Şimdi Ara

Peugeot 308 1.6Hdi İnceleme + Yapılan Uyg. - Yakıt,Performans Vb. (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
65
Cevap
2
Favori
4.957
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Uzun süre megane3 dci icon baktım,bir türlü denk getiremedim
    Şimdi makyajlı 308 Active buldum 1.6 hdi90 lık olandan. Megane nna göre neeler kaybederim doğru bir seçim mi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beni en çok kaporta kalitesi düşündürüyor 2011 yılında 2004 model 206 x-line sahibi oldum.sırasıyla ağır olmayan ama canımı sıkan sıkıntılar yaşattı bana 206,
    1- gaz pedalından ayağımı çekince sanki biri arabayı geriye çekiyormuşçasına isteksizdi gitmeye.bakıldı edildi devam etti.belkide beklettimiz çoktu .gitmememesine karşın benzini içmesinide iyi biliyordu.
    2-kaporta birleşim yeri kapı bağlantı noktaları bagaj kapağının bağlantı noktalarında sanki boya daha az atılmış ve astarı gozukuyordu.orginal boyası.
    3- sonra civic LS benzinli vtec2 ye geçtim 2,sene bindim bu arabanında kaporta kalitesi kötüdür.bir taş gelse hemen atar boya. Ama sıfır sorunla bitirdim 2 yılı.

    Şimdi.
    Eski kasa Ford focus tdci titanyum,megane3 dci icon,Astra j 1.3, arasından peg 308 almaya çok yaklaştım Active donanımlısına dizeline şimdi bu şartlar bu durum olarak ne dersiniz sıkıntışar yaşar mıyım.benzin ⛽ yakıt ⛽ bizi üzdü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: attci

    Beni en çok kaporta kalitesi düşündürüyor 2011 yılında 2004 model 206 x-line sahibi oldum.sırasıyla ağır olmayan ama canımı sıkan sıkıntılar yaşattı bana 206,
    1- gaz pedalından ayağımı çekince sanki biri arabayı geriye çekiyormuşçasına isteksizdi gitmeye.bakıldı edildi devam etti.belkide beklettimiz çoktu .gitmememesine karşın benzini içmesinide iyi biliyordu.
    2-kaporta birleşim yeri kapı bağlantı noktaları bagaj kapağının bağlantı noktalarında sanki boya daha az atılmış ve astarı gozukuyordu.orginal boyası.
    3- sonra civic LS benzinli vtec2 ye geçtim 2,sene bindim bu arabanında kaporta kalitesi kötüdür.bir taş gelse hemen atar boya. Ama sıfır sorunla bitirdim 2 yılı.

    Şimdi.
    Eski kasa Ford focus tdci titanyum,megane3 dci icon,Astra j 1.3, arasından peg 308 almaya çok yaklaştım Active donanımlısına dizeline şimdi bu şartlar bu durum olarak ne dersiniz sıkıntışar yaşar mıyım.benzin ⛽ yakıt ⛽ bizi üzdü.

    Hocam her markanın mutlaka geçmişinde kalitesiz ürettiği,kimsenin memnun kalmadığı araçları oluyor 206 da bunlardan biri.. Her markada vardır bunun mutlaka bir örneği Eski ford fusion,eski fiesta,vw lupo vb. gibi kimsenin alıpda memnun kalmadığı araçlar.. Fakat marka olarak baktığınızda şuan Ford çok iyi araçlar üretiyor.

    Şu yukarıda maddelediğiniz sorunların hiçbiri yok kesinlikle. Bunların haricinde sorun yaratıcak,can sıkacak yine hiç bir şeye rastlamadım. yaklaşık 25 bin km dir kullanıyorum ve aracım 123bin km de şuanda. 123 bin km de bir peugeot deseler geçen seneye kadar koşarak uzaklaşırdım ama şuan fikirlerim çok farklı. Eski bir focus 2.5 sahibi olarak focus neyse 308 de o diyebilirim. Hatta bir çok konuda Focus a göre üstünlükleri var (yalıtım,konfor,vites geçişleri,kullanım rahatlığı vb.)

    Megane3 ile kıyaslarsanız yine + ve - leri olacaktır muhakkak. yol tutuş ve sürüş özelliklerinde megane dan kat be kat üstündür mesela.. Astra j 1.3 ile kıyasladığınızda ise astranın malzeme kalitesi falan daha iyidir mutlaka ama motor konusunda sizi çok üzer..

