Şimdi Ara

==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <== (188. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (2 Mobil) - 3 Masaüstü2 Mobil
5 sn
12.612
Cevap
138
Favori
1.365.979
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 186187188189190
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • vitesle ilgili şüphelerim ortadan kalkmıştır arkadaşlar yardımınız için teşekkür ederim , daha önce hep tam otomatik kullandım ve burada da böyle yorumlar görünce endişenlenmiştim , ne demişler derdini söyleyemeyen derman bulamaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: frknoz06

    Bugün active 1,6 dizel arka camlarda perde var ve arkadakı yolcular ıcın cıft yonlu klıma mevcut yanı 4 adet cıft yonlı klıma var aaracta sedef beyaz rengı fıyat olarak 68,500 sizce nasıl bır fıyat...1,6 dizel sedef beyaz allure yanı en dolu model 77,500 fıyat verdıler.Bu konudan anlayan arkadaslar yardım edersenız sevınırım yarın gıdıp ıkı aractan bırısını alcam.Passat dusunuyordum ama vazgectım cunku bugun tes surusune cıktım.aracta hız sorunu yok yokus yukarı tıkanma yasamıyor arac.

    Bu nasıl iş anlamış değilim. Bir de yapılan zamlardan herkes şikayet ediyor. Ben aracımı ekim 2011 de aldım. Active 1,6 hdi auto6r. 17", navi, sedefli. Aldığım fiyat 74.150 tl. Üstelik xenon yok. Allure ise 80.000 TL üzerinde idi. Bahsettiğiniz bu fiyatlar bence süper.
  • Arkadaşlar,
    Acaba aranızda aracına isofix çocuk koltuğu takan oldu mu? benim aracımdaki isofix bağlantısı hiçbir işe yaramıyor. Takıldığında koltuk yukarıda kaldı, mindere tam oturmadı. Çünkü bağlantı, arka koltuğun oturulan düz yerin hemen bittiği yerde değil. Yaklaşık 5-6 cm yukarıda. Bu nedenle normal koltul almak zorunda kaldım.
  • Arkadaşlar.
    Elektrikli koltukları hafızalı hala getirmek için neler yapmalıyız fikri olan var mı? Teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: earaz74

    Arkadaşlar,
    Acaba aranızda aracına isofix çocuk koltuğu takan oldu mu? benim aracımdaki isofix bağlantısı hiçbir işe yaramıyor. Takıldığında koltuk yukarıda kaldı, mindere tam oturmadı. Çünkü bağlantı, arka koltuğun oturulan düz yerin hemen bittiği yerde değil. Yaklaşık 5-6 cm yukarıda. Bu nedenle normal koltul almak zorunda kaldım.

    Earaz; ben isofixli Recaro cocuk koltugu aldim. Ilk basta e-bebek gorevlileri isofixi bulmakta zorluk cekip,5-10 dk ugrastilar. Sonunda ben kitapciktan baktim,yerini bulduk,montaji yapildi. Hicbir sorun yok. Gayet rahat ve duzgun bir sekilde kullaniyor bizim ufaklik 2 aydan beri.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün daha önce inceleme fırsatım olan insignia ile yolcu olarak ufak bir yolculuk yaptım. 2lt dizel olanıydı. Gidişine lafım yok. Yalnız önceleri insignia'da aklım kalıyorken 508'den sonra insigniaya binince neyseki almamışım dedim. Şimdi belki bazı gözü kapalı alman hastası arkadaşlar fransız almanın eline su dökemez vs. bıdıbıdı diyeceklerdir ancak ne düğme kalitesi, ne konsol malzeme kalitesi, ne de iç mekan genişliği 508'den iyi falan değil. Ben çok beğenmiştim ilk başlarda ancak demekki daha iyisini görünce göze farklı görünüyor.
  • Arkadaşlar formu yaklaşık 3 aydır takip ediyorum,sizlerin yorumları sayesinde bende dün itibari ile 508 active aldım hdi otomatik.koyu füme renginde (adını şimdi tam hatırlayamadım).açılır tavan xenon 4 bölgeli klima navi jbl ses sistemi tr paket, deri olmasını istemediğim için bi alt versyonun bütün özelliklerini barındıran modeli aldım.Daha önceden bmw 5.20 aracım vadı inanın komfor olarak hiç bir eksiğini görmedim yakıtı mükemmel derecede ekonomik.Benim sizlere sormak istediğim navi ekranına geri görüş kamerası bağlantı durumunda bi gelişme varmı ,yoksa hala bağlanamıyormu bu konu da biraz sıkıntılıyım daha önceki aracımda bu özellik mevcut olduğundan dolayı alışkanlık olmuş,kamera bağlantısı konusunda araştırma yapan arkadaşların yapılmıyor muş dediklerini okumuştum.Bu aralar yeni bir gelişme var mı şu an bana göre tek eksiği aracın bu onun dışında gayet rahat ve konforlu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burock2000

    Bugün daha önce inceleme fırsatım olan insignia ile yolcu olarak ufak bir yolculuk yaptım. 2lt dizel olanıydı. Gidişine lafım yok. Yalnız önceleri insignia'da aklım kalıyorken 508'den sonra insigniaya binince neyseki almamışım dedim. Şimdi belki bazı gözü kapalı alman hastası arkadaşlar fransız almanın eline su dökemez vs. bıdıbıdı diyeceklerdir ancak ne düğme kalitesi, ne konsol malzeme kalitesi, ne de iç mekan genişliği 508'den iyi falan değil. Ben çok beğenmiştim ilk başlarda ancak demekki daha iyisini görünce göze farklı görünüyor.


