yönelebilirsiniz.




  • Philipsin sitesinden ürün ile ilgili banding ve karelenme yorumları :))

    https://www.philips.com.tr/c-p/55PUS6581_12/6000-series-guecuenue-android-tvtmden-alan-3-tarafli-ambilight-ve-pixel-precise-ultra-hd-oezelligine-sahip-4k-ultra-ince-tv/yorum-ve-oduller

    --------
    görüntüde bozulmalar oluyor
    26 Aralık 2016
    tv yi aldım, birkere hareketli görüntülerde bozulma var
    kanal geçişleri 3 saniye, android beklediğim gibi değil.
    --------

    --------
    SIKINTI VAR SIKINTI
    1 Mayıs 2017
    Öncelikle en kötü özelliği çok hareketli el hareketlerinde fln karelenmeler oluyor bu çok kötü .. herşeyi geçtim wifi o bu bu sorun tv izlemenizde bile sorun yaratıyor.
    DÜZELTİLMELİ !!!!
    USB sürücüyü bazen görüyor bazen görmüyor sıkıntılı..
    KUmanda müthiş kullanımı menüsüde arakdaşların dediğii gibi zor değil..
    DÜZELTİLMELİ-- RENKLER YA SOLUK YADA COK CANLI ÖYLE 1 KALİTE TV LERDEKİ GÖRÜNTÜ KALİTESİ YOK !!!... knal geçişleri fln bunlar doğal şeyler bu tvlerde 2 sn beklediğim oluyor. .. Ayrıca netflix tuşunun yerine youtube tıuşu konmalı... Ayrıca dokunmatik kanal geçişi yapılan yerin sağa sola hareketinde ses açıp kapatılmalı .. GÜNCELEME İSTİYORUZ::.......
    --------

    --------
    vasat
    4 Temmuz 2017
    Vertical banding ve gray uniformity var. Hareketli görüntülerde karelenme var.
    Net ve akıcı görüntü isteyenler için uygun değil.
    Şıklık ve ambiyans isteyenler için uygun.
    Alalı 2 ay oldu satmaya çalışıyorum.
    Servis iade hiç bir şekilde kabul etmiyor. Sorunları razı izleyecekseniz alın.
    --------

    --------
    Bulutlanma sorunu
    3 Ekim 2017
    Bulutlanma takıntınız yoksa alabilirsiniz müthiş bir bulutlanma sıkıntısı var
    --------

    --------
    bulutlanmalar var
    11 Mart 2017
    ekranın beli bölumlerinde bulutlanmalar var yukadan asaya çizik çizik beni rahatsız ediyor alacak arkadasların dikkat etmesini öneririm
    --------

    --------
    gri bulutlarla dolu bir panel
    27 Nisan 2017
    özetle televizyon alırken tek renk de nasıl gösteriyor özellikle beyaz bir fonda ekranın her yeri aynı beyaz veya aynı tek renk mi
    benimki maalesef tek renk değil gölgeli ve bulutlu bir beyaz fon a sahip umarım Philips kalitesi bir çözüm önerir
    onun haricinde bir sorun yok daha ne olsun
    Panel kalitesi çok çok önemli olduğunu anladım
    --------

    --------
    Fiyat iyi panel çok kötü
    4 Haziran 2017
    Ürün hareketli görüntülerde karelenme yapıyor.dikey ve yatay gölgelenme(banding)var.siyah sahnelerde özellikle bulutlanma ve ışık sızmaları çok fazla amblight fena değil
    --------

    Not: Yorumlar Philipsin official sitesinden alıntı yapılmıştır. Kullanıcıları bilgilendirmek amaçlıdır.




  • Dijiturkplay ve beinsport uygulaması çalışmıyor almayi dusunen varsa bunu bilerek alsın böyle olduğunu bilsem almaZdim 4 aydir yakında diyor ama acilmadi hala

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.