Şimdi Ara

PEUGEOT 301-ANA KONU (164. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.084
Cevap
55
Favori
682.191
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 162163164165166
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: voltan35

    301 kullanıcılarının fikirlerine ihtiyacım var.Öncelikle 51 000 tl ye 301 active 1,6 hdi 92 hp bluetooth'lu araç almak ( sıfır) anlaşma yaptım.Sizden bu araç için düşüncelerinizi paylaşmanızı rica ediyorum.Aslında 2.el dizel ( Toyoto corolla-Fordfocus- Hyndai blue) bakıyordum bu fiyata dizel sıfır 301 daha mantıklı geldi.Siz ne dersiniz?Teşekkür ederim

    Süper bir karar vermişsiniz hayırlı olur inş ama eğer imkan varsa maddi olarak accık daha zorlayıp allure alın derim pişman olmazsınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: voltan35

    301 kullanıcılarının fikirlerine ihtiyacım var.Öncelikle 51 000 tl ye 301 active 1,6 hdi 92 hp bluetooth'lu araç almak ( sıfır) anlaşma yaptım.Sizden bu araç için düşüncelerinizi paylaşmanızı rica ediyorum.Aslında 2.el dizel ( Toyoto corolla-Fordfocus- Hyndai blue) bakıyordum bu fiyata dizel sıfır 301 daha mantıklı geldi.Siz ne dersiniz?Teşekkür ederim

    2 sene evvel aracı alırken active için 45.500 allure için 47.200 istiyorlardı. 2 senede 6 bin zam az bile Türkiye şartlarında güzel fiyat.
    Eğer 53 seviyelerine Allure bırakabiliyorlarsa Allure alın
  • Imkan meselesi elbette ama allure alın pişman olmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sitesinde kampanya fiyatı 60 bin küsür görünüyor. Söylediğiniz fiyat çok iyiymiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HarunHoca

    quote:

    Orijinalden alıntı: gökhan0180

    Arkadaşlar birde servise giderseniz kapılarınızı ayarlattırın çünkü boşluk var inanın rüzgar sesine iyi geliyor..

    Kapı arasındaki boşluk derken neyi kastediyorsunuz bilmiyorum. Ben tam aksine kapılarda boşluk olmadığını düşünüyorum. Çünkü arabayı yıkarken kapı aralarına su gitsin ki oraların da tozunu toprağını sileyim diye tazyikli suyu tutmama rağmen abartmayayim ama hiç su girmiyor. Eski aracım astra sedan son kasa, hatırı sayılır su alırdı ve bezle kurulardım.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar mrb. bende 15 gün önce 2014 1.2 acsess le aranıza katıldım. formun tamamını okumaya çalıştıysam da belki atladığım yerler vardır. Arabadan çok memnunum performans ve yakıt acsından. araç 40 binde bu zamana kadar servis bakımlıydı ama garantisi bitiği için artık servise götürmeyeceğim araçta atiker lpg mevcut. servis kayıtlar elimde yok özel bir servise götüreceğim . Bakımı yapılırken nelere dikkat etmeliyim. 45 binde gideceği için bujileri değişecek butun filtreler ve yağ. bu araca hangi yağ tavsiye edersiniz. Bide sizden ricam kullanımda nelere dikkat etmeliyim form daha çok dizel kullanıyor ama yardımlarınızı bekliyorum. Arabaya aksesuar düşünmüyorum sadece alır almaz fitil ve keçe taktım o kadar. Silecekler sonbaharda değişecek atlama ve ses yapıyor. silecek tavsiyesi de iyi olur. Başka bu arabaya ne yapmalıyım teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: punto852

    Arkadaşlar mrb. bende 15 gün önce 2014 1.2 acsess le aranıza katıldım. formun tamamını okumaya çalıştıysam da belki atladığım yerler vardır. Arabadan çok memnunum performans ve yakıt acsından. araç 40 binde bu zamana kadar servis bakımlıydı ama garantisi bitiği için artık servise götürmeyeceğim araçta atiker lpg mevcut. servis kayıtlar elimde yok özel bir servise götüreceğim . Bakımı yapılırken nelere dikkat etmeliyim. 45 binde gideceği için bujileri değişecek butun filtreler ve yağ. bu araca hangi yağ tavsiye edersiniz. Bide sizden ricam kullanımda nelere dikkat etmeliyim form daha çok dizel kullanıyor ama yardımlarınızı bekliyorum. Arabaya aksesuar düşünmüyorum sadece alır almaz fitil ve keçe taktım o kadar. Silecekler sonbaharda değişecek atlama ve ses yapıyor. silecek tavsiyesi de iyi olur. Başka bu arabaya ne yapmalıyım teşekkürler.

