Şimdi Ara

==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <== (272. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
12.610
Cevap
137
Favori
1.354.697
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 270271272273274
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: musas

    bugün peugeout 508 imin 75 bin bakımına yetkili servise gittim..bir dostumuzun tanıdığı bir servisti...
    bakımdan önce usta test sürüşüne çıkalım dedi....çıktık...dedim vites değiştirirken vurma sesi yapıyor.....direksiyona geçti....1 den beşe kadar tüm vitesleri test etti...2500 civarında vites değiştir ve ayağını yumuşak çek birden çekme öyle kullan dedi....2. viteste biraz sarsılma oluyor ama sorun değil dedi....sen 2 bin devirde değiştiriyorsun vitesi ve birden ayağını çekiyorsun dedi....yanlış kullanıyorsun dedi...ama dedim aracın turbosu 1700 devirde devreye giriyor 2 binde vites değiştirmek normal ve şehir içinde nasıl ayağımı yumuşak çekeyim otoban olsa ok ama şehir içinde hızlı vites değiştirmek zorundayız yoksa arkadaki araçlar korna manyağı yapar beni vites değiştirinceye kadar.....bunlarda böyle tüm 508 ler aynıdır istersen başkasına binelim bak dedi.....5. viteste tam 100 de alttan şaft sesi gibi bir ses geliyor uğultu ile karışık dedi.....onu bilemem yapması lazım dedi..herzaman yapmıyor dedim aklıma birşey gelmiyor dedi........rutin bakımı yaptı gönderdi beni...göndermeden öncede bak test edelim dedi.aracı yüksek vitese taktı ve frene basıp hareket etmek istedi araba stop etti..baskı balata iyi dedi.....ama debriyaj yukarda kavrıyor ondan bu vurmayı yapıyor ve sarsılma ondan dedim yok istersen değiştireyim baskı balatayı yine yapacak istersen volanıda değiştireyim ama yapar boşuna para vermek istiyorsan ben değiştirmekten kaçmam dedi...bunların balataları oynar değil sabit onunda etkisi var dedi....dedim debriyajı ayarlayalım.....olmaz dedi bunlarınki otomatik balatanın durumuna göre otomatik debriyaj yükseliyor ayar yapamazsın dedi.....

    neyse balans için bir yere gönderdi orada rot balans ayarı yaparken tesadüfen bir kamyon servis ustası ile karşılaştım....konu açıldı birde ben bakayım dedi......teste yola çıkalımmı dedim yok be ne yolu dedi...arabaya bindi çalıştırıp hareket eder gibi etti dediki debriyaj yarının üstünde kavrıyor dedi.senin sorun debriyaj balatanda..yarının üstü bitmiş dedi...ama bu seni 30-40 bin daha idare eder dedi....bence 2 bakım sonra değiştirt acil değil dedi.....dedim yetkili serviste test yaptılar yüksek viteste stop etti ve servis iyi dedi.....ben öyle deyince usta güldü....balatan sıfıra yakında olsa stop ettirir arabayı o yanlış dedi öyle anlaşılmaz dedi.....pistonlara zarar vermez dedi arabaya zarar vermez ama yinede ikinci bakımda değiştirt ve balatayı oynar lardan taktır sabit taktırma dedi....volant bişey olmaz ama olsada tornalat değiştirme dedi....
    o uğultu sesini de soracaktım ama o an aklıma gelmedi unuttum.......volant arzalımı dedim...volant 1 .viteste belli eder kendini tit tir titrer araba ve stop ederken sarsıntılı stıp eder seni baya sallar dedi......bu arada serviste şanzuman yağınada baktılar iyi dediler......

    yorumu sizlere bırakıyorum...aracım manuel vites..1.6 dizel...2011 508......

    araba 2. viteste hissedilir şekilde sarsıntı yapıyor.....4 ve 5 te pek belli değil...2500 üzeri devirde vites değiştirsemde yapıyor....