    Kısacası 308 i öneririm fiyatına göre mantıklı araç. Yakıt konusunda zaten yol bilgisayarı verilerini paylaştım. Ş içi normal kullanımda 5.5 lt yi geçmez. ş. dışı çok sakin kullanımda 3.2 lt , çok kasmadan ise 4 lt yakar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    quote:

    Orijinalden alıntı: attci

    Beni en çok kaporta kalitesi düşündürüyor 2011 yılında 2004 model 206 x-line sahibi oldum.sırasıyla ağır olmayan ama canımı sıkan sıkıntılar yaşattı bana 206,
    1- gaz pedalından ayağımı çekince sanki biri arabayı geriye çekiyormuşçasına isteksizdi gitmeye.bakıldı edildi devam etti.belkide beklettimiz çoktu .gitmememesine karşın benzini içmesinide iyi biliyordu.
    2-kaporta birleşim yeri kapı bağlantı noktaları bagaj kapağının bağlantı noktalarında sanki boya daha az atılmış ve astarı gozukuyordu.orginal boyası.
    3- sonra civic LS benzinli vtec2 ye geçtim 2,sene bindim bu arabanında kaporta kalitesi kötüdür.bir taş gelse hemen atar boya. Ama sıfır sorunla bitirdim 2 yılı.

    Şimdi.
    Eski kasa Ford focus tdci titanyum,megane3 dci icon,Astra j 1.3, arasından peg 308 almaya çok yaklaştım Active donanımlısına dizeline şimdi bu şartlar bu durum olarak ne dersiniz sıkıntışar yaşar mıyım.benzin ⛽ yakıt ⛽ bizi üzdü.

    Hocam her markanın mutlaka geçmişinde kalitesiz ürettiği,kimsenin memnun kalmadığı araçları oluyor 206 da bunlardan biri.. Her markada vardır bunun mutlaka bir örneği Eski ford fusion,eski fiesta,vw lupo vb. gibi kimsenin alıpda memnun kalmadığı araçlar.. Fakat marka olarak baktığınızda şuan Ford çok iyi araçlar üretiyor.

    Şu yukarıda maddelediğiniz sorunların hiçbiri yok kesinlikle. Bunların haricinde sorun yaratıcak,can sıkacak yine hiç bir şeye rastlamadım. yaklaşık 25 bin km dir kullanıyorum ve aracım 123bin km de şuanda. 123 bin km de bir peugeot deseler geçen seneye kadar koşarak uzaklaşırdım ama şuan fikirlerim çok farklı. Eski bir focus 2.5 sahibi olarak focus neyse 308 de o diyebilirim. Hatta bir çok konuda Focus a göre üstünlükleri var (yalıtım,konfor,vites geçişleri,kullanım rahatlığı vb.)

    Megane3 ile kıyaslarsanız yine + ve - leri olacaktır muhakkak. yol tutuş ve sürüş özelliklerinde megane dan kat be kat üstündür mesela.. Astra j 1.3 ile kıyasladığınızda ise astranın malzeme kalitesi falan daha iyidir mutlaka ama motor konusunda sizi çok üzer..

    Kısacası 308 i öneririm fiyatına göre mantıklı araç. Yakıt konusunda zaten yol bilgisayarı verilerini paylaştım. Ş içi normal kullanımda 5.5 lt yi geçmez. ş. dışı çok sakin kullanımda 3.2 lt , çok kasmadan ise 4 lt yakar.



    Kardeş sağ olasın.yarın büyük ihtimalle alacağız arabayı,servise baktırıp.nasip olursa buradan detaylandırır ve bilgilendiririm.
    Binmeden araç 🚗 alıyorum aslında çevremdede kullanan yok bu araçtan
    307 sahiplerinden bilgi alıyorum.307 ne ise bu ondan daha iyidir diye düşünüyorum.
    Birde civic LS benzinli aracım vardı 2 sene bindim sıkıntısızdı ama benzin masrafı beni bıktırdı.kasko yaptırmadım kâr sayarsak 1.000 lira buradan.yaşından dolayı vergi 180 küsür lira.artı benzin.manifoltu deldirmeyeyim.ve donanımlı araca olan ilgi ve isteğim arabayı sattırdı bana.
    Ama civic 100 liralık benzinle 240-250 km yol gidebiliyordu.yakıt alımı canımı sıkar oldu.uzun bir yola gittiğim zaman detaylı hesaplara düşmeme sebep oluyordu.memuruz ve ayağımızı yorganımıza göre uzatmamız gerekiyor.dizel alalım dedik.ALLAH yüzümüzü kara çıkarmaz İNŞALLAH.