    İnsignia'nın 508 e göre bence 2 tane artısı var.O da dış tasarımı bence piyasadaki D sınıfı araçların en iyisi (Dış tasarımı 508 den iyi olmasına ve uzunluğu da 508 den daha fazla olmasına rağmen,iç hacmi İnsignia'da iyi, kullanamadıklarından 508'e göre daha dar ve arka koltukta baş mesafesi 508 e göre çok daha kısıtlı), diğer artısı da yol tutuşu 508 den daha iyi.Onun dışında 508,İnsignia'dan daha iyi bir araç bencede.




  • Arkadaşlar.
    508 SW'da ki elektrikli koltukları hafızalı hala getirmek için neler yapmalıyız fikri olan var mı? Teşekkürler.
  • Arkadaşlar;02.10.2012 tarihi itibariyle 508 Allure 115 HP e-hdi Auto 6R aracımı teslim aldım.Daha önce kullandığım 508 Active TR İLE aLLURE ARASINDAKİ FARKLARI VE 112 hp İLE 115 hp ARASINDAKİ FARKLARI SİZİNLE PAYLAŞMAK VE DEĞERLENDİRMELERİNİZDE YARDIMCI OLABİLMEK İSTİYORUM.

    508 Active Tr ile 508 Allure versiyonları Arasındaki Tespit Edebildiğim Farklar;

    1-Allure araca ilk bindiğin andan itibaren,çok şık duran deri koltuklarında büyük etkisi ile,Active Tr'ye göre daha kaliteli ve daha elit bir araç hissi veriyor.

    2-Active Tr de yol bilgisayarı ekranındaki veriler sarı renkle gösterilmekte,başka bir renk kullanılmamaktadır.Allure versiyonda ise veriler daha kaliteli olduğu hissini uyandıran beyazımsı bir renkte görünmekte ve yol bilgisayarına yansıyan navigasyon verileri,kavşak verileri ise mavi olarak gösterilmekte olup,kısacası Allure'nin yol bilgisayarıonın ekranı renkli ekran,Active Tr de ise sadece sarı renk mevcut.Head up ekranı ve özellikleri ise Active TR ile aynı.

    3-Active TR de el freni varken,Allure'de el freni yok,otomatik park freni var.Aracı stop ettiğinizde araç el frenini otomatik olarak çekiyor.Araç çalıştığında ise harekete geçtiğiniz anda otomatik park freni derhal devreden çıkıyor.
    Ben alışkanlığım nedeniyle elimi ikide bir el frenine uzatıp durdum neyseki 1 günün sonunda otomatik park frenine alışabildim.

    4-Active Tr nin aksine Allure de anahtarsız çalıştırma mevcut.Anahtar cebinde veya çanta dururken 4 kapı kolundan herhangi birisine dokunduğun anda kilitler açılıyor.Frene basıp,START tuşuna dokunduğun anda ise araç çalışıyor.Bu durum en çek eşimin hoşuna gitti.Çünkü market çıkışlarında elim dolu iken anahtarı cebimden bulup,çıkartıp araç kapılarını açana kadar beklemek zorunda kalmıyor.Kapı koluna dokunduğu anda tüm kilitler açılıyor.

    5-Allure de kapı kolları krom iken,Active TR de gövdenin boyası ile aynı renkte.

    6-Allure de bulunan JBL 'li müzik sistemi opsiyonu Active Tr de alınamıyor.Benim araçta JBL var.Ön konsolda teybin üzerinde küçük JBL logosu bulunmakta ve aracın bir yerinde yan döşemede yine JBL kabartma logosu bulunmakta. 10 adet hoperlör ve arka bagajda da subwoofer bulunmasına rağmen,ben Active Tr nin ses sistemine göre bariz denebilecek bir bas ve ses kalitesi göremedim.Belki ayarlarını yapamadığım içindir.Bu konuda ayarları nasıl yapmam gerektiği hususunda bilen bir arkadaş yardımcı olursa çok sevinirim.