    Arkadaşım vallahi nasıl araç kullandığınızı bilmemiz mümkün değil.Acaba gerçekten ustanın dediği gibi çok erken ve ani vites değiştirerek aracı sallıyor olabilirmisiniz.Belki de normal bir sesi abartıyor olabilirsiniz ama eğer tam anlamıyla acemi şöför değilseniz (ki sanmıyorum) bir ustanın sen düzgün kullanamıyorsun yok ayağını gazdan söyle çek debiryaja böyle bas demesine tahammül etmezdim Ben sizin yerinizde olsam ne anlatıyorsun gemi tren değil ya bu. Araba kullanmayı yeniden mi öğretecen bana diye çıkışırdım. Ben hatırlarsanız size volant muhtemelen demiştim nitekim size de volant ve debriyaj dan bahsetmişler ama 2 vitese geçerken olmaz diyen arkadaşın aksine size diyebilirim ki 2 ye hatta 3. vitese geçerken titreme olduğunu kendi aracımdan biliyorum hatta 407 de ilk kalkışta hiç sıkıntı olmuyordu 1 den 2 ye geçişte titreme oluyordu jetta da ilk kalkışta arabaya çok şiddetli sallanıyordu 2 ye geçişte çok az titreyip 3 atınca stop bile edebiliyordu. Yani siz bence bir başka yetkili servise daha gösterin onlar da bunda bişey yok derse artık arabanıza alışmaya çalışın. Size birde diferansiyel arızası olabilir demiştim. Bu 100 km hızda uğultu sorununa da cevap olabilir. Eğer aracın ilk sahibi biraz sert kullandıysa bide üstüne yapısal bir arıza varsa diferansiyelin boşluk yapmış olması gayet mümkün.Eğer diferansiyel bu kadar erken de olsa boşluk yaptı ise aynen dediğiniz gibi vites değişiminde küt küt vurabilir. Fırsat bulup servise uğradığınızda bunu da hatırlatmanızda fayda var. Benim kullanıcı olarak kendi deneyimlerim ve bilgim çerçevesinde buradan yapabilebileceğim yorum bu kadar. İnş. hallolur da gönül rahatlığı ile aracınız kullanırsınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: manda kasa

    manuel de boyle ıse otomatık de neler gorucem kımbılır...

    Burada kaç sayfa yorum var, olumsuz bir iki ufak tefek konu var. Musas'da aracını seviyor, ama bir sorun yaşadığını düşünüyor ve çözüm arıyor. Belki en büyük şanssızlığı aracının düz vites olması ve aracın ilk sahibi olmaması nedeniyle aracın nasıl kullanıldığı hakkında hiçbir fikri yok. Bu aracı genelde kullananlar Auto6R otomatikleştirilmiş şanzıman, sonrakiler ise benzinli tam otomatik THP motor. Forumda konu ile ilgili arkadaşların bilgisine başvuruyor, sizin yorumunuz bu. Yani senede ciddi miktarda satılan ve kullanıcılarının genelde memnun olduğu ve bir çok modelin sayfasının sıkıntı ve şikayet dolu olduğu forumda araçlarından memnuniyet oranının epey yüksek olduğu bir sayfadasınız. Lütfedip eski sayfaları okuyun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ENG_civ -- 30 Ekim 2013; 23:18:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: manda kasa

    nasıpse bende 508 dızel otomatık alacam 1.6 motor dızel olanını
    kafamda bazı soru ısaretlerı var
    daha önce cıtroen kullananlara sordum volant bıraz kronık gıbı
    vıtes gecıslerı hadı neyse ama kronık bırsey ıse sorun
    kısacası önemlı olan halolabılecek bır durum ıse sorun yoktur benım ıcın.arac sıkıntı oldugu zaman servıse gıdıp yapıp cıktıktan sonra tekrar tekrar servıs kapılarını asındırmadıktan sonra sıkıntı yok benım ıcın...

    Citroen C5 ve Peugeot 508 aynı fabrikada üretilen ama farklı karakterli araçlar. C5'lerde Auto6R'nin citroen'de ki ismi olan mcp ile volant problemi bilinen bir problemdir ancak Peugeot 508'de böyle bir sorun duymadım gibi birşey. Aslında 508'de kronik denilebilecek tek sorun bagaj kapağından bagaj içine yağmur suyu damlaması. Bu sorunda %60-70 oranında oraya takılan bir fitille çözülüyor. Ben 2011 ekim ayından beri 2 yıldır aracımı kullanıyorum ve 2 yıldırda forumu takip ediyorum, bir iki tıkırtı sorunu dışında pek sorun yaşayan olmuyor, onları da servisler biliyor. Auto6R şanzımanı test edin, karakteristiği size uygunsa sorun yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ


    quote:

    Orijinalden alıntı: manda kasa

    nasıpse bende 508 dızel otomatık alacam 1.6 motor dızel olanını
    kafamda bazı soru ısaretlerı var
    daha önce cıtroen kullananlara sordum volant bıraz kronık gıbı
    vıtes gecıslerı hadı neyse ama kronık bırsey ıse sorun
    kısacası önemlı olan halolabılecek bır durum ıse sorun yoktur benım ıcın.arac sıkıntı oldugu zaman servıse gıdıp yapıp cıktıktan sonra tekrar tekrar servıs kapılarını asındırmadıktan sonra sıkıntı yok benım ıcın...

    Citroen C5 ve Peugeot 508 aynı fabrikada üretilen ama farklı karakterli araçlar. C5'lerde Auto6R'nin citroen'de ki ismi olan mcp ile volant problemi bilinen bir problemdir ancak Peugeot 508'de böyle bir sorun duymadım gibi birşey. Aslında 508'de kronik denilebilecek tek sorun bagaj kapağından bagaj içine yağmur suyu damlaması. Bu sorunda %60-70 oranında oraya takılan bir fitille çözülüyor. Ben 2011 ekim ayından beri 2 yıldır aracımı kullanıyorum ve 2 yıldırda forumu takip ediyorum, bir iki tıkırtı sorunu dışında pek sorun yaşayan olmuyor, onları da servisler biliyor. Auto6R şanzımanı test edin, karakteristiği size uygunsa sorun yok.

    engin bey
    allure donanlısını alıcam kısmetse
    18 jant var bu konforda cok cok bır dezavantaj olmuyor dımı bır spor araba sertlıgı yoktur umarım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: manda kasa

    quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ


    quote:

    Orijinalden alıntı: manda kasa

    nasıpse bende 508 dızel otomatık alacam 1.6 motor dızel olanını
    kafamda bazı soru ısaretlerı var
    daha önce cıtroen kullananlara sordum volant bıraz kronık gıbı
    vıtes gecıslerı hadı neyse ama kronık bırsey ıse sorun
    kısacası önemlı olan halolabılecek bır durum ıse sorun yoktur benım ıcın.arac sıkıntı oldugu zaman servıse gıdıp yapıp cıktıktan sonra tekrar tekrar servıs kapılarını asındırmadıktan sonra sıkıntı yok benım ıcın...

    Citroen C5 ve Peugeot 508 aynı fabrikada üretilen ama farklı karakterli araçlar. C5'lerde Auto6R'nin citroen'de ki ismi olan mcp ile volant problemi bilinen bir problemdir ancak Peugeot 508'de böyle bir sorun duymadım gibi birşey. Aslında 508'de kronik denilebilecek tek sorun bagaj kapağından bagaj içine yağmur suyu damlaması. Bu sorunda %60-70 oranında oraya takılan bir fitille çözülüyor. Ben 2011 ekim ayından beri 2 yıldır aracımı kullanıyorum ve 2 yıldırda forumu takip ediyorum, bir iki tıkırtı sorunu dışında pek sorun yaşayan olmuyor, onları da servisler biliyor. Auto6R şanzımanı test edin, karakteristiği size uygunsa sorun yok.

    engin bey
    allure donanlısını alıcam kısmetse
    18 jant var bu konforda cok cok bır dezavantaj olmuyor dımı bır spor araba sertlıgı yoktur umarım...

    Eng_civ Bey açıklama da yazsa, bu forumdan sonra ismi Engin olacak gibi
    Sizin sorunuza gelince, allure versiyonunda 17" de var ve daha konforlu bir süspansiyon sağlar. Fakat 18" çok yakışıklı duruyor. Kullanan arkadaşların yorumlarına göre konforu çok olumsuz etkilemiyormuş. Engin Bey'de vardı galiba 18"




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayalbaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: manda kasa

    quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ


    quote:

    Orijinalden alıntı: manda kasa

    nasıpse bende 508 dızel otomatık alacam 1.6 motor dızel olanını
    kafamda bazı soru ısaretlerı var
    daha önce cıtroen kullananlara sordum volant bıraz kronık gıbı
    vıtes gecıslerı hadı neyse ama kronık bırsey ıse sorun
    kısacası önemlı olan halolabılecek bır durum ıse sorun yoktur benım ıcın.arac sıkıntı oldugu zaman servıse gıdıp yapıp cıktıktan sonra tekrar tekrar servıs kapılarını asındırmadıktan sonra sıkıntı yok benım ıcın...

