Şimdi Ara

==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <== (89. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12.611
Cevap
138
Favori
1.358.313
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8788899091
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: powermoon

    Ellerinize sağlık. Almayı düşünenler için çok yol gösterici paylaşımlar bunlar. Birçok farklı model (özellikle de üst segment) araç kullanmış birinin paylaşımları daha da aydınlatıcı oluyor.

    Bu arada ufak bir ekleme yapmak isterim, bagaj kapağı sadece kumandayla açılıyor demişsiniz, dikkatinizden kaçtı sanıyorum, kapak üzerindeki 508 logosunun 0'ının ortasına bastığınızda da bagaj kapağı açılıyor.

    Bagaj için bir de direksiyonun sol tarafında bir düğmeden de içeriden açılabiliyor. Yalnız seyir esnasında dörtlülerin yanında bulunan kilidi açıp sonra düğmeye basmanız gerekiyor. Tecrübe ile sabit Deniz otobüsüne binerken bagaj kontrolü yapıyorlar, epey uğraştım açmaya




  • 508 in sıfırının ortasından bagajın açılması çok hoş. Tşk powermoon haklısınız bu belirtilmesi gerekli bir detay.

    Peugeot marş motorunun dahi keşfedilmediği ilk yıllarında model numaraları ortasındaki bu deliği ( yani sıfırın ortasını ) motor kurma kolunun giriş deliği olarak kullanıyordu, daha sonra model numaralarının ortasındaki bu delik " 0 " halini alarak gelenekselleştirilmiş. Bu modelde de böyle işe yaraması "geçmişe saygı " anlamında çok hoş bir detay.

    kilit konusunda içine adam oturtarak tek başıma deneyemedim, kilitlemeye 2. kez basınca sinyaller 10 sn. boyunca göz kırpıyor, "süper kilit" ise sinyallerin 2sn yanık kalması ile anlaşılırmış, siz haklısınız sanırım , benim göz kırpma durumu sanırım "araç bulma özelliği" olmalı.

    içerdeki kilit tuşuna basılı tutarak "10km hız sonrası tüm kapıların kilitlenme opsiyonunu" ayarlayabiliyorsunuz.

    ENG_civ, ilk girişte kumandaya 1 kez basarak sadece şoför kapısı açılma seçeneğini kullanmış iken konsoldaki "bagaj açma tuşuna" 2sn basılı tutunca bagaj açılıyor ve tüm kapıların da kilidi çözülmüş oluyor, 10 kms kilitinden sonra da bu işe yarayabilir, denemedim.

    Lakin benim de çözemediğim bir nokta kumandaya 1 kez basıp girip aracı çalıştırdıktan sonra içerden sağ kapıyı veya arka kapıların kilitlerini nasıl çözüleceği ? , uzanıp sağ kapının açma kolunu çekince diğer 3 kapı da açılıyor ama bunu konsolda kilit tuşuna bağlamamışlar sanırım. ( bir ara da alfa 33 , 55 ve 156 kullanmış idim, sanırım onlarda da böyleydi)

    evet ülkemizde araçlar hakkında pek kimse tarafsız araştırmaya girişmiyor, girişse de pek tarafsız yorumlar/incelemeler bulunmuyor, etrafın tutucu bakış ve yorumlarından çok etkileniyor, övülmeyi hakkeden bir aracı tanıtmak lazım diye düşünüyorum. Böyle konuşa konuşa tanıtacağız, powermoon ve ENG_civ ikinize de tşk.




  • Aracın hayırlı olsun sg888 ve yorumların için eline sağlık. Yazında "yan aynaların geri parkta aşağıya inme açısını bile istediğiniz oran ve açıda ayarlayabiliyorsunuz" diye yazmışsın. Benim aracım 156 thp allure otomatik ancak bu özellik maalesef araçta yok. Aracımı alalı yaklaşık 8 ay oldu, bu özelliği yeni mi koydular açıkçası merak ettim. Servise sorduğumda bana verilen bilgi bu özelliğin ısıtmalı ve hafıza fonksiyonlu ön koltuklar seçeneğinde geldiğini söylemişlerdi. Yeni araç alan arkadaşlardan bu özellikte aracı olan var mı? Ya da yazılımsal bir konumu acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serhat78

