Şimdi Ara

Peugeot Partner Tepee Premium pack & Ford connect Glx+Plus paket (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
0
Favori
14.673
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TEPEE DE OLDUĞU GİBİ, CONNECTTE DE AMORTİSÖR VARDIR. FARK CONNECTTE YAY YERİNE MAKAS OLMASIDIR...

    quote:

    Orjinalden alıntı: XaPoX
    connectin birde makasları var işte.çok zıplattığı söyleniyo arka koltuktakileri özellikle.
    araç aile için kullanılacağı için amortisörlü olması tercih edilir tabikide.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: deserthawk

    Connect tam ticari araç,bir kere bindim konforlu değildi.Hususi kullanıma pek uygun değil bence.Ticari için iyi tabi ki.

    Partner Tepee için ise fikrim yok.



    Connect var, Connect var. Tıpkı Passat 1.6 litre (102 hp) trendline ile Passat R36 arasındaki fark'da olduğu gibi.

    Connect GLX'e binmenizi de tavsiye ederim, sonra diğer Connect'lerle kıyaslamanızı...

    Ayrıca konuyu açan arkadaş, bu ikisi arasında tercih istiyor, herhalde kendisi de süspansiyon sistemlerinin birisinde makas diğerinde amortisör olduğunu biliyor.

    --------


    quote:

    Orjinalden alıntı: XaPoX

    Vay be connect teamden bir arkadaşın bunu diyebilmesi gerçekten güzel.
    Tebrik ediyorum sizi
    Tepee de zaten 110 luk olacak inşallah
    premium pack + ekstralar
    quote:

    Orjinalden alıntı: Sye88

    Ticari amaçla almayacaksan, konfor arıyorum diyorsan Connect alma pişman olursun..Tepee Premium ya da Premium pack al keyfine bak..Hele bir de siyah olursa..




    Connect sahipleri; sanıldığının aksine yeri geldiğinde kendi araçlarını kıyasıya eleştirebilecek olgunluğa sahip insanlardır. Hele diğer araçlarla kıyaslama yapılmasını hiç sevmezler, onlara göre herkesin aracı sadece kendisini ilgilendirir. O kadar para verdiğine göre, her aracın sahibinin mutlaka bir bildiği vardır. Onları eleştirmenin kimseye düşmediğini, Connect sahipleri iyi bilirler.

    Buna rağmen; 2009 yılının ilk üç ayında, hafif ticari segmentte en çok satılanın Connect olması da ona olan güvenin, ondan duyulan memnuniyetin, ona verilen değerin göstergesidir. Donanımhaber de dahil olmak üzere, her nerede olursa olsun yapılan anketlerde veya beğeni sıralamasında veyahut birilerinin kafasında her ne kadar birinci gelemese de satış rakamları farklı söylüyor.

    @XaPoX; benim düşüncemi ve fikrimi zaten sen biliyorsun.