    Citroen C5 ve Peugeot 508 aynı fabrikada üretilen ama farklı karakterli araçlar. C5'lerde Auto6R'nin citroen'de ki ismi olan mcp ile volant problemi bilinen bir problemdir ancak Peugeot 508'de böyle bir sorun duymadım gibi birşey. Aslında 508'de kronik denilebilecek tek sorun bagaj kapağından bagaj içine yağmur suyu damlaması. Bu sorunda %60-70 oranında oraya takılan bir fitille çözülüyor. Ben 2011 ekim ayından beri 2 yıldır aracımı kullanıyorum ve 2 yıldırda forumu takip ediyorum, bir iki tıkırtı sorunu dışında pek sorun yaşayan olmuyor, onları da servisler biliyor. Auto6R şanzımanı test edin, karakteristiği size uygunsa sorun yok.

    engin bey
    allure donanlısını alıcam kısmetse
    18 jant var bu konforda cok cok bır dezavantaj olmuyor dımı bır spor araba sertlıgı yoktur umarım...

    Eng_civ Bey açıklama da yazsa, bu forumdan sonra ismi Engin olacak gibi
    Sizin sorunuza gelince, allure versiyonunda 17" de var ve daha konforlu bir süspansiyon sağlar. Fakat 18" çok yakışıklı duruyor. Kullanan arkadaşların yorumlarına göre konforu çok olumsuz etkilemiyormuş. Engin Bey'de vardı galiba 18"

    Sanal alemde bana derler Engin, yan bakanı çizerim Hocam yapıştı üstüme, bir daha nick değişimine mi gitsek, ne yapsak Hatta Engin Civan diyen bile olmuştu
    Ben 17" jantlı araç kullanmadığım için ne söylersem yalan olur. Ama Mercedes C180 fascination'a göre yumuşak. Yanlış hatırlamıyorsam onda da 225*45*17 var idi. Yanak benim arabadan dar. Beni rahatsız etmiyor ama şimdi olsam 17" araç alırdım. 4 lastikte takriben 1000TL fark atıyor 18 - 17 " lastik farkı. 17" lastik ben lastiği yardığım zaman sormuştum, michelin'de 350TL idi, 18" de ise 550-600TL gibi idi galiba yanılmıyorsam. Bir de 235*45*18 lastik birçok üreticide yok. Mesela istesenizde Petlas alamıyorsunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ENG_civ -- 31 Ekim 2013; 17:18:50 >




  • Benim araçta da active 17" jant var ve gayet memnunum konfor olarak. Fakat jantın görünümünü sevmiyorum. Gözüm hep allure 18" lerde ve arabanın görünümü tamamen değişiyor bence. Tabii ki her güzelin bir ya da bir kaç kusuru oluyor. Darbe emiş konforun düşmesi ve lastik değişiminde yüksek fiyat gibi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayalbaz

    Benim araçta da active 17" jant var ve gayet memnunum konfor olarak. Fakat jantın görünümünü sevmiyorum. Gözüm hep allure 18" lerde ve arabanın görünümü tamamen değişiyor bence. Tabii ki her güzelin bir ya da bir kaç kusuru oluyor. Darbe emiş konforun düşmesi ve lastik değişiminde yüksek fiyat gibi...

    Aslında darbe emiş konforunda bence pek sorun yok, yani iki gündür bu muhabbeti yaptığımız için daha dikkat eder oldum, beni rahatsız etmiyor. Çarşamba mercedes bayiinde idim, bakımımız vardı. Özellikle ebat olarak E serisi bizim aracın rakibi olduğu için kıyasladım biraz. Tabi sürüş ve motor devre dışı Ve gerçektende Peugeot'nun kabin içi kalitesi konusunda E serisine yakın performansı var. Mercedes E serisi tabi ergonomik olarak daha iyi. Örneğin orta konsolda daha doyurucu saklama gözü var. Bir de sağda bulunan torpido gözünü rahatlıkla açıp içine ulaşılabiliyor. Bizim 508'lerde torpido rahat açılsa da içine ben zor ulaşıyorum. Bir ergonomi sorunu var bu kısımda. Açıkçası Skoda Superb'nin içini de görüp değerlendirmek istiyorum.




