Şimdi Ara

PEUGEOT 301-ANA KONU (139. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
5.074
Cevap
54
Favori
638.913
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 137138139140141
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • gökhan0180 G kullanıcısına yanıt
    4.000 tl fark var. 4.000 tl edermi aradaki fark özellikler
  • Yan hava yastıkları arka koltuk yolcu aydınlatma deri direksiyon ve vites topuzu kol dayama,dijital klima krom ızgara ve cam çıtaları
    16' alaşımlı jant fark aşağı yukarı bu kadar 4000 TL edermi size kalmış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurr3434

    iyi pazarlar arkadaşlar, 2016 model 301 active 1.6 dizel fiyatı:49.000 tl iyi mi sizce. yorumları okudum ufak tefek sıkıntılar olsada kullananların geneli memnun araçtan. fiyat olarak nasıl 2016 model sizce. liste fiyatı:59.900 tl ilksan kampanyası aracılığıyla 49.000 tl ye alabiliyorum.

    4000 lira için aluure almamazlık yapmayın aradaki opsiyon farkı çok eksileri olduğu kadara artıları çok bu fiyata kaçmaz bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurr3434

    4.000 tl fark var. 4.000 tl edermi aradaki fark özellikler

    Insanlarımız çok fazla zorlamayacaksa kesinlikle allure alın. Aradaki fiyat farkına kesinlikle değer. Arkadaşlar yazmış farkları. Bir kısmı telafi edilebilir şeyler ise de bluetooth telefon bağlantısı, usb giriş, orta konsoldaki dijital ekran, hava yastıkları, arka okuma lambasi, dijital klima gibi unsurların telafisi yok veya çok zor şeyler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HarunHoca -- 13 Mart 2016; 19:28:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurr3434

    4.000 tl fark var. 4.000 tl edermi aradaki fark özellikler

    Kesinlikle değer arkadaşlar yazmış farkları zaten tabi bunlar biraz zevke kalmış ama görüntüsü bile bir başka geliyor bana

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gökhan0180


    quote:

    Orijinalden alıntı: onurr3434

    4.000 tl fark var. 4.000 tl edermi aradaki fark özellikler

    Kesinlikle değer arkadaşlar yazmış farkları zaten tabi bunlar biraz zevke kalmış ama görüntüsü bile bir başka geliyor bana

    Dışta pek fark yok belki ama görsel olarak konsolda ciddi görünüm farkı var. Cam çıtasını yapmak mümkün. Ön krom panjur da değişebilir. Ancak ön konsolda active ve allure arasında ciddi farklar var. Siyah iç trim ve vites üstü tasarım oldukça farklı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • active aldım arkadaşlar. nelere dikkat etmeliyim ilk günlerde, nasıl kullanmalıyım.
  • Arkadaşlar 301 in bagajından alttaki parça çıktı ne olduğu hakkında fikri olan var mı?
    Bu mesaja eklenen görseller:





  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurr3434

    active aldım arkadaşlar. nelere dikkat etmeliyim ilk günlerde, nasıl kullanmalıyım.

    Aracı sıfır mı aldınız bilmiyorum ama yapmanız gereken ilk şey aracın tadını çıkarıp sevmeye çalışmak bence. Allure olsa daha iyi olurdu ama active de iyidir. Sizin araçtan ne beklediginiz ve sizin araci ne icin aldiginiz ile alakali bir durum.
    Ne için derken a noktasından b noktasına gitmek içinse merak etme çok ekonomik götürür. Yok keyif için alındı ise üzerinde çalışacak çok yer var. Aliexpress'e üye olacak bol para harcayıp guzellestireceksiniz.
    Veya koyun yakitini devam edin, sizi kolay kolay yolda bırakmaz hele hdi ise.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hdi, 1.6 sıfır aldım hocam. pdf kullanım kitabını falan bulmam mümkün mü nette. google da aradım çıkmadı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurr3434

    hdi, 1.6 sıfır aldım hocam. pdf kullanım kitabını falan bulmam mümkün mü nette. google da aradım çıkmadı.

    Hayırlı olsun inş size bir usb disk vermiş olmaları lazım onun içinde var sanırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurr3434

    hdi, 1.6 sıfır aldım hocam. pdf kullanım kitabını falan bulmam mümkün mü nette. google da aradım çıkmadı.