    7-Allure'de bulunan Deri Koltuklar çok şık,araca çok elit bir hava veriyor.Bu deri koltuklar spor görünümlü ve Active Tr de bulunan kumaş koltuklara göre hem vücudu daha iyi sarıyor,hem hiç terletmiyor,hem de çok rahatlar.Active TR deki kumaş koltuklar vücudu çok iyi sarmıyordu ve biraz terletiyordu.Allure deki deri koltuk ısıtmaları da iyi çalışıyor ve kışın çok işe yarayacağı hemen anlaşılıyor.Ben bu koltukları gerçekten de çok beğendim.

    8-Active TR de koltuk ısıtması bulunmadığı için,şoförle ön yolcu arasındaki bölümde cep telefonunu ve sişgaranı koyabileceğin küçük bir bölüm mevcutken,Allure de bu bölümün yerinde koltuk ısıtma tuşlarına yer verildiğinden Allure de telefon veya sigara koyabileceğin hiçbir yer yok.Bunları ancak ya kol dayamanın altındaki göze,ya da kapılardaki yan ceplere koyabiliyorsun.

    9-Allure de dikiz aynasının üstündeki kutuda bir kamera var ve bu kamera vasıtasıyla uzun-kısa farları otomatik çalıştıran sistem var,bu çok işe yarayan bir sistem.Ayrıca aracı park ederken ,bulduğun boşluğa aracın sığıp sığmayacağını ve manevranın zorluğunu gösteren yardımcı park sistemi var.Ama ben bunu kullanacağımı hiç sanmıyorum,bence bu pek işlevsel bişey değil,hatta gerekli de değil.Bu sistemlerin hiçbiri Active TR de bulunmuyor.

    10-Allure'nin 18 inç'lik jantları,Active TR nin 17 inçlik jantlarına göre hem daha güzel duruyor,hem de 508 e daha çok yakışıyor.

    11-Allure'deki navigasyon ekranı JBL le alındığında Wip Nav oluyor bildiğim kadarıyla,Active Tr de ise böyle bir seçenek yok diye biliyorum.Her iki ekranda,kullanımı da aynı fakat,Wip Nav olduğundan mı,yeni bir güncelleme atıldığından mı veya başka bir sebepten mi bilmiyorum ama Allure deki Navigasyon ekranında veriler müthiş hızlı,navigasyonda adeta hiçbir sorun kalmamış,tüm Türkçe karekterleri (ü,ö,ç gibi) doğru veriyor,artık Üsküdar ı İskidar olarak göstermiyor,doğru bir şekilde Üsküdar olarak veriyor.Müzik verilerini,usb kontrollerini,navigasyon adres girişlerini bekletmeden çok hızlı bir şekilde gerçekleştiriyor.

    12-Active Tr aracımın stepnesi de diğer lastiklerim gibi 17 inç jantlıydı,ama Allure de stepne 16 inç lik janta sahip.Bu belki Allur,Active TR farkı değil ama yine de yazmak istedim.Çünkü bazı Active TR lerde de araçın lastikleri 17 inç jant olmasına rağmen,stepnesi 16 inç jantlı olabiliyor.

    13-Allure'nin şoför ile ön yocu koltuğu arasındaki kumanda bölümünde,sağ tarafta fazladan bir tuş daha daha var.Ben bunu çözemedim ama sanırım hava karlı iken kullanılan bir tuş olsa gerek bu tuş.Active TR de böyle bir kumanda tuşu bulunmuyor.

    14-Dreksiyon sisteminde bir değişiklik mi yaptılar bilmiyorum ama Allure'deki direksiyon,Active TR aracımdaki direksiyona göre hem daha yumuşak,hem de direksiyon tepkileri bana daha iyi geldi.

    1 günde görebildiğim farklar bundan ibaret.Başka bişey farkedemedim.Yeni aracımda sunroof var ama bu active tr lerde de olabildiği için onu yazmadım.Fakat sunroof çok iyi arkadaşlar.Sigara dumanını adeta emiyor ve dışarı atıyor.Ayrıca aracın içinde aydınlık nedeniyle bir ferahlık oluyor,açtığında ise serinlik veriyor.Ben sunroofunu da çıok beğendim.Allure sunrooflu olmasına rağmen,Active Tr deki aynı sessizliği bulabildim çok şükür.Ne sunrooftan ne de başka bir yerden ses ya da tıkırtı gelmiyor.



    115 HP ile 112 HP Arasındaki Hissedebildiğim Farklar;

    Önceki kullandığım 508 Active TR 82 kw yani 112 HP iken,bu Allure 84 kw yani 115 HP.Bu 3 beygirlik güç fazlalığı çok az hissediliyor.Bazılarının düşündüğü gibi hiç hissedilmez değil,hissediliyor ama farkı çok az.Araç birazcık daha seri,yokuşlarda ise daha çok hissediliyor bu 3 beygirlik güç. Bana 112 HP mi 115 HP mi diye sorsanız,çok da farketmez derim,ama imkan varsa 115 HP yi seçerim.

    Şanzımanda ise hiçbir fark görmedim.Aynı ve vites geçişleri de aynı şekilde hissediliyor.