  • mrb arkadaşlar. foruma yeni katıldım.bu 508 bana son zamanlarda müthiş cazip geldi ve aracı almamak için kendimi zor tutuyorum.aklıma takılanlar öyle şanzıman sorun çıkarır mı,araba hemen dökülür mü gibi şeyler değil bu fiyatlarda satılan araçlarda bunlar olmaz diye düşünüyorum.sizden öğrenmek,deneyimlerinize başvurmak istediğim konular motorların performansları,yakıt tüketimleri ve lpg meselesi.yıllık ortalama 20000 km yol yapıyorum.ekonomi önemli biraz benim için çünkü memurum. burada bir arkadaşın 1.6 vti 120bg otomatik aracını kullandım araç kalkışta çok ağır kalıyor ve vitesler çok acayip hissediliyor bu beni çok şaşırttı.bu yüzden direkt thp 156bg motorlara yöneldim.bu araçların yakıtı beniz üzermi thp156bg kullanan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim. bir de bu 156 bg turbolu araca lpg taktıran var mı veya takılmasında bir sakınca var mı? sizleri bu konuda uzman olarak görüyorum ve yardım edeceğinizi,bana yararlı bilgiler vereceğinizi umuyorum.hepinize saygılar.sevgiler.




  • Çarşamba günü dedemin vefatı ile muğla yollarına düştük 508 imizle... Cenazeye yetişmek için hızlı gitmem gerekiyordu...Aracı süratli ikende test etmek için bir fırsattı...Bilecik - Muğla arası 650 km idi. Ve genellikle 150 nin üzerinde gittim... Aracın sert olan süspansiyonları uzun yolda hiçte sıkıntı yaratmadı bana...Yavaş giderken bozuk yollarda hoplatan araba hızlı giderken hiçte hoplatmadı yaylandı adeta. Yol tutuşu kötü diyen arkadaşada tavsiyem binin araca limitleri zorlayın öyle yorum yazın birde...kesinlikle düşünceniz değişecektir...Virajlarda bile hız kesmedim ve bir gram oynama yapmadı araç... Verdiğim para sonuna kadar helal olsun... Yakıt konusuna gelince o kadar sert kullandım aracı 100 km de 5.5 lt yaktı , dönüşte sakin geldim ( 100 - 150 Km hız arasında ) 4.5 lt ye düştü... Bu arada araçta kar lastikleri takılıydı yakıtta onunda etkisinin olduğunu hesaba katabiliriz... Yola çıkmadan önce fullemiştim depoyu 1350 km yol yaptım ve hala içinde yol bilgisayarına göre 150 km gidicek kadar yakıt olduğunu gösteriyordu... Aracımdan çok çok memnunum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: musas

    bugün peugeout 508 imin 75 bin bakımına yetkili servise gittim..bir dostumuzun tanıdığı bir servisti...
    bakımdan önce usta test sürüşüne çıkalım dedi....çıktık...dedim vites değiştirirken vurma sesi yapıyor.....direksiyona geçti....1 den beşe kadar tüm vitesleri test etti...2500 civarında vites değiştir ve ayağını yumuşak çek birden çekme öyle kullan dedi....2. viteste biraz sarsılma oluyor ama sorun değil dedi....sen 2 bin devirde değiştiriyorsun vitesi ve birden ayağını çekiyorsun dedi....yanlış kullanıyorsun dedi...ama dedim aracın turbosu 1700 devirde devreye giriyor 2 binde vites değiştirmek normal ve şehir içinde nasıl ayağımı yumuşak çekeyim otoban olsa ok ama şehir içinde hızlı vites değiştirmek zorundayız yoksa arkadaki araçlar korna manyağı yapar beni vites değiştirinceye kadar.....bunlarda böyle tüm 508 ler aynıdır istersen başkasına binelim bak dedi.....5. viteste tam 100 de alttan şaft sesi gibi bir ses geliyor uğultu ile karışık dedi.....onu bilemem yapması lazım dedi..herzaman yapmıyor dedim aklıma birşey gelmiyor dedi........rutin bakımı yaptı gönderdi beni...göndermeden öncede bak test edelim dedi.aracı yüksek vitese taktı ve frene basıp hareket etmek istedi araba stop etti..baskı balata iyi dedi.....ama debriyaj yukarda kavrıyor ondan bu vurmayı yapıyor ve sarsılma ondan dedim yok istersen değiştireyim baskı balatayı yine yapacak istersen volanıda değiştireyim ama yapar boşuna para vermek istiyorsan ben değiştirmekten kaçmam dedi...bunların balataları oynar değil sabit onunda etkisi var dedi....dedim debriyajı ayarlayalım.....olmaz dedi bunlarınki otomatik balatanın durumuna göre otomatik debriyaj yükseliyor ayar yapamazsın dedi.....