    Aracın hayırlı olsun sg888 ve yorumların için eline sağlık. Yazında "yan aynaların geri parkta aşağıya inme açısını bile istediğiniz oran ve açıda ayarlayabiliyorsunuz" diye yazmışsın. Benim aracım 156 thp allure otomatik ancak bu özellik maalesef araçta yok. Aracımı alalı yaklaşık 8 ay oldu, bu özelliği yeni mi koydular açıkçası merak ettim. Servise sorduğumda bana verilen bilgi bu özelliğin ısıtmalı ve hafıza fonksiyonlu ön koltuklar seçeneğinde geldiğini söylemişlerdi. Yeni araç alan arkadaşlardan bu özellikte aracı olan var mı? Ya da yazılımsal bir konumu acaba?

    bence park esnasında ayarlayabilmekten bahsetmiştir, yoksa dediğiniz doğru. Yazılımsal olduğunu da sanmıyorum ya da sg888'e peugeot özel kıyak geçmiş




  • sg888 güle güle kullan geri viteste benim araçta da olmuyor servise sormuştum, yukarıda arkadaşımın yazdığı gibi ısıtmalı koltuklarda var demişlerdi.Bir diğer eksiklik hafızaya alınan radyo istasyonları direksiyondan değişmiyor ( bende beceremiyor olabilirim) arabamdan çok memnunum iki ay önce hız denemesinde araçta beş kişi ve bagaj varken otobanda 212 km hıza ulaştım (düz yolda) araç gerçekten performans olarak çok iyi.
  • Merhabalar bugun tr active e-hdi 1.6 auto6r navigasyonlu model aracimi satin aldim size sormak istedigim ipodu kullanamiyorum usb bagliyorum ama tik yok source seciyorum gozukmuyor ama ipod sarj oluyor, benimki ilk cikan ipod mini modeli acaba eski oldugundan yaziimsal bir sorun olabilirmi.
  • kılavuzda ipod bağlantısı için "5. nesil ve üstü" gibi bir ifade kullanılmış , sizinki ilk çıkan model olduğu için olmuyor olabilir, bulabilirseniz başka bir ipod veya kablo değiştirerek de deneyin bence. Bu bağlantı dock mantığı ile çalıştığı için takartakmaz radyonun bu kaynağa otomatik atlaması lazım, sizin source modunu ayarlamanıza gerek kalmamalı , benim iphone da böyle oluyor.

    hafızalı ayna konusunda maalesef bana kıyak geçilmemiş , kullanım kılavuzu ve satış temsilcisinin aktarımlarının hatasına düşmüşüm, aynaların yere yönelmesini herhalde dediğiniz gibi hafızalı koltuklarla beraber olması mantıklı , başka markalarda da ayna ve koltuk hafıza modülü aynıdır ve biri yoksa diğeri de olmuyor.

    Bu arada bazı mesajlarda turbo kullanımda dikkat edilmesi gerekli konuları okuyordum ve 508 turbo konusunda peugeot ile konuştum, bu araçlarda yeni bir teknoloji kullanıldığını ve aracı durdurmadan önce bekleme gereği olmadığını belirttiler ama fazla detay aktaramadılar, ben yine de çok devirli kullanım sonrası bir miktar beklenmesi taraftarıyım.

    Araç ilk çalıştığı zaman motor su sıcaklığı 90 lara yükselmesine rağmen radyatör yağ sıcaklığının yükselmesi çok daha uzun bir süre alıyor. motor ve turboyu tam performansına ulaştırmak bana yağ sıcaklığının 90 lara ulaşması gerekli gibi geliyor yoksa su sıcaklığının da 90 lara gelmesi yeterli midir? tam bilmiyorum, bilgisi olan var mı ? yağ ısınmadan suyun ısınması bana biraz ters de geldi ?

    edit: yağ ve su sıcaklıkları



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sg888 -- 18 Aralık 2011; 10:49:25 >




