Şimdi Ara

Peugeot 406 Hakkında Herşey (164. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (2 Mobil) - 3 Masaüstü2 Mobil
5 sn
7.010
Cevap
46
Favori
775.397
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 162163164165166
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • SELAM TÜRKİYENİN EN GÜZEL EN FAYDALI EN İYİ EN KRAL VE EN EN EN... :) ARKADASLAR BELKİ BENİ HATIRLAMAZSINIZ UZUN SÜREDİR KAYIPTIM ANCAK GERİ DÖNDÜM ARANIZA VE BUNDAN DOLAYIDA ÇOK MUTLUYUM.406 AŞKI BİTMİYOR İŞTE VE HELE BÖYLE GÜZEL Bİ ORTAMDA DAHA DA KORLANIYOR BU ASK.NYS FAZLA UZATMADAN GELELİM SAADETE ARKADASLAR ÖNCELİKLE BEN 406 MI GEÇEN SENE SATTIM İÇİM KAN AĞLAYARAK.SATMA SEBEBİM DE GÖREV YERİMİN ANİDEN DEĞİŞMESİ VE GİTTİĞİM YERDE ARAÇ KULLANAMAYACAK OLMAMDI.NYS ARTIK 406 HASRETİNE DAHA FAZLA DAYANACAK GÜCÜMÜN KALMADIĞINI FARKEDİP BU KEZ DAHA Bİ TECRÜBELİ VE BİLGİLİ OLARAK VE SİZLERİNDEN ENGİN TECRÜBELERİNDEN YARARLANARAK TEKRAR Bİ 406 SAHİBİ OLMAK İSTİORUM VE BU ARACIN 2004 E KADAR ÜRETİLMİŞ OLMASINI LANETLİYORUM :) KESİNLİKLE ÜRETİMİNE DEVAM EDİLMESİ GEREKEN Bİ AMİRAL GEMİYDİ 406.ARKADASLAR ÖNCEKİ 406 2001 MODEL SV BVA SPORTPACK METALİK GRİ OTOMATİK VİTESTİ.OTOMATİK VİTESİNDE BİRAZ SIKINTI YASAMISTIM AÇIKCASI HANİ O HEPİMİZİN BİLDİĞİ KRONİK SIKINTI.AMA 406 NIN OTO VİTESİDE ÇOK KEYİFLİYDİ YANİ BEN KOYU Bİ MANUEL VİTES TARAFRAIYKEN BANA OTO VİTESİ 406 SEVDİRMİŞTİ.NYS ARKADASLAR DİYECEĞİM ŞU Kİ SİZCE EN İYİ DONANIM MODEL VE VİTES TERCİHİ SİZCE HANGİSİ OLMALI???ZTN ARACIMI ALDIKTAN SONRADA BURDA HEP BERABER ARABAMA EK UYGULAMALARDA YAPICAZ TAMAMMI SOYLUKAN HOCAM VE DİĞER BÜTÜN DOSTLARIM :) HADİ ESKİ TAKIM ARKADASINIZA BİRAZ YARDIM...




  • Merhabalar yeniden aramıza hoşgeldin seni hayal meyal hatırladım. Opsyon çok kişisel bir tercihtir yani kesin bir doğru yoktur ama benim şahsi fikrimi merak ediyorsan düz vites fanatiği biri olarak mümkün olan her araçta düz vitesi tercih ederim, benim aldığım keyif bu yönde ama bir başkası da trafikte yormasın veya rahat arabaya rahat şanzıman lazım da diyebilir ona da saygı duyarım. Bana soranlara hep 2000 sonrası d9 kasa öneririm şimdi bunu bir basamak daha yukarı taşıyıp eğer bütçe el veriyorsa 2002 sonrası multiplex elektrik tesisatı olan modellere bakın derim, daha az elektronik sorun anlamına geliyor bu. Donanım pakedi olarak daha önce sahip olduğunuz Sportpack değişik ve herkeste olmayan bir model olduğundan tercih sebebi olabilir veya deri koltuk fanatikliği varsa SV. Yani bunu tamamen sen belirleyeceksin, sen aldıktan sonra ek uygulama kolay ben hep burdayım yardımcı olurum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Soylukan