    neyse balans için bir yere gönderdi orada rot balans ayarı yaparken tesadüfen bir kamyon servis ustası ile karşılaştım....konu açıldı birde ben bakayım dedi......teste yola çıkalımmı dedim yok be ne yolu dedi...arabaya bindi çalıştırıp hareket eder gibi etti dediki debriyaj yarının üstünde kavrıyor dedi.senin sorun debriyaj balatanda..yarının üstü bitmiş dedi...ama bu seni 30-40 bin daha idare eder dedi....bence 2 bakım sonra değiştirt acil değil dedi.....dedim yetkili serviste test yaptılar yüksek viteste stop etti ve servis iyi dedi.....ben öyle deyince usta güldü....balatan sıfıra yakında olsa stop ettirir arabayı o yanlış dedi öyle anlaşılmaz dedi.....pistonlara zarar vermez dedi arabaya zarar vermez ama yinede ikinci bakımda değiştirt ve balatayı oynar lardan taktır sabit taktırma dedi....volant bişey olmaz ama olsada tornalat değiştirme dedi....
    o uğultu sesini de soracaktım ama o an aklıma gelmedi unuttum.......volant arzalımı dedim...volant 1 .viteste belli eder kendini tit tir titrer araba ve stop ederken sarsıntılı stıp eder seni baya sallar dedi......bu arada serviste şanzuman yağınada baktılar iyi dediler......

    yorumu sizlere bırakıyorum...aracım manuel vites..1.6 dizel...2011 508......

    araba 2. viteste hissedilir şekilde sarsıntı yapıyor.....4 ve 5 te pek belli değil...2500 üzeri devirde vites değiştirsemde yapıyor....



    musas benim aracımda 1.6 hdi düz vites.şuan 46000 km de. bahsettiğin sorunlardan hiçbirini yaşamadım

    yanlızca çok dik yokuşlarda geri viteste bir kaç kez balata kokusu duydum sorun yok

    bu arada ayağını debriyajdan çok hızlı çektiğini ve ondan dolayı sorun olacağını zannetmiyorum. belki farketmemişindir ama düz viteslerde koruma mekanizması zaten bulunuyor.
    denemek istersen araç dururken 1. vitese tak ayağın debriyajda olsun ve gaza soruna kadar bas, araç 2500 deviri geçmez. aynı şeyi boşta veya araç çok az hareket etmişken yaparsan 2500 deviri geçer. ustanında dediği gibi baskı balatadan kaynaklı sorun olmalı senin kullanımından değil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sprinters03 -- 2 Kasım 2013; 15:08:49 >




  • Arkadaşlar 508 sıfırını alacak maddi durumum yok o yüzden ikinci ele bakıyorum. İkinci elde benzilisi benim için en makul fiyat o yüzden şu linkteki araba iyimidir ??? temiz gibi duruyor. http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-peugeot-acilll-sifirdan-farksiz,hatasiz-full-paket-2011-peugeot-508-129111453/detay/

    Denkleştirebilirsem bende alacağım başka arabalara bakmassam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tankss

    Arkadaşlar 508 sıfırını alacak maddi durumum yok o yüzden ikinci ele bakıyorum. İkinci elde benzilisi benim için en makul fiyat o yüzden şu linkteki araba iyimidir ??? temiz gibi duruyor. http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-peugeot-acilll-sifirdan-farksiz,hatasiz-full-paket-2011-peugeot-508-129111453/detay/