    Aracım bugün 75 km.de ve ortalama yakıt sarfiyatı araç yeni olduğu için ve her türlü test denemesi yaptığım için şu an 7,6 lt/100 km. seviyesinde.İlerleyen zamanlarda yine önceki aracımda olduğu gibi yakıt sarfiyatının çok aşağılara düşeceğini düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shy4434

    Arkadaşlar.
    508 SW'da ki elektrikli koltukları hafızalı hala getirmek için neler yapmalıyız fikri olan var mı? Teşekkürler.


    Maalesef benim hiçbir fikrim yok,yapılabilir mi diye düşünüyorum ama bana pek olası gelmiyor.
  • Öncelikle önem verip cevapladığınız için teşekkürler. Ama yapılabilmesi çok mantıklı geliyor, sonuçda koltuklar için elektirkli düzenek oluşmuş, hafıza bölümü arabanın beyni ile alakalı değil biliyorum. Yani orjinal Peugeot servislerinde yapılacağını bende sanmıyorum ama belki sorunsuz olarak başka yerde yapılabilir diye düşünüyorum. Eğer başka bilgisi ve fikri olan varsa paylaşırsa sevinirim. Teşekürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: av.alikaplan


    Arkadaşlar;02.10.2012 tarihi itibariyle 508 Allure 115 HP e-hdi Auto 6R aracımı teslim aldım.Daha önce kullandığım 508 Active TR İLE aLLURE ARASINDAKİ FARKLARI VE 112 hp İLE 115 hp ARASINDAKİ FARKLARI SİZİNLE PAYLAŞMAK VE DEĞERLENDİRMELERİNİZDE YARDIMCI OLABİLMEK İSTİYORUM.

    508 Active Tr ile 508 Allure versiyonları Arasındaki Tespit Edebildiğim Farklar;

    1-Allure araca ilk bindiğin andan itibaren,çok şık duran deri koltuklarında büyük etkisi ile,Active Tr'ye göre daha kaliteli ve daha elit bir araç hissi veriyor.

    2-Active Tr de yol bilgisayarı ekranındaki veriler sarı renkle gösterilmekte,başka bir renk kullanılmamaktadır.Allure versiyonda ise veriler daha kaliteli olduğu hissini uyandıran beyazımsı bir renkte görünmekte ve yol bilgisayarına yansıyan navigasyon verileri,kavşak verileri ise mavi olarak gösterilmekte olup,kısacası Allure'nin yol bilgisayarıonın ekranı renkli ekran,Active Tr de ise sadece sarı renk mevcut.Head up ekranı ve özellikleri ise Active TR ile aynı.

    3-Active TR de el freni varken,Allure'de el freni yok,otomatik park freni var.Aracı stop ettiğinizde araç el frenini otomatik olarak çekiyor.Araç çalıştığında ise harekete geçtiğiniz anda otomatik park freni derhal devreden çıkıyor.
    Ben alışkanlığım nedeniyle elimi ikide bir el frenine uzatıp durdum neyseki 1 günün sonunda otomatik park frenine alışabildim.

    4-Active Tr nin aksine Allure de anahtarsız çalıştırma mevcut.Anahtar cebinde veya çanta dururken 4 kapı kolundan herhangi birisine dokunduğun anda kilitler açılıyor.Frene basıp,START tuşuna dokunduğun anda ise araç çalışıyor.Bu durum en çek eşimin hoşuna gitti.Çünkü market çıkışlarında elim dolu iken anahtarı cebimden bulup,çıkartıp araç kapılarını açana kadar beklemek zorunda kalmıyor.Kapı koluna dokunduğu anda tüm kilitler açılıyor.

    5-Allure de kapı kolları krom iken,Active TR de gövdenin boyası ile aynı renkte.

    6-Allure de bulunan JBL 'li müzik sistemi opsiyonu Active Tr de alınamıyor.Benim araçta JBL var.Ön konsolda teybin üzerinde küçük JBL logosu bulunmakta ve aracın bir yerinde yan döşemede yine JBL kabartma logosu bulunmakta. 10 adet hoperlör ve arka bagajda da subwoofer bulunmasına rağmen,ben Active Tr nin ses sistemine göre bariz denebilecek bir bas ve ses kalitesi göremedim.Belki ayarlarını yapamadığım içindir.Bu konuda ayarları nasıl yapmam gerektiği hususunda bilen bir arkadaş yardımcı olursa çok sevinirim.

    7-Allure'de bulunan Deri Koltuklar çok şık,araca çok elit bir hava veriyor.Bu deri koltuklar spor görünümlü ve Active Tr de bulunan kumaş koltuklara göre hem vücudu daha iyi sarıyor,hem hiç terletmiyor,hem de çok rahatlar.Active TR deki kumaş koltuklar vücudu çok iyi sarmıyordu ve biraz terletiyordu.Allure deki deri koltuk ısıtmaları da iyi çalışıyor ve kışın çok işe yarayacağı hemen anlaşılıyor.Ben bu koltukları gerçekten de çok beğendim.