  • connetc'lerin 2009'un ilk üç ayında çok satmasının en önemli nedeni, bayağı bir indirim yapmış olmasından kaynaklanıyor.. aralık ayında tepee'yi almadan bir hafta önce, ford bayi'sine gittik. 75 hp çift kapılı klimalı modele 26500 tl'den bir kuruş aşagısı olmaz dediler, üstelik 99 model L200 mitsubishi aracımada takasta düşük fiyat verdiler. doğal olarak, connetc almaktan vazgeçtik..
    hiç unutmuyorum, yılbaşından sonra cep telefonuma gittiğimiz ford bayi'nden, aralıklarla mesaj geldi.. Daha önce 26500 tl'den bir kuruş aşşağı olmaz dedikleri connetc'i sırası ile 24000 tl, daha sonra 22800 ve son olarakta en son gelen mesajda 21000 tl'ye indirdiler.. Çok şaşırmıştım bu kadar indirim olmasına.. normaldir bu kadar satması tabii..
  • burada kendi araçlarımıza öz eleştiriyi tabiki kabul ediyoruz eğrisi ve doğrusuyla.amaç gerçekçi ve objektif olabilmek bu araçlara sahip olmak isteyen insanlara tercüman olmak.gel gelelim en çok satan durumuna,insanlar tabiki ülkemizde yerli parçalar kullanan servis ağı en geniş ve dolayısıyla fiyatı makul olan araçlara yönlenmekteler.bu durumda fiatın ve fordun açık ara bir üstünlüğü söz konusu.burada ford görsel güzelliği sağlamlığı ve yıllardan beri gelen namını alıp götürmekte.bir aracın çok satması demek onun bu kulvardaki en iyi araç olduğunu göstermiyor ne yazıkki.teknik donanım üstünlüğü olarak baktığımızda şu an bu sınıfın lideri tepee dir. donanım listesine bakarak ne demek istediğimi çok iyi anlayabilirsiniz ve radikaldirde.vw,ford gibi makyaj kasa yapmayarak partner serisini yenilemiş ve çok harika bir tasarım yapmıştır.makul fiyatıyla benzer sınıftaki araçları geride bırakmıştır (makas örneği vw caddy,connect,)




  • Her araç; üreticisine, imalat sürecinde çalışanlarına, sahiplerine, fanatiklerine güzel gelir. Zira o amaçla, tasarımından üretimine kadar geçen süre içerisinde hem emek hem de para harcanmıştır. Elbette o aracın beğenmeyenleri de çıkacak, kusur bulanları mutlaka olacaktır. Fakat bu durum, o aracın üreticilerini daha iyiyi üretmeye, daha güzelini araştırmaya itmekten geri durdurmuyor.

    "En iyi" ifadesi de görece bir ifade, bana göre "en iyi" olan bir başkasına göre "kötü" ya da "çok da iyi değil" veya "fena değil" olabiliyor. Donanım'ının yüksek olması, hatta aracın her türlü yeni teknolojiye haiz olması, içinin elektroniğe boğulmuş olması; onun bu nedenden dolayı sınıf lideri ilan etmesi başkalarına göre bir anlam ifade etmiyor demek ki; aşağıdaki rakamlara göre. Tıpkı, en çok satanın en iyi olarak ilan edilemeyeceği gibi. Kaldı ki; en mükemmel, en muhteşem, en harikulade, en en en güzel araç henüz imal edilmedi, bu mantıkla da imal edileceğe benzemiyor.

    Otomobil Genel bölümünde bir kaç günden beri devam eden ankete göre; hafif ticari sınıfta en iyi araç olarak Caddy'i seçtiler, yarın başka bir anket yapılsa gene Caddy seçilir, fakat bu beğeni neden acaba satışlara yansımıyor, sadece fiyatının fazlalığı veya donanımının eksikliği mi dir; bu durumda aracı alanların aklı yok mudur veya Caddy, mesela Partner Tepee ile aynı donanımla aynı fiyata satılsa o zaman Caddy birinci mi olur gerçekten, yoksa siler süpürür piyasayı da başka hiç bir araç satılmaz mı? Yani bu durumlar aslında sosyologlar tarafından gerçekten incelenmesi gereken olgular. Satış rakamları, en iyi olanın birinci olduğunu gösterir mi; bu mantıkla bakarsak ülkeyi en az oy alan partinin yönetmesi gerekir, birinci gelen parti en iyi mi peki, olsaydı herkes ona oy verirdi, ama genel itibariyle demek ki en çok o seviliyor, en az oy alan veya daha az oy alan partideki insanların donanım ve kalite yönünden çok çok daha iyi olabilir, aralarında ordinaryüs profesörler, parlak zekalı nice insanlar olabilir, ama genel eğilim demek ki bunu yeterli görmüyor, demokrasi işte böyle bir şey. Aynı şekilde, (kabul edersiniz ya da etmezsiniz) sınıf liderini, bu liderliğe taşıyanları demek ki diğer araçlardaki donanım fazlalığı ya da eksikliği veya fiyat artışı ya da azlığı ilgilendirmiyor, başka başka şeyler var ortada. İşte araştırılması gereken şey dediğim konu da bu benim.