    Öncelikle hayırlı uğurlu olsun. Güzel günlerde, keyif içinde kullanın aracınızı.

    Özel ya da yetkili servis farketmez, orjinal parça kullanılmasına dikkat edin.

    İstanbul'daysanız Forum Otomotiv'i öneririm. Benim aracında garantisi bitti ve oraya götürüyorum. Çok memnunum.

    Yağ konusunda burada forumda şu linki inceleyebilirsiniz.

    www.forumpeugeot.com
    Araçlarımızda Hangi Motor Yağını Kullanmalıyız? - Sayfa 13
    http://www.forumpeugeot.com/showthread.php?1419-Ara%E7lar%FDm%FDzda-Hangi-Motor-Ya%F0%FDn%FD-Kullanmal%FDy%FDz/page13


    Yine de önerim, güvenebileceğiniz bir servise gitmeniz.




  • Ben de aracımı forum otomotive götürüyorum. Gayet memnunum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar Peugeot 301 dizel aracın yağ seviyesi ne kadar olmalı fikir verebilir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yağ çubuğunda minimum maksimum yokmu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bendeki 1.6 benzinli yağ çubuğunda çizgiler var yeni yağ değiştiğinde en üst çizgideydi geçen baktım en alt çizgiye inmiş yaklaşık 300-400 gram ekledim eski yerine geldi

    Yani en üst ile en alt arası 500 gram kadar anladığım kadarıyla. Benzinli için servis kitabında 3.5 litre yağ alır diyor yanınada not düşülmüş yağ filtresi dahil diyerek. Yağ filtresinin emdiği yağ da hesaba katılmış.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-E2BECF3D0

    Bendeki 1.6 benzinli yağ çubuğunda çizgiler var yeni yağ değiştiğinde en üst çizgideydi geçen baktım en alt çizgiye inmiş yaklaşık 300-400 gram ekledim eski yerine geldi

    Yani en üst ile en alt arası 500 gram kadar anladığım kadarıyla. Benzinli için servis kitabında 3.5 litre yağ alır diyor yanınada not düşülmüş yağ filtresi dahil diyerek. Yağ filtresinin emdiği yağ da hesaba katılmış.
     PEUGEOT 301-ANA KONU
     PEUGEOT 301-ANA KONU

     PEUGEOT 301-ANA KONU

    Merhaba arkadaşlar;

    Ankara Konya yolu aşti civarında bayramın birinci günü sol şeritte giderken yolun karşısından gelen aniden iki köpeğin yola çıkması sonucu köpeklerden birini kurtardık ama diğeri için sağa manevra ve fren yaptığımız sırada köpeklerden biri ikinci şeridi de kapatınca aracın sol ön tampona köpek çarptı, köpek can havliyle kaçtı ve yakalayamadık. Dolayısıyla hayvana ne olduğunu bilemedik. Aracın sol ön çamurluğu resimdeki gibi yamuldu, tampon ve çamurluk içeri girdiğinden tekerleğe sürtüyordu ve sürücü kapısı açılmıyordu. sol farda çatlama, farı tutan vidalarda kopma ve ön tamponda yer yer çatlaklar oluştu.

    Aracın kaskosu vardı ve kaskoda yaptırmayı düşündük ancak hasar kaydı yüksek çıkabilir düşüncesiyle tanıdık tamirciye götürdük iki gün sonra, tamirci aşağıdaki parça fiyatlarını çıkardı;

    -Sol Far;335 TL
    -Sol Ön Çamurluk;260 TL
    -Ön Tampon;600 TL
    -Ön Panjur;500 TL
    -Davlumbaz;110 TL
    (Bu arada tamirci peugeout 301'lerin sacının çok ince olduğunu ve saca işlem yapmakta çok hassas davrandıklarını söyledi)
    Kasko şirketlerinin yaptırmış olduğu servislerin ise parça maliyetini yüksek gösterdikleri ve dolayısıyla aracın hasar kaydının da yüksek olduğu söyleniyor. Şu an aracı hareket edebilir hale getirdik (sacı düzelttik, tamponu kaldırdık, far ampüllerini takdırdık, sürücü kapısını açılır hale getirdik) ama ön tampon ve çamurlukta izler çok belli, kaskoya yaptırmakta veya tampon, çamurluğa hafif rötüş atmakta kararsız kaldım. Önerileriniz nelerdir?