    8-Active TR de koltuk ısıtması bulunmadığı için,şoförle ön yolcu arasındaki bölümde cep telefonunu ve sişgaranı koyabileceğin küçük bir bölüm mevcutken,Allure de bu bölümün yerinde koltuk ısıtma tuşlarına yer verildiğinden Allure de telefon veya sigara koyabileceğin hiçbir yer yok.Bunları ancak ya kol dayamanın altındaki göze,ya da kapılardaki yan ceplere koyabiliyorsun.

    9-Allure de dikiz aynasının üstündeki kutuda bir kamera var ve bu kamera vasıtasıyla uzun-kısa farları otomatik çalıştıran sistem var,bu çok işe yarayan bir sistem.Ayrıca aracı park ederken ,bulduğun boşluğa aracın sığıp sığmayacağını ve manevranın zorluğunu gösteren yardımcı park sistemi var.Ama ben bunu kullanacağımı hiç sanmıyorum,bence bu pek işlevsel bişey değil,hatta gerekli de değil.Bu sistemlerin hiçbiri Active TR de bulunmuyor.

    10-Allure'nin 18 inç'lik jantları,Active TR nin 17 inçlik jantlarına göre hem daha güzel duruyor,hem de 508 e daha çok yakışıyor.

    11-Allure'deki navigasyon ekranı JBL le alındığında Wip Nav oluyor bildiğim kadarıyla,Active Tr de ise böyle bir seçenek yok diye biliyorum.Her iki ekranda,kullanımı da aynı fakat,Wip Nav olduğundan mı,yeni bir güncelleme atıldığından mı veya başka bir sebepten mi bilmiyorum ama Allure deki Navigasyon ekranında veriler müthiş hızlı,navigasyonda adeta hiçbir sorun kalmamış,tüm Türkçe karekterleri (ü,ö,ç gibi) doğru veriyor,artık Üsküdar ı İskidar olarak göstermiyor,doğru bir şekilde Üsküdar olarak veriyor.Müzik verilerini,usb kontrollerini,navigasyon adres girişlerini bekletmeden çok hızlı bir şekilde gerçekleştiriyor.

    12-Active Tr aracımın stepnesi de diğer lastiklerim gibi 17 inç jantlıydı,ama Allure de stepne 16 inç lik janta sahip.Bu belki Allur,Active TR farkı değil ama yine de yazmak istedim.Çünkü bazı Active TR lerde de araçın lastikleri 17 inç jant olmasına rağmen,stepnesi 16 inç jantlı olabiliyor.

    13-Allure'nin şoför ile ön yocu koltuğu arasındaki kumanda bölümünde,sağ tarafta fazladan bir tuş daha daha var.Ben bunu çözemedim ama sanırım hava karlı iken kullanılan bir tuş olsa gerek bu tuş.Active TR de böyle bir kumanda tuşu bulunmuyor.

    14-Dreksiyon sisteminde bir değişiklik mi yaptılar bilmiyorum ama Allure'deki direksiyon,Active TR aracımdaki direksiyona göre hem daha yumuşak,hem de direksiyon tepkileri bana daha iyi geldi.

    1 günde görebildiğim farklar bundan ibaret.Başka bişey farkedemedim.Yeni aracımda sunroof var ama bu active tr lerde de olabildiği için onu yazmadım.Fakat sunroof çok iyi arkadaşlar.Sigara dumanını adeta emiyor ve dışarı atıyor.Ayrıca aracın içinde aydınlık nedeniyle bir ferahlık oluyor,açtığında ise serinlik veriyor.Ben sunroofunu da çıok beğendim.Allure sunrooflu olmasına rağmen,Active Tr deki aynı sessizliği bulabildim çok şükür.Ne sunrooftan ne de başka bir yerden ses ya da tıkırtı gelmiyor.



    115 HP ile 112 HP Arasındaki Hissedebildiğim Farklar;

    Önceki kullandığım 508 Active TR 82 kw yani 112 HP iken,bu Allure 84 kw yani 115 HP.Bu 3 beygirlik güç fazlalığı çok az hissediliyor.Bazılarının düşündüğü gibi hiç hissedilmez değil,hissediliyor ama farkı çok az.Araç birazcık daha seri,yokuşlarda ise daha çok hissediliyor bu 3 beygirlik güç. Bana 112 HP mi 115 HP mi diye sorsanız,çok da farketmez derim,ama imkan varsa 115 HP yi seçerim.

    Şanzımanda ise hiçbir fark görmedim.Aynı ve vites geçişleri de aynı şekilde hissediliyor.

    Aracım bugün 75 km.de ve ortalama yakıt sarfiyatı araç yeni olduğu için ve her türlü test denemesi yaptığım için şu an 7,6 lt/100 km. seviyesinde.İlerleyen zamanlarda yine önceki aracımda olduğu gibi yakıt sarfiyatının çok aşağılara düşeceğini düşünüyorum.







