Şimdi Ara

PEUGEOT 301-ANA KONU (136. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5.074
Cevap
54
Favori
638.866
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 134135136137138
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhabalar,
    Siz 301 kullanıcılarına sormak istediğim sorularım var. ALLURE 1,6 HDİ 2013 model 60000 km bir araç için 39000 tl fiyat aldım. Araçta boya yok. Yorumlarınızı bekliyorum.

    Bir diğer konu araç ilanlarına baktığımda fiyat konusunda herkes bir şey yazmış. Active ve allure donanımda boyasız ve önemli hasarı olmayan araçların fiyat aralıkları nedir ? Pazarlık yaparken karşıdaki satıcıya düzgün rakamlar söylemek istiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vwag -- 28 Şubat 2016; 22:43:16 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vwag

    Herkese merhabalar,
    Siz 301 kullanıcılarına sormak istediğim sorularım var. ALLURE 1,6 HDİ 2013 model 60000 km bir araç için 39000 tl fiyat aldım. Araçta boya yok. Yorumlarınızı bekliyorum.

    Bir diğer konu araç ilanlarına baktığımda fiyat konusunda herkes bir şey yazmış. Active ve allure donanımda boyasız ve önemli hasarı olmayan araçların fiyat aralıkları nedir ? Pazarlık yaparken karşıdaki satıcıya düzgün rakamlar söylemek istiyorum.


    Bu soruya doğru ve isabetli cevap vereceklerden biri benim sanırım. Aracım 2013 active ve 61 binde. Aracımı 38 den aşağı vermem şahsen. Araç dediğiniz gibi boyasız hasarsız ise 39 bin TL 60 bindeki bir araç için uygun ve isabetli bir fiyat. Adam abartmamış fiyatı, sembolik bir pazarlık yapın alın, iyi günlerde kullanın derim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: İLHAN AJANS

    Arkadaşlar Acil sorum olacak. debriyajdan ayağımı çekerken bi yere sürter gibi ses ve hafif titreme yapıyor neden.

    Bi ara bende de oldu ama gitti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HarunHoca

    quote:

    Orijinalden alıntı: vwag

    Herkese merhabalar,
    Siz 301 kullanıcılarına sormak istediğim sorularım var. AALLURE 1,6 HDİ 2013 model 60000 km bir araç için 39000 tl fiyat aldım. Araçta boya yok. Yorumlarınızı bekliyorum.

    Bir diğer konu araç ilanlarına baktığımda fiyat konusunda herkes bir şey yazmış. Active ve allure donanımda boyasız ve önemli hasarı olmayan araçların fiyat aralıkları nedir ? Pazarlık yaparken karşıdaki satıcıya düzgün rakamlar söylemek istiyorum.


    Bu soruya doğru ve isabetli cevap vereceklerden biri benim sanırım. Aracım 2013 active ve 61 binde. Aracımı 38 den aşağı vermem şahsen. Araç dediğiniz gibi boyasız hasarsız ise 39 bin TL 60 bindeki bir araç için uygun ve isabetli bir fiyat. Adam abartmamış fiyatı, sembolik bir pazarlık yapın alın, iyi günlerde kullanın derim.

    Cevap için teşekkür ederim. Dün fikirlerimde biraz değişiklik oldu. "Acaba bu araç yerine üzerine biraz daha ekleyip 43000 TL civarında C4 almak daha mı mantıklı" fikri kafamı kurcalıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vwag

    quote:

    Orijinalden alıntı: HarunHoca

    quote:

    Orijinalden alıntı: vwag

    Herkese merhabalar,
    Siz 301 kullanıcılarına sormak istediğim sorularım var. AALLURE 1,6 HDİ 2013 model 60000 km bir araç için 39000 tl fiyat aldım. Araçta boya yok. Yorumlarınızı bekliyorum.

    Bir diğer konu araç ilanlarına baktığımda fiyat konusunda herkes bir şey yazmış. Active ve allure donanımda boyasız ve önemli hasarı olmayan araçların fiyat aralıkları nedir ? Pazarlık yaparken karşıdaki satıcıya düzgün rakamlar söylemek istiyorum.


    Bu soruya doğru ve isabetli cevap vereceklerden biri benim sanırım. Aracım 2013 active ve 61 binde. Aracımı 38 den aşağı vermem şahsen. Araç dediğiniz gibi boyasız hasarsız ise 39 bin TL 60 bindeki bir araç için uygun ve isabetli bir fiyat. Adam abartmamış fiyatı, sembolik bir pazarlık yapın alın, iyi günlerde kullanın derim.