  • Peugeot 301 dizel yağ kalasitesi 3.75 litre (filtre değişimi dahil), çoğu usta 4 litrelik kutunun hepsini boşaltıyor, dikkatli olalım. Yağ olarak 5w30 tam sentetik motor yağı kullanılmalı, tercihen total marka. Silecek olarak da Bosch öneriyorum, orijinal 301 silecekten data iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bhilmi2

     PEUGEOT 301-ANA KONU
     PEUGEOT 301-ANA KONU

     PEUGEOT 301-ANA KONU

    Merhaba arkadaşlar;

    Ankara Konya yolu aşti civarında bayramın birinci günü sol şeritte giderken yolun karşısından gelen aniden iki köpeğin yola çıkması sonucu köpeklerden birini kurtardık ama diğeri için sağa manevra ve fren yaptığımız sırada köpeklerden biri ikinci şeridi de kapatınca aracın sol ön tampona köpek çarptı, köpek can havliyle kaçtı ve yakalayamadık. Dolayısıyla hayvana ne olduğunu bilemedik. Aracın sol ön çamurluğu resimdeki gibi yamuldu, tampon ve çamurluk içeri girdiğinden tekerleğe sürtüyordu ve sürücü kapısı açılmıyordu. sol farda çatlama, farı tutan vidalarda kopma ve ön tamponda yer yer çatlaklar oluştu.

    Aracın kaskosu vardı ve kaskoda yaptırmayı düşündük ancak hasar kaydı yüksek çıkabilir düşüncesiyle tanıdık tamirciye götürdük iki gün sonra, tamirci aşağıdaki parça fiyatlarını çıkardı;

    -Sol Far;335 TL
    -Sol Ön Çamurluk;260 TL
    -Ön Tampon;600 TL
    -Ön Panjur;500 TL
    -Davlumbaz;110 TL
    (Bu arada tamirci peugeout 301'lerin sacının çok ince olduğunu ve saca işlem yapmakta çok hassas davrandıklarını söyledi)
    Kasko şirketlerinin yaptırmış olduğu servislerin ise parça maliyetini yüksek gösterdikleri ve dolayısıyla aracın hasar kaydının da yüksek olduğu söyleniyor. Şu an aracı hareket edebilir hale getirdik (sacı düzelttik, tamponu kaldırdık, far ampüllerini takdırdık, sürücü kapısını açılır hale getirdik) ama ön tampon ve çamurlukta izler çok belli, kaskoya yaptırmakta veya tampon, çamurluğa hafif rötüş atmakta kararsız kaldım. Önerileriniz nelerdir?

    Çok geçmi olsun. Allah korusun daha kötü sonuçlar olabilirdi.

    Araçda aslında çok birşey yok gibi. Aracı yaptırmışsınız artık yapacak pek birşey yok ama bence o tanıdık ustaya bir daha uğramayın.

    Tampon kırığı ve tırnakları tamir edilirdi tamponcu da 150 lira civarına.

    Far ve tırnakları tamir edilirdi 100 tl civarında.

    Kaput ve çamurluk ise en kolayı 200 tl civarında. Sadece çekiçle bile boyasız düzeltilebiliyor. Usta sağlam olması gerek. ( Yok artık deme benim de sol çamurluk aynı yerden daha fazla bükülmüştü ve sağolsun ustam çok sağlamdı eskisinden daha iyi hale getirdi boyasız ve zerre çekiç izi yok)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emrah_d

    quote:

    Orijinalden alıntı: bhilmi2

     PEUGEOT 301-ANA KONU
     PEUGEOT 301-ANA KONU

     PEUGEOT 301-ANA KONU

    Merhaba arkadaşlar;