    Bu arada navigasyon hakkında bir ekleme yapayım. Aracıma yakın zamanda navigasyon güncellemesi yapıldı, diğer ülke haritalarını kaybettim ama bahsettiğiniz gibi türkçe karakter sporunu ortadan kalktı. Bu durum yeni versiyonu yüklemelerinden kaynaklanıyordur, yavaşlıkta muhtemelen yabancı haritalar nedeniyle oluşuyordur diye tahmin ediyorum. Yani bu navigasyon veya versiyon farkından kaynaklanmıyor bunu belirteyim.




  • sn av.alikaptan öncelikle yeni aracınız hayırlı olsun.Kazasız belasız güzel günlerde kullanın.
    Bu arada bende aracımı bugun teslim aldım. 8 gün ayrılıktan sonra yeni almış kadar mutlu oldum.
    İnsan arabasını özlermi. Özlemişim vallahi.....:)
  • av.alikaptan yeni aracın hayırlu uğurlu olsun. allure farkları oldukça bariz, özellikle anahtarsız çalıştırma ve elektronik elfreni özellikleri çok iyi.
  • av.alikaptan active'den allure'ye terfi etmişsiniz hayırlı uğurlu olsun..inş.bu sefer üzücü olaylar yaşamassınız..allure'de sanırım en çok deri koltuğu beğenmişisniz..gerçekten deri koltuk eğer kaliteli olursa araca elit bir hava katıyor..tabi umarım peugeot burada kaliteye önem vermiştir..elektronik el freni hakkında bir kaç şey söyleyeyim..mümkün olduğunca hareket etmeden önce el freni elle boşa alın..otomatik boşa geçmesini beklemeyin..tabi bu benim kişisel görüşüm..hareket etmeden önce hep kendim el frenini boşa alırım..çünki ilk hareket anında el freni otomatik olarak boşa alınıyor ama çok azda olsa debriyaj balatalarına yük biniyor ve aracı zorluyor...belki peugeot mühendisleri bu ayrıntıyı düşünmüşledir ama yinede ben de alışkanlık oldu..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: av.alikaplan


    Arkadaşlar;02.10.2012 tarihi itibariyle 508 Allure 115 HP e-hdi Auto 6R aracımı teslim aldım.Daha önce kullandığım 508 Active TR İLE aLLURE ARASINDAKİ FARKLARI VE 112 hp İLE 115 hp ARASINDAKİ FARKLARI SİZİNLE PAYLAŞMAK VE DEĞERLENDİRMELERİNİZDE YARDIMCI OLABİLMEK İSTİYORUM.

    508 Active Tr ile 508 Allure versiyonları Arasındaki Tespit Edebildiğim Farklar;

    1-Allure araca ilk bindiğin andan itibaren,çok şık duran deri koltuklarında büyük etkisi ile,Active Tr'ye göre daha kaliteli ve daha elit bir araç hissi veriyor.

    2-Active Tr de yol bilgisayarı ekranındaki veriler sarı renkle gösterilmekte,başka bir renk kullanılmamaktadır.Allure versiyonda ise veriler daha kaliteli olduğu hissini uyandıran beyazımsı bir renkte görünmekte ve yol bilgisayarına yansıyan navigasyon verileri,kavşak verileri ise mavi olarak gösterilmekte olup,kısacası Allure'nin yol bilgisayarıonın ekranı renkli ekran,Active Tr de ise sadece sarı renk mevcut.Head up ekranı ve özellikleri ise Active TR ile aynı.

    3-Active TR de el freni varken,Allure'de el freni yok,otomatik park freni var.Aracı stop ettiğinizde araç el frenini otomatik olarak çekiyor.Araç çalıştığında ise harekete geçtiğiniz anda otomatik park freni derhal devreden çıkıyor.
    Ben alışkanlığım nedeniyle elimi ikide bir el frenine uzatıp durdum neyseki 1 günün sonunda otomatik park frenine alışabildim.

    4-Active Tr nin aksine Allure de anahtarsız çalıştırma mevcut.Anahtar cebinde veya çanta dururken 4 kapı kolundan herhangi birisine dokunduğun anda kilitler açılıyor.Frene basıp,START tuşuna dokunduğun anda ise araç çalışıyor.Bu durum en çek eşimin hoşuna gitti.Çünkü market çıkışlarında elim dolu iken anahtarı cebimden bulup,çıkartıp araç kapılarını açana kadar beklemek zorunda kalmıyor.Kapı koluna dokunduğu anda tüm kilitler açılıyor.

    5-Allure de kapı kolları krom iken,Active TR de gövdenin boyası ile aynı renkte.