    Merhabalar yeniden aramıza hoşgeldin seni hayal meyal hatırladım. Opsyon çok kişisel bir tercihtir yani kesin bir doğru yoktur ama benim şahsi fikrimi merak ediyorsan düz vites fanatiği biri olarak mümkün olan her araçta düz vitesi tercih ederim, benim aldığım keyif bu yönde ama bir başkası da trafikte yormasın veya rahat arabaya rahat şanzıman lazım da diyebilir ona da saygı duyarım. Bana soranlara hep 2000 sonrası d9 kasa öneririm şimdi bunu bir basamak daha yukarı taşıyıp eğer bütçe el veriyorsa 2002 sonrası multiplex elektrik tesisatı olan modellere bakın derim, daha az elektronik sorun anlamına geliyor bu. Donanım pakedi olarak daha önce sahip olduğunuz Sportpack değişik ve herkeste olmayan bir model olduğundan tercih sebebi olabilir veya deri koltuk fanatikliği varsa SV. Yani bunu tamamen sen belirleyeceksin, sen aldıktan sonra ek uygulama kolay ben hep burdayım yardımcı olurum.


    eyvallah dostum burdaki herkese ne kadar yardımcı oldunu biliorum bu yüzden bana da olacağından şüphem yok.bu arada benim önceki araç sportpack ti ama koltuklar full deriydi demekki ilk sahibi alırken aracı böyle aldı.ama süper bi araçtı.bugüne kadar sıfır araçlarımda oldu ama hiçbir aracımın aynısını dönüp tekrar almayı düşünmedim 406 hariç.sportpack bulsam alcam ama seninde dediğin gibi hiç bulunmuyor.onun için sanırım sv bva alıcam.otomatik vites olayına da gelince bende bi düz vites fanatiğiyim ama işte 406 da otomatiği sevmemin tek yanı aracın mükemmel konforuyla oto vitesin birbirini çok güzel tamamlamıs olmasıydı.nys artk şöyle düşünüyorum her iki vites tervihide benm için güzel olduğundan vites konusu benm için belirleyici unsur olmıcak.öcelikle aracın temizliğine vs. vs. bakıcam.peki soylukan varmı suan bildiğin satılık güzel bi sv??? ayrıca dostum sportpack ile sv arasındaki ayrımı tam olarak biliomusun???




  • soylukan vaktin varsa aşağıda verdiğim ilanları inceleyip bana değerlendirme yaparmısın?ayrıca diğer arkadaslar sizde yaparsanız sevinirim.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-peugeot-406-cok-temiz-ve-orjinal-406-2-0-hdi-32598503/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-peugeot-406-tr-deki-en-temiz-406-lardan-30748393/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-peugeot-406-sahibinden-degisensiz-boyasiz-406-32484224/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-peugeot-406-temiz-406-bulamiyorum-diyenlere-31634008/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-peugeot-406-2001-model-otomatik-peugeot-sv-bva-99000-km-31709233/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-peugeot-406-sahibinden-peugeot-406-2001-model-32508347/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-peugeot-406-sanroof-isitmali-koltuk-vs-full-fuul-dizel-otomatik-vites-32499871/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-peugeot-406-2003-orjinal-124-142-km-de-otomatik-vites-diesel-sunroof-lu-tam-31876534/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-peugeot-406-ilk-sahibinden-31437791/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-peugeot-406-peugeot-406-sv-bva-ac-31032803/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-peugeot-406-406-nin-en-full-modeli-sw-bva-30353654/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-peugeot-406-2004-peugeot-406-sv-2-0-hdi-bva-29784145/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-peugeot-406-ilk-elden-temiz-arac-29781828/detay




  • yahu nerdesınız mıllet forum bugun full uyudu yanı
  • Eski aracın olan sportpack modeli ST ve SV arasında konumlanmış özel bir seridir. Farkılıklarını kısaca sayarsak;