    Ankara Konya yolu aşti civarında bayramın birinci günü sol şeritte giderken yolun karşısından gelen aniden iki köpeğin yola çıkması sonucu köpeklerden birini kurtardık ama diğeri için sağa manevra ve fren yaptığımız sırada köpeklerden biri ikinci şeridi de kapatınca aracın sol ön tampona köpek çarptı, köpek can havliyle kaçtı ve yakalayamadık. Dolayısıyla hayvana ne olduğunu bilemedik. Aracın sol ön çamurluğu resimdeki gibi yamuldu, tampon ve çamurluk içeri girdiğinden tekerleğe sürtüyordu ve sürücü kapısı açılmıyordu. sol farda çatlama, farı tutan vidalarda kopma ve ön tamponda yer yer çatlaklar oluştu.

    Aracın kaskosu vardı ve kaskoda yaptırmayı düşündük ancak hasar kaydı yüksek çıkabilir düşüncesiyle tanıdık tamirciye götürdük iki gün sonra, tamirci aşağıdaki parça fiyatlarını çıkardı;

    -Sol Far;335 TL
    -Sol Ön Çamurluk;260 TL
    -Ön Tampon;600 TL
    -Ön Panjur;500 TL
    -Davlumbaz;110 TL
    (Bu arada tamirci peugeout 301'lerin sacının çok ince olduğunu ve saca işlem yapmakta çok hassas davrandıklarını söyledi)
    Kasko şirketlerinin yaptırmış olduğu servislerin ise parça maliyetini yüksek gösterdikleri ve dolayısıyla aracın hasar kaydının da yüksek olduğu söyleniyor. Şu an aracı hareket edebilir hale getirdik (sacı düzelttik, tamponu kaldırdık, far ampüllerini takdırdık, sürücü kapısını açılır hale getirdik) ama ön tampon ve çamurlukta izler çok belli, kaskoya yaptırmakta veya tampon, çamurluğa hafif rötüş atmakta kararsız kaldım. Önerileriniz nelerdir?

    Çok geçmi olsun. Allah korusun daha kötü sonuçlar olabilirdi.

    Araçda aslında çok birşey yok gibi. Aracı yaptırmışsınız artık yapacak pek birşey yok ama bence o tanıdık ustaya bir daha uğramayın.

    Tampon kırığı ve tırnakları tamir edilirdi tamponcu da 150 lira civarına.

    Far ve tırnakları tamir edilirdi 100 tl civarında.

    Kaput ve çamurluk ise en kolayı 200 tl civarında. Sadece çekiçle bile boyasız düzeltilebiliyor. Usta sağlam olması gerek. ( Yok artık deme benim de sol çamurluk aynı yerden daha fazla bükülmüştü ve sağolsun ustam çok sağlamdı eskisinden daha iyi hale getirdi boyasız ve zerre çekiç izi yok)

    Alıntıları Göster
    merhablar 301 sahipleri.

    ben de artık aranıza 2013 allure 1.6 hdi bronz bej ile katılıyorum.

    sayfalarca mesajlarınızı okudum. necdet bey ve harun bey'in araca yaptıklarına da hayran kaldım acıkcası ( umarım isimleri dogru hatırlıyorumdur)

    2004 opel astra G enjoy 1.6 16v 4 sene; 2000 opel corsa B GLS 1.4 16v 2 sene olmak üzere kullandıktan sonra bu araca geçiş yapmak üzereyim.
    Rüzgar sesi / sac inceliği / malzeme kalitesinin az olması / bazı özensiz tasarım hataları vs. vs. her birini okudum. fakat yukarıda yazdıgım aracı 43.500 tl ye 2. el olarak satın alıyorum ve bu fiyat aralığında (sadece eskişehirden bakmıştım satın alacağım araçlara) clio aveo linea vb araçlara rastlıyorum malesef. yahut 2 3 parca değişenli geçmişi meçhule yakın astra h 1.3 cdti bulabiliyorum sahibinden com aramalarında. malum 6 senedir benzinli araç kullanıyorum ve artık benzin cok yorucu olmaya başladı. umarım fiyat mecburiyetinden yöneldiğim bu araçta hata yapmamışımdır. arkada kızım ve eşim seyahat edeceğinden diz mesafesi benim için çok çok önemli. 45 bin tl max. bütçe ayırdıgım için eski bir c sınıfı almak da mantıklı değil. yeter artık her gün kaputu açmak da yorucu ( corsa b için bahsediyorum, astra g gerçekten sorunsuz bir arabaydı ! )
    fakat bir bilgilendirme notu da düşmek isterim ki okuyabildiğim kadarıyla kimse bahsetmemiş :