    6-Allure de bulunan JBL 'li müzik sistemi opsiyonu Active Tr de alınamıyor.Benim araçta JBL var.Ön konsolda teybin üzerinde küçük JBL logosu bulunmakta ve aracın bir yerinde yan döşemede yine JBL kabartma logosu bulunmakta. 10 adet hoperlör ve arka bagajda da subwoofer bulunmasına rağmen,ben Active Tr nin ses sistemine göre bariz denebilecek bir bas ve ses kalitesi göremedim.Belki ayarlarını yapamadığım içindir.Bu konuda ayarları nasıl yapmam gerektiği hususunda bilen bir arkadaş yardımcı olursa çok sevinirim.

    7-Allure'de bulunan Deri Koltuklar çok şık,araca çok elit bir hava veriyor.Bu deri koltuklar spor görünümlü ve Active Tr de bulunan kumaş koltuklara göre hem vücudu daha iyi sarıyor,hem hiç terletmiyor,hem de çok rahatlar.Active TR deki kumaş koltuklar vücudu çok iyi sarmıyordu ve biraz terletiyordu.Allure deki deri koltuk ısıtmaları da iyi çalışıyor ve kışın çok işe yarayacağı hemen anlaşılıyor.Ben bu koltukları gerçekten de çok beğendim.

    8-Active TR de koltuk ısıtması bulunmadığı için,şoförle ön yolcu arasındaki bölümde cep telefonunu ve sişgaranı koyabileceğin küçük bir bölüm mevcutken,Allure de bu bölümün yerinde koltuk ısıtma tuşlarına yer verildiğinden Allure de telefon veya sigara koyabileceğin hiçbir yer yok.Bunları ancak ya kol dayamanın altındaki göze,ya da kapılardaki yan ceplere koyabiliyorsun.

    9-Allure de dikiz aynasının üstündeki kutuda bir kamera var ve bu kamera vasıtasıyla uzun-kısa farları otomatik çalıştıran sistem var,bu çok işe yarayan bir sistem.Ayrıca aracı park ederken ,bulduğun boşluğa aracın sığıp sığmayacağını ve manevranın zorluğunu gösteren yardımcı park sistemi var.Ama ben bunu kullanacağımı hiç sanmıyorum,bence bu pek işlevsel bişey değil,hatta gerekli de değil.Bu sistemlerin hiçbiri Active TR de bulunmuyor.

    10-Allure'nin 18 inç'lik jantları,Active TR nin 17 inçlik jantlarına göre hem daha güzel duruyor,hem de 508 e daha çok yakışıyor.

    11-Allure'deki navigasyon ekranı JBL le alındığında Wip Nav oluyor bildiğim kadarıyla,Active Tr de ise böyle bir seçenek yok diye biliyorum.Her iki ekranda,kullanımı da aynı fakat,Wip Nav olduğundan mı,yeni bir güncelleme atıldığından mı veya başka bir sebepten mi bilmiyorum ama Allure deki Navigasyon ekranında veriler müthiş hızlı,navigasyonda adeta hiçbir sorun kalmamış,tüm Türkçe karekterleri (ü,ö,ç gibi) doğru veriyor,artık Üsküdar ı İskidar olarak göstermiyor,doğru bir şekilde Üsküdar olarak veriyor.Müzik verilerini,usb kontrollerini,navigasyon adres girişlerini bekletmeden çok hızlı bir şekilde gerçekleştiriyor.

    12-Active Tr aracımın stepnesi de diğer lastiklerim gibi 17 inç jantlıydı,ama Allure de stepne 16 inç lik janta sahip.Bu belki Allur,Active TR farkı değil ama yine de yazmak istedim.Çünkü bazı Active TR lerde de araçın lastikleri 17 inç jant olmasına rağmen,stepnesi 16 inç jantlı olabiliyor.

    13-Allure'nin şoför ile ön yocu koltuğu arasındaki kumanda bölümünde,sağ tarafta fazladan bir tuş daha daha var.Ben bunu çözemedim ama sanırım hava karlı iken kullanılan bir tuş olsa gerek bu tuş.Active TR de böyle bir kumanda tuşu bulunmuyor.

    14-Dreksiyon sisteminde bir değişiklik mi yaptılar bilmiyorum ama Allure'deki direksiyon,Active TR aracımdaki direksiyona göre hem daha yumuşak,hem de direksiyon tepkileri bana daha iyi geldi.

    1 günde görebildiğim farklar bundan ibaret.Başka bişey farkedemedim.Yeni aracımda sunroof var ama bu active tr lerde de olabildiği için onu yazmadım.Fakat sunroof çok iyi arkadaşlar.Sigara dumanını adeta emiyor ve dışarı atıyor.Ayrıca aracın içinde aydınlık nedeniyle bir ferahlık oluyor,açtığında ise serinlik veriyor.Ben sunroofunu da çıok beğendim.Allure sunrooflu olmasına rağmen,Active Tr deki aynı sessizliği bulabildim çok şükür.Ne sunrooftan ne de başka bir yerden ses ya da tıkırtı gelmiyor.