    Cevap için teşekkür ederim. Dün fikirlerimde biraz değişiklik oldu. "Acaba bu araç yerine üzerine biraz daha ekleyip 43000 TL civarında C4 almak daha mı mantıklı" fikri kafamı kurcalıyor.

    O sizin tercihiniz bir şey diyemem. 301 için sordunuz söyledim, hayırlısı olsun. C4 daha iyi bir araç elbette.




  • İstanbula gittiğimde yakıt ölçümü yapacağımı söylemiştim. 8 günlük İstanbul maceramızda ortalama 557 km şehir içi yolda ortalama yakıt 3,7 ortalama hız 38km/h çıktı. Kış lastikleri takılı durumda ve araçta genelde en az 2-3 kişi vardı; 5 büyük 3 çocuk olduğu da oldu. Hafızanın birini ümraniyede eve vardığımda sıfırladım ve geri dönüş yoluna çıkmadan hemen önce fotosunu çektim (557 km olan.) Diğerlerini kısa mesafe ölçümleri için kullanıp ara ara sıfırladım.
     PEUGEOT 301-ANA KONU PEUGEOT 301-ANA KONU PEUGEOT 301-ANA KONU PEUGEOT 301-ANA KONU PEUGEOT 301-ANA KONU PEUGEOT 301-ANA KONU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coundeel -- 29 Şubat 2016; 16:09:29 >




  • çok güzel değerler bunlar
    izmir yogun trafikte ortalama hız 15-16 km yakıt 5-6 lt. tuketiyoruz
    kazasız belasız sürüşler dilerim

    HarunHoca ne dersin
    coundell den ileri sürüş teknikleri kursumu alsak napsak
  • Arkadaşlar kimse başını, gözünü sallamasın. 3 senedir 301 e biniyorum. Bahsedilen sıkıntılarla karşılaşmadım. Arkadaşlar, aracı kötülemenin mantığını hala çözemedim.
    Size bi soru şirketler aptal mı? arıza çıkarmayan, sağlam araçları alıyorlar?? Arkadaşlar, şirketler, araç filosu alırken en az arıza çıkaran ve dostun düşmanın içinde yakışıklı görünen
    konforlu araç alırlar ve bu araçlara trilyonlarca para verirler?? Lütfen 301 i kötülemekten vazgeçin, 150 bin TL ev parası verip araç almıyorsunuz. arkadaşlar, satınca değerini kaybetmeyen
    arıza çıkarmayan araç PEUGEOT 301... Nokta...
  • Kesinlikle sürüş tekniği almaktan çekinmem. Bir eğitimci olarak eğitimin ömür boyunca devam eden bir süreç olduğunun farkındayım. İnsan kendini her gün yenilemeli. Coundell nickli arkadaşımın değerleri son derece güzel ve imrendirici. Ancak kendisinin de dürüstçe ve dobraca ifade ettiği gibi hız ortalaması 38 km/h. Bu hız ortalaması ile belki o kadar olmasa da 4 küsurlu 4,5 lt gibi ortalamak benim adıma mümkün. İstanbul trafiği demek ortalama hızın 15-16 km/h hızı geçmemesi demektir. Ben aracı genelde 5-6 km lik sabah ve akşam iş saatlerinde kullanıyorum. Mesafe kısa motor soğuk ve devamlı 1. vites bilemedin nadiren 2. vites. Bu şartlarda kullansın bakalım ortalamayı görelim. İstanbul trafiği ve 3,7 lt ortalama Ancak ben aracın yakıt tüketiminden zaten memnunum. Aynı şartlarda benzinli C sınıfı aracımla yaktığımdan yarısından az tüketiyor. Normal yol şartlarında, ağır şartların yaşanmadığı durumlarda zaten 17-18 kuruş yakıyor ki daha ne olsun. Ancak az yaktırma konusunda iddialı değilim, bu kadarı bana yeter.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: azzaro83

    Arkadaşlar kimse başını, gözünü sallamasın. 3 senedir 301 e biniyorum. Bahsedilen sıkıntılarla karşılaşmadım. Arkadaşlar, aracı kötülemenin mantığını hala çözemedim.
    Size bi soru şirketler aptal mı? arıza çıkarmayan, sağlam araçları alıyorlar?? Arkadaşlar, şirketler, araç filosu alırken en az arıza çıkaran ve dostun düşmanın içinde yakışıklı görünen
    konforlu araç alırlar ve bu araçlara trilyonlarca para verirler?? Lütfen 301 i kötülemekten vazgeçin, 150 bin TL ev parası verip araç almıyorsunuz. arkadaşlar, satınca değerini kaybetmeyen
    arıza çıkarmayan araç PEUGEOT 301... Nokta...