    16" Ouragan Jantlar (St de 15"kapak, SV de 15" jantlar)
    Yarım Deri Koltuklar (St de kadife, SV de deri döşeme)
    Elektrikli Koltuklar (St de sunulmaz iken SV de standart)
    Deri Direksiyon ve vites topuzu (ST de yok , SV de standart)

    Bunlara ilaveten önemsiz bir ayrıntı olarak torpido cıtasının rengi farklı. Verdiğin linklere de baktım fakat fotoğraflardan aracın durumu hakkında bir görüş bildirmek çok yanıltıcı olabilir, çoğu göze hoş gelen araçlar, sen içine sinenleri götürüp ekspertizini yaptırıp ve ilk sayfada verilen tüyolara da sadık kalırsan temiz bir 406 sahibi olur; aracın görünmeyen bir sorunu olmadığından da emin olabilirsin.
  • yorumların ıcın tskkrler soylukan.bı sorum daha olucak.arac lpg lı olunca yol bılgısayarını kullanabılıomuyuz?ayrıca 406 da navıgasyon uygulaması nasıl oluyor kaca patlıyor ve elınde resım varmı?
  • LPG dönüşümlü bir araçta yol bilgisayarı gene aktiftir fakat lpg tüketimini takip edemezsin haliyle.

    406 da navigasyon birçok şekilde olur, birincisi orjinal ekipman olarak gelen fakat Tr de sunulmadığı için içinde Tr haritasını da barındırmayan, ekran olarak 406 nın monochrome dot matriks ekranına benzer bir ekranı olan orjinal tip navisgasyon. Bagajda cd okuyucusu olur ve harita bilgisini buradan alır. Deve yüküyle maliyetlidir, ekrandan dolayı kullanımı zor ve muhtemelen güncel bir Tr haritasını bulmanın imkanı da yoktur. (Sana maliyeti bütün modülleri, ekranı, cd okuyucusu ve ara kabloları ile 2 bin lirayı bulur gibime geliyor.) Bunu geç

    Bir başka yol da konunun önceki sayfalarına bakarsan görebilirsin; yasing nickli kullanıcının yapmış olduğu gibi bir double din çalışması yapabilirsin. Herhangi marka içinde navigasyon özelliği olan double din bir teyp alırsın ve bunu takarsın. Fakat double din i taktığında yerden dolayı ya klima kontrol ekranından ya yol bilgisayarı göstergesinden olursun, eğer böyle bir kayıba tahammülün yoksa tek slotluk yer kaplayan ekranı kendi içine kapanan teyp modellerini kullanabilirsin. (Bunun maliyeti de sanırım 600-700 ila 1000 arası değişir.)

    En az maliyetle şu işin içinden sıyrılsam başka da bişey istemem diyorsan da; ya seyyar bir navigasyon modülü alıp cama takıp kullanırsın yada iPhone, nexusone vs gibi bir telefon kullanıyorsan bu telefonlar için geliştirilmiş IGo programını yükler, cam tutma aparatını da bulur navigasyon aleti olarak kullanırsın. (Bunun maliyeti de Beleş ile 300-400 arası değişir. )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edilhan -- 11 Ekim 2010; 12:39:47 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Soylukan

    LPG dönüşümlü bir araçta yol bilgisayarı gene aktiftir fakat lpg tüketimini takip edemezsin haliyle.

    406 da navigasyon birçok şekilde olur, birincisi orjinal ekipman olarak gelen fakat Tr de sunulmadığı için içinde Tr haritasını da barındırmayan, ekran olarak 406 nın monochrome dot matriks ekranına benzer bir ekranı olan orjinal tip navisgasyon. Bagajda cd okuyucusu olur ve harita bilgisini buradan alır. Deve yüküyle maliyetlidir, ekrandan dolayı kullanımı zor ve muhtemelen güncel bir Tr haritasını bulmanın imkanı da yoktur. (Sana maliyeti bütün modülleri, ekranı, cd okuyucusu ve ara kabloları ile 2 bin lirayı bulur gibime geliyor.) Bunu geç

    Bir başka yol da konunun önceki sayfalarına bakarsan görebilirsin; yasing nickli kullanıcının yapmış olduğu gibi bir double din çalışması yapabilirsin. Herhangi marka içinde navigasyon özelliği olan double din bir teyp alırsın ve bunu takarsın. Fakat double din i taktığında yerden dolayı ya klima kontrol ekranından ya yol bilgisayarı göstergesinden olursun, eğer böyle bir kayıba tahammülün yoksa tek slotluk yer kaplayan ekranı kendi içine kapanan teyp modellerini kullanabilirsin. (Bunun maliyeti de sanırım 600-700 ila 1000 arası değişir.)