    VW ve Ford'un; hafif ticari araçlarda makyajla yetinmesi veya öyle nitelenmesi, fabrikaların üretim periyoduyla ilgili. Partner, bildiğim kadarıyla bu şaside 1999 yılından beri var, Ford ve Vw ise 2001 ve 2002 yıllarında başladı, tasarımdan başlarsak. Partner bunun üzerine makyaj da geçirdi, hatta Adventure adında özel bir ürün de çıkardı; tıpkı Caddy'de Life, Connect'te Colorline modellerinde olduğu gibi. Dolayısıyla, işte "Caddy ile Connect kasa değiştirmedi, ama Partner kasa değiştirdi" demek, biraz bilgi eksikliğinden kaynaklanıyor. Tarihlerde hatalı olabilirim, ama anlatmak istediğim kasa yenilenmesi veya makyajlanması, tamamen fabrikanın üretim süreci ve periyoduyla ilgili.

    Fiyat konusunda, Ford'un bu politikasını, imzamda görülen topicte en çok eleştirenlerden birisi benim. Yeni araç alan müşterisinin negatif olarak yansıyan bir durum bu, zira aracı aldıktan sonra fiyatın artacağı yerde düşüyor görmek, herhalde negatiften de öte bir psikolojiyle tarif ediliyor olsa gerek. Bu durumda, Ford ve araç alan kişiler, bu araçları yatırım aracı olarak değil de, uzun süreli kullanım olarak düşünüyorlar. Ben dahi öyle düşündüm. Ama buna rağmen, bu zararı dahi bile bile insanlar gidip acaba neden fiyatı sürekli düşen bir aracı satın alıyor olabilirler ki, bu insanlar bu kadar aptal mı?

    Son olarak; benim aracım bana, herkesin aracı kendine. Ben arabama, bayılıp ölmüyorum, ama aldığım zamanki imkanlarım ve düşünce yapıma göre, aldığım araçtan hiç pişman olmadım, o gün gelse yine aynı kararı verirdim. Diğer insanlar da herhalde öyle düşünüyorlardır ve bu düşüncede olan herkese de kesin bir saygım vardır. Yeni çıkan bütün araçlar güzel, gerek görüntü gerek donanım gerek kalite, gerekse uzun ömür olarak iyi araçlar. Alıcılarına da hayırlı olsun. Ama bana göre benim aracım sınıf lideri, bir başkasına göre kendi aracı veya başka bir araç sınıf lideri olabilir. Son cümlem, bir iddia değil, anlatmak istediğim konunun özüdür.




    ----------------

    Hafif ticari araç satış rakamları 2009 yılı Ocak - Mart arası satış rakamlarına göre;

    1- Transit Connect : 2.882 adet
    2- Renault Kangoo : 2.737 adet
    3- Fiat Doblo : 2.191 adet
    4- Peugeot Partner : 1.101 adet
    5- Vw Caddy : 939 adet
    6- Citroen Berlingo : 489 adet
    7- Opel Combo : 249 adet

    Kaynak: Geçen haftaki Otohaber dergisi...