    Söylediklerine tamamen katılıyorum. Gerek motoru gerekse az yakması ve masrafsız bir araç olması, bu aracın filolar, kiralama şirketleri ve şirketler tarafından tutulmasının nedeni. Ve evet hiç kimse bu araçları bu bağlamda kötüleyemez. Bu kadar az tüketen ve masrafı az ve gerçekten geniş ve konforlu araç bulmak zor. Bunda haklısınız.
    Ancak iş bireysel kullanıcılara gelince nispeten durum farklılaşıyor. Çünkü bizim gibi kişisel kullanıcılar, araçlarını filo veya kiralama şirketi kullanıcıları gibi A noktasından B noktasına gitmek sonra da işine gücüne devam etmek için kullanmıyor sadece. Sürekli hergün işine evine bu araçla gidip-geliyor. Ailesini sevdiklerini bu araçla taşıyor. Market alış verişine, nişanına düğününe kınasına bu araçla gidiyor. Hastanesine postanesine bu aracın üzerinde gidiyor. Hele hele bizim gibi oturup sabahın köründe gecenin ayazında oturup yazan, deyim yerinde ise divaneneler için o teneke parçaları sadece otomobil değil, bir yaşam biçimi. Dolayısıyla insan düşünmeden, söylemeden edemiyor; 301 gibi tüketimi az, sorunsuz, geniş ve yakışıklı bir aracın neden ufak tefek kıytırık şeylerden dolayı eksikleri olsun. Torpidoda aydınlatma olmasının, emniyet kemeri ön yolcu uyarısının olmasının, arka koltuklarda üç adet hareketli başlığın olmasının, bagaj kapağında amörtisör olmasının ve yalıtımıa biraz daha önem verilmesinin maliyeti ne kadar olabilirki... Her şeye rağmen bu aracı beğeniyorum ve daha da güzelleştirmek için kişisel dokunuşlar yapmaya devam ediyorum.








  • quote:

    Orijinalden alıntı: HarunHoca

    Kesinlikle sürüş tekniği almaktan çekinmem. Bir eğitimci olarak eğitimin ömür boyunca devam eden bir süreç olduğunun farkındayım. İnsan kendini her gün yenilemeli. Coundell nickli arkadaşımın değerleri son derece güzel ve imrendirici. Ancak kendisinin de dürüstçe ve dobraca ifade ettiği gibi hız ortalaması 38 km/h. Bu hız ortalaması ile belki o kadar olmasa da 4 küsurlu 4,5 lt gibi ortalamak benim adıma mümkün. İstanbul trafiği demek ortalama hızın 15-16 km/h hızı geçmemesi demektir. Ben aracı genelde 5-6 km lik sabah ve akşam iş saatlerinde kullanıyorum. Mesafe kısa motor soğuk ve devamlı 1. vites bilemedin nadiren 2. vites. Bu şartlarda kullansın bakalım ortalamayı görelim. İstanbul trafiği ve 3,7 lt ortalama Ancak ben aracın yakıt tüketiminden zaten memnunum. Aynı şartlarda benzinli C sınıfı aracımla yaktığımdan yarısından az tüketiyor. Normal yol şartlarında, ağır şartların yaşanmadığı durumlarda zaten 17-18 kuruş yakıyor ki daha ne olsun. Ancak az yaktırma konusunda iddialı değilim, bu kadarı bana yeter.

    Valla yoğun iş çıkış saatinde de bindiğim oldu, ama sakin saatlerde ve nispeten daha az trafiği olan (2. köprü gibi) yerlerde de kullandığım oldu. Kısa mesafelerde ortalamanın 9 km/h olduğu da oldu, 50 km/h olduğu da. Ama hepsi şehir içi koşullarıydı. Mesela 8 günün 5'inde ümraniye'den fatih'e gittim yoğun saatlerde. Ümraniye çarşısında dolaştığımız oldu, bağcılara güngörene gittiğimiz oldu. Ama temden Kurtköye güzelyalıya gittiğimiz de oldu. Ortalama yüksek çıktı, demek ki istanbul trafiği bu hıza izin veriyor ;) Yanlış hatırlamıyorsam istanbuldayken aracımızın ortalama hızı da 30-35 km/h çıkardı.