    En az maliyetle şu işin içinden sıyrılsam başka da bişey istemem diyorsan da; ya seyyar bir navigasyon modülü alıp cama takıp kullanırsın yada iPhone, nexusone vs gibi bir telefon kullanıyorsan bu telefonlar için geliştirilmiş IGo programını yükler, cam tutma aparatını da bulur navigasyon aleti olarak kullanırsın. (Bunun maliyeti de Beleş ile 300-400 arası değişir. )




    yani benzinlide ki gibi yakıt bilgilerini elde etme gibi bi durumumuz olmuo yol bilgisayarında.bunu ztn biliodum da sormak istediğim bunun bi yolu yokmuydu???ayrıca navigasyon içinde şunu sorayım; diyelimki yol bilgisayarı ekranının olduğu yere taktık yol bilgisayarı bilgilerini navigasyon ekranında görebilme gibi bi işlem yapılabilirmi yapan bildiğin varmı?ve soylukan fazla olmazsam :) 406 ya yapılan çeşitli makul uygulamalarla ilgili resim fln vardır senin arsivinde gerek kendi aracından gerek başkalarından.onlarıda yayınlarsan sevinirim.tekrar ilgin için tskkr...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuRKiSH__DeViL

    yani benzinlide ki gibi yakıt bilgilerini elde etme gibi bi durumumuz olmuo yol bilgisayarında.bunu ztn biliodum da sormak istediğim bunun bi yolu yokmuydu???ayrıca navigasyon içinde şunu sorayım; diyelimki yol bilgisayarı ekranının olduğu yere taktık yol bilgisayarı bilgilerini navigasyon ekranında görebilme gibi bi işlem yapılabilirmi yapan bildiğin varmı?ve soylukan fazla olmazsam :) 406 ya yapılan çeşitli makul uygulamalarla ilgili resim fln vardır senin arsivinde gerek kendi aracından gerek başkalarından.onlarıda yayınlarsan sevinirim.tekrar ilgin için tskkr...



    Lpg tankindaki yakitin durumuyla iletisime gecen bir sensor ecu ya bu bilgileri iletmedigi muddetce oyle bir bilgi okutamazsin, soyle dusun yol bilgisayarindaki yakit tuketimi belli bir devirde sen ilerler iken benzinin akış debisini gerekli mecradan ogrenir ve şamandıra vasitasiyla depondaki benzin miktari bilgisine de ulastiktan sonra bu iki veriyi harmanlayarak sana tahmini bir menzil sunar. Yani sadece enjektorlerden gazin akisini ogrenmen yeterli degil. Ha yapilabilir mi evet teorik olarak gayet mumkun ama bunu yapabilecek bir usta varmidir ben Turkiyede oldugunu hic ama hic sanmam.

    Gelelim ikinci soruna, yol bilgisayari ekranini atip onun yerine koyacagin navigasyon ekraninin ayni zamanda yol bilgilerini de sunmasini istiyorsun, yakit benzin oldugu surece bu gayet mumkunati olan birsey, butun hesap ve kitabi yapan ecu ve ona bagli sensorlerdir yani sonuc olarak ordaki yol bilgisayari ekrani sadece bu imput icin bir aractir, yani birazcik programlama bilgisi ile halledilebilir, hatta 406coupe forumunda soyle yapilmis ekstrem bir ornek de mevcut;