  • Connect alma Partner Tepee al dedim ama olaya sizin gözünüzden yaklaşmaya çalıştığım için böyle dedim..Yoksa her iki aracı da birebir incelemiş biri olarak bugün alacak olsam yine Connect alırım(Glx Plus) Eğri oturup doğru konuşalım Tepee'nin iç mekan kalitesi Glx'e kafa tutamaz..Ford bayisinden çıkıp Peugeot'a girdim bana Connect daha kaliteli geldi..Connect'in de cam açma düğmelerinin yeri pek hoş değil ancak Partner'inkiler tam bir facia(Biri vitesin sağında biri solunda ikisine birden hükmetmek çok zor)..Partner'in yakıtının da Connect'ten çok farklı olacağını sanmıyorum..Araçların ağırlıkları ve test verileri hemen hemen aynı..Ayrıca ikinci el performansı yönünden de Partner Tepee Connect'in gerisinde kalacaktır..Ancak gel gelelim Partner'de makas sisteminin kullanılmamış olması ve arka amortisörlerinin Connect'tekilerden yumaşak olması; daha konforlu bir sürüş sayladığından meseleye sizin gözünüzden baktığımızda Connect'in bütün artılarını görmezden gelmek zorunda kalıyoruz..Lukunku'nun da söylediği gibi her araç kendi sahibine, kullanım amacına göre güzeldir..Ancak yine de belirtmek isterim benim gözümde bu sınıfta şu an alınabilecek iki araç var..Connect ve Partner Tepee..Sizin attığınız ok bu elmayı zaten tam ortasından vurmuş..İşin zor olan kısmı hangi yarısını yiyeceğinize karar vermekte..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi S.Yalçın -- 7 Mayıs 2009; 13:22:40 >




  • sy88 arkadaş yazdıklarına hak vermemek mümkün değil fakat bir konuda seninle çelişiyorum.. amcamda connetc glx plus var aşşağı yukarı 2 sene kadar onu kullandım sık aralıklarla tamam çok iyi çok güzel araç ama, bence iç donanım olarak tepee kadar kaliteli değil.. tepee iç kalitesi olarak bence glx'den bir adım daha önde.. sana şu konuda hak veriyorum, cam otomatik düğmelerin yeri tam bir facia, araçta en nefret ettiğim şey bu, demezlermi bunu tasarlayan mühendise, sen seksenli yılların otosunumu yapıyosunda tamda vitesin oraya 2 tane düğme koyuyorsun, yapsana şöför koltuguna sag sol düğmeleri, yanındaki koltugada oranın düğmesini.. sanki geleceğe dönüş filmindeki DeLorean gibi olmuş düğmeler açısından:)
    yakıt konusuna gelince sana katılmıyorum, ben 220 km yol yaptım 24 tl'lik yakıt yaktım.. connetc'in en büyük dezavantajı yakıtı.. gerçekten çok yakıyor.. tepee yakıt konusunda çok ideal bu konuda herkesle bahse girerim..




  • 220 km ye 24 lira mazot aldıysanız şapka çıkartırım önünüzde..Gerçekten çok güzel bir değer..İç mekan konusunda sanırım beni yanlış anladınız..Connectin plastik kalitesi Partner Tepee'ninkine göre daha kaliteli geldi demek istemiştim..Donanım olarak opsiyonlarıyla birlikte Tepee'nin Glx'ten bir adım önde olduğunun farkındayım..

    Bu arada imzanız dikkatimi çekti..90HP Premium Pack var mı?? 110luk modellerin Premium Pack olduğunu sanıyordum??
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Sye88.

    Bu arada imzanız dikkatimi çekti..90HP Premium Pack var mı?? 110luk modellerin Premium Pack olduğunu sanıyordum??