    Sizin koşullarınızın ekstrem olduğunu düşünüyorum. Ortalama 14-15 km/h ile 5-6 km yol, iddialı koşullar. Dediğiniz gibi bu şartlarda 3'lü değerlerin yakalanması zor.

    Bu arada kış lastiklerinin de en az 0,3 lt artırdığını söyleyebilirim ortalamayı.

    Eğitim konusunda katılıyorum, insan hayat boyu kendini geliştirmeye çalışmalı. Ama benim bu konuda bir iddiam yok, haddime de değil. Sadece aracı ve kendimi test ediyorum ;) Sürekli bu şekilde araç kullanmak da zor zaten. Mesela Ankara şehir içi ortalamamı 3,0'a indirdiğimden bahsetmiştim; ama şu aralar ortalamam 4,0-4,5 arası. ;)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: coundeel

    quote:

    Orijinalden alıntı: HarunHoca

    Kesinlikle sürüş tekniği almaktan çekinmem. Bir eğitimci olarak eğitimin ömür boyunca devam eden bir süreç olduğunun farkındayım. İnsan kendini her gün yenilemeli. Coundell nickli arkadaşımın değerleri son derece güzel ve imrendirici. Ancak kendisinin de dürüstçe ve dobraca ifade ettiği gibi hız ortalaması 38 km/h. Bu hız ortalaması ile belki o kadar olmasa da 4 küsurlu 4,5 lt gibi ortalamak benim adıma mümkün. İstanbul trafiği demek ortalama hızın 15-16 km/h hızı geçmemesi demektir. Ben aracı genelde 5-6 km lik sabah ve akşam iş saatlerinde kullanıyorum. Mesafe kısa motor soğuk ve devamlı 1. vites bilemedin nadiren 2. vites. Bu şartlarda kullansın bakalım ortalamayı görelim. İstanbul trafiği ve 3,7 lt ortalama Ancak ben aracın yakıt tüketiminden zaten memnunum. Aynı şartlarda benzinli C sınıfı aracımla yaktığımdan yarısından az tüketiyor. Normal yol şartlarında, ağır şartların yaşanmadığı durumlarda zaten 17-18 kuruş yakıyor ki daha ne olsun. Ancak az yaktırma konusunda iddialı değilim, bu kadarı bana yeter.

    Valla yoğun iş çıkış saatinde de bindiğim oldu, ama sakin saatlerde ve nispeten daha az trafiği olan (2. köprü gibi) yerlerde de kullandığım oldu. Kısa mesafelerde ortalamanın 9 km/h olduğu da oldu, 50 km/h olduğu da. Ama hepsi şehir içi koşullarıydı. Mesela 8 günün 5'inde ümraniye'den fatih'e gittim yoğun saatlerde. Ümraniye çarşısında dolaştığımız oldu, bağcılara güngörene gittiğimiz oldu. Ama temden Kurtköye güzelyalıya gittiğimiz de oldu. Ortalama yüksek çıktı, demek ki istanbul trafiği bu hıza izin veriyor ;) Yanlış hatırlamıyorsam istanbuldayken aracımızın ortalama hızı da 30-35 km/h çıkardı.

    Sizin koşullarınızın ekstrem olduğunu düşünüyorum. Ortalama 14-15 km/h ile 5-6 km yol, iddialı koşullar. Dediğiniz gibi bu şartlarda 3'lü değerlerin yakalanması zor.

    Bu arada kış lastiklerinin de en az 0,3 lt artırdığını söyleyebilirim ortalamayı.