  • Tahmin ettiğim gibiymiş 5. nesil ipod'lar çok pahalı 2.el bi yerlerden bulmak lazım teşekkürler
  • Yorumlariniz cok degerli. Bende bu gun bir test sürüşü yaptım. Araba gerçekten mükemmel, ne motor ne yol ne dışarının sesini alıyor. Iç dizayna hayran kaldım. Sadece bir şey kafama takıldı, kasislerde baya sarsıyomu acaba, amartisorler konusunda arkadaşlar ne düşünürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi on123456 -- 17 Aralık 2011; 23:40:21 >
  • Muadil D segmenti araçlara göre (özellikle Passat'la kıyaslanıyor) amortisörlerin biraz sert olduğu söyleniyor, ancak bu durumun da yol tutuşu yönünden avantaj sağladığı test yapan uzman yorumcular tarafından söyleniyor. Ben dert edilecek bir sıkıntı hissetmedim açıkçası, ama yol tutuşundan memnunum gerçekten. Kullanan diğer arkadaşlar da fikirlerini söylerse güzel bir fikir sahibi oluruz
  • benim önceki aracım laguna ıı vardı onun amortisörleri ve koltukları 508 göre daha yumuşaktı biraz sert olaması yol tutuşu bakımından daha iyi olmuş.
  • benimde diğer aracım avensis. avensise göre bozuk yolda gürültü daha fazla. süspansiyonlar daha sert.
  • Açıkçası bende megane HB var yeni daha ama sarkaç gibi salladığı için daha 20000 de olan aracımı değiştiriyorum . Adaylardan biriside elentra ve onda bu sorunu gormedim. Peugeot 508 e hayran oldum tabi ama oda elenta kadar yumuşak gelmedi bana. Şikayet ettiğim konu sarsıntı ve bu yüzden arac değiştirirken neyi dikkate almalıyım peugeot aklımı karıştırdı
  • Ayarlanan radyo kanalları arasında gezinmek için direksiyonun sağ tarafındaki dönebilen tuşa bir kez basın ekranda kanal menüsü açılacak yukarı aşağı aynı tuşu çevirerek kanallara arasında dolaşabilirsiniz.
    ancak radyo anteninden şikayetim var sevdiğim birçok kanalı hışırtılı olarak dinliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: on123456

    Açıkçası bende megane HB var yeni daha ama sarkaç gibi salladığı için daha 20000 de olan aracımı değiştiriyorum . Adaylardan biriside elentra ve onda bu sorunu gormedim. Peugeot 508 e hayran oldum tabi ama oda elenta kadar yumuşak gelmedi bana. Şikayet ettiğim konu sarsıntı ve bu yüzden arac değiştirirken neyi dikkate almalıyım peugeot aklımı karıştırdı

    508 hakkında çokça eleştirilecek bir konu yok, siz bence diğer adayınız elantra'nın ihtiyaçlarınızı karşılayıp karşılayamayacağını değerlendirin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mby70

    Ayarlanan radyo kanalları arasında gezinmek için direksiyonun sağ tarafındaki dönebilen tuşa bir kez basın ekranda kanal menüsü açılacak yukarı aşağı aynı tuşu çevirerek kanallara arasında dolaşabilirsiniz.
    ancak radyo anteninden şikayetim var sevdiğim birçok kanalı hışırtılı olarak dinliyorum.

    hafızaya aldığım 6 radyo istasyonunu dönebilen tuşla değişmiyor dediğini yapıyorum ama orada farklı istasyonlar çıkıyor.6 istasyonu radyodaki
    tuşlarla değişiyor.
  • direksiyondaki döner tuş hafızalı radyo kanalları arasında değişim sağlamıyor, bunu niye yapmıyorlar bilemiyorum ,
    2008 ve 2010 arasında 2 farklı üst donanımlı passat kullanmıştım, onda da bu şekilde sadece frekanslar arası değişim yapıyor ve kayıtlı kanallar arası dolaşmıyordu, o zaman passat servise bile inatla almanya'ya sordurmuştum ama bir şey fark etmedi..

    MBY 70: hyundai elentra güzel araç , ben de inceledim, pazarlık ettim, almak için aralık ayını bekledim ( her marka indirim ve kampanya yaparken hyundai 2.000 tl zam yaptı) ama 508 kampanya fiyatlarını kullanarak 508 e karar verdim. ( 508 i daha önce de beğenmiştim ama fiyatta 60.000tl üzeri çıkmak istemediğim için yanaşmamıştım)

    ama elentra ile peugeot 508 arasında klasman farkı var , uzunluğu-genişliği, malzeme kalitesi , performans (biri 136bg öbürü 156 bg) ve torkları, benzin depoları bile elentra da 48lt , 508 de 72 lt. , bagaj hacmi vs. karşılaştırılamaz. iç dizayna bakınca farkı anlıyorsunuz. gidin ikisinin de konsol malzemelerine bir dokunun , 508 de tamamen yumuşak malzemeler kullanılmış, bu hem sesi engelliyor hem de kalite hissini çok arttırıyor, izolasyonu çok iyi, Kapı kapanma sesi bile farklı. 508 iç dizayn ve tasarımı ile daha oturaklı.