    115 HP ile 112 HP Arasındaki Hissedebildiğim Farklar;

    Önceki kullandığım 508 Active TR 82 kw yani 112 HP iken,bu Allure 84 kw yani 115 HP.Bu 3 beygirlik güç fazlalığı çok az hissediliyor.Bazılarının düşündüğü gibi hiç hissedilmez değil,hissediliyor ama farkı çok az.Araç birazcık daha seri,yokuşlarda ise daha çok hissediliyor bu 3 beygirlik güç. Bana 112 HP mi 115 HP mi diye sorsanız,çok da farketmez derim,ama imkan varsa 115 HP yi seçerim.

    Şanzımanda ise hiçbir fark görmedim.Aynı ve vites geçişleri de aynı şekilde hissediliyor.

    Aracım bugün 75 km.de ve ortalama yakıt sarfiyatı araç yeni olduğu için ve her türlü test denemesi yaptığım için şu an 7,6 lt/100 km. seviyesinde.İlerleyen zamanlarda yine önceki aracımda olduğu gibi yakıt sarfiyatının çok aşağılara düşeceğini düşünüyorum.







    Ali Bey,

    detayli anlatiminiz icin cok tesekkur ederim, sanirim allure modeli fiyat farkini hakeden nadir araclardan birisi. bende sigara icenlerden oldugum icin sunroof dusunuyorum ama genelde hep sorun yada ses cikardigi icin es geciyordum. subwoofer bagajda cok yer kapliyormu? umarim resimlerini cekersiniz.




  • Merhaba,

    Bugün active tr paketli aracımı teslim aldım. Araçla ile ilgili iki sorum var, yardımcı olursanız sevinirim.
    1. Aracın iç resimlerinde vites kolununda çizgi halinde yanan bir ışık görünüyor, bu modele göre değişen bir özellik mi? yoksa sadece resimlerde mi bu şekilde gösterilmiş ?
    2. Farları yıkadıktan sonra far kenarlarında buhu oluştuğunu gördüm, bu normal mi ?

    Teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi posetcay -- 4 Ekim 2012; 0:36:14 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracınız hayırlı olsun Sn. alikaplan, iyi günlerde kazasız belasız kullanmanızı dilerim.

    Aynı aracı kullanan biri olarak sorularınıza yanıt vermeye çalışayım:

    quote:

    Orijinalden alıntı: av.alikaplan
    6-Allure de bulunan JBL 'li müzik sistemi opsiyonu Active Tr de alınamıyor.Benim araçta JBL var.Ön konsolda teybin üzerinde küçük JBL logosu bulunmakta ve aracın bir yerinde yan döşemede yine JBL kabartma logosu bulunmakta. 10 adet hoperlör ve arka bagajda da subwoofer bulunmasına rağmen,ben Active Tr nin ses sistemine göre bariz denebilecek bir bas ve ses kalitesi göremedim.Belki ayarlarını yapamadığım içindir.Bu konuda ayarları nasıl yapmam gerektiği hususunda bilen bir arkadaş yardımcı olursa çok sevinirim.

    Ses kalitesini ayarlamak için yapabileceğiniz sadece bas düzeyini yükseltmek (orta düzeyde iken baslar zayıf, tizler ve orta frekanslar güçlü) ve "ses seviyesi"ni açık bırakmak. İkincisi çok önemli çünkü kapalı olduğunda ses gerçekten çok zayıf kalıyor. Bu fonksiyon anladığım kadarıyla audio sistemlerdeki "loudness" fonksiyonunu yerine getiriyor. Bu araçta subwooferın kattığı fazla birşey yok düşüncesindeyim. Sesin temizliği ve nötrlüğü konusunda yüksek not verebilirim.


    quote:

    Orijinalden alıntı: av.alikaplan
    13-Allure'nin şoför ile ön yocu koltuğu arasındaki kumanda bölümünde,sağ tarafta fazladan bir tuş daha daha var.Ben bunu çözemedim ama sanırım hava karlı iken kullanılan bir tuş olsa gerek bu tuş.Active TR de böyle bir kumanda tuşu bulunmuyor.

    Sanırım kastettiğiniz alarm hacimsel koruma tuşu. (Joystick'in sağ tarafındaki 3lü düğme setinden en üstteki. Diğerleri bende boş.) İç alarmı devre dışı bırakmak için kullanılıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Akseaus -- 4 Ekim 2012; 10:48:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: posetcay
    1. Aracın iç resimlerinde vites kolununda çizgi halinde yanan bir ışık görünüyor, bu modele göre değişen bir özellik mi? yoksa sadece resimlerde mi bu şekilde gösterilmiş ?


    Merhaba, aracınız hayırlı olsun.

    Vites kolu etrafında çizgi halinde yanan ışık Allure modellerde mevcut.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Akseaus -- 4 Ekim 2012; 10:58:27 >
  • 
Sayfa: önceki 186187188189190
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.