    Eğitim konusunda katılıyorum, insan hayat boyu kendini geliştirmeye çalışmalı. Ama benim bu konuda bir iddiam yok, haddime de değil. Sadece aracı ve kendimi test ediyorum ;) Sürekli bu şekilde araç kullanmak da zor zaten. Mesela Ankara şehir içi ortalamamı 3,0'a indirdiğimden bahsetmiştim; ama şu aralar ortalamam 4,0-4,5 arası. ;)

    Evet dediğiniz gibi 15-16 km/h ortalama, soğuk motor, kış şartları, sürekli 1.2. vites... iddialı ve zor koşullar. 4 lü değerlerin bile mümkün olduğunu düşünmüyorum. Sabır ve istikrar ile evet tasarruf mümkün ama dediğiniz gibi kolay değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: coundeel

    quote:

    Orijinalden alıntı: HarunHoca

    Kesinlikle sürüş tekniği almaktan çekinmem. Bir eğitimci olarak eğitimin ömür boyunca devam eden bir süreç olduğunun farkındayım. İnsan kendini her gün yenilemeli. Coundell nickli arkadaşımın değerleri son derece güzel ve imrendirici. Ancak kendisinin de dürüstçe ve dobraca ifade ettiği gibi hız ortalaması 38 km/h. Bu hız ortalaması ile belki o kadar olmasa da 4 küsurlu 4,5 lt gibi ortalamak benim adıma mümkün. İstanbul trafiği demek ortalama hızın 15-16 km/h hızı geçmemesi demektir. Ben aracı genelde 5-6 km lik sabah ve akşam iş saatlerinde kullanıyorum. Mesafe kısa motor soğuk ve devamlı 1. vites bilemedin nadiren 2. vites. Bu şartlarda kullansın bakalım ortalamayı görelim. İstanbul trafiği ve 3,7 lt ortalama Ancak ben aracın yakıt tüketiminden zaten memnunum. Aynı şartlarda benzinli C sınıfı aracımla yaktığımdan yarısından az tüketiyor. Normal yol şartlarında, ağır şartların yaşanmadığı durumlarda zaten 17-18 kuruş yakıyor ki daha ne olsun. Ancak az yaktırma konusunda iddialı değilim, bu kadarı bana yeter.

    Valla yoğun iş çıkış saatinde de bindiğim oldu, ama sakin saatlerde ve nispeten daha az trafiği olan (2. köprü gibi) yerlerde de kullandığım oldu. Kısa mesafelerde ortalamanın 9 km/h olduğu da oldu, 50 km/h olduğu da. Ama hepsi şehir içi koşullarıydı. Mesela 8 günün 5'inde ümraniye'den fatih'e gittim yoğun saatlerde. Ümraniye çarşısında dolaştığımız oldu, bağcılara güngörene gittiğimiz oldu. Ama temden Kurtköye güzelyalıya gittiğimiz de oldu. Ortalama yüksek çıktı, demek ki istanbul trafiği bu hıza izin veriyor ;) Yanlış hatırlamıyorsam istanbuldayken aracımızın ortalama hızı da 30-35 km/h çıkardı.

    Sizin koşullarınızın ekstrem olduğunu düşünüyorum. Ortalama 14-15 km/h ile 5-6 km yol, iddialı koşullar. Dediğiniz gibi bu şartlarda 3'lü değerlerin yakalanması zor.

    Bu arada kış lastiklerinin de en az 0,3 lt artırdığını söyleyebilirim ortalamayı.

    Eğitim konusunda katılıyorum, insan hayat boyu kendini geliştirmeye çalışmalı. Ama benim bu konuda bir iddiam yok, haddime de değil. Sadece aracı ve kendimi test ediyorum ;) Sürekli bu şekilde araç kullanmak da zor zaten. Mesela Ankara şehir içi ortalamamı 3,0'a indirdiğimden bahsetmiştim; ama şu aralar ortalamam 4,0-4,5 arası. ;)

    Değerler süper hangi mazotu kullanıyorsunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HarunHoca

    Bizim araçlara bu olur mu arkadaşlar ? Krom alt cam çıtalar tamam oluyor ve zaten uyguladım. Ama üst krom çıtalar ve B sütunu giydirmesi olan 301 hiç görmedim.
    http://tr.aliexpress.com/item/free-shipping-304-stainless-steel-car-window-trims-for-peugeot-301-citroen-c-elysee-2012-2016/32606130802.html?spm=2114.010208.3.2.lJjtiP&ws_ab_test=searchweb201556_2,searchweb201644_3_505_506_503_504_10020_502_10014_10001_10002_10017_10010_10005_10006_10011_10003_10021_10004_10022_10009_10008_10018_10019,searchweb201560_9,searchweb1451318400_-1,searchweb1451318411_-1&btsid=2710a0d0-80f0-41af-8ef3-99cf6ca6c5ff


    Güzel duracağına eminim
    Hele de senin ki gibi koyu bir aracta
    Bende hiç görmedim
    Ama o fiyatlar fazla geldi bana