    Mehmet abi şimdilik yok herhalde ben cevap vereyim onun yerine
    tepee ülkemize ilk getirldiği zamanlar 90 beygirlik premium pack te satıştaydı
    fakat daha sonra ne hikmetse pejo Tr sadece 110 luk p.p.i getirmeye başladı.
    en son alanlardan biriside mehmet abi herhalde
  • sye 88 arkadaş olayı güzel analiz etmişsin.tebrik ederim.bu arada bende 90 beygir premium pack kullanıcısıyım.yakıt konusuna gelecek olursak şehir içinde 170 kuruşu görüyorum ben bol trafik ve dur kalk halleriyle.
  • XapoX siz mutlaka fiyat almışsınızdır ne kadar istiyorlar Tepee Premium ve Premium Pack için??
  • Lukunku arkadaş çok güzel bir değerlendirme yapmışsın bu forumu takip eden insanlar içinde çok aydınlatıcı olmuş ayrıca eline sağlık.fakat sizinle hemfikir olmadığımız bir konu teknik özelliklerdir.görece kavramından bahsetmişsiniz insanların toplumların değer yargıları bakış açıları farklılık gösterebilir,beklentileri faklılıklar arz edebilir benim güzelim size çirkin sizin iyi dediğiniz bana kötü gelebilir bunların hepsine saygı duyuyoruz bize duyulduğu gibi.görece konusu yapamacağımız bazı gerçekler varki bunlarıda bazen şapkamızı çıkarıp kabul etmek ve daha çok çalışarak daha iyisini yapmaktan başka çaremiz yoktur.bunlar nelerdir bu sınıfın ilk ve tek otomatik şanzımanlı aracı caddy dir.bir çığır açmıştır görece kabul etmez bir gerçek.malzeme kalitesi ve dayanım anlamında yine caddy dir sanıldığının aksine ford değildir.ama caddy nin yüksek fiyatı bu araca insanların erişimini zorlaştırmaktadır.buda görece kabul etmeyen bir gerçek.en iyi yük taşıma kapasitesi kesinlikle ford dur bu fordun transit alt yapısı ile aldığı bir mirasdır.en fazla yakan yine forddur çünkü bu araç muadillerinden hem ağır hemde yük kavramlı dizayn edildiğinden bu kaçınılmazdır.ilk helezon yay kullanan araç tepee dir bu da bir devrimdir ve bir çığır açmıştır bu sınıfta,bu da kesinlikle görece kabul etmez muadil modeller hala makas kullanırken (caddy,connect).ilk digital çift yönlü klima,ilk soğutmalı torpido gözü,ilk arka cam orjinal güneş perdeleri,ilk arka üç koltuk bağımsız hareket ve çıkma bütünlüğü,ilk hız sınırlama ve sabitleyici,ilk esp ve hil holder,205 taban ilk lastik kullanımı bu listeye daha bir çok ilk eklenebilir.adac.de adlı sitede 90 km ile yapılan geyik testleri var.orda araçları seyredin.bu saydığım teknik özelliklerden hiçbiri kesinlikle görece kabul etmeyen kriterlerdir.yalnız ilk diyorum makyajlı connectlerde esp ve hil hoder muadili bir sistem konuldu.hava yastıkları sayısı dörde çıktı.buda fordun donanım yönünden atağa kalktığını gösteriyor,fakat burada ford özellikle bu aracı ticari düşündüğü için bu araçada makastan vazgeçmek istemiyor aile için bu aracı alanlarda araka koltukta zıplayıp duruyor koli gibi buda görece kabul etmeyen gerçeklerden.tepee ise burada yolcu konforu ve rahatlığı ön planda tutarak radikal bir değişime imza atıyor ön yargılı bakanlar için ve fransız otolarına kılım bir zihniyetle yaklaşanlar adına konuşmuyorum.objektif olarak konfor olarak tepee,ticari olarakta connect




  • arkadaşlar ben aracı aldıgım dönemde (aralık 2008) 90 hp premium pack modeli mevcut idi.. Fakat ne hikmetse, ondan sonra bu modeli türkiyeye getirmediler.. sanırım türkiyede sıfır olarak bu modeli alan en son insan benim:)

    Bu arada 220 km yaptıgım yakıt değerlendirmesinde, kesinlikle yüksek hızlara çıkmadım, 90-110 arası gittim geldim.. anlık hızlanmalarım olmadı değil, oldu ama kısa süreli.. gerçekten bu yakıt değeri beni bile şaşırtmıştı..
  • connect en ticaridir.

    partner teepe ve yeni kangoo tercih edilebilir
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    ...




    Olaya dar çerçeveden baktığınız ve de anlattığım şeyleri anlayamadığınız (demek ki ben iyice anlatamadım, bu konuda hata benimdir) için, ilave bir ifadede bulunmayı zayid buluyorum; zira gene siz bildiğinizi okuyacaksınız...