    elentra kg olarak daha hafif bir araba , belki yakıt tasarrufunda biraz öne geçebilir, elentra bana biraz daha genç işi gibi geldi, Elentra'da sadece dikiz ayna üzerinden izlenen geri görüş kamerası ilginç bir ayrıntıydı. 55.000tl gibi bir rakama anahtarsız start-stop alabiliyorsun ve anahtarı çok şık. (mesela corolla'da da dikiz aynada kamera var - ama corollanın anahtarı bile öyle basit ki- ortaya koymaya utanırsın. ) bu arada 508 in anahtarı da çok şık.

    elentra çok ödüllü bir araç, katiyen kötü değil ama corolla ile karşılaştırılıyor mesela , 508 için ise mercedes, passat karşılaştırmaları var.

    fiyatları da biraz farklı , bence 508 e yönelecekseniz aralık ayını kaçırmayın, 2011 modeller için çok iyi kampanyalar yapıyorlar. (30.000tl 18 ay faizsiz ödeme seçeneği çok avantajlı)

    508 de süspansiyonlar ve direksiyon da biraz daha sert, direksiyon tepkilerinin dinamikliği bu sertliğe bağlı ve ikisi birleşince sportif bir sürüş ortaya çıkıyor. ama süspansiyonlar darbeleri çok güzel emiyor, biraz bmw havası vermeye çalışmışlar ve başarmışlar.




  • Önce döner tuşa basın (tık sesi gelecek) sonra yukarı aşağı kaydırma yapın. Eğer tuşa basmazsanız search modunda çalışıyor.
  • Araç karşılaştırmam 508 sahibi olduğum için sanırım pek objektif olmayacaktır. Ama aracımı almadan önce listemde Citroen C5, Passat, Insignia ve ikinci el A6 vardı. Alacağım aracın dizel olması gerekiyordu o sıralar kullandığım aracım benzinliydi ve 23 ayda 76.000 km yapmıştım. C5 test ettim gerçekten güzel ve konforlu bir araçtı ancak bu kasa 2008 yılında çıkmıştı ve muhtemelen 2013 te yeni kasası çıkacaktı. Passat önce kasa değişiminden dolayı hoşuma gitti ancak iç yapısının önceki kasa ile aynı olduğunu görünce ve 2 arkadaşımın kullandıkları hem 1.4 TSI ve 2.0 TDI araçların DSG şanzumanları arıza yapınca ( çok komik hemde araç 600 km de arıza yapıp yolda kalmış) listeden kesinlikle sildim. (ayrıca ülkemizdeki vw manyaklığına da hasta oluyorum :)) Opel insignia ise dıştan çok güzel görünüyordu ancak içinden hoşlanmadım ve sanki biraz dar geldi, halbuki dıştan bakılınca çokta heybetli gözüküyordu. A6 konusunda ise galiba hala pişmanım. Dod da 2009 model vardı ama hem fiyatı 87.500 TL idi bütçemi bayağı aşacaktı hemde 2. el araca bu parayı vermek çok içime sinmedi. Sonunda 508 1.6 e-HDİ Auto6R active TR modelini aldım. Şu anda aracım 2.700 km de ve çok memnunum. Vites tabiki biraz alışkanlık gerektiriyor. Süspansiyon sistemi herkesin hem fikir olduğu gibi sert ancak bence rahatsızlık yaratacak kadar değil özellikle otoban kullanımlarında çokta konforlu.
    Bir nokta da 508 ile passat, insignia, mukayese edilebilir ama mercedes C serisi bence mukayese edilmez mercedes C serisi compact sınıf bir araç aynı bmw 3 serisi veya audi A4 gibi.




  • Radyo çalar iken sağda döndürme düğmesinin üzerine basınca 6'lı liste çıkıyor bende. Döndürme düğmesinin sol-altına denk gelen düğmeye basarsanız son taramada bulduğu tüm liste çıkıyor.
  • 
Sayfa: önceki 8788899091
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.