    Active donanım yeterli midir bilemedim.
    Aracın başında,serviste veya ustada bakmam dikkat etmem gereken şeyler var ise..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: attci


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    quote:

    Orijinalden alıntı: attci

    Beni en çok kaporta kalitesi düşündürüyor 2011 yılında 2004 model 206 x-line sahibi oldum.sırasıyla ağır olmayan ama canımı sıkan sıkıntılar yaşattı bana 206,
    1- gaz pedalından ayağımı çekince sanki biri arabayı geriye çekiyormuşçasına isteksizdi gitmeye.bakıldı edildi devam etti.belkide beklettimiz çoktu .gitmememesine karşın benzini içmesinide iyi biliyordu.
    2-kaporta birleşim yeri kapı bağlantı noktaları bagaj kapağının bağlantı noktalarında sanki boya daha az atılmış ve astarı gozukuyordu.orginal boyası.
    3- sonra civic LS benzinli vtec2 ye geçtim 2,sene bindim bu arabanında kaporta kalitesi kötüdür.bir taş gelse hemen atar boya. Ama sıfır sorunla bitirdim 2 yılı.

    Şimdi.
    Eski kasa Ford focus tdci titanyum,megane3 dci icon,Astra j 1.3, arasından peg 308 almaya çok yaklaştım Active donanımlısına dizeline şimdi bu şartlar bu durum olarak ne dersiniz sıkıntışar yaşar mıyım.benzin ⛽ yakıt ⛽ bizi üzdü.

    Hocam her markanın mutlaka geçmişinde kalitesiz ürettiği,kimsenin memnun kalmadığı araçları oluyor 206 da bunlardan biri.. Her markada vardır bunun mutlaka bir örneği Eski ford fusion,eski fiesta,vw lupo vb. gibi kimsenin alıpda memnun kalmadığı araçlar.. Fakat marka olarak baktığınızda şuan Ford çok iyi araçlar üretiyor.

    Şu yukarıda maddelediğiniz sorunların hiçbiri yok kesinlikle. Bunların haricinde sorun yaratıcak,can sıkacak yine hiç bir şeye rastlamadım. yaklaşık 25 bin km dir kullanıyorum ve aracım 123bin km de şuanda. 123 bin km de bir peugeot deseler geçen seneye kadar koşarak uzaklaşırdım ama şuan fikirlerim çok farklı. Eski bir focus 2.5 sahibi olarak focus neyse 308 de o diyebilirim. Hatta bir çok konuda Focus a göre üstünlükleri var (yalıtım,konfor,vites geçişleri,kullanım rahatlığı vb.)

    Megane3 ile kıyaslarsanız yine + ve - leri olacaktır muhakkak. yol tutuş ve sürüş özelliklerinde megane dan kat be kat üstündür mesela.. Astra j 1.3 ile kıyasladığınızda ise astranın malzeme kalitesi falan daha iyidir mutlaka ama motor konusunda sizi çok üzer..

    Kısacası 308 i öneririm fiyatına göre mantıklı araç. Yakıt konusunda zaten yol bilgisayarı verilerini paylaştım. Ş içi normal kullanımda 5.5 lt yi geçmez. ş. dışı çok sakin kullanımda 3.2 lt , çok kasmadan ise 4 lt yakar.



    Kardeş sağ olasın.yarın büyük ihtimalle alacağız arabayı,servise baktırıp.nasip olursa buradan detaylandırır ve bilgilendiririm.
    Binmeden araç 🚗 alıyorum aslında çevremdede kullanan yok bu araçtan
    307 sahiplerinden bilgi alıyorum.307 ne ise bu ondan daha iyidir diye düşünüyorum.
    Birde civic LS benzinli aracım vardı 2 sene bindim sıkıntısızdı ama benzin masrafı beni bıktırdı.kasko yaptırmadım kâr sayarsak 1.000 lira buradan.yaşından dolayı vergi 180 küsür lira.artı benzin.manifoltu deldirmeyeyim.ve donanımlı araca olan ilgi ve isteğim arabayı sattırdı bana.
    Ama civic 100 liralık benzinle 240-250 km yol gidebiliyordu.yakıt alımı canımı sıkar oldu.uzun bir yola gittiğim zaman detaylı hesaplara düşmeme sebep oluyordu.memuruz ve ayağımızı yorganımıza göre uzatmamız gerekiyor.dizel alalım dedik.ALLAH yüzümüzü kara çıkarmaz İNŞALLAH.

    Active donanım yeterli midir bilemedim.
    Aracın başında,serviste veya ustada bakmam dikkat etmem gereken şeyler var ise..



    Ben memnun kalacağınızı düşünüyorum hatta çok memnun kalacağınızı düşünüyorum. 307 sahiplerine soruyorsunuz fakat 307 den çok daha başka bir araba bu benim gözümde 307 mesela hiç binmeyeceğim bir araç gerçekten peugeot markasına yakışmayan modellerden biridir bence.. 308 çok daha farklı çok daha kaliteli.

    Yakıt olarak ş. dışı 100 liralık mazotla ortalama 120km hızla 450km rahat götürüyor




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.