    Denkleştirebilirsem bende alacağım başka arabalara bakmassam

    2011, 2012 veya 2013 fark etmez, 508 iyi araba. İlgili arabayı inceletmek lazım tabi, malum ilan ile canlısı aynı olmayabiliyor. Bir genç kardeşim araba alacaktı, temiz kazasız megane ilanı vermişler, bel altı sürtme nedeniyle boyalı yazmışlar, komple boyalı çıktı, araç takla atmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: c.uygun

    Çarşamba günü dedemin vefatı ile muğla yollarına düştük 508 imizle... Cenazeye yetişmek için hızlı gitmem gerekiyordu...Aracı süratli ikende test etmek için bir fırsattı...Bilecik - Muğla arası 650 km idi. Ve genellikle 150 nin üzerinde gittim... Aracın sert olan süspansiyonları uzun yolda hiçte sıkıntı yaratmadı bana...Yavaş giderken bozuk yollarda hoplatan araba hızlı giderken hiçte hoplatmadı yaylandı adeta. Yol tutuşu kötü diyen arkadaşada tavsiyem binin araca limitleri zorlayın öyle yorum yazın birde...kesinlikle düşünceniz değişecektir...Virajlarda bile hız kesmedim ve bir gram oynama yapmadı araç... Verdiğim para sonuna kadar helal olsun... Yakıt konusuna gelince o kadar sert kullandım aracı 100 km de 5.5 lt yaktı , dönüşte sakin geldim ( 100 - 150 Km hız arasında ) 4.5 lt ye düştü... Bu arada araçta kar lastikleri takılıydı yakıtta onunda etkisinin olduğunu hesaba katabiliriz... Yola çıkmadan önce fullemiştim depoyu 1350 km yol yaptım ve hala içinde yol bilgisayarına göre 150 km gidicek kadar yakıt olduğunu gösteriyordu... Aracımdan çok çok memnunum...

    c.uygun arkadşım başın sağolsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kagan3535

    mrb arkadaşlar. foruma yeni katıldım.bu 508 bana son zamanlarda müthiş cazip geldi ve aracı almamak için kendimi zor tutuyorum.aklıma takılanlar öyle şanzıman sorun çıkarır mı,araba hemen dökülür mü gibi şeyler değil bu fiyatlarda satılan araçlarda bunlar olmaz diye düşünüyorum.sizden öğrenmek,deneyimlerinize başvurmak istediğim konular motorların performansları,yakıt tüketimleri ve lpg meselesi.yıllık ortalama 20000 km yol yapıyorum.ekonomi önemli biraz benim için çünkü memurum. burada bir arkadaşın 1.6 vti 120bg otomatik aracını kullandım araç kalkışta çok ağır kalıyor ve vitesler çok acayip hissediliyor bu beni çok şaşırttı.bu yüzden direkt thp 156bg motorlara yöneldim.bu araçların yakıtı beniz üzermi thp156bg kullanan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim. bir de bu 156 bg turbolu araca lpg taktıran var mı veya takılmasında bir sakınca var mı? sizleri bu konuda uzman olarak görüyorum ve yardım edeceğinizi,bana yararlı bilgiler vereceğinizi umuyorum.hepinize saygılar.sevgiler.

    Merhaba,

    1.6THP Active aracımı 2 yıla yakın süredir kullanıyorum. 1.6vti ile 1.6THP arasında çok fazla tüketim farkı yok. Fakat motor performansı konusunda 1.6THP çok daha seri ve hızlı. Ayrıca 1.6vti motorlu versiyon, Auto6R şanzımana sahip, 1.6THP ise tam otomatik şanzımanı ile neredeyse pürüzsüz vites geçişleri sağlıyor. İlla ki otomatik tercihiniz yoksa, benim de kullandığım manuel şanzımanı tavsiye ederim. Araç hem daha seri hem daha ekonomik oluyor.

    Asıl merak ettiğiniz tüketim değerlerine gelirsek: Şehir içi performanslı kullanımda 10-11lt. , sakin kullanımda 8-8,5lt. Otoyol kullanımında ise 130km'yi geçmediğiniz takdirde 6-6,5lt. ye kadar düşüyor. Yani 1.6 turbo 156 beygir, acayip yakar abi söylentilerine kulak asmayın. Standart bir 1.6 motordan tüketim olarak çok farkı yok. Ama sürüş performansı olarak farkı çok LPG takılanını hiç duymadım bu arada...