    Size aracınızla mutluluklar dilerim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lukunku -- 8 Mayıs 2009; 16:14:01 >
  • eklenen güvenlik paketi ve bir kaç tane daha opsiyonla beraber 34.400 TL gibi bir rakam çıkmakta.
    ve peugeot nun bazı meslek gruplarına yaptığı indirim ve biraz pazarlıkla 33.500 son fiyat olur diye tahmin ediyorum.çünkü meslek indirimi olmadan en son 34 fiyat verdiler
    quote:

    Orjinalden alıntı: Sye88

    XapoX siz mutlaka fiyat almışsınızdır ne kadar istiyorlar Tepee Premium ve Premium Pack için??
  • http://forum.donanimhaber.com/m_13258753/mpage_680/tm.htm#31555189

    Bakın, şu yukardaki linkte bir arkadaş neler söylemiş? "donanım yönünden Tepee sınıf lideri" demiyor, "her yönden Tepee harika" demiyor, gitmiş beğenmemiş, tıpkı Connect'e gidip de beğenmeyenler gibi, en azından fanatik değil.


    Tekrar konuyu ateşlemek gibi anlaşılmazsa eğer; benim anlatmak istediğim konu işte buydu. Ben ; "Tepee kötü, Connect iyi" ya da "Connect kötü, Tepee iyi" demiyorum. Benim anlatmak istediğim şey şu; insanlar elbette araç içindeki donanımlara da bakıyorlar, ama birinci kriter fiyatı, donanımı, güzelliği değil, insanlar bir araç alırken başka başka şeyler arıyorlar ve ona göre araçlarını alıyorlar, sosyologlar da bunu araştırmalı. Demek istediğim işte bu.

    Herkesin aracı kendine güzel, herkes de kendi aracını elbette daha farklı sever, ama bu hiç kimseye bir başka aracı sevdiğinden dolayı o aracın sahibini aşağılama, hakir görme, tahkir etme hakkı vermez.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: XaPoX

    eklenen güvenlik paketi ve bir kaç tane daha opsiyonla beraber 34.400 TL gibi bir rakam çıkmakta.
    ve peugeot nun bazı meslek gruplarına yaptığı indirim ve biraz pazarlıkla 33.500 son fiyat olur diye tahmin ediyorum.çünkü meslek indirimi olmadan en son 34 fiyat verdiler
    quote:

    Orjinalden alıntı: Sye88

    XapoX siz mutlaka fiyat almışsınızdır ne kadar istiyorlar Tepee Premium ve Premium Pack için??



    Çokmuş be
  • 'aşağılama, hakir görme, tahkir etme' sayın lukunku bu sizden alıntı bir cümle bu forumda bu ve buna benzer bir durumu özellikle ben tasnip etmediğim gibi yapan arkadaşlarıda uyarmaktayım.burada birbirimizi inciten kıran hiç bir duruma yokum.kaldıki ben iki araç arasındaki teknik detaylardan başka bir şey koymadım ortaya diye düşünüyorum.fakat siz yinede böyle bir durum algıladıysanız isteyerek veya istemeyerek inanın sizden çok özür dilerim.isteyen istediği amaca yönelik aracı alsın kavgası bize düşmez tabiki yol gösterebiliyorsak ne mutlu saygılarımla..
  • Herkes aracıyla mutlu olsun. Benim aracım iyi, senin aracın kötü tartışması hiç bir zaman sonuç vermez.
    Buradaki amacımız birbirimizi üzmeden yeni araç alacaklara (kendi gözümüzden) aracları tanıma ve fikir edinme şansı vermektir. İnsanlar burdaki fikirleri okur, değerlendirir ve buna göre kararını verir. Tabi marka fanatikliği yapmadan araçlarımızın + ve - yönlerini yazabiliyorsak ne mutlu bize.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rayen -- 12 Mayıs 2009; 17:46:26 >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.