    Allah kazasız belasız binmek nasip etsin Güle güle kullanın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sağolun hocam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gökhan0180


    quote:

    Orijinalden alıntı: coundeel

    quote:

    Orijinalden alıntı: HarunHoca

    Kesinlikle sürüş tekniği almaktan çekinmem. Bir eğitimci olarak eğitimin ömür boyunca devam eden bir süreç olduğunun farkındayım. İnsan kendini her gün yenilemeli. Coundell nickli arkadaşımın değerleri son derece güzel ve imrendirici. Ancak kendisinin de dürüstçe ve dobraca ifade ettiği gibi hız ortalaması 38 km/h. Bu hız ortalaması ile belki o kadar olmasa da 4 küsurlu 4,5 lt gibi ortalamak benim adıma mümkün. İstanbul trafiği demek ortalama hızın 15-16 km/h hızı geçmemesi demektir. Ben aracı genelde 5-6 km lik sabah ve akşam iş saatlerinde kullanıyorum. Mesafe kısa motor soğuk ve devamlı 1. vites bilemedin nadiren 2. vites. Bu şartlarda kullansın bakalım ortalamayı görelim. İstanbul trafiği ve 3,7 lt ortalama Ancak ben aracın yakıt tüketiminden zaten memnunum. Aynı şartlarda benzinli C sınıfı aracımla yaktığımdan yarısından az tüketiyor. Normal yol şartlarında, ağır şartların yaşanmadığı durumlarda zaten 17-18 kuruş yakıyor ki daha ne olsun. Ancak az yaktırma konusunda iddialı değilim, bu kadarı bana yeter.

    Valla yoğun iş çıkış saatinde de bindiğim oldu, ama sakin saatlerde ve nispeten daha az trafiği olan (2. köprü gibi) yerlerde de kullandığım oldu. Kısa mesafelerde ortalamanın 9 km/h olduğu da oldu, 50 km/h olduğu da. Ama hepsi şehir içi koşullarıydı. Mesela 8 günün 5'inde ümraniye'den fatih'e gittim yoğun saatlerde. Ümraniye çarşısında dolaştığımız oldu, bağcılara güngörene gittiğimiz oldu. Ama temden Kurtköye güzelyalıya gittiğimiz de oldu. Ortalama yüksek çıktı, demek ki istanbul trafiği bu hıza izin veriyor ;) Yanlış hatırlamıyorsam istanbuldayken aracımızın ortalama hızı da 30-35 km/h çıkardı.

    Sizin koşullarınızın ekstrem olduğunu düşünüyorum. Ortalama 14-15 km/h ile 5-6 km yol, iddialı koşullar. Dediğiniz gibi bu şartlarda 3'lü değerlerin yakalanması zor.

    Bu arada kış lastiklerinin de en az 0,3 lt artırdığını söyleyebilirim ortalamayı.

    Eğitim konusunda katılıyorum, insan hayat boyu kendini geliştirmeye çalışmalı. Ama benim bu konuda bir iddiam yok, haddime de değil. Sadece aracı ve kendimi test ediyorum ;) Sürekli bu şekilde araç kullanmak da zor zaten. Mesela Ankara şehir içi ortalamamı 3,0'a indirdiğimden bahsetmiştim; ama şu aralar ortalamam 4,0-4,5 arası. ;)

    Değerler süper hangi mazotu kullanıyorsunuz

    Bir süredir bazı sebeplerden bakamıyordum foruma, şimdi girebildim de mesajınızı gördüm.

    Uzun süredir shell kullanıyorum. Opet ve bp ile testler yaptım, shell daha iyi geldi bana.




  • Kapı kenarları için bant koruması almıştım ama biraz kalın gibi geldi hoşuma gitmedi bende kapı fitilinin kaporta ile kapandığı noktaya yapıştırdım bakalım rüzgar sesine etki edecekmi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selcukserbetci

    Kapı kenarları için bant koruması almıştım ama biraz kalın gibi geldi hoşuma gitmedi bende kapı fitilinin kaporta ile kapandığı noktaya yapıştırdım bakalım rüzgar sesine etki edecekmi

    Neye niyet neye kısmet Umarım faydalı olur bari.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coundeel

    quote:

    Orijinalden alıntı: gökhan0180


    quote:

    Orijinalden alıntı: coundeel

    quote:

    Orijinalden alıntı: HarunHoca

    Kesinlikle sürüş tekniği almaktan çekinmem. Bir eğitimci olarak eğitimin ömür boyunca devam eden bir süreç olduğunun farkındayım. İnsan kendini her gün yenilemeli. Coundell nickli arkadaşımın değerleri son derece güzel ve imrendirici. Ancak kendisinin de dürüstçe ve dobraca ifade ettiği gibi hız ortalaması 38 km/h. Bu hız ortalaması ile belki o kadar olmasa da 4 küsurlu 4,5 lt gibi ortalamak benim adıma mümkün. İstanbul trafiği demek ortalama hızın 15-16 km/h hızı geçmemesi demektir. Ben aracı genelde 5-6 km lik sabah ve akşam iş saatlerinde kullanıyorum. Mesafe kısa motor soğuk ve devamlı 1. vites bilemedin nadiren 2. vites. Bu şartlarda kullansın bakalım ortalamayı görelim. İstanbul trafiği ve 3,7 lt ortalama Ancak ben aracın yakıt tüketiminden zaten memnunum. Aynı şartlarda benzinli C sınıfı aracımla yaktığımdan yarısından az tüketiyor. Normal yol şartlarında, ağır şartların yaşanmadığı durumlarda zaten 17-18 kuruş yakıyor ki daha ne olsun. Ancak az yaktırma konusunda iddialı değilim, bu kadarı bana yeter.

    Valla yoğun iş çıkış saatinde de bindiğim oldu, ama sakin saatlerde ve nispeten daha az trafiği olan (2. köprü gibi) yerlerde de kullandığım oldu. Kısa mesafelerde ortalamanın 9 km/h olduğu da oldu, 50 km/h olduğu da. Ama hepsi şehir içi koşullarıydı. Mesela 8 günün 5'inde ümraniye'den fatih'e gittim yoğun saatlerde. Ümraniye çarşısında dolaştığımız oldu, bağcılara güngörene gittiğimiz oldu. Ama temden Kurtköye güzelyalıya gittiğimiz de oldu. Ortalama yüksek çıktı, demek ki istanbul trafiği bu hıza izin veriyor ;) Yanlış hatırlamıyorsam istanbuldayken aracımızın ortalama hızı da 30-35 km/h çıkardı.

    Sizin koşullarınızın ekstrem olduğunu düşünüyorum. Ortalama 14-15 km/h ile 5-6 km yol, iddialı koşullar. Dediğiniz gibi bu şartlarda 3'lü değerlerin yakalanması zor.

    Bu arada kış lastiklerinin de en az 0,3 lt artırdığını söyleyebilirim ortalamayı.

    Eğitim konusunda katılıyorum, insan hayat boyu kendini geliştirmeye çalışmalı. Ama benim bu konuda bir iddiam yok, haddime de değil. Sadece aracı ve kendimi test ediyorum ;) Sürekli bu şekilde araç kullanmak da zor zaten. Mesela Ankara şehir içi ortalamamı 3,0'a indirdiğimden bahsetmiştim; ama şu aralar ortalamam 4,0-4,5 arası. ;)

    Değerler süper hangi mazotu kullanıyorsunuz

    Bir süredir bazı sebeplerden bakamıyordum foruma, şimdi girebildim de mesajınızı gördüm.

    Uzun süredir shell kullanıyorum. Opet ve bp ile testler yaptım, shell daha iyi geldi bana.

    Tşk birde fuelsave mi nitro mu ben şuan nitro kullanıyorum başlarda bayağı çok yakıyordu ama şimdi iyileşti fuelsave save daha az yakıyor ama biraz hantallaşıyor gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • coundeel C kullanıcısına yanıt
    Shell nitro kullandım iki depo
    600 km ancak yapabildim
    bir daha almadım

    ama deneyimle sabit almaya devam edin kullandıkça menzil uzayacak derseniz
    tekrar almaya başlarım

    ilk başlarda bir depoyla kaç km yapıyordunuz? şimdi kaç km?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atn42 -- 18 Mart 2016; 0:08:01 >
  • V-power kullanıyorum. Aslında bp ile shell arasında az farkla shellin menzili daha iyi. Opet ise en kötüsü aralarında. Tabi bu tasarruflu kullanım için geçerli. Ankara şehir içinde 1350-1400 km menzile ulaştığım oldu 1 depoyla. Ama sert kullanımda opet shellden az bile yakabilir çünkü opet bende çekişi epey düşürüyor, sert kullanımda zorunlu tasarruf yaptırıyor gibi geliyor bana ;) Motor sesinde de bariz fark var opet aleyhine.

    Totali ise güzergahımda bulunmadığı için deneyemedim.
  • Toplam 140 km yol yapıldı 80 km şehir içi idi 80 km iken yakıt ortalaması 5,2 sabit hızda 90 km ile 60 km yaptım. Depo full Shell nitro ile dolu yaptığı km 140 yapacağı mesafe 1060 29 ekimde aldığımdan itibaren yapılan toplam km 6837 genelde total sonra Shell sonra opet sonrada turkuazdan ucuz mazot alarak karışık kullandım en çok shellden memnun kaldım artık çok değiştirmeyide düşünmüyorum
    Bu mesaja eklenen görseller:




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi selcukserbetci -- 18 Mart 2016; 18:18:31 >




  • 
Sayfa: önceki 137138139140141
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.