    Son olarak size Active değil Allure donanımlısını almanızı tavsiye ederim. 2. elde 4-5 bin TL daha pahalıdır. Fakat, ilave gelen deri döşeme, navigasyon, xenon farlar, anahtarsız çalıştırma ve diğer konfor ve aksesuar donanımları bu farka kesinlikle değer.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: c.uygun

    Çarşamba günü dedemin vefatı ile muğla yollarına düştük 508 imizle... Cenazeye yetişmek için hızlı gitmem gerekiyordu...Aracı süratli ikende test etmek için bir fırsattı...Bilecik - Muğla arası 650 km idi. Ve genellikle 150 nin üzerinde gittim... Aracın sert olan süspansiyonları uzun yolda hiçte sıkıntı yaratmadı bana...Yavaş giderken bozuk yollarda hoplatan araba hızlı giderken hiçte hoplatmadı yaylandı adeta. Yol tutuşu kötü diyen arkadaşada tavsiyem binin araca limitleri zorlayın öyle yorum yazın birde...kesinlikle düşünceniz değişecektir...Virajlarda bile hız kesmedim ve bir gram oynama yapmadı araç... Verdiğim para sonuna kadar helal olsun... Yakıt konusuna gelince o kadar sert kullandım aracı 100 km de 5.5 lt yaktı , dönüşte sakin geldim ( 100 - 150 Km hız arasında ) 4.5 lt ye düştü... Bu arada araçta kar lastikleri takılıydı yakıtta onunda etkisinin olduğunu hesaba katabiliriz... Yola çıkmadan önce fullemiştim depoyu 1350 km yol yaptım ve hala içinde yol bilgisayarına göre 150 km gidicek kadar yakıt olduğunu gösteriyordu... Aracımdan çok çok memnunum...

    Başınız sağolsun...




  • Ben de atlamışım, başınız sağolsun...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: c.uygun

    Çarşamba günü dedemin vefatı ile muğla yollarına düştük 508 imizle... Cenazeye yetişmek için hızlı gitmem gerekiyordu...Aracı süratli ikende test etmek için bir fırsattı...Bilecik - Muğla arası 650 km idi. Ve genellikle 150 nin üzerinde gittim... Aracın sert olan süspansiyonları uzun yolda hiçte sıkıntı yaratmadı bana...Yavaş giderken bozuk yollarda hoplatan araba hızlı giderken hiçte hoplatmadı yaylandı adeta. Yol tutuşu kötü diyen arkadaşada tavsiyem binin araca limitleri zorlayın öyle yorum yazın birde...kesinlikle düşünceniz değişecektir...Virajlarda bile hız kesmedim ve bir gram oynama yapmadı araç... Verdiğim para sonuna kadar helal olsun... Yakıt konusuna gelince o kadar sert kullandım aracı 100 km de 5.5 lt yaktı , dönüşte sakin geldim ( 100 - 150 Km hız arasında ) 4.5 lt ye düştü... Bu arada araçta kar lastikleri takılıydı yakıtta onunda etkisinin olduğunu hesaba katabiliriz... Yola çıkmadan önce fullemiştim depoyu 1350 km yol yaptım ve hala içinde yol bilgisayarına göre 150 km gidicek kadar yakıt olduğunu gösteriyordu... Aracımdan çok çok memnunum...

    Hocam Allah rahmet eylesin . Mekanı Cennet olsun inşallah




  • Allah razı olsun.. Dostlar sağolsun...
  • Arkadaşlar Merhaba,

    Forum gördüğüm kadarı ile durma noktasına gelmiş. Hala 508 araştırmalarım sürerken sizlere danışacağım bir konu var.
    Ama öncelikle C.Uygun arkadaşımızın kaybı için Allahtan rahmet diliyorum.

    2.el olarak satılan ancak henüz 15km de olan bir vti access araç buldum. Galeri eskiden sfır araç satarken 2.el'e dönmüş, plaka takmış vs. Aynı kurumun başka biriminde bulunan bir tanıdığım var o emin olduğunda daha ciddi düşüneceğim. Fiyat 57800TL derler. Ne dersiniz düşünülebilir mi?

    VTI alınırsa LPG takılacak o da masraf tabi.

    Kubilaytekin Bey bir VTI kullanıcısı olarak ne düşünürsünüz? Bu para makul mu?

    Çok teşekkürler.
  • 
Sayfa: önceki 270271272273274
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.