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atn42

    quote:

    Orijinalden alıntı: HarunHoca

    Bizim araçlara bu olur mu arkadaşlar ? Krom alt cam çıtalar tamam oluyor ve zaten uyguladım. Ama üst krom çıtalar ve B sütunu giydirmesi olan 301 hiç görmedim.
    http://tr.aliexpress.com/item/free-shipping-304-stainless-steel-car-window-trims-for-peugeot-301-citroen-c-elysee-2012-2016/32606130802.html?spm=2114.010208.3.2.lJjtiP&ws_ab_test=searchweb201556_2,searchweb201644_3_505_506_503_504_10020_502_10014_10001_10002_10017_10010_10005_10006_10011_10003_10021_10004_10022_10009_10008_10018_10019,searchweb201560_9,searchweb1451318400_-1,searchweb1451318411_-1&btsid=2710a0d0-80f0-41af-8ef3-99cf6ca6c5ff


    Güzel duracağına eminim
    Hele de senin ki gibi koyu bir aracta
    Bende hiç görmedim
    Ama o fiyatlar fazla geldi bana

    Bence de fiyatları fazla, hele B sütununa hiç gerek yok. 301 in B sütunu çok kalın. Üst kromlar da çok ince görünüyor, aracın üstünü kısmen çevreler. Gereksiz bence, hem pahalı, hem de abartılı olur. Sadece daha önce görmemiştim. Bir de bagaj altı kaplama gördüm aliexpreste. Ne kadar uyumlu bilmiyorum ama o da pahalıydı, değmez. C-elysee için mi sadece anlayamadım, 301 de diyor.
    http://www.aliexpress.com/item/Peugeot-301-new-original-elysee-luggage-trunk-insulation-pad-cotton/32368853748.html




  • ya arkadaşlar bende 2012 Access HDİ var. 62000 de. bunun lastikleri 185 65 15 jant yok, sac var biliyorsunuz. yeni polo da 195 65 15 gördüm bugün... üzerindeki saca 195 65 15 olur mu. bunun ölçüsünü bilen varmı. lastiği genişletmeyi düşünüyorum ama 3 yıldır biniyorum, bu saatten sonra da jant alamam, sadece lastik genişliğini arttırmak istiyorum, az da olsa yol tutuşu da sağlar.. bilgisi olan düşüncesini söylemek isteyen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim, ayrıca hepimizi de aydınlatırlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fbmugla

    ya arkadaşlar bende 2012 Access HDİ var. 62000 de. bunun lastikleri 185 65 15 jant yok, sac var biliyorsunuz. yeni polo da 195 65 15 gördüm bugün... üzerindeki saca 195 65 15 olur mu. bunun ölçüsünü bilen varmı. lastiği genişletmeyi düşünüyorum ama 3 yıldır biniyorum, bu saatten sonra da jant alamam, sadece lastik genişliğini arttırmak istiyorum, az da olsa yol tutuşu da sağlar.. bilgisi olan düşüncesini söylemek isteyen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim, ayrıca hepimizi de aydınlatırlar

    Aynı janta 10 mm daha geniş bir lastik takmak teknik olarak ne kadar doğru bilmiyorum. 16 jant olsa tamam. Ancak yeni jant alamayacağınıza göre bence bununla devam edin. Çünkü firma bu genişlikteki lastiği önermiyor bildiğim kadarıyla.




  • abi bunun full ünde jjant var... lastik ebatı 195 55 16 standart... ama boşu access de sac var 185 65 15 geliyo... benin imzanda active yazıyo, seninkinin orijinali de jantsız 185 65 15.. lastiği söktürsem mi lastikçiye. içinde ölçü yazar mı ki...
  • Yeni polo da o ebat yok 185 60 15 dir polo sonradan takılmıştır ki oldukça yanlış ebat takmışlar eğer öyleyse

    185 65 15 in muadili 195 60 15 dir ki ben bunu bile önermem

    Bende allure var 195 55 16 ebatları şimdi bu ebat zor bulunan ve nispeten pahalı olan bir ebat daha ucuz ve piyasada ganimet gibi olan 205 55 16 ı takarım biraz büyür lastik,km saati biraz şaşar vs vs zaten bu ebat uygun olsaydı takardı peugeot hiç bozma ebatını illa değiştirem dersende 301 in hakkı 195 55 16 jant lastik en fazla diye düşün

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 134135136137138
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.