    need for speed oyununda drag yarışında vites değiştirmen gereken anda yeşil ışık yanardı. terst sürüşüne katıldığım 2015 allure da bu özellik var ! ne zaman hangi vitese geçmem gerektiğini söylüyor araba. hatta bunu şu şekilde açıklamak da isterim yine . bir kullanıcı yorumunda aracın 3bin devir de sesinde vites geçişinden falan bahsetmişti. artık bu araçlar 1750 devir dk da max tork 230 nm elde edebiliyorsa neden en fazla 2 bin devirde vites değiştirmeyelim ?? eskidenmiş o 3 bin devirde dizel kullanma mantığı. haksız mıyım ? ve tabi alacağım aracı değil test aracını kullandığımdan model farkında bu özelliğin fark ettiğini bilmiyorum fakat 2012 den beri bu araca yeni birşey zaten yapmadılar diye biliyorum.

    saygılarımla
    iyi forumlar / iyi sürüşler !




  • Ben de tikkiye vurmuştum kaskoya yaptırdım on tampon tamir radyotör değişti tampon arkasında bir kaç işlem oldu değişen parça fiyati 730 lira 1830 işlem tutarı 3 ay sonra tamir gören tampon macun çatlaması ve boya atması oldu ve tekrar dosya açtırdım ön tampon bayi fiyati 500 lira çıkan masraf 1000 lira bunlar karşıma çıkacak ama sonuçta fotolar elimde bir de dış piyasada parça fiyatları daha uygun ama siz yanlış tamirciye gitmişsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç vites geçişleri araba uyarsı ile yaparsak daha az yakıyor ama benim gibi 15 sene benzinli kullanan için alışması zor oluyor rüzgar sesi harici memnun kalacağıniza eminim 9 aydır kullanıyorum 2015 alure var 14000 km yol yaptım rüzgar sesi ve ufak tefek bir kaç eleştiri harici çok memnunum Allah kazasız belasız binmek nasip etsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı olsun aracınız. Benimkinin aynısını almışsınız. Yalnız vites yükseltme uyarısı benim araçta yok, sizinkinde de yoktur. Söylediğinizde ise haklısınız, önceki sayfalarda ben de yazmıştım. 2000 devirde, hatta daha önce bile vites değiştirilebilir, ben öyle yapıyorum. Aracımla 3000 devire çıkma ihtiyacını çok az hissettim. Motorlar zaten düşük devirlerde torku veriyor, yüksek devire çıkıp boşuna yormaya gerek yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coundeel

    Hayırlı olsun aracınız. Benimkinin aynısını almışsınız. Yalnız vites yükseltme uyarısı benim araçta yok, sizinkinde de yoktur. Söylediğinizde ise haklısınız, önceki sayfalarda ben de yazmıştım. 2000 devirde, hatta daha önce bile vites değiştirilebilir, ben öyle yapıyorum. Aracımla 3000 devire çıkma ihtiyacını çok az hissettim. Motorlar zaten düşük devirlerde torku veriyor, yüksek devire çıkıp boşuna yormaya gerek yok.
    Merhaba arkadaşlar,

    Bir araç kiralama firmasından kiraladığım peugeot 301 in sol arka tamponunu kaldırıma vurdum ve çökük oluştu tamponun alt kısmında 3-4 santim içe doğru 3-4 santimde eni olan bir göçük oluştu. Firma expertize gidecek o hasarı belirleyecek. mini hasar sigortam 1500 tl ye kadar karşılıyor. Masrafı 1500 tl den fazla tutar mı ? Bu konuda bilgisi olan var mı ?




  • Tutmaz bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selcukserbetci

    Tutmaz bence
    @selcukserbetci ve @coundeel

    teşekkür ederim. umarım dogru tercihi yapmışımdır. bu fiyata başka da seçenek yok denecek kadar az. umarım yakın zamanda rüzgar sesi problemine de bir çözüm bulunur..
  • 
Sayfa: önceki 162163164165166
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.