  • EVET SOYLUKAN İŞTE TAM OLARAK İSTEDİĞİMDE BU.MÜKEMMEL YAPMISLAR YAA ACABA BUNU YAPTIRABİLECEĞİM Bİ YER VARMIDIR???
  • Dedigim gibi bir miktar programlama bilgisi lazim arayuzu olusturmak ve sistemin akisini saglayabilmek adina, artik hangi platformda calisacaksa ona uygun birsey dusunulmeli, Tr deki ustalarin kendi ustalik alanlarindan bile bihaber olduklarini dusunursek bir ustanin programlama bilgisine sahip olmasini beklemek pek tabiki abes kacar. Kisisel bir girisimle halledilebilir ancak, proje tadinda. Aslinda biraz bi zaman bulunca boyle birsey test amacli dusunuyorum yapmayi ama umit vermeyim simdiden.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edilhan -- 11 Ekim 2010; 18:14:46 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Soylukan

    Dedigim gibi bir miktar programlama bilgisi lazim arayuzu olusturmak ve sistemin akisini saglayabilmek adina, artik hangi platformda calisacaksa ona uygun birsey dusunulmeli, Tr deki ustalarin kendi ustalik alanlarindan bile bihaber olduklarini dusunursek bir ustanin programlama bilgisine sahip olmasini beklemek pek tabiki abes kacar. Kisisel bir girisimle halledilebilir ancak, proje tadinda. Aslinda biraz bi zaman bulunca boyle birsey test amacli dusunuyorum yapmayi ama umit vermeyim simdiden.


    soylukan yaparsın sen dostum yaparsın :))) hatta bi tek sen yaparsın bu işi :) ya bide yanlıs hatırlamıosam yasing de anlıodu bu işlerden.aslında hep beraber kafa kafaya verip güzel bişeler çıkarabiliriz ne dersin...
  • iyi olacak hastanin doktor ayagina gelirmis buyur;

    http://forum.donanimhaber.com/m_43645777/tm.htm

  • arkadaşlar bu aralar fazla takılamıyorum ama devamlı takip ediyorum

    soylukan harbiden helal olsun sana bu kadar insana yardımcı oluyorsun sana sonsuz şükranlarımı sunuyorum

    ceyhun kardeş jant işini ben aylarca aradım bu arac için jant bulmak ölüm resmen ama biraz daha araştırsaydın keşke bazı jantlarda et kalınlığı 25 olanlar oluyo

    ottoboy
    arka stopları soylukan hocam sayasinde ebay dan aldım 10 gün içinde geldi
  • soylukan hocam sana zahmet şu senin ebay daki adamına bak bakalım bundan elinde varmı benim abi joystiğini kırdı birde ne kadar





  • Jantlar böyle oldu

    235 x 45 x 17









  • Değerli arkadaşlar ben aracıma (2000 model D9, düz vites, sv bva) yaklaşık 1 sene önce Lovato Easy Fast Plus modeli LPG sistemi taktırdım ve son derece memnunum. Stepnenin yerine 43 litrelik simit depo taktırdım, 40 litre alıyor ve şehir içinde 380-400 km, şehirler arası yolda ise 500 km üstü yol yapıyorum. Keşke daha önce taktırsaydım, 1500 TL'ye taktırdım ve şimdiden kendini amorti etti. Yol bilgisayarı benzinlide olduğu gibi çalışıyor, ancak yol bilgisayarının ayarı benzine göre düzenlendiği için gerek anlık tüketim olsun gerekse ortalama tüketim olsun gerçekleşenden düşük gösteriyor. Ayrıca araç LPG'de çalışırken benzine göre daha sessiz, titreşimsiz ve de sarsıntısız çalışıyor. LPG'nin oktanı benzinden yüksek olduğu için iyi bir sistemde çekiş ve performans daha iyi oluyor. Kuru yakıt olduğu için ise çok uzun vadede sadece subaplara (iyi yağlanmadığı için) zarar verebiliyor.

    Bu arada aranızda BOR POWER kullanan var mı? Amcam Honda CRV aracında yağ değişiminde motora BOR POWER koyduğunu, sonrasında motorun çok daha rahat ve sessiz çalıştığını söyledi.




  • 
Sayfa: önceki 162163164165166
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.